Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • Po přečtení hlavičky rozhovoru.... (Lumieri, 17.12.2009 09:21) Reagovat - e

    Češi opravdu příjmají hudbu z donucení,resp. náš národ to má po revoluci nějaké zmatené a snaží se až na mladší posluchače,kteří mají kořeny své hudby od roku 2000,vnímat hudbu ne proto že je tu ona pro ně,ale pro ni.

  • Krajčo (ignorand, 17.12.2009 13:22) Reagovat

    Ale Krajčo přece NEhrál x let na Ostravsku! Právě naopak - odmítal hrát po malých klubech pro 10 lidí, místo toho se snažil dostat své demáče do velkých firem, kde ho ale odmítali a kdyby nemoderoval Medúzu, ve které byl shodou okolností jako host Kočandrle, kterému Juchelka nacpal demáč Kryštofů, tak by dneska nikdo žádný Kryštof neznal... Jinak řečeno - Krajčo se prosadil stejně "nepoctivou" cestou jako účastníci SuperStar. Žádné mnohaleté objíždění klubů (jako např. Wohnout, Vypsaná fiXa), ale přes televizi.

    • Re: Krajčo (Martin, 19.12.2009 11:42) Reagovat

      Nesnazil se dostat hudbu do velkych firem, ale do malych. To ze se Kocandrlemu libily demace, neni zadna nepoctiva cesta, ale jen vec osobniho vkusu. To je pak jedno na jake zidli sedis. Krystof by to pod hlavickou EMI nevydali, vsadili na to, ze EMI zalozili Escape, kde vydavaji Priessnitz, EOST, Roe-deer ad. A v malych klubech na Ostravsku hrali taky, vidis uz jen obdobi po debutu. Jinak Foret nejspis hodnoti divackou atmosferu, prave na koncertech zavedenych "hvezd" Olympicu, Gotta, Chinaski, Pilarové. Ale to neni cela ceska scena a misto, kde by mel hledat atmosferu. Ve veku jejich posluchacu se uz nikomu "radit" nechce. Jinak atmosfera na Coldplay skvela, souhlasim.

    • Re: Krajčo (ke, 21.12.2009 15:01) Reagovat - e

      Problém je spíše v tom, Krajčovi a Malátnému se to dá věřit. A kromě toho, je např. Krajčo geniální herec a člen Národního divadla a hitmaker prvního kalibru. Forek se vlastn jen snaží napodobit Kryštofa a Chinaski. Toť vše.

  • celkem fajn rozhovor (Lamanai, 17.12.2009 13:33) Reagovat - e

    Celkem mě překvapilo, jak to má Michael v hlavě srovnaný. Jen mě pobavilo to srovnání Beatles a Olympiku, to jsem málem spadnul ze židle :-) Když už, vyzdvihl bych na světový formát třeba Kuře v hodinkách nebo Blue Effect.

    Pravda je, že jedním z mála uznávaných muzikantů, který se u nás zajímá o mladé kapely a muzikanty, je asi Pavlíček. Většině dalších je to šumák a nevidí dál než na refýž, kde visí plakát s jejich jménem.

    Držím MF palce, ať ho baví hrát a vydrží dělat věci po svém.

    • Re: celkem fajn rozhovor (Radek, 17.12.2009 20:47) Reagovat

      MF myslel zvuk analogových nahrávek 6O-tých let z vinyl.gramof.desek,kdy zvuková úroveň je dost podobná.Samozřejmě umělecká kvalita Beatles s Olympicem se nedá srovnávat,ale tak to myšleno nebylo.Jinak Michale držím pěsti v hudební kariéře.Konečně někdo kdo řekl nahlas a bez obav,jak to u nás v hudební branži skutečně vypadá! Kdy celý národ, prostřednictvím medií,ovlivňuje pár vyvolených bafuňářů.

  • No (Daniel, 17.12.2009 14:55) Reagovat

    No, s některýma věcma souhlasím, ale v některých věcech na mě působí jako ublížený puberťák, který si stěžuje, protože se mu nepodařilo proslavit pořádně.

    • Re: No (ms, 17.12.2009 15:29) Reagovat - e

      Pravda, pravda...

    • Re: No (barča, 29.01.2010 11:17) Reagovat - e

      souhlasím, je to užobák :-D

  • Forete (Larry, 18.12.2009 10:44) Reagovat - e

    ....Tak tu tvou hudbu fakt přijímat jen z donucení ... L.

  • Něco se stane.. (Scoty, 19.12.2009 14:21) Reagovat - e

    Foret rozhodně nebude patřit do těch "hudebníků", které si zapamatujeme... Ale svůj názor má a nebojí se ho říct.. Tady to pořád v česku je takové, že se lidé bojí názorově prosadit a jak tak čtu poslední dobou různá média a sleduji.. Něco se zanedlouho začne dít, neříkám revoluce, ale něco se stane.

  • hehe (T., 20.12.2009 10:40) Reagovat - e

    Foret vypada jakože má názor a v hlavě srovnaný. Jenže je to jen otázka toho, jak kdo je hloupý a věří mu to. Ono totiž není tak těžké si zjistit, že momentálně například funguje ve "skvělém" muzikálu Děti ráje. A sorry - kritizovat Krajča a Chinaski, mít konspiranční teorie "o šéfech co tahaj za páčky" a zároveň se paktovat se Sagvanem Tofim, to už chce mít hodně silný žaludek.
    Mimochodem - o těch páčkách je to fakt komický. To neustálé vnucování představy, že tu někdo (třeba v rádiích) vnucuje hudbu, kterou vlastně nikdo nechce je úplná ztráta schopnosti vnímat realitu. Ti šéfové naopak těma páčkama ovládaj PŘESNĚ TAK, jak to lidi chtěj. Protože jim jde o prachy. Kdyby třeba na (namátkou) Vypsanou fixu přišlo tolik lidí co na Chinaski a tolik lidí si koupilo jejich desku, budou ji všechna radia omílat 4x denně. Jinými slovy Pohlreich je sice skvělej kuchař a Babica prodavač snowboardů, kterej jen patlá recepty, který mu někdo napsal, ale přesto má lepší vysílací čas, protože ho sleduje víc lidí. A to, že neumí vařit to na tom nic nemění.


  • Česká scéna (Majkl, 20.12.2009 14:45) Reagovat

    Srovnání Olympic a Beatles je samozřejmě vrcholem hlouposti. To už můžem srovnávat Kabáty s Metallicou nebo Madonnu s Helenkou Vondráčkovou. Co se týče Chinaski a Kryštof, je celkem jedno, jak se ke svý popularitě dostali. Co je podstatné, že obě tyto kapely hrají podbízivé a laciné "popárny", ve kterých náročnější posluchač najde něco neotřelého či inteligentního jen ztěží. Malátného stupidní žoviálnost ani Krajčova kýčovitá rádobypoezie. Když k tomu přičteme třetí velkou "hvězdu éteru" Kabát, hází to na náš pop/rockový (což platí samozřejmě i v případě Kabátu) mainstream dost mizerné až ubohé světlo. Hodilo by se snad ale dodat, že ani pan Foret svými výplody nijak nevybočuje ani nezvedá kvalitativní laťku, takže na jeho místě bych raději mlčel. Je jen uměle vytvořenou TV hvězdičkou, po které za pár let neštěkne pes ani v tom nejzapadlejším Vidlákově...

  • Souhlasím s MF (Nikola, 20.12.2009 17:15) Reagovat - e

    Článek jsem si přečetla a naprosto se vším se shoduji. Michael to má v hlavě srovnané a já mu to věřím. Jinak myslím si, že až za pár let dozraje ve svém hudebním umu, tak nám ukáže ještě víc. Jeho cd Uvnitř mám a je výborné. Nemůžu si ho vynachválit.

  • Ha! (DeveloPER, 21.12.2009 10:02) Reagovat

    Nevěřím mu ani slovo. Ten kluk ví co má říkat, jak se chovat a hlavně jak se prodat. Někdo z marketingovýho oddělení mu poradil, že důležitý je odlišit se. Pak to půjde. Předpřipravené plky pak střídají totální lapsy (The Beatles)

    • Re: Ha! (Matt, 21.12.2009 12:06) Reagovat - e

      Ha! A ty jsi tak naivní nebo jen hloupej, že si myslíš, že Michal má za sebou manažery, lidi z "marketingovýho oddělení", vizážisty, nosiče kafí a řidiče limuzín? :DDD Co myslíš, když si poslední album udělal sám, v podstatě na koleně, sehnal jednoho sponzora a vydal mu to relativně malej label? :) Na to se dá říct maximálně "Blbec, blbec.".

      • Re: Ha! (DeveloPER, 21.12.2009 14:58) Reagovat - e

        Ha! Takže je to takovej ten poctivej a hrozně osvětlenej sluníčkovej človíček, který na sobě bude děsně dřít a bude děsně chytrej a bude bojovat sám za sebe. Najednou totální mind twist a všechno je jinak. Já nechci být cynický, ale je to dávkované podle krásně slzopudného scénáře. Takových lidí, kteří se najednou hrozně vymezili jen proto, aby nechcípli hlady, už tady bylo dost. Ještě štěstí, že za rohem stál všemi mastmi mazaný Sagi, který mu poradil co do života, vzal ho mezi Děti ráje a nechal svý PR kumpány, aby jej taky něco naučili do života.

      • Re: Ha! (t., 21.12.2009 16:46) Reagovat - e

        taky to poslední album byl vyloženej trhák, kterej trhal prodejní rekordy, že? Blbec jsi ty, Matte, když nevidíš, že ten člověk proti něčemu má kecy a pak to sám dělá. Na druhou stranu nebýt v tom muzikálu, už by asi nikoho nezajímal.

        • Re: Ha! (Reesha, 23.12.2009 11:34) Reagovat - e

          Hmm... kritizovat to by Vam slo... vydejte desku udelanou na kolene a pak si neco rikejte... nebo si mozna radsi bezte skakat na ty Kabary, Divokyho Billa, Chinasky atd...
          Kdyby kazdej misto trapnejch kecu na diskuzinich forech, schovanej za pocitacem, poslouchal to co ma rad a nezameroval se na to co ne... bylo by mnohem lip. Takhle republika je hudebne mrtva, kazdej kdo ma trochu talentu tady nema co delat a mel by vyjet pryc... tady se dobra hudba oceni jen v hrozne malem merituku :(

  • e (pep, 21.12.2009 13:34) Reagovat - e

    Jestli chce tenhle tragéd zlepšit českou hudební scénu, stačí když zavře hubu a už jí neotevře

  • foret (delonge, 21.12.2009 18:06) Reagovat

    to co rika foret je pekny kec kdyz rika ze lidi se na koncertech nebavi to mozna kdyz jdou na nej tak se neni cemu divit ze jen cumi pokazde co sem byl na koncertech tak lidi rvali skakali a zpivali spolu se skupinou

  • Videoblog (Jaro, 21.12.2009 20:48) Reagovat

    Hey kámo, vo co de?:) Dost revoluční rozhovor, kde hodnotíš kriticky stav českého publika a kvalitu české hudební scény, to jo. Ale co proboha teda děláš v muzikálu Děti ráje plném normalizačních písní? Neni to právě to, o čem tak rozhořčeně mluvíš?? :). www.youtube.com/watch?v=iXWQMwNiWYA

  • Důležitý (debil, 21.12.2009 23:34) Reagovat - e

    je, že vy, jako hudebník, víte to, co víte.

  • má pravdu ten chlapec... (michalux, 23.12.2009 18:24) Reagovat - e

    ta analýza hudební scény je vcelku trefná, nicméně silně pochybuju, že pan foret má dostatek talentu a schopností na to, aby dokázal něco změnit... ale rád se nechám překvapit.

    každopádně si myslím že problém české hudby netkví primárně v interpretech, ale ve skladatelích, textařích, producentech, managerech, vydavatelstvích. Stačí se podívat za oceán - niggas dokážou udělat (alespoň "dočasnou") superstar nejvyšší kategorie takřka z kohokoliv - viz. lady gaga, kesha, keri hilson atp. - neříkám, že se mi tvorba rychlokvašek líbí, ale není pochyb o tom, že na jejich zančkách vypouštějí do světa hity, které fungujou na masy lidí napříč kontinenty (poker gesicht, bad romance, tik tok)... takže vovo votomtoje :-)

  • vnucená hudba? (sin101, 24.12.2009 13:16) Reagovat - e

    Nedá se upřít že v článku padly zajímavé názory.

    Nevím jak kdo, ale já si žádnou hudbu vnutit nenechávám. Nechápu proč bych si měl omezovat rozhled jen na to, co hrajou rádia a o čem píšou bulváry - existuje přece velká spousta další hudby... Naopak mi přijde dobrodružnější hledat něco zajímavého, a dneska (třeba přes last.fm nebo internet vůbec) je to dokonce i mnohem jednodušší než dříve. Rádio si pustím málokdy, maximálně tak ze zoufalství v autě nebo v práci jako kulisu, ale častěji si spíš místo toho radši pustím mp3 přehrávač.

    To sam s koncerty - v klubech či na menšís festivalech člověk narazí leckdy na zajímavější a upřímnější tvorbu, než na velkých mega festivalech, kam chodí lidi spíš hlavně pořádně zakalit, bez valnějšího zájmu o dění na pódiu.

    Ale souhlasím s atmosférami koncertů velkých hvězd u nás - pořád ještě trpíme takovým tím českým syndromem - ještě to není tak dávno kdy k nám žádné velké hvězdy nejezdily, takže spousta lidí jde na koncert jen ze zvědavosti, aniž by znali víc než 2-3 písničky od daného interpreta. Viz koncert Depeche Mode například.

  • jste vtipní (ToP, 25.12.2009 00:44) Reagovat - e

    tady je zase Čecháčků koukám...... jen ho nechte kluka, časem se uvidí, čas a úspěšnost jeho myšlenek na to všechno odpoví, ne schovanci za nickama v tomhle diskuzním fóru

    • Re: jste vtipní (Veronika Dubšíková, 29.01.2010 11:16) Reagovat

      ...napsal schovanec za nickem... =)

  • Krajčo - Kryštof. (Karel, 26.12.2009 11:25) Reagovat - e

    Pro vsechny pochybovace o lacinych vecech od skupiny Krystof. Mili zlati, vy slysite jen to, co se hraje v radiu. Uplne nejvic doporucuji Mikrokosmos? Poslechnul jste si tu desku nekdo (vy co tu kritizujete)??? Ta kapela se nekam posouva. Je to proste POP, ale neznamena to, ze lacinej. Viz. hodne popovska deska Rubikon... Ale jsou na ni takove veci jako Chmyri, Jizda v protismeru...

    • Re: Krajčo - Kryštof. (compiler, 18.01.2010 02:02) Reagovat - e

      Naprosto s tebou souhlasím. Všichni tady mají plnou hubu řečí o tom, jak nám rádia vnucují hudbu, ale sami znají od Kryštofů písničky jen z rádií. A navíc je těžké hodnotit vkus českého posluchače, protože 60% lidí sleduje, poslouchá a čte nevkusné a hloupé ultra mainstremové televize(nova), rádia(Hitrádia, Evropa2 ...) a noviny(Aha, Blesk).
      A co se týká názorů MF: Jedna věc je tvrdit jak si celou desku udělal sám na koleně a druhá kritizovat někoho kdo je stejně tvůrčí (Kryštofové si sami skládají hudbu, texty ...). A vybrat si náhodně čtyři populární porevoluční kapely a tvrdit o nich jak potápí českou hudbu, no to snad ani ne ...
      Na závěr snad jen napíšu, že česká hudba má kvalitní jména, jen si je musí každý umět najít. A na nově, evropě nebo v blesku je nenajdete!

      • Re: Krajčo - Kryštof. (bv, 18.01.2010 09:01) Reagovat - e

        Dovolim si te poopravit. Krystofove si tak uplne neskladaji hudbu a texty sami. Na kazdem albu meli dve, tri pisnicky ze svych drevackych dob, kdy v kapele pusobili jeste uplne jini lide a na pisnickach se vyznamne podileli. Jak na hudbe, tak na textech. A posledni dve desky s texty pomaha Michal Rorecek, externi textar.

      • Re: Krajčo - Kryštof. (bv, 18.01.2010 09:01) Reagovat - e

        oprava a omluva Tomasi Roreckovi za zamenu jmena.

        • Re: Krajčo - Kryštof. (compiler, 18.01.2010 11:00) Reagovat - e

          Aha, tak v tom případě se omlouvám ... ale za vkusem českého posluchače si stojím :))

  • no tak nevim (Klimt, 27.12.2009 02:20) Reagovat - e

    Když si Eso prorazíš, ale nic proti lidem s mega komerční show supestar, nevím proč se Foret rozčiluje, on sám je komerční produkt, ale nic proti němu, třeba mu ta hype show pomůže.

  • rozhovor s Foretem (Karel, 29.12.2009 11:11) Reagovat - e

    Kdo to je ten Foret?
    Krajčovi nesahá ani po paty etc.
    Složil vůbec něco?V muzikálech se snad uplatní,ale jen jako zpívající kompars.

  • nepříjemnej jak p*del (adam, 27.01.2010 11:33) Reagovat

    hochu ty seš mi krutě nesympatickej... jak těma řečma, tak i celkovým přístupem. navíc.. "nálepku superstar" jak říkáš, jsi ze sebe nikdy nesmyl a nesmyješ.. máš to napořád a těžko budeš kázat o hudební morálce a vydobytý slávě, protože nebýt tý soutěže, tak se na nás z těch fotek nesměješ! :-P

  • ??? (Veronika Dubšíková, 29.01.2010 09:34) Reagovat

    Myslím si, že zrovna Michal Foret není typ člověka, který by mohl kritizovat českou scénu. Nic proti němu, neznám ho a že se proslavil díky superstar je mi více méně jedno. Tady jde o kvalitu hudby. Kryštof jsem poprvé uslyšela na lyžáku v sedmé třídě a teď mám dva roky po matuře a poslouchám je pořád. Kvalitní zpracování muziky a hravost veršů a celkově textů Krajča se mi prostě líbí a je to jeden z důvodů, proč si Kryštof své místo na české hudební scéně zaslouží. Pro mě je prostě Krajčo Umělec s velkým U a co dokázali Kryštof, jakožto skupina, si prostě vše, co dokázali, zaslouží.

  • Seš trapnej (Stana, 29.01.2010 10:17) Reagovat

    Až se to bude dat poslouchat pak tě budou hrat...ruku na srdce chlape

    • Re: Seš trapnej (adam, 29.01.2010 13:40) Reagovat

      Jo! Líp bych to neřekl :))

  • rychlokvaška (keltka, 29.01.2010 15:08) Reagovat

    Pan Foret je jen obyčejná rychlokvaška,jako spousta dalších rádoby superstar.Asi neví jak by se pořádně zviditelnil,no jo no ono to s tou slávou není takové,co?.Až něco pan Foret dokáže na české hudební scéně,tak ať si pak kritizuje.Kryštof a Chinaski patří mezi naše nejlepší hudební skupiny-ty se dají poslouchat kdykoliv,jsou to kluci co jedou svůj styl.Což se o panu Foretovi říci nedá,jeho styl je spíš rádoby imitování zahraničních interpretů.


  • Odezva (Katka, 29.01.2010 16:23) Reagovat

    Po přečtení článku jsem byla naprosto zhnusena. Nevím, jaké má Foret představy, jestli si myslí, že mu tento článek pomůže, aby si všichni mysleli, jak je strašně nezávislý a nad věcí, tak se asi spletl. Neznám ho, ale je mi strašně nesympatický a hudba, kterou dělá, není nic moc. Já osobně si myslím, že nikdy neprorazí. A taky si myslím, že spousta lidí si poslouchá, co chce. Já třeba rádio skoro neposlouchám a radši si pustí nějaké CD nebo se mrknu na videoklipy. Tady asi platí podle sebe soudím tebe.

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí