odfláklá recenze (martin, 16.09.2009 12:17) Reagovat - e
Recenze úplně k ničemu, to si autor mohl ušetřit čas. Ale asi tomu moc nerozumí, tak se nedá nic dělat. Napadá mě jedno pořekadlo o koze a petrželi. Jestli si chce někdo přečíst recenzi tohoto alba nechť zabrousí na IDNES sekce kultura.
Re: odfláklá recenze (Doupik, 16.09.2009 13:49) Reagovat - e
Pan Vedral je dle mého názoru v recenzích často mimo (prostě máme jiný subjektivný pohled na hudební díla) a i tentokrát mám jiný názor než on, takže s recenzí Lukáše Bendy souhlasím.
Re: odfláklá recenze (Martin, 16.09.2009 15:45) Reagovat - e
Mě jde o to, že někdo něco stvoří,dá si na tom záležet, vloží do toho nemalou částku peněz( ikdyž o ty jde až v druhé řadě ) a nějakému nafouklému novináři to pak nestojí ani za poslech! Já ty hudební "recenze" radši nečtu. O albu a především jeho vynikajícím zvuku(ikdyž zatím jen z mp3) to nevypovídá vůbec nic(ani vedralova ani tahle "recenze". Je mi to líto i za Fixu.
Re: odfláklá recenze (rockandpop, 16.09.2009 17:42) Reagovat
Na rozdíl od Vedrala a jeho odfláklé recenze na idnesu (máte z ní tak ten pocit, že fiXu objevil až díky Holce s lebkou?) jsem právě dočetl jednu z vůbec nejlepších recenzí poslední doby. Klobouk dolů před Bendou i Musicserverem! Jdou proti proudu, fiXa si možná koupila studio v Londýně, ale hlas lidu si Klenotem zdaleka nekoupí. Respekt.
Re: odfláklá recenze (karel nyč, 16.09.2009 20:57) Reagovat - e
Pane Bendo alias rockandpope, zřejmě toho málo pamatujete a nečetl jste jeho recenzi na desku Bestiálně šťastní, kterou dost strhal a je na ní i odkaz v nadpisu recenze na Klenot. Musicserver, jde opravdu proti proudu -úroveň přispěvatelů jde stále dolů a dolů a dolů, myslím, že už kutají pod povrchem!!!
Re: odfláklá recenze (rejžek, 16.09.2009 23:42) Reagovat - e
Lukáš Benda není recenzent! Je to opravdovej umělec, kterej píše básně o životě a ještě ke všemu výborně fotí! saudek je proti němu nýmand!Taky je to samozřejmě strašně hezkej a oduševnělej chlap s velkou budoucností. Jsem jeho fanoušek a sleduju jeho dráhu, jak se vymakal ze dna nahoru až k týhle recenzi, která je podle mýho tím nejlepším co kdy napsal.
Vůbec bych se nedivil, kdyby to dotáh až na ministra kultúúry.
vy co s ním nesouhlasíte mu nešaháte ani po kotníky!
kdybych byl baba, tak si ho vezmu a budu si užívat tu jeho psyché!
Re: odfláklá recenze (Ondra, 20.09.2009 12:39) Reagovat - e
Mně spíš přijde, že se snaží jít proti proudu za každou cenu a v každym případě, i kdyby ten zástupce proudu byl sebelepší. Čím lepší bude album, tím víc lidem se bude líbit čímž vznikne onen proud a o to horší budou recenze. Jinak by kritik nevypadal jako kritik, ale jako součást toho proudu a to si přece nemůže dovolit. Musí nějak "dokázat", že hudbě rozumí líp než všichni ostatní, což je podle mě u hudby absolutní blbost. Takže negativní recenze je vlastně pozitivní.
Re: odfláklá recenze (Sandokan, 17.09.2009 06:10) Reagovat - e
Doufal jsem, ze se Vypsana Fixa pripoji k Tydnu neprizpusovivosti, kdyz uz se to tak pekne seslo s jejich krtem a dvema koncertama v Praze. Ale je jim to u prdele stejne jako vecne nalitemu Xavieru Baumaxovi.
Re: odfláklá recenze (Ondřej Š., 20.09.2009 12:47) Reagovat - e
Souhlasím s názorem Martina. To přirovnání s kozou a petrželí sedí jak hrnec na prdel... Zbytečná recenze a zbytečné hodnocení! Toť můj názor.
7/10 je hodně (karbo, 16.09.2009 12:22) Reagovat - e
album si zaslouží 6/10. Je to skutečně nuda.. Nuda Nesmírná.
right (pitrd, 16.09.2009 12:35) Reagovat - e
plný souhlas s recenzí,možná bych šel dokonce na 6...Fenomén je proti tomuto uplně někde jinde
Klenot je lamot (BendajeKlitoris, 16.09.2009 13:21) Reagovat - e
Klenot si hlavně musíte poslechnout vícekrát,mě se osobně líbí víc než Fenomén.Jen album chce více času kdo mu ho lituje nebude litovat já album bych se nedal bát 9.
Proč se natáčí deska v Londýně (ian69, 16.09.2009 13:24) Reagovat - e
Když z toho stejně vyjdou ty tradiční Pardubice nebo co
.... (Pol, 16.09.2009 13:54) Reagovat - e
Driv jsem Fixu miloval:)album Krasa nesmirna dokonalost....pak prisel Fenomen a pro me totani pruser....a na Fixu jsem zanevrel ...ted mam docela strach si tohle album poslechnout abych v sobe nezabil zbytek naklonosti k VF.
souhlas (David, 16.09.2009 14:00) Reagovat
fenomén je o třídu lepší, rychlý písně mne už od fixy zoufale nuděj, naopak papírová hyena a 33 cigaret jsou pro mne nepřekonatelný
názor (david, 16.09.2009 14:04) Reagovat - e
Nejvíc jsem asi zklamanej z textů, to je fakt slabota, úvodní píseň naše nebe je naprosto chudý nicneříkající vyřvánání, Ruzyni nesahá ani po kotníky. Taky mi přijde že mardy na týhle začal zpívat nějakym divnym přihřátym hlasem. Mám li chválit, tak za píseň Klenot, ta je fajn
myslím, že je super vykročit ze zažitých a obydlených teritorií (canny, 16.09.2009 14:09) Reagovat - e
jako to udělala Fixa na téhle desce. právě tím se podle mne zásadně odlišuje od kapel, jako jsou UDG, Lety Mimo a Wohnout. jak se komu tahle jiná tvář zamlouvá, to už je jiná věc.
mě se Klenot líbí moc, myslím, že pánové udělali pořádný kus práce a je radost to poslouchat.
Re: myslím, že je super vykročit ze zažitých a obydlených teritorií (karbo, 16.09.2009 15:00) Reagovat - e
mě se zdá, že spíš neví kudy kam a vaří z vody.. necítím žádný výrazný posun.. ani v hudbě, ani v pojetí, ani ve zvuku.. derivát.
Re: myslím, že je super vykročit ze zažitých a obydlených teritorií (Al Pa, 16.09.2009 15:59) Reagovat - e
No s tim varenim z vody to vidim podobne...
co se textu tyce...
Mardi pouziva slovni spojeni ktere kdyz pouzil v textu poprve, znelo to originalne, ale kdyz na dalsi albu pouziju spojeni napr. brutalni vsechno, pořadny destroy, Ymo Mihaj, San Piego a podobne to vykradani sebe sama co hur: Moje telo zas bude muj hrad...ze by inspirace Visacim Zamkem?
zvuk...
tam posun je...podle me tohle album, kdyby bylo komplet cele nazpivane anglicky a kdyby se mu trochu pomohlo, mohlo by mozna udelat i diru do sveta z ceho soudim...kdyz odmyslim zpev...prvni song zni tak trochu jako Foo Fighters, Psychokuna a Panenka Chou Chou jako jako Primal Scream, Sireny jako Sunshine (vim ceska kapela,ale jako jedna zmala se proflakla i v cizine), Duchove jako U2...verim ze ted jsem napsal slova do pranice ;-)
co se tyce hudby...
stejne jako na Fenomenu je slyset urcite typicke kosmeticke rify producentskeho dua Neuwerth, Muchow...to proste poznat jde, stejne tak jako pojde poznat ze na songu makal napr. Timbalend...ovsem nic proti tomu tady to funguje..
a nakonec muzikantsky?
...kdyz clovek posloucha album po albu tak jak je Fixa vydavala, tak posun k lepsimu je videt u vsech, ale progrese jednoznacne nejvetsi bych rekl ze je videt u bubenika Pitrse...jak ten kluk na sobe zamakal klobouk dolu...
Re: myslím, že je super vykročit ze zažitých a obydlených teritorií (Misa, 16.09.2009 21:07) Reagovat
Ty vole, to jako chceš, aby v Harry Pooterovi ve dvojce, trojce atd. vystupovaly zbrusu nový postavy a ty z jedničky by měly na konci umřít na mor a černý kašel??? Mimochodem, když čtu Bendovi plky na jeho stránkách, které - jak avízuje (Bože ochraňuj potencionální kupce!) chce vydat - tak on se opakuje neustále. Jo a klobouk dolů - použil výše v diskuzi taky alterbendovskýego. Benda, Benda, Benda se svou motorkou točí plyn a ušklíbá se za holkou...s lebkou...
Re: myslím, že je super vykročit ze zažitých a obydlených teritorií (Lukáš Benda, 16.09.2009 21:50) Reagovat - e
Děkuji Vám i ostatním čtenářům za kvalitní názory (nemyslím tím pláč radikálních fans, kterým jsem si recenzí dovolil pošlapat jejich idoly).
Zaujal mne ale především Váš názor. Dovolil bych si polemizovat snad jen se stoupající kvalitou VF. S ostatními položkami s Vámi s větší míry souhlasím. Pod Vaší tezi o Pítrsovi se podepisuji, neopomíjel bych však ani Mejna, který je na posledních dvou albech jedním z nejsilnějších článků fiXy vůbec.
Re: myslím, že je super vykročit ze zažitých a obydlených teritorií (Misa, 16.09.2009 22:01) Reagovat
Bendo, ty seš vážně magor!!!! Souhlasit sám se sebou, to je přeci normální!!!! Tohle mě vždycky pod tvejma recenzema baví:-))), to jak si tam přispíváš a následně pak sám se sebou souhlasíš, nádhera! A ten sloh a to neustálé osočování ffans - málem jsem se počůrala, ty to máš někde uložené ve wordu a jen to sem vždy zkopíruješ, co? Oni třeba ti radikální fans mají uši a mozek a pozor - někteří mají i pěsti. Na tvejch procházkách v backstage bych byla obezřetná...Ono je umění napsat negativní kritiku, tak, aby nezněla jako zlé údery pod pás. A tohle umění je ti , hochu, odepřeno!!!
recenze? Beletrie do národní knihovny!! (rejžek, 16.09.2009 16:17) Reagovat - e
Myslím Lukáši Bendo, že za tuhle "recenzi" by ses v klidu mohl stát šéfredaktorem časopisu Rolling Stone!
Podle mě seš největší nadějí český žurnalistiky. Zase budeš mít nejvíc příspěvků pod tímhle tvým "klenotem"
To mi řekni, jak to děláš?
Je jasný, že tvůj prst dolů znamená naprostý propad a konec pro VF a pro vostatní party, který si tady tak strašně statečně sundal.
Myslím, že ty a možná ten kritik z filmu Ratatouille jste nejlepší!!
taky mě fakt rajcuje, jak tady každýmu statečně odpovíš a urveš si kus svýho drahocenýho času!
Respekt.
Tahle recenze je víc mimo než Mihaj od štěstí. (DarkoDee, 16.09.2009 17:07) Reagovat
Řeknu to rovnou a na plnou hubu - po Fenoménu, který považuji za nejlepší české album posledních deseti let, považuji Klenot za nejlepší desku fiXy. Starší punkové vypalovačky jako Ve sladký ulici, nebo Tančírna mě nudily. Co se týče textů, Márdi se zase ukázal jako geniální textař, i když chápu, že ne každý to pochopí a radši ukáže prstem na Márdiho. Je jasné, že tohle album je nejpopovější, ale mám pocit, že fiXa konečně vykrystalizovala v to, co od začátku hledala. 9/10
Názor do pranice:) (Liban, 16.09.2009 17:26) Reagovat - e
Notak pokud suprpseudobaladickej Fenomén dostal 8/10, tak 7/10 pro Klenot je myslim ideální hodnocení! S tim srovnánim "Našeho nebe" a "Ruzyně" taky souhlasim;) Všechny důležitý songy sou taky zmíněný a pochválený, tak co? Osobně mě štve nejvíc absence náký tý obdoby "Druhý půlky žárovky", která by ještě zápas "Liverpool:FC Barcelona:AC Milán" poslala aspon do čtyřminutovýho nastavení:)
Moje osobní zaujatý hodnocení "Klenotu" i "Fenoménu" jakožto dosmrtnýho fanouška Vypsaný Fixy je přesto o jednu číselnou třídu větší, než jak píšu na začátku;)
Styl sepsaný recenze je dost drsnej až protivnej, ale ve výsledku stojí za zamyšlení... FIXA 4EWA!!!!!!!!!!!!!!!:P
Re: Názor do pranice:) (Lukáš Benda, 16.09.2009 21:53) Reagovat - e
Těší mne tato reakce ortodoxního fiXaře :-) Část Vašich soukmenovců bohužel neumí svůj názor prosadit bez zbytečných emocí a vulgarit. Až se to naučí, zcela jistě pochopí, že recenze jsou vždy subjektivním názorem autora, neb objektivní názory jednoduše neexistují...
Re: Názor do pranice:) (rejzek, 16.09.2009 23:47) Reagovat - e
Tak takhle elegantní utření bez vulgarit si zaslouží plnej respekt!
Miluju Lukáše Bendu a jeho slovník profesora z třicátejch let!
Jsem plnej emocí a myslim si, že Lukáš je statečnej chlap, kterej se nebojí ničeho a nikoho. Dík, že seš Lukáši!
Bojuj a nedej se!
Dostojevskij, Kerouvac, Benda!!!!!
ztráta času číst (Apix, 16.09.2009 19:31) Reagovat
takže - první poslech neznamená vždycky všechno, to zaprvé...krásu nesmírnou považuju hned po brutálním všechnu za fixy nejlepší album (a považuju se za velkého fixího fanouška takže i myslím, že tato moje pravda je určitě pravdivější než autorova "pravda"...okresní knihovna se mi na první poslech líbila z celé desky nejvíc, takže také nesouhlasím..dále mi přijde, že panu autorovi utekla skutečnost, že závod je pokračování písně Zuby a o žádném smutnění tady nemůže být řeč...ani o krasosmutnění...a nemůžu si pomoct, ale z článku cítím všechno možné jenom ne objektivní názor...ztráta času tohle číst...
Schizofrenik Benda opět zasahuje (Posměch, 16.09.2009 19:43) Reagovat
Tak nevyzrálý schizofrenický pisálek Benda opět udeřil a opět nezklamal. Myslím, že nikdo neumí napsat tak zlé a protivné hodnocení (nikoli recenzi!!!) jako on. To mu nelze upřít!!! Johohooo. Sakra - kde jsou doby, kdy psal Nanoru, Morten!!!! Nejvíc mě baví, jak si pod článek autor přispívá a pochlebuje si pod jinýma nickama:-)) hahaha. A vězte, že je to smích ze zoufalství...
nesouhlas s recenzí (doktor, 16.09.2009 19:48) Reagovat
Na recenzi klenotu jsem byl dost zvědavej, protože album mi na český poměry příšlo a přijde neskutečně dobrý. O to větší bylo moje zklámání po jejím přečtení. No nic, je to subjektivní názor autora a nemá s ním asi cenu moc polemizovat. Pro mně osobně je Klenot výborný album. Dost možná nejlepší od fixy, a to se považuju za vcelku historickýho a věrnýho fanouška. Zvuk je fakt parádní, texty mi přijdou dobrý a písničky až na dvě vyjímky (suprkino a sirény) skvělý. Shrnu-li uvedené, fakt povedený album, který nemá v současné době u nás konkurenci.Takže já bych dal 9/10. Jinak nikdy bych nečekal, že kytary v nějaký písničce od fixy budou znít jako staří dobří Ride (Duchové) nebo Priessnitz (Závod)
Re: nesouhlas s recenzí (sestřička, 16.09.2009 20:16) Reagovat
Tady Vám dává Honza Vedral za pravdu: http://kultura.idnes.cz/vypsana-fixa-vydala-klenot-a-uz-nezni-jako-hudba-z-gymplu-pea-/hudba.asp?c=A090914_121536_hudba_jaz
Je vidět, že poslouchal ušima a né p*****
recenze? (thomassek, 16.09.2009 20:23) Reagovat - e
autor této recence je pro mě naprostý de**** a ti který jsou s ním zapravdu jsou ještě větší de******** !!!!!!!!Vypsaná Fixa - Klenot: jedna z nejlepších desek letošního roku!
Průměr (Josef, 16.09.2009 20:38) Reagovat - e
Dobrý zvuk i produkce, ale to jinak jen průměr. Fixu jsem nikdy neposlouchal, po mediální masáži jsem si Klenot 3 x poslechl a myslím, že jako předkapela průměrné britské kytarovky stačí, ale nic víc. Dobré vzory nestačí.
fuj (cyhla, 16.09.2009 20:41) Reagovat
Tahle recenze je fakt o ničem..Autora bych pojmenoval mnoha sprostými slovy, protože se zdá, že vůbec neví o čem mluví a jenom v hudbě plave. Na musicserver už nepáchnu.
Bižuterie ? (Sandokan, 17.09.2009 05:57) Reagovat - e
Jsem rád, že si někdo dokázal nahlédnout fakt, že dosud naprosto geniální kapela se nachází v jakémsi polodezolátním stavu. Pardubice jsou často hodnoceny jako super město k žití, Už skoro dvacet let je kultivují kapely jako Ready Kirken, Burác a jeno Spiknutí, Vypsaná Fixa, kdyzi Kabrňáci a další. Márdho geniální texty samozřejmě nevznikají ve vzduchoprázdnu, během společného chlastání u Žlutého psa a jiných barech se domácí úkol "Jak dostatečně ulítle a přitom úderně nadávat na zkurvenost doby" řešíval kolektivně. Márdi je chytrej, třeba Antidepresivní rybičku dodnes používám, když chci někomu vysvětlit zkorumpovanost farmaceutického průmyslu a doktorů
Teď ale jen fňuká, co je ten Londýn stál peněz. Proč jezdili tam ? Analogový aparát mají, zbytek se dělá myší. Koupit si to může kdokoliv, kdo si může dovolit auto.
Ve chvíli, kdy Trent Rozner z NIN přiznává, že stahni a zaplať kolik chceš je slepá cesta, kdy existuje jamendo.com a Creative Commons, působí tenhle počin fakt nějak poťapkaně.
Fixa asi někomu uvěřila, že obal prodává. Na desce se to podepsalo. Věří tomu konec konců většina lidí, a proto to tady vypadá tak, jako to vypadá. Já jim dám za ten šmuk tak dvacku. Na Fixu jsem vždycky tančil. Ale teď tancit.cz nebo netancit.cz ? To je oč tu běží. Třeba se Fixa ještě rozepíše.
PS: Když jsem se tuhle debatu snažil rozvinout ve fóru na jejich stránkách, zavedl Mejla tvrdou cenzuru. Blokuje IP adresy celých vesnic, kritické příspěvky maže, obdivné nechává. Na českém internetu věc nevídaná
Re: Bižuterie ? (canny, 17.09.2009 12:40) Reagovat - e
vida, tak ty seš tady. tvoje příspěvky Sandokane nejsou kritický, neuvádíš žádný rozumný kritický argumenty. jenom se rozčiluješ, že ti nikdo z Fixy neodpovídá na e maily, že tě nechtějí podpořit, že se s tebou nechtěj kamarádit.
protože ty seš ten vopravdu totál chlapík s rozhledem, jasným střízlivým názorem, kterej ví co a jak. a protože je vždycky na tý správný straně, očekává, že se k němu všichni přidaj. protože jestli ne, tak už to nejsou ty správný pardubičáci, ani vlastně lidi, tak už je peníze a sláva nadobro zkazily.
takže místo abys prostě napsal že se ti to nelíbí, tak na stránkách fixy tapetuješ a neni příspěvek abys v něm nezmínil ty svý dvě adresy. a znova musím opakovat, že jakýkoli alternativě děláš blbou službu, protože přesně takovýhle dogmatici přesvědčený o svý neomylnosti jsou ty největší nepřátelé jakýhokoli progresu, jakýkoli skutečný alternativy.
pokud někde zahlcuješ vzkazárny, nediv se, že tě blokujou. jiný negativní ohlasy tam zůstávaj.
Re: Bižuterie ? (Sandokan, 18.09.2009 12:16) Reagovat - e
Není to tak. Obejdu se bez jejich kamarádství, prokristapána. Chtěl jsem jen, aby vzali na vědomí, že v praze je týden nepřizpůsobivosti a protože minimálně Márdího texty nepřizpůsobivé jou nebo bývaly, přišůlo by mi Fajn, kdyby se fixa nějak připojila. To je všechno. Včera jsem si (konečně) volal s Pítrsem a vysvětlili jme si to.
Stránky dávám všude kvůli SEO a Google Page Ranku, takže v klidu.
Benda je hrdina! (ubohá hnida, 17.09.2009 09:18) Reagovat - e
Myslim, že Lukáš Benda je fakt dobrej!
Strašně se mi líbí, jak tenhle statečnej, hodnej, inteligentní chlap šíří svůj text, kterej podle mě psal několik nocí!
http://otazky.libimseti.cz/vypsana-fixa-klenot-72793?uid=
Jak prostě chce, aby ho lidi četli.
Tenhle člověk na to má právo, protože je to nejlepší novinář
A taky Je to hrdina a už dávno měl bejt někde jinde.
Re: Benda je hrdina! (Lukáš Benda, 17.09.2009 09:54) Reagovat - e
Od příště budu tajit, že jsem napsal recenzi... ach, uznejte, že už to přeháníte, neb důvodem proč jsem danou recenzi psal je fakt, že chci aby byla čtená a právě proto jsem na ní odkazoval i na několika dalších serverech včetně lbst.cz. Cílová skupina fanoušků VF se ostatně pohybuje právě na těchto sociálních sítích. Vaše "argumenty" postrádají logiku, a tak prosím o zamyšlení, zda-li má smysl se nadále ztrapňovat pod několika přezdívkami... má úcta.
Re: Benda je hrdina! (ubohá hnida, 17.09.2009 10:07) Reagovat - e
Jste nejlepší!
Myslel, že systém několika přezdívek je váš vynález, který je hoden obdivu a dalšího používání.
Děkuji, že jste si mě vůbec všimnul.
Jsem váš velký fanoušek.
Podle mě jste hrdina!!!!!
Můžete mi dát soukromý tip co vás inspiruje k vaší poesii?Všiml jste si jak jsem napsal slovo poesie?
Vaše ubohá hnida
klenot (marcel, 17.09.2009 15:05) Reagovat - e
Mě tahle recenze přijde jako solidní, nebudu řešit, kdo to píše a co psal předtim a co bude psát potom, teď se jedná o desku klenot od vypsané fixy. Tuhle kapelu znám od alba brutální všechno, mám jí furt za svou velice oblíbenou . Ale trochu kritiky do tý opičí lásky. Fixu jsem neposlouchal kvuli zvuku ala anglie,hospoda,kalba. Fixu jsem poslouchal díky lidskosti,která z jejich desek vyvěrala. Byl to příběh . Ten se ale vytrácí s touto deskou. Přijde mi to především jako zvukově vymazlená deska pro lidi,co to nějak neřešej,párkrát si zaskáčou na koncíku,zapamatujou si tak tři slova z písně a tečka. Je to podobný jako s wohnoutama, jejich poslední dvě desky jsem projel dvakrát,třikrát a už se k nim nevracel. Stejně je to tak u klenotu. Doufám jenom,že fixa znovu nabere síly a příště vydá desku,která se vrátí tam ,kde jsou opravdové fixí ,,klenoty,, .
VF (óďa, 17.09.2009 16:47) Reagovat
jó jó jó vždycky si se zájmem přečtu názor poroty a zkouknu zdvižený paže z davu. vždycky to má stejnej závěr. je tu nějaká kapela VF, která má v mantinelech ČR otevřenou náruč oddanejch voličů, je dobrá jak sviňa už jen tim, jak funguje, a na druhý straně stojej opřený o lopatu absolventi fakulty teorie na VŠ Málo Zbytnělý Brabeček, doma maj pak rozsvícenou lampičku, na stole příručku s názvem "Jak bych to dělal já kdybych to kurva uměl, díl I." a puštěný cédo Klenot. je fajn zůstat u vědomí, že dobrá kapela určitě přežije věky, zatímco brabeček jednou zajde v hlubokém zapomnění.
Recenze je plná kravin... (Marek z 1, 17.09.2009 17:41) Reagovat - e
...Klenot je klenot!
Jestli se Vám nelibí balení z t-music, je možnost pořídit si originál :-)
Ke zbytku: Názor je jako díra v prdeli, každej jí má. Škoda, že zrovna tenhle kluk jí ukazuje na musicserveru.
Recenze? (Aleš, 17.09.2009 19:15) Reagovat
Koukám, že na netu si opravdu každý píše co chce, na jednom serveru deska vyzdvihována do nebes, na druhém na ní nitka nezůstala suchá. Osobně se i jako fanoušek fiXy přikláním spíš k prvnímu názoru. Ano, rozpočet vskutku závratný a u nás by se to určitě udělalo levněji, ale srovnávat tohle album s Fenoménem? WTF? Podle mě úplně jiná liga a už na první poslech jedno z nejpovedenějších fixích alb.
Jen do mě, ale Pankubice nechte na pokoji! HOWGH
menší odbočka (Mára, 17.09.2009 19:15) Reagovat - e
Album jsem ještě neslyšel tak nemám do recenze co plkat, jen jsem chtěl připomenout že nelepší songy nahrála Fixa stejně na demáčích v devadesátkách - Harpyje, Zabij mě nebo Argentina jsou pro mě naprostý a od tý doby nepřekonaný skvosty - A NENÍ TO ŽÁDNEJ PODĚLANEJ VIDLÁCKEJ BIGBÍT...
u mě... 5-6/10 (eagle-eye, 17.09.2009 21:08) Reagovat - e
fiXu mám hodně rád, ale Klenot nesahá Bruálnímu všechnu a Fenoménu ani po kotníky, 3 dobrý skladby jinak průměr a hodně nezáživné... už vůbec nechápu, proč se to natáčelo v Londýně, vyšlo by to na stejno, možná líp...
? (Marek, 18.09.2009 09:02) Reagovat - e
Z téhle recenze jsem zmatený. V první části album kritizuje, aby pak vychválila asi polovinu písniček. Tak jak je to??
Re: ? (pravda pravdoucí, 18.09.2009 10:06) Reagovat - e
Tomu se nelze divit, když recenzi napsal nevyzrálý, ještě ke všemu zlý a zakomplexovaný člověk, který má nejradši svůj obličej. Klasický narcis, který se chce zviditelnit za každou cenu. Zároveň srab, kterej v závěru svého zoufalého plku leze kapele do zadku.Bohudík jeho možnosti kariérního postupu sahají jen na tento portál, případně do komparsu céčkového filmu:)))
Re: ? (elesdeee, 18.09.2009 12:07) Reagovat
A co si dokazal Ty,frajirku?Osobne si myslim ze je to jeden z najlepsich recenzentov v CS!
Klenot? (vertigo, 18.09.2009 12:22) Reagovat
Recenze přesně vystihla moje pocity z nové desky (mimochodem první, kterou jsem kdy poctivě zaplatil;), a je fakt že přestože Klenot oproti minulým albuum zklamal, stejně je to lepší než poslouchat Lucii Bílou nebo ewu a waška=)
autor neví, neposlouchá (trashcan, 18.09.2009 13:28) Reagovat - e
Já fakt nevim, ale tehle text stál tak za hovno, že jsem ani nedokázal vnímat ty věty.. musel jsem je přečíst 2x a musel jsem se do toho nutit. dočíst tuhle "recenzi" pro mě bylo něco jako přebrodit kanál sraček. teď mě jen štve, že mi smrdí nohy..
Jinak nový album FiXy fakt stojí za to, je to další krok vpřed.. parádní zvuk, Anglie je znát :) Pecka, díky hoši! ;)
Zlenot (eugen, 18.09.2009 14:35) Reagovat - e
Bohužel naprostý souhlas s každým slovem, které bylo v recenzi napsáno. Velké zklamání.
Nechápu (Mah, 18.09.2009 18:24) Reagovat
Nechápu co tu všichni plkáte o odfláklý recenzi. Jasně neni to zrovna nějakej skvost, ale na běžný poměry nejen musicserveru je to celkem průměrně napsaná recenze. Myslim, že většinu z vás naštvalo to, že se autor nebál napsat něco jinýho, než oslavnou ódu, která byla na idnesu. Ono psát recenzi na Vypsanou Fixu bude vždycky nevděčná úloha už proto, že ti kdo jí maj rádi jí vždy pochválej a ti kdo jí nesnáší udělaj opak, nic mezi tim.
Osobně jsem z alba celkem zklamanej, po výbornym Fenoménu přišlo nevyvážený album, na kterym je pár vyloženě vtíravých podbízivých songů (Holka s lebkou, suprkino, klenot), pár naprosto výbornejch (Sirény,Velká láska...) a zbytek taková nevýrazná vata...myslim si, že nahrávat to v Anglii jsou skoro vyhozený peníze, i když věřim, že takovej výlet do Anglie dokáže kapelu ještě víc stmelit a přinést jí nové impulzy.
Jinak uvidíme teprv, jak budou nový songy fungovat naživo, protože o tohle šlo u Fixy vždycky nejvíc.
pseudorecenze (h34d, 19.09.2009 12:54) Reagovat
Opět další pseudorecenze, díky které lituji, že jsem musicserver po čase navštívil. Po diskusi k Landovu Nigredu však nebudu plýtvat časem na argumentování "proč?", když si tady redaktoři stejně jedou to svoje "tohle je váš názor, my máme jiný, blabla"... Sbohem (armádo).
Hodnocení (David, 21.09.2009 12:41) Reagovat - e
Zhodnotil bych Klenot stručně a jednoduše :
nejlepší zvuk ze všech desek,
-nemá to hlouchýho místa,
kvalita materiálu (písniček) je oproti předchozích deskám jaksi chudší
papírová hyena a 33 cigaret forever :-)
CHudak recenzent (Tonda, 24.09.2009 11:52) Reagovat - e
Recenzenty MS jsem nikdy nesetril. Jeste pred nekolika lety bylo bezne, ze mimo distrubuci majors nemeli prehled o zasadnich albech daneho roku. Myslim, ale ze se to zlepsuje. Napriklad nyni je tu hodne rubrik jako napr.Podpultovky, MS take reflektuje i mimo komercni sfery. Recenze je trochu zmatena, kritizuje a zaroven chvali, ale jinak v podstate shrnuje nazory vetsiny {kritickych] fanousku: Proc se muselo jezdit do Londyna? Pisne samotne nejsou moc dobre. Osobne se mi libi Nase nebe,Knihovna a Klenot. A to je sakra malo. Nikdo neni dokonalej a ani Mardi nedokaze chrlit genialni texty jeden za druhym. Ovsem necekal jsem, ze fixa dokaze vypusitit i takovy refren jako je napr.: Jaky je tvy jmeno? Vzdyt to uz se podoba textum disko hitu. Pro mne je to zklamani, nicmene Fixe dal drzim palce.
Souhlas (Humiliter, 25.09.2009 13:14) Reagovat - e
Popravdě dost často tady kritizuju kvalitu nebo aktualitu článků ,ale nemůžu si pomoct - s touhle recenzí docela souhlasím...Klenotu neco chybí...jakoby každá písnička stála sama a ne jako celek...to se pak odráží na tom ,že je napoprvý album neposlouchatelné.A upřímně zdá se mi ,že zpěv mizí ve změti hudby..prostě je prd rozumnět...
Profesionální recenze?? (Tomáš, 26.09.2009 20:31) Reagovat
Ze subjektivního hlediska s obsahem recenze nesouhlasím. Srovnávat fiXu s Wohnoutama, kteří již dvě alba nevymysleli nic nového (a i ostatní zmíněné formace se s VF moc srovnávat nemůžou) mně přijde trochu mimo. "Klenot" není lepší než "Fenomén" a je pravda, že trocha té omáčky tam je, ale celkové vyznění článku by mělo být mnohem pozitivnější.
Na druhou stranu - s recenzí se nedá souhlasit ani z hlediska objektivního. Působí strašně neprofesionálně (odstavec o bassové onanii se hodí maximálně do článku ve Score před deseti lety) a rozpoluplně - v mnoha větách je řečeno pro i proti.
Místo tohoto jednoho článku by se slušilo udělat spíše makrorecenzi - Klenot by si to zasloužil..
Kytarový pop bez nápadu (carlstoun, 30.09.2009 20:38) Reagovat - e
Po našlápnutém Fenoménu pro mě velké zklamání. A to se pokládám za velkého fandu VF.
Benda to myslel upřímně....recenze fakt stojí za hovno! (fmboy, 30.09.2009 21:29) Reagovat - e
Napadá mě jenom jediný - "prečo kritik nenapíše pieseň" - volně parafrázováno NoName. Podle mně je deska naprosto skvělá stejně jako její distribuce. Sám od sebe jsem se rozhodl kapele poslat finanční dar a to se nestává tak často. Mnoho slov a kdyby se každý z nich proměnilo v hovno, nikomu to neublíží, ale kritik si aspoň uleví.. Recenze 100-násobně zbytečnější než nejslabší kousek z týhle desky. Pan Benda nemá koule, má malej penis nebo zánět mozkovejch blan. Jinak si nemůžu vysvětlit, že napíše něco, co zapáchá jako velbloudí hovno. Probuďte se! pane Bendo nebo si zajděte k psychiatrovi!!! Placka je obrzvlášťskvělá a proto stahujte jako o život a podpořte jednu z nejmíň podbízivejch kapel v Česku!!!!!!
bez titulku (maja3, 10.10.2009 11:53) Reagovat - e
nechci soudit zda je kritika dobrá nebo špatná - každý máme svůj názor. jenom se v poslední době setkávám s tím že Fixu málo kdo chápe - jak texty tak hudbu - takže Fixa se buď líbí nebo nelíbí ale nic mezitím. Mě Klenot přijde opravdu jako klenot a to nejen proto, že Fixa je moje srdcovka....
recenze (iggy, 03.11.2009 18:33) Reagovat - e
Chtěl bych dodat,že nejsem žádný bláznivý fanoušek Fixy,ale absolutně nemůžu souhlasit.Pane bože,nevím do jaké míry se živíte recenzema,protože pár recenzí jsem na toto výborné album četl a tomu to se musím opravdu smát..jen tak dál,´mistře´...Iggy
imo jedno z nejlepsich ceskych alb posledni doby (martin, 07.11.2009 19:02) Reagovat - e
imo jedno z nejlepsich ceskych alb posledni doby :) recenze velmi pochybná
Klenot (Nikol, 09.02.2010 18:09) Reagovat - e
Já mám Fixu ráda a tohle album to potvrdilo je skvělé,dobře se poslouchá a vždycky mě povzbudí tenhle článek napsal asi někdo kdo tenhle žánr neposlouchá a nerozumí mu.Každej může mít jinej vkus takže kritizovat kapely je blbost.
Born This Way To Die?
Líbí se vám písničky Lany Del Rey? Mně ano. Líbí se vám ona sama? Mně ano (i když jinak kačeří ústa moc nemusím). Sledujete poprask kolem rychlého vzestupu zpěvačky? Proč je té Del Reyové vlastně věnováno až tolik pozornosti? Víte vůbec, kdo to je? A co na to Jan Tleskač?
Jméno Lana Del Rey jsem poprvé zaregistroval díky zmínce na newmusic.cz v září loňského roku. Písnička "Video Games" zázračným způsobem oslovila bez přehánění miliony lidí. Anebo ne, viz ohlas od diskutérky jménem Alia, jejíž ...Pá 10.02. Parno Graszt (HU) (Palác Akropolis, Praha)
Ne 12.02. Peter Hook And The Light (UK) (Lucerna Music Bar, Praha)
Čt 16.02. Russkaja (AT) (Lucerna Music Bar, Praha)
Pá 17.02. Grand Pianoramax (CH) (Palác Akropolis, Praha)
St 22.02. The Sounds (SWE) (Lucerna Music Bar, Praha)