Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • Resistance (Tomáš Kaplana Fojtík, 14.09.2009 02:15) Reagovat

    Tak za sebe musím říct, že z Resistance cítím obrovské nadšení. Z MUSE znám jen střípky, celou desku jsem zatím neslyšel žádnou (nepočítám-li do toho koncertní H.A.A.R.P.) a tak nemohu porovnávat. Ale Resistance mě baví od první do poslední minuty. Má super sound, skvělé melodie, úžasný text - a závěrečná symfonie je balzámem. A co se týče insipirace - já si užíval odkazy na různý hudebníky, zabalené v balení muziky 21. století. U mě prostě za 9,5/10

  • Mno (BOurne, 14.09.2009 08:30) Reagovat

    Tak ja jsem pomerne velky fanousek Muse a myslim si ,ze tohle album je lepsi nez BHAR . Tak ,ale kazdy kus jiny vkus :) 9/10

  • Mírné zklamání (Standa, 14.09.2009 08:58) Reagovat

    Přiznám se, že když Muse již dlouho před vydáním desky ohlašovali silnou inspiraci klasikou, měl jsem obavy ze zklamání které mě možná čeká (málo kytar, málo schýzy). Zklamání se nakonec dostavilo, ale ne díky klasice (která mě naopak uzemnila zejména v posledních minutách), ale právě díky té až hodně silné podobnosti s Queen. Hlavně skladba United States Of Eurasia mně zní jako dost otřesný "Queen revival" a při každém poslechu desky jí bez mrknutí oka přeskočím (to se mi v diskografii Muse ještě nikdy nestalo). Nejvíce mě dostala úvodní Uprising a pak trojice Guiding night, Unnatural Selection a MK Ultra. Deska jako taková určitě ční nad běžnou produkcí, která nyní vychází, ale v diskografii Muse mám tuto desku zatím na posledním místě.

    • Re: Mírné zklamání (filda, 17.09.2009 16:49) Reagovat - e

      nezbývá než souhlasit,bohužel.

  • kdyby jen Queen... (nineweh, 14.09.2009 09:42) Reagovat

    kdyby Muse vykradli jen Queen, bylo by to ještě v pohodě... ale oni vykradli úplně všechno! Uprising zní jako znělka Doctora Who, Undisclosed desires nemaj daleko do Justina Timberlakea, symfonie místy kopíruje soundtrack z Pána prstenů... nebo to přijde jen mně? nicméně Muse jsou jediná kapela na světě, který tohle vykrádání naprosto žeru. pro mě je tohle album jednoznačně událostí roku, škoda jen, že v rámci turné nezavítaj i do matičky stověžatý...
    ps. pro informaci autora článku: Mercury nebyl Freddy, ale Freddie. to jen pro přesnost ;-)

    • Re: kdyby jen Queen... (Honza Kulig / autor, 14.09.2009 09:51) Reagovat - e

      Díky za upozornění, chyba opravena...

    • Re: kdyby jen Queen... (Sofie, 03.10.2009 23:20) Reagovat - e

      uplne stejny nazor. s tim rozdilem, ze tohle je prvni album od Muse ktery jsem slysela, a myslim si, ze je to absolutne zasadni kompilace tohoto roku
      se silnym tematem, ktere reflexi vseho minuleho (jak hudebne tak obsahove) akcentuje soucasnost
      resistance!
      aneb orientalni riff vystupnovany do svolani United states,
      je treba lepsi odpoved?

  • 85% (tschrky, 14.09.2009 11:46) Reagovat - e

    Není to taková pecka jako BH&R, ale rozhodně bude The Resistance patřit mezi ty nejzajímavější rockové počiny letošního roku. Odkazy na Queen, Depeche Mode nebo U2 jsou zřetelné již při prvním poslechu, což ale není vůbec na škodu, když se to dělá s respektem a trochou drzosti. Nejlepší skladby: Uprising, Resistance, United States Of Eurasia (+Collateral Damage), Guiding Light, Unnatural Selection a MK Ultra. Závěrečné tři suity Exogenesis mě moc nezaujaly, ale poslouchal jsem novinku zatím jenom dvakrát...

  • muse (fortyp, 14.09.2009 16:54) Reagovat - e

    v podstate suhlasim s recenziou

  • Přidávám se k Tomášovi - 9,5/10 (mat, 14.09.2009 16:55) Reagovat

    Po asi 10 posleších pořád objevuji další a další skryté vychytávky. "The Resistance is BRILLIANT, guys!" To, že jsou zde odkazy na všemožné kapely a několikrát jsou zde pasáže jak vystřižené od Queenů považuju za perfektní a troufám si tvrdit, že kapela to dělala absolutně vědomě, protože to zkrátka v té písničce mělo být a zní to tam skvěle. Navíc, kdo jiný, když už ne Muse, by si moh dovolit "šahat" na Queen :-) Líbí se mi, že je každé album rozdílné, čerpá z různých žánrů. Navíc v novince mi nechybí metalové riffy, které podle mě Muse v jejich podání dotáhli k dokonalosti na Origin of Symmetry a Absolution a už by z nich imho moc nevytřískali. Jo a ten půlbodík dolu je za to, že nepřijedou do Česka! :-) Jinak ještě oceňuju perfektní zvuk.

    • Re: Přidávám se k Tomášovi - 9,5/10 (Pan Tau, 15.09.2009 11:33) Reagovat - e

      Naprosto souhlasím... Myslím, že ani Freddie by se za části "a la queen" určitě nestyděl, ...už jen to, že např. Euroasia dokáže v uších kritiků soupeřit s Bohemian Rhapsody, což byl dle mého jeden z vrcholů Queenů. Celkově je cd výborné..u mě určitě překonává i BHAR a minimálně dotahuje Origin of symmetry. Rify, které Muse okopírovali sami od sebe navíc použili v novém kontextu, kde obzvlášť některé vyznívají lépe, než tomu tak bylo dříve. Proto bych je za plagiátorství určitě nelynčoval, naopak ;-) A když tak projíždím novinky..a vidím vedle muse kapelu Xx , která dostala 9/10... no nevím. Cd jsem slyšel, bylo fajn... jejich skoro akustická jednoduchá hudba určitě dokáže chytit spousta lidí za srdce..ale pak vedle vidím žánrově pestré a složitě komponované Muse a skóre 8/10 a něco mi zde trošku nesedí...:-)

      • Re: Přidávám se k Tomášovi - 9,5/10 (bv, 15.09.2009 15:10) Reagovat - e

        To je fakt. Jestli The xx dostali devitku, tak osm pro Muse je nefer. Sestka by byla optimalnejsi.

      • Re: Přidávám se k Tomášovi - 9,5/10 (Mel, 07.10.2009 09:08) Reagovat - e

        Taky nemůžu než souhlasit. Jsem obrovskou fanynkou Queen a musím říct, že MUSE "vykradli Queen" s vkusem! Nevidím problém v tom něco si "vypůjčit" a přetvořit to originálním a nikoho neurážejícím způsobem.

  • .. (schneck, 14.09.2009 18:11) Reagovat

    Má nejočekávanější deska roku :) do rukou mi přijde až za pár dní tak hodnotit nemůžu.

    • Re: .. (mat, 14.09.2009 19:16) Reagovat

      můžeš a legálně! na oficiálnim webu muse.mu je kompletní deska k poslechu pro registrované fans.

      • Re: .. (schneck, 14.09.2009 22:16) Reagovat - e

        To já vím :D ale poprvý přece jen chci z cd když už jsem si ho objednal.. neposlouchal jsem ani 30s previewy ani leak..

  • vtipek (framikoin, 14.09.2009 20:36) Reagovat

    Mě třeba "Euroasia" přijde jako vyložený muzikantský vtípek. To mě spíš mírně vadí to sebe vykrádání, protože je škoda, že opakují svoje vlastní, i když výborný, riffy... Jina paráda.

  • skvělý (nikusha, 14.09.2009 20:58) Reagovat - e

    tohle album je prostě skvělý, na BHAR asi nemá, ale i tak :)

  • the Resistance (Deimos, 14.09.2009 22:33) Reagovat - e

    tohle album je naprosto výborné

  • Upřímně... (glorcza, 15.09.2009 16:42) Reagovat

    Upřímně...jako velký fanoušek cítím velké zklamání. Čekala jsem víc. Po prvním poslechu jsem nevěděla co si mám myslet, po desátém už vím, že se mi to opravdu moc nelíbí. Jediné co mě zaujalo jsou skladby Uprising a Resistance.
    Ale jsem upřímně ráda, že nejsem sama, kdo tam slyší ty Queeny. Já si toho ale všimla jenom u United States... a v jednom momentu mi to přijde až hnusný. :(

  • QUEEN?? (Nikola, 15.09.2009 21:08) Reagovat - e

    Někde někdo napsal, že Muse touhle deskou kopírují QUEEN a všichni se toho jako stádo chytli.... Tuhle desku ještě nemám pořádně naposlouchanou, ale už teď se mi zdá lepší než BHAR a to je moc dobře.

    • Re: QUEEN?? (tschrky, 15.09.2009 22:08) Reagovat - e

      Trochu bych se krotil s výrokem, že se toho všichni chytli jak stádo. Pokud má někdo alespoň základní znalosti populární hudby, tak ten odkaz na Queeny přeslechnout nelze :)

    • Re: QUEEN?? (Tomáš Fojtík, 18.09.2009 06:18) Reagovat

      Ono tam těch odkazů je několik, ale mně osobně to vůbec nevadí - naopak podezírám MUSE z toho, že si prostě hrají se svým posluchačem, ty odkazy tam dali záměrně - a jak říkám, mně se to hodně líbí a tu desku mám moc rád.

  • Hm hm (Kasei, 16.09.2009 10:23) Reagovat

    No podle mne jsou vice nez na Resistance prave na BH&R (IMHO po Showbiz jejich nejslabsi deska) velmi slyset odkazy na kapely jako Pink Floyd, Queen, Depeche Mode atd. Naopak na Resistance jsou to vice Muse. Ale pravda ze v USoE jsou to Queen. Jinak 9/10

  • Nuda (Bored, 16.09.2009 11:30) Reagovat

    Jistě, Muse vždycky umí udělat promáklou desku, ale je to čím dál horší. První dvě tři alba jsou geniální a pořád se k nim vracím. Black Holes už nijak nepřekvapilo i když neříkám, že se nepovedlo. Ale tohle album už je taková vesmírná šílenost. V porovnání s hudbou, která dnes vychází je to jistě dobré album, ale fakt nevím, co si budu myslet o příštím albu. Guiling Light je navíc tak slizká romantická hrůza, že jsem se skoro začal stydět, co to poslouchám. Kde je ta šílenost z Origin of Symmetry?

  • muse (muse, 16.09.2009 14:28) Reagovat - e

    sem to poslech a fakt queen jak prase ... a nuda.
    po origin of symetry to miri kvapem do prdele

  • lll (John, 16.09.2009 19:01) Reagovat - e

    Muse to je blábol.Ved to je kopirovanie Queen.A to som ich mal rad.Predosle dosky boli vynikajuce.Skutocna kravina


  • stary dobry muse (filda, 17.09.2009 17:10) Reagovat - e

    Ahoj,tak jsem to doposlechl a mam z toho fakt divný pocity,znám všechny cd+dvd a troufám to zkritizovat,my fanoušci zvyklí na kytaru matta nám muse naservírovali neee příliš kytarové cd a co si budeme povídat muse hlavně byli o kytaře,toto začíná smrdět,asi chtěji jit trochu někam jinam chjo snad příští album bude quitar maso!Hullaballo snámi.

  • 8/10 (Nex, 17.09.2009 19:18) Reagovat - e

    8/10 mi pro tuhle desku přijde jako adekvátní zhodnocení. Pravda je, že tu jsou skladby, které mě moc nebaví, ale zároveň je tu Exogenesis part 1, při které mí pokaždé běhá mráz po zádech úplně neskutečným zúůsobem. Zní to jako hudební podklad k finální ohromné a bombastické scéně nějakého sci-fi filmu.

  • moc mě to baví (Lamanai, 21.09.2009 14:03) Reagovat - e

    Ta deska je výborná. Hodně moc mě baví, a to nehledě na hlasy, které mluví o vykrádání. Já bych raději hovořil o odkazování na to lepší ze západní anglosaské hudební pokladnice. Možná, kdyby Muse něco vyloženě zprznili, bylo by to o něčem jiném. Ale ta deska je zábavná a tam, kde odkazuje, tam důstojným způsobem skládá hold dalším interpretům. Takže paráda!

  • 10 FUNNIEST MOMENTS (luky, 23.09.2009 11:01) Reagovat - e

    Lidi, probuh, MUSE jsou moje nejmilejsi kapela, este nez se nam Mat uplne zcvokne tak prosim uznejte, ze to je vsechno jenom prdel. Dokonalost, ale bez nejakyho zvlastniho vnitrniho poselstvi. Sranda!!! Nic vic... Jo, a uz prosimvas bigbeataci prestante s tema kytarama, jo?

  • Resistance (Lucka, 03.10.2009 10:49) Reagovat - e

    Jako vždy Muse nezklamali. Album je velmi povedéné a skvělé. Při jeho poslechu vás upoutá a nepustí. Titulní singl "Uprising" je jen našlápnutí celkové stopáže. Nejvíc se mi líbí písničky : Uprising, United States Of Eurasia, I belong to you, Exogenesis: Symphony Part I,Exogenesis: Symphony Part II a úplně úžasná pro mě moc Exogenesis Part III. Panové hold umí. U mě je to 9,5 /10

  • jak třetí desku?! (jarzek, 03.10.2009 14:21) Reagovat - e

    Muse mají na kontě výrazně více desek než tři! Jaký ignorant nezasvěcený to proboha psal ten článek?!

    • Re: jak třetí desku?! (Honza Kulig / autor, 03.10.2009 14:24) Reagovat - e

      Třetí desku do party - Absolution, BaR, The Resistance beru jako určitou trilogii...samozřejmě, že Muse nemají jen tyhle tři...zbytečné braní za slovíčka, nemyslíte...??!!

  • LIDÉ BĎETE ! (Participant concert, 09.10.2009 09:55) Reagovat

    Vážení pisatelé (včetně autora), než začnete reagovat stylem "Muse kopírují Queen", proč si nezjistíte několik málo faktů přímo od zdroje?Mimochodem, nikde v článku jsem nenašel ani zmínku o textech, takže 8/10 je pouze za hudbu?Mr. Bellamy poskytl nemálo interview před i po vydání desky, kde spoustu věcí vysvětluje...Jak se při vokálech v USoE samotní Muse popadají za břicha...a že hlavně text je "mírně" ironický snad pochopí každý.Nejvíc mě však baví poznámky typu "Ty vo*e, tam je málo kytar !", když snad rok dopředu Muse avizují symfonické album s minimem rockových prvků...

  • Môj pohľad na The Resistance (Marcel4, 12.10.2009 18:39) Reagovat - e

    Zdravím všetkých! Muse počúvam už niekoľko rokov a táto kapela je pre mňa ako víno - čím dlhšie fungujú,tým viac mi chutia. Inak nemôžem hodnotiť ani The Resistance, ktoré vo svojej jedinečnosti zachádza až tak ďaleko, že sviatočných poslucháčov Muse môže zaskočiť. Dokážem pochopiť všetkých, ktorý očakávali viac gitár, viac symfónie, viac ... Na Muse milujem najviac zo všetkého to, že neviem, čo od nich môžem očakávať. Ich hudba je po všetkých stránkach koncepčne tak prepracovaná, že jej nemožno zazlievať ani prebytok, ale ani nedostatok ,,niečoho", nech už je to čokoľvek.
    Album The Resistance je treba, rovnako ako väčšinu naozaj kvalitných albumov, vypočuť si v kľude, pokoji, najlepšie pri zhasnutých svetlách a ,,čistej" hlave. Až vtedy naplno oceníte prechody medzi jednotlivými hudobnými žánrami naplno - nie sú samoúčelné, aj keď sa musím priznať, že zaradenie troch symfonických skladieb úplne na záver a za sebou ma trochu prekvapilo, čakal som určité prerývanie hudobnej tématiky albumu, ako už bolo napr. veľmi jemne naznačené na Absolution. Čo už.... asi som neobjektívny, ale Muse je pre mňa jednoznačne najlepšia kapela súčasnosti a albumom Resistance u mňa majú ďalšie obrovské plus!
    P.S. A hlavu hore! Nehľadajte v The Resistance plagiátorstvo, ale originalitu. Bude sa potom omnoho lepšie počúvať...Každý druh hudby má svoje čaro, dôležité je, aby vás napĺňala spokojnosťou.

    • Re: Môj pohľad na The Resistance (Participant concert, 13.10.2009 08:32) Reagovat

      Ano, ano, souhlasím a podepisuji...jen s malou připomínkou : Exogenesis nejsou tři skladby, ale jedna symfonie o třech částech a tu bych rozhodně nerozděloval.Jinak přirovnání k vínu je trefné.Po svěžím beaujolais r.1999 přišly skvělé přívlastkové ročníky 2001 a 2003 a po vynikajícím výběru z bobulí z r.2006 letos po třech letech v dubovém soudku dozrálo víno s přívlastkem barrique.

      • Re: Môj pohľad na The Resistance (Marcel4, 13.10.2009 19:51) Reagovat - e

        Áno,záver je vlastne jedna symfónia s troma časťami, aj keď na druhej strane si myslím,že by dokázali stáť samostatne - zložky sú pomerne rôznorodé.
        Rozdelenie podľa vín je skvelé :-)

  • Muse na hrad! (Miloslav, 21.10.2009 21:59) Reagovat

    Ještě jsem za žádnou desku nedal víc než 300 Kč, za Resistance jo. Muse za to stojí, je to hudba, která se do vás zažere a už vás nepustí. A to jsem odkojen Led Zeppelin, Pink Floyd, Jethro Tull a spol, nebo možná právě proto? Pokud chcete slyšet dobrou Muziku, kupte si Muse.

  • Univerzální Muse (Vobrus, 24.03.2010 19:45) Reagovat

    Tak v Resistance jsou téměř všechny žánry který jsou dnes populární.Já tam slyším samozřejmě krom Rocku,klasiky,také Pop, RnB v Undisclosed Desires a samozřejmě silná inspirace od Queen se nedá zapřít.Ale musím říct že je to album plný dokonalých hudebních vykrádaček které jsou ale zpracovány na nejvyšší hudební úrovni takže jsou pro posluchače v podstatě nové.Již zminovaná United states of...je skutečné oživení Quennů které já osobně vůbec nemusím ale tak nějak od Muse to žeru.Hlavně ta mezihra v orientálním stylu je fakt gigantická v United states...Dále v Unnatural selection je úvodní sloka melodie silně inspirována až by jsem řekl že až ji přímo ukradli od ABBA.Ale nevzpomenu si na název toho songu od ABBA kterou se nechali inspirovat.Jinak Undisclosed Desires je prostě skvělé elektro RnB ala Come back od Depeche mode.Fakt povedená věc.Ale řeknu vám že když jsem jí slyšel po prvý myslel jsem si že je to nějaký remix od Timbalanda!Jinak toto album je pro mně hudebně i žánrově nejpestřejší album který jsem kdy slyšel.Je tam prostě všechno co může uchu hudebního fajnšmekra ulahodit.Pro mě všechny songy si drží vysokou hudební úroven a rozhodně se při poslechu nenudím.A exogenesis klasické lahůdky jsou prostě nádherné.Pohlazení a balzám pro duši.Dávám 8,5 z 10.

  • Bohužel (Pavol Jašňák, 16.10.2010 15:15) Reagovat

    Pro mně bohuže nejhorší album od Muse, posloucham posloucham a pořad ne a ne a ne..... jako pro velkého fandu samozřejmě jsou pořad nr. one.... ale tohle je pro mě zklamání. A tak jsem se těšil

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí