Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • ska-p (Elyz, 07.07.2009 23:04) Reagovat

    100% souhlas s hodnocením ska-p...

    • Re: ska-p (Eva, 07.07.2009 23:16) Reagovat - e

      tak ně příště radši nechoď!!! Nikdo tě nenutil na ně koukat, když tě to nebaví! Mě se taky nelíbili Arctic monkeys tak sem na ně nekoukala a nepíšu o nich takové pičoviny i když to byla brutál nuda

  • SKA P (Eva, 07.07.2009 23:10) Reagovat - e

    Ten kdo psal ten článek o SKA P je pěkný iditot... A jestli se na jejich koncerte nudil tak je to jen jeho problém a neměl na Rock for people co dělat!!! A pokud se diví, že na Arctic monkey se lidi nebavili tak, jako na mnohem živější styl ska tak by radši ani neměl psát takové kreténské kecy, když tomu stějne vůbec nerozumí! Nikomu neberu jeho styl.. ať si každý poslouchá co chce.. ale pokud někdo neumí být tolerantní k ostatním tak ať se raději ani nevyjadřuje.. a to, že na ně kalilo tolik lidí mělo asi svůj důvod.. takže příště radši na RFP nelezte nebo si ty blbé kecy nechte pro sebe! a lituju že jsem vůbec na takovou debilní stránku narazila...


    • Re: SKA P (fxado, 07.07.2009 23:14) Reagovat - e

      lol :-D hlavne ze ty si tolerantna k ostatnym nazorom :-D 100% suhlas s autorom ...

      • Re: SKA P (eva, 07.07.2009 23:22) Reagovat - e

        tak potom nechápu proč vás tam bylo tolik když se to nikomu nelíbilo... kdyste tam nebyli aspon bych měla víc místa se tam vyskákat sama... jako je to jen vaše chyba, že se neumíte bavit...

        • Re: SKA P (moncika, 07.07.2009 23:30) Reagovat - e

          proboha však se tady vyjádřili 3 lidi, pochybuju, že to byli zrovna ti, kteří ti brali prostor

          • Re: SKA P (fxado, 07.07.2009 23:41) Reagovat - e

            neboj, ja som ti tam miesto nebral. Siel som na Opice do Viedne, pretoze som vedel, ze na R4P bude atmosfera nahovno presne koli takym ludom ako ty. Ale vobec ma netesi, ze som sa nemylil

        • Re: SKA P (wratko, 09.07.2009 09:33) Reagovat

          Aj na hovne sedi mnozstvo much, ale neznamena to, ze je chutne.

        • Re: SKA P (honza, 02.08.2009 12:48) Reagovat - e

          nejde o to se bavit ... bavit se můžu i u Karla Gotta, ale když se člověk zamyslí nad tim, o čem tahle banda zpívá a co za kulisi vpouští na pódium, nedokáže pochopit jak na to může tak bujaře a vesele skákat a ještě jim tleskat taková hromada lidí. Myslim si že 90% lidí netuší za co jim tleská a zbylých 10% jsou stejně natvrdlí jako oni ... snad někdy začnou češi kromě melodií vnímat i texty, i když nejsou v češtině ...

    • Re: SKA P (Majkl, 07.07.2009 23:39) Reagovat - e

      Haha! Ted jste mne pobavila :). Nemluvil o ska jako takovem, ale o ska-p! Ted si myslim ja neco o jiz zminovanych prostaccich... Ale prece vzdyt ono se na ne tak "kalilo" :). Kvalita a kvantita nejsou totez...

  • tomáš tenkrát boduje na celé čáře (moncika, 07.07.2009 23:27) Reagovat - e

    výborně a výstižně napsáno, konečně někdo, kdo uzná, že monkeys vepředu stáli zato...zadní část se může jít vycpat když to nechápe, zmínka o divokým billovi to krásně vystihuje

  • článek (Eš, 08.07.2009 00:19) Reagovat - e

    Výbornej článek.
    Rovněž souhlasim s hodnocením SKA-P. Jejich úspěch u nás je na tom, že jsme národ hudebních buranů. Kdyby na RFP vystupoval právě ten Michal David, jsem si jistej že bude mít neskutečnej úspěch.

    Na Arctic Monkeys jsem byl uplně vepředu, pařil jak šílenej...koncert na kterej jsem čekal skoro 4 roky. Kolem byla výborná atmosféra a mě pořád nešlo do hlavy proč byli čim dál víc zpruzelí. Když jsem se pak bavil s kymkoliv řikal že odešel po třech písničkách. Jo, je to nevtíravá muzika a drtivá většina lidí si jí musí nejdřív naposlouchat aby se jim líbila a těm špičkovejm textům tady skoro nikdo nerozumí. Kdo chce vidět jak by mělo vypadat publikum při Arctic Monkeys ať podívá na youtube.com na vystoupení v Glastonbury '07

  • Ska-p (Tereza, 08.07.2009 01:05) Reagovat - e

    Přiznám se, že na ska-p jsem se těšila a zapařila si na ně. Ale zároveň se taky přiznám, že jsem se vzápětí nad sebouzamyslela - zejména po té, co jsem viděla jejich divadýlko. To jsem si najednou vzpomněla na české "hvězdy" typu Daniela Landy a proběhl mi mráz po zádech. Stojím za tim, že melodie jsou to líbivé a chytlavé. A taky si dovolim trvrdit, že jejich textum nerozumí většina českýho publika a tím je na úspěch zaděláno.
    Takže se v závěru přiznám i k tomu, že to autor vystihl dobře. Když se člověk hlouběji zamyslí nad hudební kreativitou, tak se diví, co lidi (ne)dokážou ocenit.

    Souhlasim s tim, že

    • Re: Ska-p (xtedy, 08.07.2009 08:12) Reagovat

      Naprostej souhlas.

    • Re: Ska-p (Bacyl, 08.07.2009 22:29) Reagovat - e

      takze ty souhlasis s fantismem spojeným s nabozenstvim...jedna vec..pak souhlasis se vsemi zasahy policie proti protestantum atd... dale souhlasis s moci,kterou si diktuje USA a jejich vojenskymi aktivitami... trest smrti...

  • Úplně jsem si vzpomněl (chcivedetkdojevesmirnycitron, 08.07.2009 01:46) Reagovat

    na tu slavnou recenzi SKA-P tady na ms, jak chtěli jejího autora nadšenci upálit. Viz. http://musicserver.cz/clanek/25268/SKA-P-Lagrimas-y-Gozos/

  • Arctic Monkeys (Kája, 08.07.2009 11:13) Reagovat

    Na AM jsem se opravdu těšila a vlastně to byl jeden z hlavních důvodů,proč jsem na RfP jela. Držela jsem si fleka zhruba už 45 minut před vystoupením pěkně v kotli z něhož mě pár minut po začátku koncertu vyhnali neskutečně rozběsnění fanoušci! Málem mě tam umlátili a jeden kamarád tam dokonce dostal pěstí...no nic. Takže když jsem odsud utekla,tak jsem viděla naprostý kulový, ale Turner se fakt tvářil jak když je tam za trest! Tak moc jsem se na ně tešila až z toho mám takové zozpačité pocity:-( Nebylo to to,co jsem čekala. Ale jinak myslím,že to rozhodně nebylo to nejhorší. SKA-P jsem taky nepochopila. Stála jsem opodál ale nijak mě to nestrhlo.

  • hehe:)) (Nespik, 08.07.2009 12:52) Reagovat - e

    Kdo to psal?:) Uplne jasny, fanda AM,kapely,ktera jako jedna z hlavnich zklamala...ano,je to tak!! Par nadsencu si je uzila,ale kapela takoveho kalibru, by mela zaujmout i lidi,kteri ji neznaji a prisli se na ni podivat ne? A to se nestalo,ba naopak,zklamala i lidi,kteri ji poslouchaji..!
    The Kooks byli posazeni nize ale Opice preskocili..Block Party taky! ani jednu kapelu nejak neposloucham,srovanavam nezaujate.

    Ke Ska-P: viz recence posledniho alba: veta,kdyz si v ruce necham jen text, vyjde mi to a to...ja rikam,kdyz mi v ruce zbyde vsechno krom textu,vyjde 20 000 lidem neskutecna skakacka,oddechovka,parba, tak proc ne?? autor hledal umeni?? Tak se mel vys*at na Opice a Ska-P a zajit na Inspectora Cluzo a neplodit tady tak jedno strany clanky!!!

  • A kde sou (casyy, 08.07.2009 15:33) Reagovat - e

    Tata Bojs? Z nasich kapel predvedli jednoznacne nejlepsi gig, byla to neskutecna jizda.

    • Re: A kde sou (Tomáš Tenkrát, 08.07.2009 15:42) Reagovat - e

      původně jsem o nich psal taky odstavec.. ale bohužel už se do článku nevešel;) ale byli super.. prométheus breakbeat nejvíc:))

  • SKA-P (BISI, 08.07.2009 17:14) Reagovat

    NIKOMU NEBERU JEHO NÁZOR ALE SROVNÁVAT SKA-P NA KTERÝCH BYLY SNAD VSICHNI LIDI A ARTIC MONKEYS COZ BYLA ÚPLNÁ NUDA JE FAKT DEMENCE....... A KDYZ SE MI TO NELÍBÍ TAK TAM NELEZU......... KAPEL CO SE NEKOMU NELÍBÍ JE PLNO ALE NORMÁLNÍ ČLOVĚK DRŽÍ ,, HUBU A KROK''

    • Re: SKA-P (jj, 08.07.2009 17:21) Reagovat - e

      Možná, že kdybyste vypnul capslock a držel hubu a krok, bylo by všem na světě lépe.

    • Re: SKA-P (aconita, 08.07.2009 18:12) Reagovat - e

      BISI má naprostou pravdu! Nesnáším lidi co nemaj rádi nějakou skupinu a jdou na ní jen proto, aby ji pak mohli kritizovat. Když se mi nějaká skupina nelíbí tak na ni nejdu a neseru se do těch, co ji rádi mají! je to jen jejich věc.. A SKA-P byli výborní!

    • Re: SKA-P (thom, 08.07.2009 18:17) Reagovat

      to je paráda srovnávat kvalitu podle počtu lidí kteří došli na koncert, podle mě na opicích být hodně lidí nemůže protože nezní jako z rádia a to se tady v čr nelíbí, u nás je to naopak kvalita=málo lidí a sračka=plno viz.návštěva Planet festivalu....já jsem rád že jsem je konečně viděl a koncert jsem si užil v kotli

    • Re: SKA-P (Elyz, 08.07.2009 18:45) Reagovat

      ja jsem na ska-p nebyla...

  • Arctic Monkeys (Šárka, 08.07.2009 21:38) Reagovat - e

    Je škoda, jak se každý díva na jejich vystoupení letos na RFP... Já osobně se řádím mezi fanoušky a tak se pokusím pár věcí trochu objasnit...
    Je pravda, že výběr písní nebyl asi nejštastnější, ale jak mi bylo vysvěteleno - AM už mají všechny velké festivaly objeté a když je pojedou zase, tak je logické, že by měli předvést něco nového...a tak je zřejmé, že pro tak malou zem, jako je ČR si asi nebudou dělat zvláštní playlist... Možná mi scházeli hitovky jako jsou Dancing shoes, Certain Romance nebo Teddy Picker , ale zase me strašně potěšila Only one knows, což je moje srdeční zaležitost...A When the Sun Goes Down a I Bet.. byly fakt nářez!
    A k Alexovi - když se každy podívá na jiný koncerty, např. posledni dvd Live at Apollo, zjistí, že i k anglickém fans v Manchesteru jsou proste AM odměření...Když řekne za celej koncert dvě věty, tak je to úspěch. Podle me to u nás jeste rozjel :) Je to proste jejich styl. Možná by mohli víc komunikovat s publikem ale oni takový proste jsou... takže tohle bych moc nekritizovala..
    Jejich songy jsou hodně o textech a tak chápu, že prvoposluchače moc nezaujali. V česku se totiž jejich singly hitovkami nestali a tak se není čemu divit.
    Ale na koncert pro zasvěcené by to byla úžasná pařba :) I když já jsem si v kotli užila jejich vystoupení na RFP ani tak :)
    Toť vše...

  • jak tohle muzes napsat? (Bacyl, 08.07.2009 22:23) Reagovat - e

    jako autro bys mel pusobit objektivne a to co píšeš je nehorazny POWL!!! jako sel si na ten koncert se nudit uz dopredu..to je tvoje vec..pak nepis ze se nudili i ostatni... jejich nazory? církev ..metla lidstva? fanatici,kteri veri v buhvico naproti vlastnimu rozumu? tomu ty holdujes...? sakra.. USA ..to je dalsi vec...
    a cirkus na stagi? je to show.. kostymy do kterych se prevlika Pipin je show a ne cirkus... tvoje objektivita je uzasna! zvlast k tomuhle vystoupení

  • recenze nahovno (howno karel, 08.07.2009 22:46) Reagovat - e

    místo očividnejch averzí a sympatií k tý čí oný kapele radši příště napiš něco přínosnějšího. Spousta českejch kapel ze sebe dostala perfektní výkony před až neuvěřitelnym publikem. Pro mě osobně hangár a velkej stan naznačily slušnej vzestup český klubový scény a je vcelku jedno, jestli hráli metal, HC, punk nebo třeba ska. Já děkuju všem, co přišli těmhle bandám zaplácat tlapama za těch pár not. Choďte dál na konzerty a za rok naschle v Hradci. A vy ostatní třeba dál nadávejte, že Ska-P jsou politický a kvůli Hovnařum nešlo spát . . .

    • Re: recenze nahovno (Eva, 09.07.2009 08:08) Reagovat - e

      konečně objektivní hodnocení bez všelijakých urážek. Z toho by si autor měl vzít příklad! díky!!

    • Re: recenze nahovno (cw, 09.07.2009 12:44) Reagovat - e

      wohnouti předvedli dle mého názoru hodně dobré vystoupení:)...ale podle autora by to byl určitě cirkus, protože na podiu předváděli tu svoji show, tak nevím, jestli to má cenu vůbec to sem psát.

  • SKA-P (Ondra, 09.07.2009 18:38) Reagovat

    Já si myslím, že autor článku o SKA-P asi na jejich koncertě už měl v sobě tolik alkoholu, že nebyl schopný vnímat jejich super musiku, která nadchla snad každého kdo tam byl. A přirovnat SKA-Pé s Kabátama je dost ubohý. Možná ten článek měl nechat na někom kdo je nezaujatý a poslouchá aspoň trochu ska!

  • článek (terka, 09.07.2009 19:42) Reagovat - e

    jen dvě věci--každému se líbí něco jiného...a ta druhá-článek,respektive recenze by měla být nezaujatá...směji se autorově trapnosti...snad se dostatečně na ska-p vyvztekal a je mu líp....jinak rfp výborné..arctit i ska-p i všechny další skupiny;-)

    • Re: článek (Tomáš Tenkrát, 09.07.2009 20:33) Reagovat - e

      holko, mám dobrou náladu, tak ti to vysvětlim... hned v prvních třech větách sis stihla silně protiřečit:) "každému se líbí něco jiného" vs "recenze by měla být nezaujatá" - jelikož se každýmu LÍBÍ něco jiného, NEEXISTUJE nezaujatá recenze, víš? prostě to nejde, nebo jde, ale v tom případě čti čtk.... na ska-p jsem se nevztekal, jen divil... a poslední věc: můžeš se mi smát, můžeš s tim článkem nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžeš dělat, když totiž vlezeš na hudební server a chceš si přečíst něčí NÁZOR na určitou akci, musíš počítat s tím, že se nemusí shodovat s TVÝM viděním světa... pa

      • Re: článek (terka, 14.07.2009 15:29) Reagovat

        omlouvám se za horkou hlavu, to jo...ale neprotiřečím si. Recenze by měla obsahovat pro i proti, vše podloženo argumenty, důvody. A to mě opravte, jestli se mýlím. To, že se každému líbí něco jiného, byl můj názor. To s recenzí pouhý fakt, který mi vtloukali ve škole z teorie psaní. Pokud píšu o tom, co se mi líbilo a co ne, tak píšu pouhou reportáž(jak říkám, není to z mojí hlavy, jen studium;-)). Váš názor beru, ok, jak jsem řekla, každému se líbí něco jiného, to respektuji. Ale v tom případě jste nepsal recenzi. A ještě jednou se omlouvám za unáhlenou kritiku.

  • rfp (sladká, 10.07.2009 15:26) Reagovat

    tohle byl můj první ročník ,bohužel však musím konstatovat že i poslední, úroveň chování některých lidí mne jakkoliv oddradila, abych se příšté rok zúčastnila ,at' už bude headline jakýkoliv. viz. reakce rozčílených čtenářů na autorův názor na ska-p.
    Úroveň festivalu možná vzrostla, ale více jak polovina návštěvníků měla stejně jediný cíl, a to se pořádně ožrat a pak tuto energii někde pořádně vybít, k čemuž jim bill, chinasky , ska- p bohatě posoužily.Na hudební kvalitu živé produkce se ovšem nehledí, a nedej bože aby se to někomu nelíbilo, to pak ho zavalí sprška nadávek, heh.

  • infantilní Kateřina (thepajik, 14.07.2009 17:05) Reagovat - e

    Musicserver navštěvuji denně a měl sem za to, že tu nemůže psát recenze kdejaká náctiletá nanynka s umaštěnýma černýma vlasama, tlustýma rozmazanýma očníma linkama a ošumtělým tričkem Nightwish. Měním názor, když tu může psát i Kateřina Červenková. I když sem slečnu/paní nikdy neviděl po přečtení její infantilní rádoby recenze sem si obrázek udělal. Naprosto nechápu co je arogantního a povrchního na kapele Hadouken! Taktéž Váš výrok, že jsou usmrkanci. Negativní názor bych toleroval, infantilní výroky už ne.
    Mě by velmi zajímala část koncertu, kdy jste si řekla: "Panebože ,ti jsou arogantní a povrchní, usmrkanci jedni!" Byla to nějaká věc, kterou zpěvák řekl, nebo snad za celou dobu nic neřekl a z toho usuzujete? Myslím, že ne...jasně jste dala najevo, že metal máte radši a "tak moderní muzice jak to jen jde" nerozumíte.

  • Ska P suxx (Jan, 18.07.2009 14:14) Reagovat

    Výborně napsaná recenze o Ska P, je tka smutné že na festival kde hrajou Arctic monekys, The Kooks a halvně Bloc Party!! jezdí lidi spíše kvůli seskupením typu Ska P a rozhovory typu "a co jsou vubec ti Arctic monekys zač" byli bohuže jen dukazem toho jak je česko v prdeli

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí