Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • Aha.. (Just smiling.., 16.06.2009 12:39) Reagovat - e

    Placebo by se v dalším albu podle střihu Meds utopili v melancholii, oživení v podobě Battle For The Sun je na místě, producent pomohl. V poslední době se spíš hledá Musicserver.

    • Re: Aha.. (martin, 16.06.2009 15:32) Reagovat - e

      přesně! kdo se hledá je musicserver!...na nové album placebo jsem četl přibližně 10 recenz,í který nestačili šetřit chválou a dávali mu 80 a 100%.....Viz. filtr,Report, T-music,Koule.cz, atd!...a vy to dokáže jako poslední dobou všechny desky takhle shodit!...osobně si myslím, že Battle for the sun je skvělým následovníkem Meds!

      • Re: Aha.. (liarr, 16.06.2009 16:23) Reagovat - e

        omg, pubertální fans vrací úder. Deska je jen o trochu lepší než ten otřesnej booklet . Filter? Report ? T-music ? a co ? pitchfork - 3,4, Dis - 60 , NME - 60 atd. Takže Kulig byl ještě mírnej

        • Re: Aha.. (Ice, 16.06.2009 20:12) Reagovat - e

          No, ať žijí nepubertální odpovědi! x)

          • Re: Aha.. (FPC, 16.06.2009 20:46) Reagovat

            co je pubertálního na holých faktech?

            • Re: Aha.. (Ice, 16.06.2009 21:03) Reagovat - e

              Ne, nemám nic proti faktům ani cizím názorům. Jen mě pobavilo, že komentář, který vytýká jinému pubertálnost, začíná zkratkou OMG. :)

            • Re: Aha.. (Evelynn, 22.06.2009 00:15) Reagovat

              Nič. Battle for the Sun je rozhodne živší album ako Meds, ktorý sa síce do istej miery dotýka dokonalosti, ale na druhej strane vyznieva ako pomalé umieranie... toľko len môj bezvýznamný názor.
              Mimochodom, Meds mám naozaj rada.


        • Re: Aha.. (Hans, 02.07.2009 11:19) Reagovat - e

          Člověče ty jsi ale přestřelil, dávat za příklad recenzi na NME. Četl jsem si tu ,,recenzi¨, i když mne málem odradila už její forma. Absolutně bezduchá recenze. To CD je skvělé, to jen lidi rádi plivají na zavedené kapely, ale já už si zvykl, vždyť poslední počin Oasis či Metallicy stojí taky podle recenzentů za prd. Kritici jsou nejsměsnější lidi na světě...

  • Jiný pohled (reactor, 16.06.2009 13:31) Reagovat

    Trochu jiná recenze je na webu:
    www.koule.cz/cs/clanky/placebo-se-vraci-rozpoutali-bitvu-a-jsou-silnejsi-nez-kdykoliv-predtim-846.shtml


  • BFTH (Tomáš, 16.06.2009 16:20) Reagovat

    Mě se zdá, že tohle album strči Meds s přehledem do kapsy!!!

  • To si děláš.. (karla , 16.06.2009 18:14) Reagovat - e

    Honzo, jestli je ten druhej singl propadák, tak opravdu nechápu tvoje vnímání. Víc už bys mě překvapil jenom tím kdybys napsal, že hudba k večerníčku "O makové panence" je hodně našláplej death metal. No nic.Proti gustu.. Ještě by mě zajímalo jak jako víš, že Placebo strašně moc chtěli? Jak to jako sakra můžeš vědět? Tys tam byl v tom studiu, když to točili? Tyhle dedukce nebo indukce v recenzích mi přijdou úplně mimo mísu.

  • Ach jo (Sonja, 16.06.2009 19:19) Reagovat

    Pisálkové z Musicserveru jsou opravdu praví lidé na pravých místech!!!! Placebo sleduji od jejich vzniku. Vlastním box k této desce, kde je i DVD ze studia. Vzhledem k blábolům uvedených v "recenzi" ho autor neviděl a zřejmě ani nečetl nebo neslyšel rozhovory, které kapela ke vzniku desky podala. Neměla bych výhrady, kdyby se jednalo o pouhé hodnocení skladeb na albu, ty ať pisálek strhá a zkritizuje - posluchač nebo fanoušek si úsudek udělá sám. Ale proč si zdejší redaktoři myslí, že mají patent na čtení myšlenek autorů desek??? Šukaj s nima? ??Nahrávají s nima desku??? Jezdí po turné??? Hrajou piškvorky??? Jedí steaky??? Možná by si to měli nechat patentovat, je to taková česká specialita - napsat recenzi, která recenzí v podstatě vůbec není, jen subjektivní dojem autora. Pro mě osobně je to jedna z jejich nejpropracovanějších desek s charismatickým zvukem. Producent byl skvělý tah, mimochodem - zbožňuji Tool:-) Bohužel, jako vždy jsem si tady recenzi přečetla jen proto, abych se pobavila, co "zajímavého" se tady zase zplodí! Opět nezklamali!!!:-(

    • Re: Ach jo (Dejv, 16.06.2009 19:31) Reagovat - e

      hele, a tebe baví číst objektivní recenze? to je mi tě teda líto. Nehájim tady ten článek, ale nějak nechápu to nesmyslný volání po objetivitě.

      • Re: Ach jo (Sonja, 16.06.2009 19:50) Reagovat

        A kde tam volám po objektivitě??? Stěžuji si na bláboly, navíc objektivní recenze neexistuje. Ale měla by to být alespoň recenze. A děkuji, že jsi použil slovo článek.:-)

        • Re: Ach jo (Dejv, 16.06.2009 20:23) Reagovat - e

          "napsat recenzi, která recenzí v podstatě vůbec není, jen subjektivní dojem autora" - radši budu číst subjektivní dojmy se kterýma potom budu nesouhlasit než číst nějaká objektivní moudra

          • Re: Ach jo (Ice, 16.06.2009 21:13) Reagovat - e

            Máš pravdu, taky si raději přečtu něco méně objektivního. Je sice pěkné, že Placebo vyměnili bubeníka a pozměnili zvuk, ale když už to čtu v patnácté recenzi, začíná mi to lézt na nervy.
            Zrovna u Placeba jsou dojmy hodně subjektivní, a tak každá recenze vypadá úplně jinak. Na BTFS (a vlastně i ostatní desky) jsem viděla takové, která působily, že kypí nadšením, a dávaly 95 procent, jiné zase 40 procent s tím, že nestojí za nic. No, každý by si opravdu měl udělat vlastní názor. :)

            • Re: Ach jo (Dejv, 16.06.2009 23:15) Reagovat - e

              přesně jak řikáš, je to o vlastním pochopení desky toho autora, musí pak ale napsat dostatečně silný argumenty, aby se to dalo brát vážně. Nechtěl sem na tebe nějak útočit

    • Re: Ach jo (insejn, 19.06.2009 17:35) Reagovat - e

      takovy hudebni redaktor se nema cenu zavdecit neobjektivnim zazranym fandum, pro ktery je kazda deska jejich milacku na deset hvezdicek.

      uvedom si, ze zatimco ty sjizdis treba mesic v kuse box set a studujes ho do posledniho detailu, zatim ti v hudebnim svete utece tisic dulezitejsich veci, ktere te, v ramci tve fanouskovske zaslepenosti, vubec nezajimaji, ackoliv by mely z objektivniho hlediska mnohem vetsi pravo na tvou pozornost, kterou, zelbohu, venujes kapele, ktera sice muze znamenat tvoje mladi, ale ktera to ma mozna takovejch sest let definitivne za sebou.

      prumerny hudebni redaktor /ted nemluvim o autorovi recenze, ale zcela nezavisle, jakozto reakci na vsechny vzkazy, ktere vetsinou mene znali fanousci v rozcileni zanechavaji pod recenzemi na jejich adorovanou kapelu/ za ten mesic slysi zhruba dvacetkrat vic veci, mozna za ten mesic uslysi rozmanitejsi spektrum hudby, nez k jakemu se ty vubec za cely zivot dopatras. pak tedy logicky tento "pisalek" vetsinou ziska drive nebo pozdeji mnohem vyzralejsi, objektivnejsi a sofistikovanejsi pohled na hudebni svet /nekdy vice, nekdy i mene, nepopiram/.

      zaprisahle fanynky placebo jsou v nasi republice dosti castym jevem, ja nepopiram, ze mam placebo vcelku rad a obcas si nejakou tu desku poslechnu, ale pokud nechces byt ty a stado tobe podobnych pouze hloupou nanou, co by briana nejradeji olizala od hlavy k pate, pak si radeji frustraci z tobe nevyhovujici recenze vybij na polstari.

  • BFTS (Ice, 16.06.2009 20:09) Reagovat - e

    Abych pravdu řekla, s touhle recenzí nemůžu souhlasit. Celé album vidím trošku jinak. Nedá se ovšem prohlásit, že bych hodnotila úplně objektivně. Když poslouchám cokoli od Placeba, vždycky jsou pro mě nejdůležitější pocity, které ve mě jednotlivé písně vyvolávají.

    BTFS na mě působí právě tak optimisticky, jak má, a tak jsem spokojená. Celá deska podle mě na Meds pěkně navazuje a hezky se poslouchá jako celek, i když bych si zřejmě vybrala i jednotlivé písně, které mě oslovily. S výběrem "nejlepších" písní taky nesouhlasím.

    Co se týče výše zmíněného bookletu, u něj kritiku už vůbec nechápu, moc se mi líbí a hezky album doplňuje.

    A ještě jednou zpátky k recenzi - pocit nedokončené práce mám právě z ní...

    • Re: BFTS (liarr, 16.06.2009 20:25) Reagovat - e

      máš pravdu v tom, že booklet alba desku HEZKY doplňuje

      • Re: BFTS (Ice, 16.06.2009 21:05) Reagovat - e

        Promiň, teď jsem to asi úplně nepochopila. :)

        • Re: BFTS (liarr, 17.06.2009 15:18) Reagovat - e

          napsala si, že booklet desku skvěle doplňuje a já řikám že máš pravdu, protože ten booklet je stejně hnusnej, jak je ta deska hrozná

          • Re: BFTS (Ice, 17.06.2009 16:01) Reagovat - e

            Aha... No, to už je otázka názoru. I kdybych nechala desku jako takovou stranou, booklet se mi opravdu hodně líbí. První, co jsem si pomyslela, když jsem ho viděla, bylo, že ho mají pěkně udělaný. Ale tady se máme bavit o hudbě, ne o bookletu...

            • Re: BFTS (liarr, 17.06.2009 16:21) Reagovat - e

              náhodou myslim že booklet s hudbou dost souvisí, pač v dnešní době to může být jeden z mála důvodů, proč si desku koupit

              • Re: BFTS (Ice, 17.06.2009 16:34) Reagovat - e

                Ještě se mi tedy nestalo, abych si koupila desku kvůli bookletu. Jinak bych hudbu zas tak bledě neviděla, určitě se najdou desky, které stojí za zakoupení. Nejsem zrovna přeborník v nakupování, ale určitě by se něco našlo. :)

                • Re: BFTS (liarr, 17.06.2009 16:49) Reagovat - e

                  asi sme si nerozumněli, - v dnešní době stahování, kdy má člověk album měsíc před oficiálním vydáním ho může k nákupu tý desky přinutit bud nehynoucí láska k tý kapele nebo právě booklet, pač je to přidaná hodnota, kterou koupený album od toho stáhnutýho má

                  • Re: BFTS (Ice, 17.06.2009 19:34) Reagovat - e

                    Promiň, asi mám nějaký pochroumaný vedení. :) Pokud to takhle vezmeš, máš samozřejmě pravdu.

  • zakomplexovanci (konečná, 17.06.2009 00:03) Reagovat - e

    drazí přátelé.

    pravda je jinde

    ti zakomplexovanci z musicserveru pouze soutěží o to, kdo bude mít víc příspěvků pod svojí "recenzí"

    o hudbu nejde

    jde o klikání

  • Moc tu recenzi nechápu (Marek z 1, 17.06.2009 08:56) Reagovat

    Je to nějak divně napsané, nejdřív to zní jakože deska stojí za hovno, pak čtu 7/10? já nevím, dal bych jim 8/10, ta deska je super!

  • pruvodce_po_desce (Zázvorek, 17.06.2009 09:07) Reagovat - e

    http://zazvorek.blog.cz/0906/placebo-battle-for-the-sun

  • Waau (yanco0, 17.06.2009 10:49) Reagovat

    Naucte sa lepsie dobre po anglicky a citajte recenzie z profesionalnejsich serverov a nie od mladikoch,ktori si dane CD vypocuju jeden krat pri ceste do skoly:-)

    • Re: Waau (R, 19.06.2009 13:37) Reagovat

      Typická reakce ze Slovenska - strašně chytrej a napapanej borec poučuje, bohužel úplně mimo mísu...

  • 6/10 (ABDCE, 17.06.2009 16:48) Reagovat - e

    Prvni jsem byl z desky trochu rozcarovany, avsak ted musim rici, ze deska je to dobra. S autorem vsak nemuzu souhlasit s tim, ze Ashtray Heart je pecka, ja osobne bych ji hodnotil jako jednu z nejslabsich :) Zato Bright Lights se mi hodne libi, ackoliv je dost mekka.

    Me hodnoceni je 6/10, spatna deska to neni, ale na predchozi alba Placeba proste nema.

  • vtip?? (jan cézar, 19.06.2009 09:59) Reagovat

    nevim ..tak si tu čtu komentáře a nechápu jak nikdo může recenzi v reportu a filteru brát jako bernou minci ale chápu,že fanouška prostě potěší dobrá recenze at' už je obsažená v jakymkoli škváru...obecně vzato asi neni úplně ok ohánět se hodnocenim médií at' už de o report nebo pitchfork...nehraje to roli protože jak tady kdosi správně poznamenal..hodnocení by mělo bejt vždycky subjektivní..objektivní recky necháme kulturní příloze aha! a rytmusu života...a sebevychválený desky se přece nemusej líbit každýmu, stejně jako sebehorší imbecility můžou oslovit davy...což se děje o poznání častěji...konkrétně v případě Placebo jde podle mýho názoru o průser,kterej neměl vzniknout...Předešlou Meds považuju za jejich asi nejlepší desku ale Battle for the sun dávám na roven' počátečnim nemotornym záchvěvům kapely...začátky nemusejí nutně bejt nejštastnější ale lecos se omluví časem...od debutu se ale Placebo posunuli na úroven nejlepších současnejch kapel a touhle deskou se dostali znovu na úroven druhý ligy...názor typu,že se pokusili objevit novou tvář kapely mi přijde jako alibistická PR,která má omluvit celkovou nekvalitu nahrávky...seru tady na náký hysterický výlevy zarytejch fans,který význam slova subjektivita a právo každýho na ní neuznávaj...abych to shrnul..neni tomu tak dávno kdy si pražský zpátečníci Fake tapes stavěli doma v pokojíčku obdivnej Brianův oltář s naivní ideou být českejma Placebo..po Battle for the sun už nevidim tuhle ideu jako nereálnou protože si nikdy nebyly tyhle dva spolky zvukově tak blízko což je možná lichotka pro Ft ale určitě ne pro Placebo...

    • Re: vtip?? (Ice, 19.06.2009 21:20) Reagovat - e

      Vtipné na tom je, že právě na Placebo (teď myslím desku) většina fanoušků nedá dopustit. Osobně ji mám velmi ráda a neoznačila bych ji za nemotornou.

    • Re: vtip?? (hysterickej fanoušek jana cézara, 21.06.2009 10:42) Reagovat - e

      Takovýho času strávit psaním takovéto "ZVRATKY" považuji za podivný způsob masochismu, který nechápu, ale toleruji, protože člověk s nickem Jan Cézar dosahuje svými veřejně vyblitými duševními pochody stejné kvality jako Jan Cézar z masa kostí. Takže ho chápu a ltaky lituju, protože žít s takovýmhle mindrákem je těžký.A je to mindrák jako kráva. Kurva co mě ještě vadí. Jo ty Fake tapes... Ale kdo ví třeba to někdo přeloží, pošle to Molkovi a příští desku Placeba složí a vyprodukuje tenhle "hrdina"

      • Re: vtip?? (skrytý_talent_Piaf, 21.06.2009 12:05) Reagovat - e

        Včera večer mě zval Molko na nějakou párty. Nemoh jsem, protože jsem musel jít šu#at do RC své emo groupies. Myslím, že o případné spolupráci bysme se mohli pobavit, jenom by musel přistoupit na naše požadavky. Adam

  • Změna (Princess, 19.06.2009 19:54) Reagovat - e

    Ano, Meds je extratřída a SWG také, nicméně bych současný stav Placeba nezatracovala. Battle for the Sun se mi líbí. A to jsem fanynkou Placeba po mnoho let. Battle for the Sun nebo What is Worth mi v něčem připomíná starší songy kapely a zároveň nemůžu říct, že by chlapci nějak ustrnuli (i když Steve mi pasoval spíš než nováček, ale to je částečně i záležitost zvyku).

    A soudě dle ohlasů některých dříve NePlacebovských známých musím říct, že tímto albem oslovili i ty, kteří pro ně dřív extra zapálení nebyli. A fakt to nejsou lidi, co ujíždí na maistreamu....Placebo se prostě posunuli do svižnější, energické polohy, aniž by ztratili svůj šarm a přitažlivost (alespoň pro mě).

    Recenze se mi nelíbí. A nejen proto, že s ní nesouhlasím - spíš mi přijde odfláknutá. Což je....i vzhledem k tomu, že se přece jedná o desku tak očekávanou, docela alarmující a smutné:/

  • tak aby bylo jasno... (eagle-eye, 19.06.2009 21:19) Reagovat - e

    BFTS je další album zcela vůbec nevybočující z tvorby Placebo... A to je jedině dobře, Placebo je jedna z mála skupin, kteří jsou snadno identifikovatelní jak po hlasové, tak po hudební stránce, přitom nezní vyčpěle, jejich songy jsou jedinečné a nejinak je tomu i u této desky, nevykrádají se, příjemně mrazí a lezou pod kůži. Recenze pohybující se někdo kolem průměru vůbec nemá smysl. Redaktor musicserveru u mě vyloženě nepropadl, ale mohl se rozepsat přece jen o něco více. V jednom s autorem však maximálně nesouhlasím, Bright Lights je famózní věc.

  • Zajatci recenzi (HOnza, 21.06.2009 13:55) Reagovat - e

    Hojte...taky obcas prectu recenze, ale zda se mi ze jsou lidi uz svazani recenzemi...nikdo si uz nedela nazor sam..proste nekdo mu musi napsat jakou to ma vlastne kvalitu...a podle toho si dela svuj nazor...ovci stado jak vysite. Neni to jen v hudbe..o fimech ani nemluve....tak neco na zamysleni;-)

  • Kvality Placeba (Eruannele, 21.06.2009 22:36) Reagovat

    Kvality Placeba začínají být diskutabilní. Kdo zná celou jejich diskografii, těžko by mohl jít nad tu sedmičku. Myslím, že ani tu si s tímhle albem, které strašně zapadá do šedi a středního proudu, nezaslouží, obzvlášť po výborných starších albech (kdo tu poslouchat Placebo v době Without You I'm Nothing? Tenkrát byli opravdu inovativní, s rokem 2009 jsou vyvářka sami sebe).

    • Re: Kvality Placeba (Evelynn, 22.06.2009 17:12) Reagovat

      No moment. Placebo počúvam od svojich dvanástich (čo je sedem rokov) a nikdy som nepostrehla, že by patrili do akéhokoľvek prúdu. Neznášam takéto škatuľkovanie hudby, a vôbec všetkého, do najrôznejších žánrov a subžánrov a čojaviemčoho ešte, a ktokoľvek to robí, by si zaslúžil poriadny výchovný výprask. Bohužiaľ, mám neblahý pocit, že už dlhú dobu sa to prechováva ako medzinárodný šport a veľmi ma mrzí, že práve vďaka tomu sa vnímanie hudby ochudobňuje o jej základnú funkciu a tou je zážitok z umenia. Nabudúce rovno napíšte, že Placebo robí hudbu v štýle disco, ale myslím, že už ani to ma nebude prekvapovať.

    • Re: Kvality Placeba (j, 29.06.2009 14:28) Reagovat - e

      CELÁ současná popmusic je vyvářka sebe sama. Vytýkat to zrovna Placebo je komické. A hledat v JAKÉKOLIV popmusic něco inovativního je hodno blbosti. Inovativní věci se objevují jinde.

    • Re: Kvality Placeba (Helena, 03.07.2009 00:47) Reagovat - e

      Kvalita mi přijde upadající, ale spíš než jako vlastní vyvářka mi to přijde jako snaha přizpůsobit tvorbu mainstreamu, uspět jako rádiová/festivalová kapela. Přejít ze skupiny která žije z přístupu "tuhle desku mi zkopíroval kámoš, poslechl jsem si jí desetkrát a děsně mě to bere, kráčím pro originál" na "v rádiu byl super song od nich, hned běžím pro celé album".

  • nuda (Helena, 03.07.2009 00:41) Reagovat - e

    Jakožto oddaný fanoušek, schopná cestovat za kapelou kamkoli a vlastnící raritní CD a vinyly za desítky tisíc říkám, že mě to prostě nebaví.
    Tak, baví mě tři skladby na celé desce. To mi přijde jako značný downgrade.
    Přijde mi to nedodělané a slepované, jako kdyby odevzdávali album v šibeničním termínu a přihodili tam ještě nějaké náhodné skladby, které našli v šuplíku.
    Mimochodem o tom obalu jsem si myslela, že je to "ňáká grafika na jejich webu", která zabírá místo kam potom dají opravdový obal.
    ***
    Trvalo mi několik dní, než jsem se doposlouchala konce Meds, protože mě vždycky nějaká skladba tak zaujala, že jsem jí musela pouštět znova a znova a znova. Než jsem se dostala na konec, tak jsem z té desky přehrála 400 tracků.
    Konce BFTS jsem se taky nemohla dobrat. Zkoušela jsem to poctivě od začátku, ale vždycky jsem se začala nehorázně nudit a pustila jsem něco jiného.
    Nicméně na kapelu jsem nezanevřela, album si koupím ve všech možných provedeních, na koncerty pojedu kam to jen půjde... a budu doufat, že budou hrát spíš starší věci. A že příště to bude lepší, prostě, no.

    • Re: nuda (Ice, 03.07.2009 13:59) Reagovat - e

      Tak to jsme na tom úplně opačně. Předchozí alba jsem musela naposlouchávat několikrát, ale ne proto, že by mě nějaká skladba tak zaujala, ale proto, že jsem se nudila. Špatně se mi chytala jakákoli melodie a nápad, často mi všechno připadalo takové utahané, stejné. Až po nějaké době jsem přišla na chuť snad všem písničkám. Je to možná dobře, protože se mi neuvěřitelně pomalu oposlouchávají. U BFTS to bylo jiné. Na první dva poslechy jsem si zapamatovala něco z každé písně a rozhodně bych neřekla, že jsem se nudila. Nejspíš díky tomu napomohla určitá písničkovost v pravém slova smyslu. Ještě uvidíme, jak se na celé CD budu dívat za pár týdnů. Zatím se mi zdá, že jako celek funguje výborně, a už jsem ho od začátku do konce přeposlechla mnohokrát. No, hodnocení je prostě dost subjektivní... Jinak přiznávám, že závidím, že máš dost peněz na to, aby sis mohla dovolit všechno, co jsi zmínila. :)

  • Propadák? (darkhalf, 04.07.2009 12:18) Reagovat - e

    For What It's Worth je propadák? Silné tvrzení....nebo vlastně dokonce pitomost!

  • Ahoj (Josh, 21.07.2009 18:51) Reagovat - e

    Myslim si, ze Honza Kulig by si mel jit lehnout. Dekuji

  • nazor (robo, 08.08.2009 17:00) Reagovat

    album je spolovice dobrý spolovice o ničom, pecky je podľa mna aj bright lights a samozrejme aj battle for the sun a dobra je aj kings of medicine,

  • Pýtam sa... (ToJeJedno, 11.01.2010 16:16) Reagovat - e

    ...či si pán recenzent niečo šnupol.Lebo ja si myslím že Battle for the Sun je fakt vynikajúci.Ja na ňom fičím odkedy vyšiel a doteraz ma neomrzel.A myslím si že Bright LLights a Never-ending Why sú brutálne dobré pesničky a aspoň neni Battle for the Sun taký pesimistický ako Meds a mne osobne veľmi sedí.
    Hlavne Ashtray Heart...To je hit storočia!

  • Pýtam sa... (?!, 11.01.2010 16:20) Reagovat

    ...či si pán recenzent niečo nešnupol (pri všetkej úcte).
    Lebo ja Battle for the Sun počúvam odkedy vyšiel a myslím že je vynikajúci od Kitty Litteru až po Kings of Medicine!
    Je dobré že po melancholickom Meds spravili niečo 100-krát živšie.
    A hlavne Ashtray Heart je proste pre mňa best 4ever.

    • Re: Pýtam sa... (!?, 11.01.2010 16:22) Reagovat - e

      Hups,tten príspevok predtým som zaslal...Nevadí,mám to tu aspoň 2-krát :)

  • hmm (3Descruxion, 15.04.2010 16:25) Reagovat - e

    Osobne myslím, že keby placebo naviazali na meds, tak by to už nikoho nebavilo počúvať, nech by to bolo akokoľvek dobré ;)

    Som fanúšikom Placebo necelé dva roky a podla mňa je to, to najdokonalejšie čo môžete v hudobnom priemysle vôbec počuť. Dokonalá hudba... počul som všetky albumy... najviac sa mi páčil ich úplne prvý (osobne- 85%) a teraz najnovší- battle for the sun (95%)... ostatné mám na takej rovnakej úrovni- cca taká 70% hudba s ale dokonalými textami...

    Práveže myslím, že prejsť konečne k dobrej nálade pomôže... Bright Lights je neuveritelný song... krásne vety a nie je nič lepšie než počas krásneho slnečného počasia si ho vypočuť... úplne som sa rozplýval :) ... For what ist´s worth je divný song, ale asi po treťom spustení sa mi neuveriteľne zapáčil :D ... zas ja myslím, že battle for the sun (song) je najslabší... hlavne text a i keď melódia dobrá, ale rýchlo sa mi opočúvala.
    Ináč neviem čo by som ešte dodať. Podľa mňa dokonalosť hudobného priemyslu ;) a v Auguste na nich skočiť do Nemecka :D najlepšie pod pódium :D

  • Částečný souhlas (Martin Polák, 07.05.2011 17:15) Reagovat - e

    Nesouhlasím s autorem ve všem, Battle For The Sun je zcela jistě nové co se týče pojetí, ale ne špatné... ano, již zmiňovaná Ashtray Heart a Kings Of Medicine jsou kvalitní, stejně tak Battle For The Sun, která mi velice připomíná Pure Morning z dřívějšího alba, proto má v jejich tvorbě dle mého názoru místo. Ke konci to Brian rozjede tak, jak je mu vlastní... Bright Lights je mnou nepochopený pokus o mainstreamovou skladbu? Nejsem si jist, jaký byl její záměr, avšak je to na ní slyšet. Ale nemůžu souhlasit s názorem, že neměla být nazpívána, ve výsledku je to sice víc než mírně ušmudlaná tuctovka, která není příliš líbivá, ale přesto má cosi do sebe.
    For What It's Worth se mi líbí víc než ostatní, též bych ji neodsuzoval... Těmi ostatními myslím kusy jako je třeba Julien. Ikdyž je z nich též patrný obvyklý záměr Placebo, nehodí se do alba... Tím bych zakončil svou kritiku - album je nevyvážené jak melodicky, tak kvalitativně, nicméně některé písně stojí za to.

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí