"přepisování historie" (ian69, 30.03.2009 07:49) Reagovat - e
Autore, nezlob se, ale tahle p**ovina je bohužel opravdu dobrá maximálně pro tuzemské hokejové "sporťáky" a podobné veleduchy
"dvojčata" (sin101, 30.03.2009 09:53) Reagovat - e
Tak to mě nenapadlo, že by Hole To Feed byla cítit písní John The Revelator...I když něco na tom možná bude jak to tak poslouchám... Spíš ale třeba píseň Corrupt" jako by vypadla z alba Violator (podobná atmosféra jako v Clean).
Ale jsem rád, že to album není vyložená vykrádačka sama sebe - je tam hodně nových poloh - občas pro DM docela nezvyklých (ty Gahanovy výšky občas - nebo určitá "veselost" některých tracků).
Názory asi budozu různé - zatím je to tak 50/50 - no možná 60/40 ve prospěch nadšených názorů versus zklamání... Mě album (zatím) velmi baví :)
"proč to děláte?" (Andy70, 30.03.2009 10:34) Reagovat
Je mi líto, že se tady diskutuje o albu které je ukradené. Fanoušci si to myslím ani nedovolí stáhnout. Proč nevydržet :-)
Re: "proč to děláte?" (behindthewheel, 30.03.2009 14:15) Reagovat
Přesně. Nejhorší je , že i na fanstrankách DM, se fanoušci předhánějí, kde se nejlíp album dá zadara stáhnout. Žabaři a chudáci.Holt je to jiná generace. Koupim si delux set a v klidu si ho poslechnu. DM stejně tak U2 a další mi přinesli v životě tolik dobra a radosti, že nemám problém těm lidem za jejich tvorbu zaplatit. A tady na tech strankách s píše o kradený nahrávce pochybný kvality...
Re: "proč to děláte?" (Martin.Gaopli, 30.03.2009 14:32) Reagovat
No, teda se vší úctou, ale to, že si to z nedočkavosti stáhnu přeci neznamená, že si nekoupím originál. Mám už objednanou Deluxe edici a rozhodně nebudu tu objednávku rušit, protože je možné si album stáhnout. A většina fanoušků jedná stejně jako já. Hudbu chce slyšet co nejdřív, ale mít doma originál, to je přeci to pravé vyjádření náklonnosti k oblíbené kapele. To jsou přeci dvě různé věci.
Re: "proč to děláte?" (Radek, 30.03.2009 17:21) Reagovat
Naprostý souhlas.Navíc DM a jiné proslulé kapely asi nemusí mít strach,že se jim deska nebude prodávat.Mohutná základna fans se o to na 100% postará včetně mě :-)A ten kdo si to stáhne jen tak ze zvědavosti by si desku stejně nekoupil...
Re: "proč to děláte?" (Lucas, 30.03.2009 19:56) Reagovat
Ja si ji taky jeste nedovolil stahnout a popravde me to ani nenapadlo. Nechapu jak nekteri lidi uz mesice pred vydanim shaneji na netu vsecky utrzky pochybne kvality a pak se prou, jestli je to pravy, nebo ne...
Vlastne nevidim jediny racionalni duvod, proc podporovat tuhletu potrhlou "zabavu" v modernim hudebnim prumyslu, kterou jsou tyhlety leaky...
Re: "proč to děláte?" (devotion, 01.04.2009 12:06) Reagovat - e
souhlas,dělám to stejně...
Re: "proč to děláte?" (Ferry, 05.04.2009 22:38) Reagovat - e
Naprostej souhlas
Re: "proč to děláte?" (seaf, 31.03.2009 08:28) Reagovat - e
tak pozor, dokaž a ukaž JEDINÉ ofiko stránky DM, kde se fanoušci předhánějí, kde to stáhnout
ani na DM.cz ani na DM.sk to neuvidíš, hlídá se to
fanoušci se nepředhání, neznám JEDINÉHO, který si to nekoupí ačkoli si to stáhne
já osobně jsem nestáhl, jsem stará škola, pustit si poprvé cedlo je pustit si poprvé cedlo....
ale neříkej něco co není pravda
Re: "proč to děláte?" (behindthewheel, 31.03.2009 23:29) Reagovat
Např na tyhle stránce jsem byl , když to v diskuzi nabizeli, nyní již udělali opatření..........www.depechemode.cz/aktualita/skladby-zo-sounds-of-the-universe-unikaju-na-internet/#diskuze
Re: "proč to děláte?" (GABE, 31.03.2009 23:56) Reagovat - e
Pěkně blbý názor !!!
Re: "proč to děláte?" (milan, 04.04.2009 17:23) Reagovat - e
Přesně tak, když někoho miluju, tak ho neokradu. V realu i ve virtualu
Re: "proč to děláte?" (sin101, 30.03.2009 14:52) Reagovat - e
Inu, je prostě jiná doba. Můžeme prosti tomu nadávat, nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím můžeme dělat... Stejně tak jako už nejsou nosič č.1 gramodesky.
Mimochodem, ani by mě nenapadlo si album nekoupit - box už mám dávno před-objednaný, a těším se na něj - to co poslouchám staženíé z netu, to je pro mě zkrácení čekací doby...
Re: "proč to děláte?" (wilder, 31.03.2009 09:22) Reagovat
sorry, ale vybrani novinari sa uz dostali k oficialnej verzii albumu (pocuvanie albumu v prahe), takze tvoja rozprava je bezpredmetna
ja osobne by som este vyzdvihol najoptimisteckejsiu skladbu na albume (Fragile Tension) ktora znie ako zo zaciatku 80s
SOTU (M., 30.03.2009 11:52) Reagovat
Skutecne az spiritualni nadech, hravost, radost z nahravani, vzdusnost, skvelej zpev (Gahana, ale i Gore je vynikajici), vybornej zvuk a vneposledni rade spousta skutecne skvele hudby - to vse citim z nove placky DM... Samozrejme se tesim na CD, kde zvuk zcela jiste ziska jeste dalsi rozmer - potencial je obrovsky. Je vsak nutne udelat si na tu placku cas a rozhodne ji neposlouchat jen tak letmo, treba pres PC bedny - to pak opravdu nema smysl a kouzlo tehle placky tak nebude odhaleno.
Re: SOTU (sin101, 30.03.2009 22:10) Reagovat - e
Jojo, je to poněkud komplikovanější deska, ne s tolik prvoplánově chytlavými rytmy jako byla třeba Suffer Well nebo Precious z minulého alba... I když, paradoxně co se týče tempa - je nová deska celkem svižná.
Na to abychom měli dvacet kopií alba Violator, na to tu máme celou tlupu synth-kapel které umí DM brakovat mnohem znamenitěji, než by to dokázali sami DM. Depeche Mode tu jsou od toho, aby zkoušeli další experimenty. Album je překvapením - pro mnohé asi nepříjemné, pro jiné zas ne... Mě po pár posleších začalo velmi bavit, a těším se na další dobrodružství - třeba s 5.1 zvukem, kde by mohl vyniknout prostor. ..
Mínus dávám naprosto zbytečným zvukům přebuzených kytar (či co to je), DM si přece dávno nepotřebují dokazovat že jací jsou rockeři...
Omezenost ? (Violator_1990, 30.03.2009 18:36) Reagovat
Promiňte ale proč bych si alebum nestáhnul když je venku??? Samozřejmě už mam dlouho zamluvený boxset....a stejně oni fanoušci o kterých píšete.....mylsím že zrovna DM je skupina ktrá má fanoušky natolik "věrné" že si potrpí na originály.
Na mě neprodělájí DM ani cent
Jinak..alebum ej to podlemě nejlepší od vydání Ultra (1996)...a i dkyž se to zdá neuvěřitelné, není to vykrádačka sebe sama....opět (již po 12 v kariéře) DM přinášejí nový zvuk. Byť mírně inspirovaný jejich tvorbou z 80's.....
Za mě 9/10
6/10 (electric, 30.03.2009 20:00) Reagovat - e
rijemny pohodovy album so striedavymi zavanmi geniality (Wrong, Peace, Jezebel), skryteho povabu (Little Soul, Spacewalker, In Chains) a zapasom s realitou, ze mi Depesaci naservirovali tie najhorsie a najnudnejsie songy v ich kariere (zvysok), ktorym chyba originalita a smrnc (t. j. standard u inych interpretov). Rozhodne nejde o prelomovy album, ale len o vcelku sympaticke udrziavanie kultu, ktory dosiahol svoj vrchol v 97-98 roku. Novy Pet Shop Boys a U2 sa mi pacili viac.
Názor, fanatici, (hudební pako, 30.03.2009 20:25) Reagovat - e
Slyšel jsem to na youtubu cik cak a musím říct, že ohledně dm jsem se dostal do fáze, kdy se mi na 1 depešáckém albu nelíbí ale lautr ani jedna skladba. Krok ke slitování má Jezebel - což je paradox, protože Goreovky zásadně přetáčím - ale to je prostě nejtemnější skladba na SOTU a mě na dm vždy temnota a melancholie bavily. Ale to ostatní? Škoda mluvit. Od té doby, co dm zapomněli, že existuje slovo rytmus (1997 doteď), mě nebaví. Exciter je shit, ale co je potom Songs Of The Universe?
Re: Názor, fanatici, (Rew, 01.04.2009 13:39) Reagovat - e
Rytmus? Tobe pan doktor asi spatne vysvetlil vyznam tohoto slova nez te pustili zpatky mezi lidi... gratuluju, ze uz dokazes zapnout pocitac, spustit prohlizec, dostat se na YT ... delas opravdu pokroky, jednou urcite prijde den, kdy pochopis vyznam slova rytmus, neboj ;) do te doby zustan v klidu a soupej nohama...
Re: Názor, fanatici, (Egon, 27.06.2009 00:38) Reagovat - e
Ses trouba. Poslecni si to vicekrat. Ja na to na prvni poslech taky nadaval ale to to je trochu tezsi deska.... Ne moc ale trochu tezsi
jako wždy (honza sigma, 31.03.2009 08:41) Reagovat
Tak jak tady čtu ty negativní ohlasy(není jich moc), musím se odvolat na krásný odkaz na dm.cz,kde autor uvedl názory fanoušků na desky DM od roku 1987. Když vydali MFTM,vytýkali jim, že strangelove je disco a behind the wheel nemá refrén. K Violatoru udávali,cože tam dělají ty kytary a na adresu world in my eyes křičeli,že to je techno. K SOFAD zase pak,že je to metal atd.Ultra bylo pseudocountry a komerce, Exciter o samé,PTA byl krok zpět s analogy...Takže je jasné,že SOTU je hrůza,strašný,šílený...Ale všichni to poslouchají!!!
A mě osobně se to líbí, Hole to feed je super pecka, Little soul je depešácká motlitba, Perfect is Perfect...A Spacewalker je po dlouhé době instrumentálka fakt Ftipná:)
Re: jako wždy (hudební vševěd, 01.04.2009 21:52) Reagovat - e
Strangelove je disko, ale má rytmus, Behind the wheel nemá refrén, ale má rytmus, World in my eyes není techno, ale má rytmus. No a SOFAD a Ultra kostkaři prostě nemohli přijmout, jelikož je tam Gahan kostka free.
Re: jako wždy (honza sigma, 02.04.2009 12:33) Reagovat
já s vámi skoro souhlasím...jen trošku nechápu smysl vašeho příspěvku.a ohledně SOFAD a Ultra - myslím,že to nebylo a není jen o kostce DG. přeci jen, to už byla léta devadesátá a svět se řítil směrem k nemuzice,která dostala v těchto letech neléčitelnou nemoc,aby na ni pak po roce 2000 umřela...
:o/ (virgo, 31.03.2009 10:43) Reagovat
ja jsem z toho v rozpacich. v podstate se mi tam libej 3 veci (wrong, miles away, corrupt). nejak nesdilim to nadseni. nejak mi tam chybi atmosfera, gradace, poradny bici. chybi tam Alanova produkce - kdo rika ze ne tak nezazil jaky dovedly mit kdysi DM songy atmosferu :o(
Re: :o/ (S., 31.03.2009 12:03) Reagovat
No nato, ze se jedna o leak mizerne kvality je ten sound vynikajici a dovedu si predstavit, ze zvuk na originalnim cd bude proste vynikajici.
Re: :o/ (virgo, 31.03.2009 12:25) Reagovat
neslo mi ani tak o kvalitu nahravky jako spis o kvalitu produkce. prijde mi to proste slaby oproti vecem ktery delal Alan. Ale kazdymu se libi neco jinyho
Re: :o/ (Radek, 31.03.2009 17:55) Reagovat - e
Spíš si myslím,že doba jde neustále dopředu.Spousta lidí uznává DM do doby Violátoru.Ale ty kapely se musejí nějakým způsobem vyvíjet.Ťěžko by dnes uspěli se songy typu Strangelove.Na druhou stranu máš pravdu v tom,že Alan byl vynikajicí hudebník a určitě pro DM byla velká ztáta...
8,5/10 (Shadwell, 31.03.2009 21:58) Reagovat - e
Je z toho podle mě hodně cítit nepřiznané pokračování Playing The Angel, ale připomíná to i jejich osmdesátkové období. Recenzenti asi budou zápasit s tím, kam to vlastně zařadit a k čemu v tvorbě DM to eventuálně přirovnat.
Líbí se mi tam všechny skladby, na druhou stranu mi tam schází vyloženě něco jako Its No Good nebo Walking In My Shoes, ale Martin asi dospěl a tyhle prvoplánový - ale tak úžasný - věci už psát nechce a nebude. Mám z toho alba dojem jakési introspektivy, která ovšem touží zaznít i na vyprodaných koncertech - což je poněkud schizofrenní představa.
bare verze (M., 31.03.2009 22:09) Reagovat
Tady je krasna ukazka jak skvele ty nove songy zneji i v bare verzich - studio sezenicko... enjoy
http://new.it.music.yahoo.com/blogs/play/757/depeche-mode-wrong-e-corrupt-live-dagli-studi-di-registrazione/
SOTU (jan bubak, 02.04.2009 19:02) Reagovat
SOTU je super
Sounds Of The Universe (windscreen, 02.04.2009 20:37) Reagovat
Když tady tak čtu všechny ty komentáře tak se fakt bavim. Největší a nejchytřejší chytráci z chytrákova se zas vycajchnovali jak rozumí všemu a hlavně muzice, tim spíš muzice DM (předevšim ti co hned z kraje vyřvávaj jak je nová deska DM pi**vina atd.). Běžte si poslouchat všechny ty svoje Kabáty a Kreatory a Krabatory a Masturbátory a já nevim co ještě vykašlete se na hodnocení muziky o který nevíte zhola nic. Ten koho tahle muzika zajímá, si ji stejně půjde koupit a názor si na ni udělá taky sám a názory hudebních rejpalů a antitalentů je nemůžou od týhle muziky odradit. Takže koho tahle muzika nebaví a nezajímá, atˇ se nemontuje do hodnocení. Zdarec
Re: Sounds Of The Universe (virgo, 03.04.2009 10:43) Reagovat
prave protoze me DM bavi a posloucham je pres 20 let tak se mi nelibi jak to s nima jde z kopce.
Vycajchnoval ses tu akorat tak ty - predpokladam ze jsi klasickej kostkac, krome DM neposlouchas nic jinyho a na prvnim koncerte DM jsi byl predloni ;) a asi by se ti libila i nahravka Gahanova bliti :)
odborniku :)
Re: Sounds Of The Universe (windscreen, 03.04.2009 16:31) Reagovat
Právěže klasickej kostkáč nejsem (to je fakt k popukání myslet si o někom kdo má rád muziku DM, že to musí být zastydlej kostkáč). Na prvním koncertě DM, pravda, jsem byl před jednadvaceti lety a různý muziky mám taky spoustu, že nemám ani tolik času to všechno pravidelně poslouchat..... no, nevadí..... tebe zřejmě stejně nijak nepřesvědčím. Ale... je jasný, že DM nebudou pořád do nekonečna 100% originální tak jak se od nich s každou novou deskou jaksi automaticky očekává, ale svou standardní seriozní úrovenˇ stále mají a to se nedá popřít. Takový Rolling Stones svou muziku vaří z vody už nejmínˇ 20 let a každej to ví, že jsou vyčpělý a taky to nikomu nevadí a nikoho neuráží. Metalový kapely zamrzly někde v polovině 80. let a taky to nikomu nevadí tak nevidim jedinej důvod považovat novou desku, notabe dobrou desku DM, považovat za pi**vinu.
Re: Sounds Of The Universe (pan hudba, 06.04.2009 18:32) Reagovat - e
To je právě to, proč dm posledních let stojí za starou bačkoru. A mě vadí, že Rolling Stones vaří z vody a metal je kolovrat. Proto jsem v roce 1986 začal poslouchat DM a ne Iron Maiden nebo už tehdy důchodce Rolling Stones. Kapišto?
slabota (Pche, 03.04.2009 10:54) Reagovat
Nový album som počul už niekoľkokrát a zdá sa mi naozaj velmi slabý. Fanatici nech si onanujú na čom chcú ale mňa to proste nezaujalo. Rovnako ako nový U2 dobrá nuda...
Re: slabota (music, 03.04.2009 11:23) Reagovat
Hodnotnej nazor na novou desku... V podstate rikas mne se to nelibi (do teto doby v poradku) a kazdej komu se to libi je uplne hluchej idiot co onanuje nad kazdym pocinem DM (tady uz je asi neco spatne ne). Kazdy hodnoceni je subjektivni pohled na dane dilko (a je mi jedno jestli to hodnoti beznej posluchac nebo hudebni virtuoz) a nikdo nemuze ucinit finalni soud - ten, kterej plati nad vsechny. Vzdycky budou lidi, ktere nove album oslovi a naopak - to je normalni a bylo to tak vzdy. I pri legendarnim Violatoru, nebo desce SOFAD. DM jsou kapela, ktera proste nechce 2x vstupovat do stejne reky - to je taky duvod, proc po extreme uspesnem albu VIOLATOR neprisel VIOLATOR II, ale naopak album, ktre ani nemohlo byt odlisnejsi. I SOTU je opet jine - to ze ho neprijimas je naprosto v poradku (proste te neoslovilo), ale to neznamena, ze ty mas patent na rozum a kazdej koho oslovilo je uplnej ignorant, kterej proste sezere vse. Mne treba oslovilo a povazuji ho za jeden z jejich nejlepsich pocinu vubec. Abych nebyl okamzite napaden jakej jsem zaslepenej fanda DM, tak posloucham hodne muziky napric zanry a DM uznavam z prosteho duvodu - delaji opravdu vybornou muziku.
Re: slabota (honza sigma, 03.04.2009 14:05) Reagovat - e
Máš recht....Taková Little soul je naprostá depešácká lahůdka!!A to jsme to ještě neslyšeli pořádně z placky,ale jen z nějakejch mp3.
Souhlasím s tebou,že to album je fakt dobrý. Hlavně - je to zase jiný. mě se něm nelíbí jen jedna skladba a to sice Miles away - prostě jsem jí nepřišel na chuť. Zbytek je peckovej, Jezebel je fakt Goreovka jako blázen.Dokonce i Spacewalker se mě po dlouhý době líbí(tím myslím instrumentálky do DM).Už se těším,až mi to přijde poštou (jasně že deluxe box) a já se v tom utopím...Měj se a hezký víkend.
Re: slabota (music, 03.04.2009 17:23) Reagovat
Little soul je opravdu paradni zalezitost - taky ji mam rad. Celkove jeto vyborne poskladana deska, plna zajimavych napadu, rozmanita - je z ni citit radost z nahravani, kreativita a napaditost. Je obdivuhodny, ze i po tolika letech jsou schopni prijit s plackou jako je tato. Klobouk dolu... Rovnez preji hezky vikend.
Re: slabota (pan hudba, 06.04.2009 18:17) Reagovat - e
Dobrý den,
Takže tomu pánovi vytýkáte, že píše o špatné desce DM, že je špatná. Říkáte, že je to jen jeho názor a někomu se to třeba i líbí. To beru, je to pravda. Akorát pak nepište, že je to deska výborně poskládaná, plná zajímavých nápadů, rozmanitá. Protože na to já napíšu, že ano, ale pouze ve vašich uších.
Re: slabota (music, 07.04.2009 11:56) Reagovat
Ano, presne jste to trefil - jde o moje usi a o me vnimani nove desky. Jde tedy o subjektivni hodnoceni. Vy mate 100% pravo na svuj (treba i uplne opacny) nazor a ja Vas za nej nebudu nijak napadat. Maximalne s vami mohu polemizovat a diskutovat, ale nebudu u toho osobni a sprostej... Tot vse.
Re: slabota (egon, 27.06.2009 01:03) Reagovat - e
Vidis jak je to moc relativni a smesne se tady v diskuzi dohadovat co je jako kvalita a co ne... Tobe se nelibi miles away, ja jsem spise rokoveji zalozeny a tak se mi ta skladba libi moc. Kdyby ji hrali ted v Praze tak preskocim ten Eden rovnyma nohama a spatky doskacu po usich.
DM (nicky, 03.04.2009 15:28) Reagovat
ooooo depešáci :) Tohle album je opravdu do detailu propracované,líbí se mi snad všechny písničky. Přesně takovýhle styl hudby jsem od nich čekala. Jsou vyjímeční,protože jejich hudbá je dokonalá a hlavně DM si na nic nehrajou. Myslím si,že s tímhle albem určitě uspějou. A nechápu jak si vůbec někdo může dovolit jejich hudbu přiřazovat k U2,opravdu to se mi zdá až nelogický,protože U2 jsou hlavně rocková skupina kdežto DM hrajou elektronickou hudbu! A hlavně jsou daleko,daleko lepší než U2.
Martin Gore (Nobody, 05.04.2009 15:38) Reagovat - e
Na recenzi mě zarazila jedna věc.Jaké dozrávání hlasového potenciálu u Martina?Gore měl vždycky výborný hlas,fantasticky melodický.Jeho sólovky a doprovodné vokály jsou už takovým inventářem DM.
Není to nijak zvlášť zásadní album... (Axident, 05.04.2009 20:57) Reagovat - e
...první můj dojem byl téměř nadšený, ovšem hned ten druhý poměrně velkým rozčarováním, až jsem dospěl k názoru, že tahle deska mě, nohužel, navzdory očekávání, neoslovila a poslední pro mě zásadní zůstává 12 let stará Ultra! Jinak nejsilněji okopčený zvuk od sebe sama, co se nepřelechnutelně na Sounds... ozve, je ten připomínající (no, on je totožný) výborný B-song z Barrel of A Gun - Painkiller.
kam s ni ? (Abe242, 02.05.2009 22:56) Reagovat
Docela se me libila recenze ze side-line, a to k 6 songum z alba (3,4,6, 8,12,13) pridat 3 becka (light, Ghost a Oh well) a je tu alespon "obstojne radove album". Porad lepsi nez tam cpat tu zbytecnou vatu, ktera me akorat urazi ?
Ale co Wrong je super tak proc tu vlastne mudruji:-)
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)