k smíchu (David, 23.12.2008 05:55) Reagovat - e
Takže po dlouhé době opět zastydlý recenzent (stejně jako asi celé toto místo - protože recenzovat 3 měsíce starou desku je opravdu aktuálnost do nebe volající), který není schopen ničeho jiného než vytáhnout Nirvanu a Pearl Jam. Slušně amaterrská práce v podání pana Bendy. Upozorňuji, že Imodium mě nijak neoslovují, ale jsem v obraze a nahrávku jsem samozřejmě slyšel, jinak bych si nedovolil zhola nic
Re: k smíchu (Lukáš Benda, 23.12.2008 09:08) Reagovat - e
Podívejte se prosím na datum vydání nahrávky... měsíc není čtvrt roku. A pro příště zkuste ARGUMENTY a ne věty podobné "amatérrská práce pana Bendy"... děkuji.
Re: k smíchu (Arny, 23.12.2008 12:40) Reagovat - e
Lukáši mám pocit pokud mě zrak nešálí, že deska vyšla cca 3.11. to už budou DVA měsíce, s neaktuálností musím souhlasit. A to že hodnocení CD na jiných místech je o mnoho lepší je opět jen důkazem toho, že recenzent dnes nepíše objektivně ale jednoduše podle vkusu, což asi není ale uplně dobře
Re: k smíchu (Lukáš Benda, 23.12.2008 12:55) Reagovat - e
Album jsem obdržel v polovině listopadu. Desku je nutno naposlouchat. Bohužel jsem to zvládl až po měsíci, což je poměrně dlouhá doba, nechtěl jsem však vynášet zbrklé soudy. Je lehké poslechnout si album dvakrát a začít bezhlavě chválit či kritizovat, recenze CD by však měla být sepsána až po důkladném poslechu. Albu jsem se věnoval přibližně měsíc, kdy se zabydlelo v mém iPodu. Po sepsání recenze byla "Akustika" vyjma "Sunday" z přehrávače nenávratně vyjmuta.
??? (???, 23.12.2008 08:35) Reagovat - e
Jak je možný že ostatní servery nebo periodika "obodovali" tuhle desku podstatně lépe?
Re: ??? (Lukáš Benda, 23.12.2008 09:10) Reagovat - e
Co člověk, to názor. Zatímco "Stigmata" byla na MS ohodnocena osmi body a stala se prakticky nekorunovanou českou deskou roku, "Akustika" je opravdu mizerná. Proč tedy nekritizovat něco, co se vyloženě nepovedlo a oproti předchozím nahrávkám je to výrazný krok zpět?
Re: ??? (!!!, 23.12.2008 22:59) Reagovat - e
Zřejmě to tam bylo podstatně lépe zaplaceno!!!:-)))
.. (ms, 23.12.2008 08:42) Reagovat - e
Tak špatný to snad Lukáši není, ne?
Re: .. (Lukáš Benda, 23.12.2008 09:14) Reagovat - e
Dlouho jsem se rozmýšlel mezi 4/10 a 3/10, nakonec jsem zvolil tu "brutálnější" variantu, přestože mi bylo kluků líto, jenže je to opravdu mizerná deska. Na studiových nahrávkách mi je Thomova parta sympatická, což jsem ostatně napsal i do článku, akustické verze její písní však lepší hodnocení než tři z deseti nezaslouží. Nejsem ale arbitr všehomíra, jak jsem výše psal, každý má právo na vyjádření. Někdo se vyjádří a vyřádí v článku, jiný má možnost vyřádit se v diskusi... :-)
Já ti dám pomlouvat IMO3 :-) (ms, 23.12.2008 09:16) Reagovat - e
Musim říct, že autor článku má docela koule... pomlouvat kapelu za texty a na svých stránkách zveřejňovat velkobásně typu:
své sliny svaž
do oblaku dýmu
snaž se pak snaž
neztratit slinu
...nebo...
svítí si seriál v šeru
kůži všech hrdinů noci
dobral jsem neurol peru
polštáře peřiny pocit-
Kámo ty jsi hovado!
Re: Já ti dám pomlouvat IMO3 :-) (Lukáš Benda, 23.12.2008 12:49) Reagovat - e
Zabrousil jste na mou tvorbu... odpovím Vám fragmentem ze svého staršího textu...
mulatku za zlatku
a je mi u zadku
co si haters dokáží
svou verbální masáží
Re: Já ti dám pomlouvat IMO3 :-) (ms, 23.12.2008 14:00) Reagovat - e
Oceňuju snahu obhájit recenzi, to se jen tak nevidí :-)
Ale jak asi chápeš, pomlouvat naší obláíbenou kapelu se nevyplácí... člověk potom dostane v diskuzi přes tlamu ;-)
Tak příště bacha, nebo zase v diskuzi dostaneš!
Re: Já ti dám pomlouvat IMO3 :-) (Laura, 23.12.2008 16:04) Reagovat - e
TAk to je jeste vetsi shit nez to prvni...
Re: Já ti dám pomlouvat IMO3 :-) (Zirafa, 23.12.2008 14:30) Reagovat - e
Takže podle Vás by recenze laureátů Nobelovy ceny měl psát jen ten, kdo ji sám dostal, hm?
Osobně bych nesložil ani Skákal pes přes oves a přesto cítím, že text Žiletko má lásko dosahuje opravdu mizerné kvality.
Kámo, zkus příště někde v hlavě vyhrabat logické uvažování.
............. (Pepik, 23.12.2008 09:17) Reagovat - e
hele já si nemyslím že to bude až zas tak hrozný ale věřím že někomu to tak přijde takže jestli máte oproti tomu výhrady tak si nechte pro sebe ty věty typu "amatérská práce"
Lukas Benda (Laura, 23.12.2008 09:49) Reagovat - e
Lukas Benda je zamindrakovanej kokot
CV (Jan Mrázek, 23.12.2008 10:05) Reagovat - e
Tady je krásně vidět, že i člověk s atraktivním CV a spoustou zkušeností může bejt naprosto mimo. Nebudu se zabývat recenzí, desku jsem neslyšel, imodium neposlouchám, ale člověk, kterej nazve fanynkny Avril Lavigne Emo Fanynkama, je buď uplně blbej a nebo zaujatej. Každopádně toto kandiduje na nejtrapnější ´´novinářský výrok´´ roku. Dalo by se to srovnat s výrokem o Primal Scream a jejich Swastika Eyes. Zcela to potvrzuje autorovu naznalost současné hudby. Opravdu, jak člověk tohoto formátu může psát recenze na desky to nepochopím. Musicserver jde do pěknejch sra*ek...
Re: CV (Jan Mrázek, 23.12.2008 10:16) Reagovat - e
Panebože ne, ne, ne. Tak jsem tu recenzi dočetl dokonce. Todle musím někam poslat, existuje něco jako anti cena pro ´´ novináře´´? Protože tohle by zcela jistě vyhrálo. Ježiš, v tom článku je tolik hovadin, že by ani 10 stránek textu nedokázalo všechny ty hovadiny uvést na pravou míru. Jako opravdu přestávám věřit, že CV tohoto člověka je pravdivé, protože to je nemožné. Snad možná jesli na všech těch akcích nosil lidem sušenky a čaj, tak možná, ale jinak....OMG. Za všech perel vyberu to nejperlovitější, protože kam se na toto hrabe již zmiňovaná kauza Primal Scream. Srovnávat nahrávku malé české kapely s nahrávkami velikánů jako Pearl Jam nebo Nirvana může jenom naprostej hudební a kulturní ignorant pro pána boha. Ještě napište, že koncerty Kabátu nedosahují kvalit koncertů Pink Floyd a je snad zblázním. Nedivím se že Vás nechtěli v Reportu, protože já osobně bych Vás nenechal psát ani do školního časopisu ZŠ v Horní Dolní. A ten kdo Vás nechá psát sem nemůže mít všech 5 pohromadě. OMG LOL
Re: CV (Lukáš Benda, 23.12.2008 13:21) Reagovat - e
ad koncert Avril Lavigne: Nikdy jsem netvrdil, že fanoušci Avril se rekrutují z řad subkultury zvané EMO. Na pražském koncertě však byli "emařky" a "emaři" zastoupeni v hojném počtu, nejspíše proto, že v Bravíčku kolegové napsali, že je to trendy a in. Narážel jsem na okamžik, kdy Imodium před Avril vystupovalo a EMO děti byly u vytržení. Thom si nechal podobnou atmosféru líbit, na můj vkus však vystupoval on i celá kapela příliš nabubřele. Když jsem si vzpomněl na doby, kdy Imodium jelo turné s Cocotte Minute, Post-It či UDG, mrzelo mě, že se kluci vydali tímto pózerským, leč komerčně úspěšným směrem. Lidově řečeno si kluci masírovali ego právě nad EMO dětmi. Toť vše, co jsem chtěl touto myšlenkou vyjádřit.
ad CV: Ano, je pravdivé. Vaše nedůvěra mi připomíná reakce Vašich kolegů, kteří se také živí psaním komentářů pod články. Zde je jeden příklad, kde se Vám podobní opravdu předvedli:
http://ona.idnes.cz/bezdomovkyne-vystudovala-jsem-medicinu-ucila-anglictinu-a-ziji-na-ulici-1oy-/ona_vztahy.asp?c=A081216_100527_ona_vztahy_jup
Re: CV (Jan Mrázek, 23.12.2008 14:53) Reagovat - e
Já se neživím psaním komentářů, to ses trochu spletl. Ten odkaz jsem malinko nepochopil. Neříkám, že to CV není pravdivé, jen že se podle toho nechováš. A to že jsi do te recenze napsal hovadiny, to nijak nezpochybníš a mužeš sem dávat třeba 1000 odkazů. Zkrátka nemáš na to psát objektivní recenze, zatím. Seš stejně starej jako můj brácha a ten na to taky ještě nemá, možná časem, až dostaneš trochu rozumu tak možná. Kdyby jsi za něco stál, tab by tě nevyhodili z TV Nova, z ČTK a z Reportu. Když ve 20 dostaneš padáka ze tří organizací, tak to možná něco znamená asi ne? Třeba že na to prostě nemáš, a čím dřív to pochopíš tím líp pro tebe. A ty tvoje básničkou jsou fakt trapný, s tím bys uspěl možná na základce. Wake up man
Re: CV (Lukáš Benda, 23.12.2008 15:29) Reagovat - e
Jen bych poupravil Vaše tvrzení. V ČTK jsem neuspěl jen z důvodu nízkého věku (nikoliv nedostatku zkušeností) = nikdo mě nevyhodil. Na TV Nova mě z důvodu nízkého věku nechtěli zaměstnat v celonárodním vysíláním, byl bych však platný jako regionální popř. zahraniční zpravodaj (ústecký region popř. Sasko) = zúčastnil jsem se výběrového řízení, sám jsem jejich nabídku následně odmítl, nebyla pro mě příliš lukrativní - opět mě nikdo nevyhodil. Z Reportu, resp. serveru iReport.cz jsem odešel dobrovolně po názorové neshodě s šéfredaktorkou = nikdo mě nevyhodil. Nepošpiňujte prosím mé jméno svými kvaziargumenty!
Stáří Vašeho bratra je naprosto irelevantní. Na věku nezáleží, záleží na schopnostech a zkušenostech z daného oboru. A pokud se Vám zdají mé texty trapné, jedině dobře, rozhodně je nepíšu pro ukájení nějakého Jendy Mrázka.
Re: CV (Laura, 23.12.2008 16:09) Reagovat - e
....mam pocit, ze svoje jmeno jste si pospinil sam, touhle recenzi...
Re: CV (Jan Mrázek, 23.12.2008 17:16) Reagovat - e
Chlapče ty seš fakt joker na entou. Píšeš i pro mě, protože jsem pravidelnej čtenář tohodle webu a četl jsem ho když ty jsi ještě ani nevěděl že existuje. Pokud tohle nechápeš, že píšeš pro všechny, tak nejseš novinář. Na věku záleží protože ve 20 nemůžeš mít žádny zkušenosti a schopnosti, to si jen myslíš. Hej ale jako já ti ti nebudu brát, taky jsem si ve 20 myslel, že jsem největší king na světě. Ono časem přijdeš na to, že to není pravda, a měl by ses naučit trochu skromnosti. A to, jakým způsobem odpovídáš zde v diskuzi mě jenom utvrzuje v názoru, že seš jenom ucho, který potřebuje nejdřív trochu poznat reálnej život. A možná by ses nejprve měl zamyslet nad sebou, než budeš psát něco o ukájení.
Re: CV (Tonda, 24.12.2008 17:31) Reagovat - e
Obavam se ,ze kritizovat Lukase opravdu nemuzete, protoze se projevuje asi tak 3krat kultivovaneji nez vy. To vy,ne on, se tu tvarite jako "tezkej king". Jinak ale souhlasim, ze recenze neni prilis dobra, je videt, ze autor ma co zlepsovat, ale tragicka mi nepripada.
BTW ja nemam rad Imodium ani v jejich rockove verzi, proc poslouchat slaby odvar Nirvany? Cimz se dostavam k posledni veci:
Srovnavat toto album s Nirvanou a PJ je naprosto v poradku, Imodium hraji podobny styl a byly to prave tyto kapely, ktere rozpoutaly novou vlnu unplugged desek. Ostatne, kdybyste cetl poradne, tak zjistite, ze Lukas ani netvrdil, ze by cekal, ze to bude na srovnatelne urovni, necekal ale, ze to bude tak spatne.
Lukasi, piste dal.
Re: CV (Kejml, 25.12.2008 16:38) Reagovat
Spíš bych řekl, že ty tvoje výše zmíněný kazatelský výroky o postoji k životu bys měl uplatňovat hlavně ty. Naprosto na vše ti recenzent argumentoval a místo toho, aby jsi to s klidem přijal, vrhneš se z nedostatku argumentů na kritiku a předávání rad - jak psát. Můj skromnej názor je asi ten, že tobě nebude ani dvacet - podle toho stylu, jakým píšeš. Ale může být, pak ale nechápu, proč vytváříš diskuze o ničem.
Re: CV (matt, 26.12.2008 22:50) Reagovat
A ty jsi tak akorát trouba - já opravdu koukám... :) Nejlepší jsou totiž zabedněnci, který si myslej, že maj pravdu jen z toho důvodu, že původní sdělení tragicky nepochopili. :)))
Re: CV (Laura, 23.12.2008 16:07) Reagovat - e
Mam pocit, ze treba prave zminovany UDG jsou mnohem komercnejsi nez Imodium...
Re: CV (spolek zmíněných kapel, 24.12.2008 11:12) Reagovat - e
Lukáši, až se postavíte před 15 000 lidí a navíc zažijete ten celodenní stres který předcházel samotnému koncertu před Avril, zjistíte že na tu vaší NABUBŘELOST nebudete mít zhola pomyšlení!!
A za druhé pokud uvedete, že pokud se Imodium pustí do turné s kapelami jako Cocotte minute, post-it nebo UDG, že se vlastně vydá komerční cestou, tak se vám od srdce směju do očí!!Navíc podle toho jak jste formuloval větu tak, že v podstatě všechny zmíněné kapely jsou banda nabubřelců. Vy musíte být ještě opravdu mladý..
protože vám uniká jedna věc, mladíku, když kapela začala hrát před OSMI lety, kolik vám bylo, co jste dělal a hlavně, co vaše věčné EMO?? Kdepak bylo?
Ano, jste opravdu amatér
Re: CV (Lukáš Benda, 24.12.2008 13:31) Reagovat - e
Těší mě, že Vy jste profesionálové...
ad UDG: V životě bych kluky nenazval nabubřelci, naopak je často označuji za jednu z nejlepších českých kapel, k novinářům se navíc vždy chovají vstřícně a nemohu proti nim použít křivého slova. Mnou aplikovaná myšlenka je Vámi mylně pochopena. Za cíl měla naopak naznačit, že se mi nelíbí posun Imodia od dob turné s výše uvedenými kapelami k předskakování Avril Lavigne.
ad Imodium: Před osmi lety ještě Imodium fungovalo jako Nirvana revival, přerod na EMO kapelu nastal až albem "Stigmata". A pokud dobře vím, tak subkultura EMO v zahraničí existuje již od osmdesátých let... v tuzemsku byla jednou z prvních kapel Vypsaná fiXa, kdy Márdí ve svém textu použil oslovení "ýmo".
Re: CV (Honza K., 27.12.2008 13:04) Reagovat - e
Pane Bendo, jak se pozná že kapela najednou "dělá Emo" ??? :D
Snad podle toho že má zpěvák podmalované oči? (asi jako 70% dalších muzikantů, navíc už od roku 2008 - ech někde to tu už zaznělo, kolik vám bylo?)
Nebo snad podle toho že udělali klip o sebepoškozování? (muzikanti několikrát vysvětlili, že je to napopud tomu co se díky trendu najednou ví, ale bylo to tu už dávno)
Nebo..co vlastně teda? Vy jste profesionál, vysvětlete mi to? Já doteď myslel že emo je především o image, nepřijde mi..
Nebo o stylu hudby? Nepřijde mi...
Navíc uvádět, že se kapela ubírá deskou Akustika někam jinam - vám k nepochuti.. no tak se nezlobte, jste blbej? Vždyť je to pouhý záznam "vyjimečného" koncertu. To co jste napsal můžete třeba uvést u Tata Bojs a jejich smetany - ano Tatáči zalazli vyloženě do studia a předělali svoje pecky, Imodium jen natočili živák a dali ho svým fanouškům.
A poslední věc, jelikož jsem také z kapely (ale proto snad ani nemusíte být) vám vlastně už i vadí že Imodium předskakovali Avril. Mladíku, po takové příležitosti jako předskakování velkému jménu navíc ve vyprodané areně, ruku na srdce příteli, po tom by šáhla spousta i vámi obdivovaných tuzemských kapel.
bohužel pověst hňupa měl doteď mistr Benjamín Slavík, zařadil jste se taktéž
nejak tomu nerozumim (David2, 23.12.2008 12:47) Reagovat - e
Lukasi jak je mozny ze se ti studiove CD libi (tedy i texty) a tady se o ne tak opiras??? neuniklo ti nahodou to, ze jsou to ty same pisne jen zive a jinak aranzersky podany?ALE TEXT ZUSTAVA ver mi!!!! A pokud jde o intonaci zpevu Thoma, nenarazil jsem na sebevetsi problem a OCENUJI poctivost kluku, v dobe kdy se cele "live" desky pretaceji ve studiu, dali to tak jak to na koncerte padlo. Lukasi tohle se ti vazne nepovedlo
Re: nejak tomu nerozumim (Lukáš Benda, 23.12.2008 13:06) Reagovat - e
IMHO: Texty jsou na studiových albech v případě kluků druhořadé, prvotní je muzika. Tu IMODIUM umí, o tom žádná. "Stigmata" jsou kvalitní deskou, novináři ostatně vysoce oceňovanou. "Akustika" je oproti tomu založena, díky odlišnému soundu (odlišným aranžím), na textech. Na tento fakt jsem upozorňoval i v článku - díky absenci tradičního doprovodu se ukazují texty jako neskutečně naivní a prvoplánové.
U Thoma je stejný problém jako u Kaye Buriánka. Ano, od fanoušků a fanynek Sunshinů jsem obdržel x výhružných emailů, že kritizuji jejich modlu, jenže bez mašinek by byl Kay poloviční. Obdobně na mě působí Thom při "akustických" verzích. Ve studiu to Thomovi jde, naživo nedostatky překryje hluk fanoušků a fanynek nebo se vše svede na špatné ozvučení, jenže na "Akustice" je jeho projev mnohem více na očích, resp. v uších...
Na začátku letošního roku se v Retru uskutečnil akustický koncert Letů Mimo. Looky - frontman kapely, byl vynikající, a to včetně intonace. Tak proč to nejde u Thoma? Nebo jsem možná jediný, komu tento nedostatek vadí? Pokud ano, Thomovi se tímto omlouvám...
Re: nejak tomu nerozumim (Tomáš, 24.12.2008 11:06) Reagovat - e
Příteli srovnávat projev i intonační Thoma se zpěvákem z Letů mimo, tak tohle byla pro mě poslední rána. To jsem asi byl na jiných Letech, kde to byla naprostá tragédie a to nekomentuji "barvu" hlasu Lukyho. Jsem rád, že (už jen podle toho jak zde urputně bojujete) jste opravdu mladý, nezkušený.. toť pro Vás omluvou, Musicserver ať si přehodnotí sám, kvalita severu klesá
Re: nejak tomu nerozumim (Lukáš Benda, 24.12.2008 13:37) Reagovat - e
Urputně bojuji, neboť mi bylo u minulých článků vyčítáno ze stran čtenářů, že nereaguji. Navíc mi přijde logické obhájit si svůj názor, za kterým si naprosto stojím.
Přijde mi úsměvné, jak zde každý snědl lejno celého světa a může poučovat neboť právě on je tím jediným správným arbitrem dobrého vkusu, právě on je zkušený, ba co více - nejzkušenější. Dvacetiletý mladý muž musí být ihned klasifikován jako pívo, které je tupé jak okraj versatilky. Podobné kvazi-argumenty mě jen utvrzují v názoru, že kvalita MS.cz neklesá, to jen inteligence některých čtenářů. Má úcta.
souhlas s recenzí (gish, 23.12.2008 14:44) Reagovat - e
Vyjímečně musím s recenzí na MS souhlasit :) ...co si budem povídat, pokud jde o texty patří Imodium k tomu nejhoršímu, co lze na české hudební scéně najít... srovnatelný jsou snad už jenom nejrůznější punkový spolky regionální úrovně... ale i přesto, že stupidita textů je do nebe volající, mám kapelu hodě rád, vlastním obě CD a pokud mám možnost vyrazit na koncert, rozhodně neváhám... a je to právě pro tu energickou, říznou a zároveň silně melodickou muziku, kterou dokážou vyprudokovat... a souhlasím, že všechny tyto pozitivní aspekty akustická deska smazává a jediné, co tak zbývá jsou bohužel jen ty hloupé texty...
citace z autorova blogu (Jan Mrázek, 23.12.2008 17:26) Reagovat - e
Taq bohužel. Punk doplatil na to, že slawí swé třiccáté wýročí práwě letos. Hudební časopis FILTER připrawil specciální díl wěnowaný předewším punku a kultuře kolem něj.
Ye to fayn, ne-e? Aspoň si něcco přečtu wo stylu, kerey ye mi dosti blízqo.. yenže místo toho mnou třese hrůza w prawidelnýh šestnáctisekundowýh interwaleh..
.. děti si kupuyou FILTER. Wšici budou PUNK yako byly nedáwno EMO, pseudopankáči wowládnou swět.. šesnácct wteřin uplynulo.
Zní to až neskutečně, před časem byl we FILTERu článeq wo fenoménu ýmo.. a lidi totálně zblbli a wšicci se začli malowat a lakowat a sebewraždit.. a náhle ye tu sth wo SeX pistols a yim podobnýh.. umíte si přectawit pogujíccí naiwní třináccky, cco si mysley, že známqou PUNKu ye růžowá a plakát Billa?
W průběhu posledníh 24 hodin sem cceley únorowey dílečeq přečet.. doporučuyu wela wšem krom těh psuedostylařů a pseudostylařeq.
To mluví za vše. Pokud člověk píše jako 13 letá holka a przní češtinu takovýmhle způsobem, tak už mi dál nestojí za diskuzi. Teď jsem se konečně utvdil v tom, že je to fakt ještě dítě, který potřebuje dospět. Omlouvám se, že jsem mu něco vyčítal, on za to nemůže, ještě nepobral dost rozumu a na takové lidi se nemůžeme zlobit. To je jako zlobit se na mimino, že neumí chodit na záchod...
Re: citace z autorova blogu (Jan Mrázek, 23.12.2008 17:29) Reagovat - e
Fakt doporučuju všem projít si jeho blog. Proti němu jsou 12 ti letý EMO holky s jejich blogískama držitelky nobelovky za litaraturu.
Re: citace z autorova blogu (Pavel, 23.12.2008 21:45) Reagovat - e
Vážený pane Mrázku, neponižujete tím hlavně sám sebe, když zde prezentujete svou neodkladnou potřebu publikovat články z autorova soukromého webu, který s jeho prací pro musicserver.cz nijak nesouvisí? Tohle už je fakt horší než z Blesku, vzpamatujte se, prosím Vás.
Re: citace z autorova blogu (Jan Mrázek, 24.12.2008 08:37) Reagovat - e
Ono to doscela souvisí, staší si jen přečíst pár jeho článku zde na musicserveru. Navaží se tam do emo lidí a dělá si srandu z jejich blogísků a přitom píše mnohem hůř. Navíc jak jinak poznáte pravou tvář autora než na jeho blogu. Tady musi dodržovat pravidla a přetvařovat se, na blogu je sám sebou a ukazuje se, že ono přísloví že potrefená husa nejvíc kejhá je pravda. Jinak přeji všem i autorovi Hezké Vánoce.
Re: citace z autorova blogu (Mike, 24.12.2008 00:33) Reagovat
Souhlasim s Pavlem. To, že tady dodáváte ukázky, které se netýkají musicserveru a tématu mi přijde zase jako vaše nedospělost, přestože z celé téhle diskuze vyvozuji, že trapným teenagerem nejste
Recenze (jose, 23.12.2008 23:47) Reagovat - e
Akustika je výborná, stejně jako minulá alba. Hrozný texty??? - to je snad vtip ne. Kapela je skládá sama narozdíl od jiných rádoby hvězd - kluci maj můj obdiv. Půlminutovej potlesk - závidíš ty velkej recenzete - tebe by jsme vypískali...
Re: Recenze (ms, 24.12.2008 11:22) Reagovat - e
Závist je druh obdivu :-)
Re: Recenze (daalbarizer, 27.12.2008 19:07) Reagovat - e
Ty texty jsou strasne a to, ze dokazu slozit text 'ema ma mamu' snad jeste neznamena, ze by nekdo mel obdivovat muj sladatelsky um :] Napsat text umi kazdy, napsat kvalitni text umi malokdo.
Pozdrav Bendovi (Daniel Franc, 25.12.2008 10:50) Reagovat - e
Sice se s Vámi pane Bendo neznám, ale protože nemám rád, když někdo píše lži a nesmysli, musím na Vaši recenzi reagovat. Možná jsem si Imodium vzal až moc za své, ale vím, že určitě na desce Akustika nezazněl jeden jediný tón elektrické kytary. Takže už jenom samotný úvod Vašeho článku je nesmysl, A celkově si myslím - jestli máte s Imodiem osobní problém, tak si to prosím nevybíjejte na těchto dosti smutných recenzích. Myslím, že česká hudba nepotřebuje mít takové "kritiky" na tuzemské scéně jako jste Vy! Jinak přeju hezké svátky... Daniel
ještě pro Lukáše B. (Tonda, 26.12.2008 14:46) Reagovat
Někdu tu citoval z vašich textů, kde údajně píšte o tom, že poprvé EMO použila V.Fixa. Pokud jste to opravdu napsal, prosím, nešiřte tento blud, který se objevil na jednom blogísku dál. Tohle by hudební recenzent měl vědět. Márdí nemá s Emem nic společného a napsal tento text v době, kdy o tomto stylu nikdo nic nevěděl, i v zahraničí tehdy fungoval ještě jako neznámá alternatíva. Márdí si rád hraje s exotickými jmény, nebo používá jména z různých knih, takže dle mého názoru jen volil exotické jméno, jsem si jist, že o žádné emo kultuře neměl ani páru.
Re: ještě pro Lukáše B. (Lukáš Benda, 26.12.2008 16:20) Reagovat - e
Pokud Tondo nejste Michal Mareda, nemůžete s jistotou tvrdit nic kolem VF. Márdí "ýmem" myslel opravdu člověka patřícího do subkultury EMO (pozor, nezaměňujte EMO za trapné pózéry - nejen - z pražských ulic).
Neřídím se dle "blogísků", ale dle setkání s lidmi, kteří ve VF a blízkém okolí figurují, figurovali či jsou s ním úzce spjati. Fakt, že jste o undergroundovém fenoménu EMO nevěděl před pár měsíci nic Vy, není relevantní k tomu, aby o této, tehdy undergroundové a periférní komunitě, nevěděl někdo jiný. Použití slůvka "ýmo" ostatně dokládá genialitu Márdího textů.
Re: ještě pro Lukáše B. (Tonda, 31.12.2008 11:13) Reagovat - e
No, ja se s nim obcas potkavam, tak se ho na to preptam. Ale verte mi, jsem si jistej na 99 procent, ze je to blbost.
Jinak o puvodu ema a kapelach jako Fugazi vim, ale pro me to jsou kapely hrajici alternativni rock a za emo povazuju az ty komercni sracky, originalni hudba jako hraji napriklad Fugazi si nezaslouzi byt nalepkovana primitivnimi nazvy. Dle meho nazoru je dobre pouzivat terminy tak, jak je pouzivaji vsichni.
Je to jako s grunge a par zatvrzelci, kteri odmitaji pripustit,ze za grunge se dnes vseobecne povazuje PJ a Nirvana,nikoliv Green river. Pokud nekdo bude lpet na pouzivani terminu tak, jak uz je temer nikdo nepouziva, je to dle meho nazoru zbytecna intelektualni onanie.
Re: ještě pro Lukáše B. (daalbarizer, 27.12.2008 19:11) Reagovat - e
Kdy se ruzni pseudoalternativci konecne nauci, ze emo nema nic spolecneho s My Chemical Romance (jak si pseudoalternativci mylne dokladaji)?
jjjjj (Potichu, 26.12.2008 19:03) Reagovat - e
Já se musím lukáše bendy zastat. Ta recenze je dobrá, jde z ní cítit, že to album je echtovní sračka, což je, jen to hodnocení trochu přepískl, mělo tam být 1/10. Co si budeme nalhávat, Imodium je hudba pro děti. Vážně mě fascinuje, když se tu, magoři, snažíte rozpoutat diskuze o EMU, fixe, vlastní tvorbě autora článku atd. Jde tu o to cd, a to cd je dobrý tak akorát na frisbee, pokud k němu přilepíte ohnuté okraje.
Pene božeeeeeeee (Djamal182, 27.12.2008 18:34) Reagovat - e
Pane jo muzu prosim vas vedet kterej i...t to psal????
:-) (Kečup, 29.12.2008 16:28) Reagovat
Dovolím se vyjádřit k něčemu, o čem nic nevím. OKi? Recenze mi nepřipadá zaujatá a odsuzující, to jsou tu mnohé jiné. Jednostranně odsoudit kapelu, styl, a nebo recenzi, dokáže každý. Autor se snaží album pochopit, ale její akustické podání se mu nelíbí (jasně že subjektivně, jinak to přece ani nejde). Poukazuje na to, že texty, které tak vstupují do popředí, jeho měřítkům neobstojí. Toť vše. Osobně sice poslouchám jiné kapelky (viz VF), ale obdobnou recenzi bych i jako příznivce Imodia skousl. Takže: Lukáši Bendo, pokud se budete i nadále snažit alespoň v podobném duchu, pak držím palce do roku 09.
Souhlas s recenzí (agent, 03.01.2009 17:46) Reagovat - e
I když mám Imodium hodně rád, tak tahle deska se prostě nepovedla. (puntík)
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)