Solidní článek (L., 29.11.2008 16:25) Reagovat
s jednou drobnou chybičkou - chybí mu objektivnost a neodpovídá skutečnostem. Ale aspoň se u něj člověk, který na tom koncertě byl, zasměje.
Tož, díky pane Bendo, zlepšil jste mi den :-)
Re: Solidní článek (Lukáš Benda (autor článku), 29.11.2008 16:38) Reagovat - e
Dobrý den, děkuji za komentář, který mě však ničím neobohatil a nic mi nesdělil. Prosil bych o konkrétní výtky, co dle Vašeho názoru neodpovídá reálným skutečnostem. Co se objektivity týče, lze těžko napsat objektivní recenzi z koncertu... co člověk, to názor.
Re: Solidní článek (Marta, 30.11.2008 10:53) Reagovat
Pane Benda, většinou se diskuzím pod články obloukem vyhýbám, ale tuším, co měl pisatel příspěvku na mysli a když se ptáte, budu konkrétní. Nebyla jsem na No Name v Praze, ale v Olomouci a Brně a co vím, pražské vystoupení (krom účasti Ewy Farné) bylo naprosto stejné - včetně stále stejných rádoby spontánních replik Igora Timka do publika. Petr Bende je podle mě kvalitní zpěvák, muzikant i šoumen a to byste jako člověk, který se - předpokládám - hudební kritikou žíví, měl poznat. I když máte právo na subjektivní pocity a dojmy, objektivita by měla být vaší prioritou. Jeho show byla sice podstatně kratší, ale o to intenzívnější, než na jeho vlastních koncertech a ani chvíli jsem se při ní nenudila. Bílé plátno za ním nebyl jeho výmysl, ale opona, kterou oddělovali No Name svoji stage a vytýkat mu právě toto je jako byste Ewě Farné kritizoval, že měla pod sebou nevkusný koberec.. Stejně tak, proč zmiňujete poloprázdné ochozy právě u Petra Bende, když přece lidé měli přijít hlavně na No Name? A bubenické sólo Petra Bende mi vyrazilo dech a bylo rozhodně přesvědčivější než krátké a nicneříkající sólo bubeníka No Name. A rozhodně nevěřím vašemu sdělení, že diváci zůstali němí. Při obou koncertech, které jsem viděla, jsem zažila bouřlivé ovace a publikum NN přijalo Petra Bende i potleskem se zdviženýma rukama. Pokud nejsou občané Prahy jiný živočišný druh, pak je tu pouze druhá možnost - že vy lžete. Objektivně vzato - Petr Bende i No Name předvedli nadprůměrně kvalitní vystoupení, i když se musím přidat k další pisatelce, která I.T. jako chlapa nemusí, ale to je pouze můj subjektivní názor a neprezentuji ho jako všeobecnou pravdu. :-)
Hezký víkend přeji!
Re: Solidní článek (Lukáš Benda (autor článku), 30.11.2008 13:34) Reagovat - e
Vaše výtky bez výhrad přijímám, kromě jediné, publikum Petra Bendeho rozhodně vřele nepřijalo a vystoupení PBB bylo nejslabším článkem celého večera. Jeho bubenické sólo, jak je v recenzi zmíněno, diváky zaujalo, ale byl to jediný okamžik, kdy se fanoušci jakkoliv projevili. Pražské koncerty (kterékoliv kapely), jsou a limine odlišné, od vystoupení v Brně, Olomouci či Ově. Na Moravě je publikum všeobecně mnohem vřelejší a atmosféra tak příjemnější, a to jak pro návštěvníky, tak i pro interprety samotné, rozhodně se tedy bráním nařčení ze lži. Za zbylé názory a podnětnou reakci děkuji. Příjemný zbytek víkendu přeji.
Re: Solidní článek (anajma, 30.11.2008 14:03) Reagovat - e
No jo, kdyz ono se hold lepe reaguje na neco, co hraji v radich od rana do vecera jako kolovratek stale dokola :(((((.
Re: Solidní článek (L., 01.12.2008 10:43) Reagovat
Trochu mene zaujatosti a vice soudnosti ve vasich slovech by bylo mile.
Z vaseho clanku je zrejme, ze Ewa se vam libi a Petr ne (No Name nezmiňuji, protože doufám, že na ně jste tam šel). Coz je pochopitelne, pro chlapa je hezci se divat na peknou mladou divku nez na chlapa dvakrat tak stareho. Ale tim to konci, coby kritik byste se mel od tohoto oprostit.
Tak jako Ewa se právě vám zdá lepší, bylo tam mnoho lidí, kterým se právě Petr líbil mnohem víc. A nejen tito lidé na něj reagovali. Dokonce i vámi zmiňovaný I feel good měl značné ovace (i když to zřejmě opravdu byl nejslabší článek jeho vystoupení:-))
Sám si přeberte, jestli lžete nebo jste pouze hluchý (či zaujatý?).
Re: Solidní článek (Pavlínka, 03.12.2008 21:34) Reagovat - e
Já se vám taky do toho trochu zamíchám-mám Petra moc ráda a kluky z NN taky. O klukách dost vím, však jsme jejich nejbližší fanklub (No Name) a snad skoro ve všem s vámi souhlasím...
Co se mi ale nelíbí, je reakce na Petra a spol. Jasně, nebyl to jeho legitimní koncert, lidi znali jen rádiové hity (což mě dokáže docela naštvat, ať už se jedná o kohokoliv) a nebyla tam nějak velká šou a ta bílá opona mě taky štvala, ale co asi tak mohl dělat, když za tím byla připravená mimochodem výborná stage? Ewu naprosto nesnáším až na její hlas, ten je fajn, ale její písničky mi přijdou monotónní a ničím zajímavé. Pro mě je zajímavý člověk, kterého mohu nazvat hudebníkem.složí si písničku, zazpívá a podobně. Jasně, že se moc podobných nenajde, ale ona sebou nechává moc cloumat.
A ještě k Petrovi, pravdou je, že jsem ho viděla na jednom veřejnén koncertě, kde to možná mělo šťávu větší, ale tak každý den se vždycky nemusí všechno povést...
Souhlas:) (Iva Marešová, 29.11.2008 16:42) Reagovat
Nemůžu víc, než souhlasit. Hezky napsaná reportáž! Timkovci mě taky dostali - prostě fajn lidi a navíc příjemný inteligentní popík... :) Mějte se krásně, Iva M.
ke kritikům (bigben.m, 30.11.2008 10:31) Reagovat - e
Všimněte si , že ti co neumí se dají na kritiku.Ať už ve výtvarnén umění , tak v hudbě.Je to snadnější , než něco tvořit -raději budu soudit.Kdo je autor? Co umí? Co dokázal?Asi jen umí dobře kecat.Ten to dotáne možná až do politiky.
Ewa (neo93, 30.11.2008 14:47) Reagovat - e
Ewa je fakt kočka, trošku se podobá týhle holce, řek bych že je i hezčí!
www.youtube.com/watch?v=DT2LxR38EpE
Koncert No Name, E.Farna a P.Bende 27.11.2008 (A.Černý, 01.12.2008 17:20) Reagovat
Vážený pane Bendo,
patrně jsme oba byli na jiných koncertech. Na rozdíl od Vás jsem nezaregistroval, že by se 1. "předskokan" divákům nelíbil, nýbrž naopak. Tak prosím prosím nelžete. A ještě jedna poznámka - amatérismus je možno vyčítat jenom pořadatelům, kteří promítali reklamy nevhodně, nikoliv zpěvákovi.
Souhlasím (Lída, 02.12.2008 09:09) Reagovat
Mně se článek líbí a musím s ním souhlasit.Bendeho mám sice celkem ráda,ale je fakt,že jeho vystoupení bylo nejslabší.....zpívat umí,ale šoumen to rozhodně teda není.To Farna to rozjela vážně podstatně víc....
K No name se nevyjadřuji-to je snad jasný:-)
předskokani (Katka, 02.12.2008 10:54) Reagovat
Já teda nevim, ale dle mého názoru Bende nic moc, ale přežít se to dalo, ale to co přišlo po něm (Ewa Farna) opravdu bralo dech, páč něco tak trapnýho jsem ještě neviděla. Nic proti ní, jistě si najde (našla) své publikum... Ale mezi fanoušky NoName to určitě nebude!
článek má pravdu (karel, 08.12.2008 06:53) Reagovat - e
Byl jsem v Praze i v Brně, a je pravda, že díky tomu, že je Bend z Moravy, má tady víc fanoušků než v Čechách. Prostě jeho sláva zatím nepřekročila hranice okresu - proto ty rozdílné reakce. Ale co mu vyčítám, je stejné jako vy vyčítáte Noname - Igor má sice na turné stejné poznámky - jsou to vlastně vymyšlené spojováky mezi písněmi a tam moc místa na improvizaci není ( aby se kapela nerozhodila, pustili se včas animace, světla apod. - ale co vyčítám Bendemu je, že je stejný deset let - a to divné. Od dob superstar nevykročil o krok vpřed. A to je nuda. Mladá Farná i přes ukřičené mládí někam jde, ale Petr už nemá kam.
Souhlasím s článkem (Evika, 08.12.2008 07:04) Reagovat - e
Souhlasím s článkem a asi to tak cítíli i Timkovci, když dali Bendeho kapelu jako první. Ewa je o stupínek výš - co se týká šou. Ale, zajímavá věta - reklamy - dívala jsem se na stránku No name a reklamy, které pouštěli v Praze po Petrovi jsou firmy Petra - takže to byl záměr, ne amaterizmus. Jenže chápu, někdo to všechno zaplatit musí.
Pan Benda je podprůměrný pisálek!!! (Lubor, 09.12.2008 14:14) Reagovat
Pane, konkrétní výtka je, že jste byl asi poprvé na koncertu, nevíte co píšete, buď jste hluchý, slepý, blbý, nebo asi všechno dohromady... je super, že ti co na koncertu byli ví jak to je doopravdy, díky!!!
Ten pravopis!!!! (Pavel, 19.03.2009 15:38) Reagovat
To je hrozné jak někdo dokže napsat FarnÁ, to je to samé jako kdybych napsal, že Vaše recenze je opravdu pseudointelektuální, pane Béndá. Nebo dokonce Béňďá....
a ještě něco. (Pavel, 19.03.2009 15:45) Reagovat - e
Opravdu trapný článek. Nemáte nějaký odkaz, kde je vidět nebo slyšet produkce Vaší kapely? Abych také zrecenzoval.
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)