to Michal Koch (gosim, 12.07.2008 08:17) Reagovat - e
Citujem: "Oni si prostě chtěli taky natočit svýho Seržanta Pepře." A taky to udělali a moc se jim to povedlo. Navíc tvrdím, že hitovka "Touch Me" je ještě větší skladatelský zářez Robbieho Kriegra než "Light My Fire". - TAKZE, neviem co je vacsia blbost, bo serzant to nie je urcite, lebo je to totalny prepadak, ktory samotna kapela nenavidi dodnes. A porovnavat Touch Me a Light My Fire - bud si robis srandu alebo o Doors nic nevies...
Citujem dalej: miluju i méně známá alba jako "Animals" nebo "Atom Heart Mother". ---- Mene znama alba? Animals? Atom heart mother - prosim ta, aj moja mladsia sestra ich pozna a to pritom fici na pope najhrubsieho zrna. Este zahlas, ze "mene znama alba" su aj Help!, Revolver, Morrison Hotel a pod. Fakt neviem, co ti na to povedat...
Ako vidim zo vsetkych troch pokracovani tohto obskurneho serialu, redaktori musicserver.cz maju naozaj zvlastny vkus. Az sa niekedy pytam, ci Vy vobec hudbu pocuvate alebo len o nej pisete. Takze radsej si nieco pusti, neanalizuj a aspon sa snaz pochopit podstatu. Drzim palce v objavovani a zdravim...
Re: to Michal Koch (Michal Koch, 13.07.2008 10:29) Reagovat - e
Vaše mladší sestra má rozhled, blahopřeju. ;-)
Re: to Michal Koch (Tom Volný, 13.07.2008 14:54) Reagovat
No vida, všechno je relativní. Když se řekne Animals, vybaví se mi anglická kapela z Newcastle-upon-Tyne a jejich album The Animals z října 1964, ale rozhodně ne Pink Floyd. Zvláštní. :o) V šedesátých letech ale asi gosim ještě nebyl na světě.
Re: to Michal Koch (wuxia, 14.07.2008 09:37) Reagovat - e
Tyhle kecy mám fakt ze všeho nejradši. "Skalní fandové" a "znalci", vyzbrojeni encyklopedickými znalostmi, blahosklonně rozhodujou o tom, která deska jejich miláčků je nejlepší a běda tomu, kdo si dovolí oblíbit nějakou jinou. Stejně tak chudák kapela, která si nedejbože dovolí zkusit si na nějaké desce něco jiného než doposud. Co na tom, že z toho kolikrát vznikne jejich nejlepší deska - "znalci" si odplivnou a dál budou velebit ty úředně ocejchovaný klasiky. Příkladů je mnoho - Helloween a jejich Chameleon. Experimentální deska, k níž se dnes kapela nehlásí, přesto jde o jejich naprosto nejlepší dílo. To samé Motley Crue na svém eponymním albu se zpěvákem Johnem Corabim, to samé RHChP na podceňovaném One Hot Minute. K žádné z těch desek ne dnes příliš nehlásí ani kapely samotné, ani skalní "fandové" a přitom...viz výše. Takže gosime, jestli se Kochovi líbí zrovna tahle deska od Doors, spánembohem, je to jeho věc a body za to, že se u něj - jak u tebe - nerovná Doors automaticky Light My Fire a The End. A když už byla řeč o Pink Floyd, co říkáš třeba na to, že na koncertě Rogera Waterse mě asi nejvíc dostala věc z The Final Cut, takto samozřejmě všemi znalci jako jsi ty zavrhovaná deska. Záleží na kontextu, momentální náladě, záleží na spoustě věcech. Rozhodně nezáleží na vkusu většiny a tom, co sis někde přečet a teď se toho držíš. Takže se vrať na pískoviště a propříště si podobný žvásty nech od cesty.
Re: to Michal Koch (gosim, 14.07.2008 13:16) Reagovat - e
Wuxia, wuxia,
k agro Motley Crue a k ultra mega agro Helloween sa ani vyjadrovat nebudem, bo hudba je sice len jedna ale toto su fakt blbe priklady a tie kapely by nezachranil z bahna ani zazrak.
Co sa tyka The Doors asi len tolko, ze okrem p. Kocha nema rad album The Soft Parade asi nikto, pretoze (aj napriek tomu, ze som velky fanusik The Doors) ten album je jednoducho zly. Morrison sa vtedy o kapelu nezaujimal a orchestralne aranze su priserne. The Doors boli vzdy najma rockova kapela (s presahmi do psychedelie a blues) a nie barova kapela z Las Vegas (nastastie sa tymto trendom nenechali hudobne zabit ako Elvis). Tento album sami The Doors nenavidia dodnes, hovoria o velkej chybe. Vobec neslo o experiment ako sa ty domnievas, ale o utok na prvu signalnu sustavu bezneho mainstreamoveho posluchaca. Ale nastastie sa The Doors vratili k tomu, co bolo pre nich podstatne a Morrison Hotel a najma L.A. Woman patria k skvostom rockovej historie dodnes.
A k tvojim dalsim "trefnym" poznamkam:
- One hot minute povazujem za jeden z dvoch najlepsich albumov RHCP - to ze sa k nemu nepriznavaju a nehraju z neho skladby, nie je preto, ako sa ty domnievas, ze by ho nemali radi, ale je to jednoducho preto, lebo na albume nehral Frusciante a ten je v kapele teraz a skladby z tohto albumu hrat nechce a je preto absurdne ich vyzadovat na koncertoch. Tato etapa RHCP je uzavreta, ale ako vidim, vela fanusikov sa s tym nevie zmierit.
- The Final Cut - nikde som nepovedal, ze je to zly album, mam ho rad aj ked sa nejedna tak celkom o album PF ale skor o samostatny projekt Rogera Watersa pod hlavickou PF. Opat, to ze skladby z necho dnes PF nehraju na koncertoch je preto, ze po odchode Watersa a po albume, ktory spravil prakticky sam, ani nemaju dovod ich hravat a myslim, ze v tejto zostave ani nebudu mat dovod. To, ze to hrava Waters je samozrejme, je to jeho projekt a dodnes si za tym stoji. Ale opakujem, je to dobry album, ale vobec si nemyslim, ze sa jedna o nejaky experiment.
A este pre toho inteligenta o The Animals - poznam The Animals aj ked som vtedy este nebol na svete, predstav si, fuuuu. Nemozem za to, ze som sa narodil neskor a dochodcom na tomto serveri prekaza moj vek. Smutne, ako sa niektory zakomplexovani postarsi ludia ohanaju priemernou hudbou zo 60-tych rokov, ked mame rok 2008 a stale sa deje nieco zaujimave - smutne...
Re: to Michal Koch (wxa, 14.07.2008 14:57) Reagovat - e
Okrem p. Kocha nema rad album Soft Parade asi nikto. Zobecňování ti jde náramně. Ty znáš osobně všechny fanoušky The Doors? Jinak na allmusic má tahle deska mimochodem tři hvězdičky z pěti, což není až tak zlý hodnocení. Ke zbytku se vyjadřovat nehodlám. Snad jen ještě jednou - provinil se Koch nějak, že se mu tahle deska líbí? Prostě věci vidí jinak než - podle tebe - zbytek Doorsmilovné zeměkoule. To se snad smí, ne?
Re: to Michal Koch (K, 18.08.2008 14:28) Reagovat
Jo tak hochu ty jsi to rozstipnul. Ty jsi vystudovany hudebni kritik a v redakci MS mas skrytou kameru a koukas na kluky 24h denne a zaroven je vsechny znas od narozeni, co? :)
Do Michala jsi se trefil asi tak, jako kdyz ja o tobe reknu ze jsi velmi chytry a premyslivy chlapec, schopny tolerovat cizi nazor, v pripade nesouhlasu schopny smysluplne argumentovat...
Kdyby redakce zavedla rubriku Ctenarsky bullshit, tak bys na zebricku mych favoritu figuroval hodne vysoko :)
Zaloz si svuj server, pis si tam svoje jedine spravne hodnoceni a nazory a pravdy, jsem na ty perly zvedav uz ted .. :)
Re: to Michal Koch (westcoast, 02.09.2008 00:35) Reagovat - e
to gosip: tyvoe ty mas dost. a tohle je českej server nepis vychodnacky nikdo na tebe neni zvedavej.
mládí (Karel, 12.07.2008 09:13) Reagovat - e
Víte,The Beatles utvářely moji nehudební kariéru.Výsledek ?Jsu r.1950 a mám všechny vynily od Beatles.Pořád když si je pustím,tak objevuji něco nového.
The Beatles (Karel, 12.07.2008 09:20) Reagovat
Díky za hodnocení,jsem na tom stejně - poslouchám
hodnocení (Karel, 12.07.2008 09:34) Reagovat - e
Víte,každá hudba je krásná.Jako mladý,jsem očekával od Sgt. více. A to jsem se nespletl.Když si poslouchám,,nejenom" Beatles a Rolyny,ale .......tak cítím každý zvuk ,nádech.
live and let live (Axlotronix, 12.07.2008 10:26) Reagovat - e
Diky moc za vyber desek (z velke casti jste se mi velmi trefil do vkusu) a moc se mi libi, jak vas hned napadl nejaky pravoverny fanousek The Doors ;)
Zit a nechat zit, poslouchat a nechat poslouchat co se mi libi a nechat vlastni nazor.. to je kazdeho svoboda..
a moc se mi libi co jste napsal k Abbey Rodad, rozhodne souhlasim.
Nech ho žít, gosime... (Hun, 12.07.2008 22:29) Reagovat
Netřeba kritizovat někoho za to, že má názor, navíc nevybíravými slovy. Článek je hezký, vkus autora dobrý - co na tom, že spoustu věcí vidím jinak?
Re: Nech ho žít, gosime... (sajgou, 13.07.2008 14:07) Reagovat
Take se pridavam ke chvale, clanek neomila dokola stara klise, a je i precizne formulovan. Zdravim!
REM a PF (front, 14.07.2008 10:11) Reagovat - e
Naprosto souhlasim s UP. Je to jedna z mych nej od REM. Je to posledni deska, se kterou se nekam posouvali. Reveal, Around a Accelerate nejsou zle, ale uz jenom opakuji.
PF - Division Bell - pomoci tehle desky jsem je objevil. Je posluchacsky vstricnejsi, ale vyborna a urcite i vyrovnanejsi nez prvni Gilmourovka Momentary Laps...
Souhlas (retroboy, 14.07.2008 18:28) Reagovat - e
Musim rict, ze s vyberem desek je to u Mr. Kocha dost podobny jako u me, i kdyz spis pokud jde o kapely, nez konkretni desky...rozhodne ale vsech 10 alb patri i k mejm hodne oblibenejm. To se tyka i ty vyse zmineny "kontroverzni" desky The Doors The Soft Parade. Mozna se budete divit, ale i pro me je to nejlepsi deska od nich, prave tim, ze se hodne odlisuje od tech ostatnich. A neresim, jestli se k nemu kapela nehlasi nebo jestli to byl nebo nebyl mainstream. S Beatles taky souhlasim. Kde bych ale volil jinak, jsou ty Pink Floyd a R.E.M. Division Bell a Up jsou pro me v kontextu ostatnich jejich desek dost podprumerny dilka, hlavne u tech R.E.M. to povazuju hodne za krok vedle. Ale je to jen otazka nazoru, to je jasny...
co to je? (pp, 14.07.2008 21:18) Reagovat - e
Tohle je jak z blogisku nejakeho patnactileteho Pepicka
(ktery je navic chudak odkazany jenom na desky jeho fotrika).
Díky! (Dan K., 15.07.2008 09:30) Reagovat
jsem nevěděl, že mezi redaktory je někdo, kdo staví Beatlesovský Abbey Road na špici. kvituji s povděkem. snad si to jednou poslechnou i fandové plytkého současného britského kytarového mejnstrímu.....
Beatles forever! (tschrky, 18.07.2008 09:11) Reagovat - e
White Album a Abbey Road jsou prostě mistrovská díla, co dodat. A Sgt. Pepper a Revolver jsou taky klasiky, o tom žádná... ;-)
hmm (adalbert_kolínský, 18.07.2008 22:43) Reagovat - e
Zajímalo by mne zda by si někdy dovolil nějaký autor z MS napsat do klonky "co poslouchám" i nějkaý ten komerční mainstream apod:-))))
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)