Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • čo už (JohnnyD, 24.06.2008 08:25) Reagovat - e

    Nedá sa nesúhlasiť. Proste im to nevyšlo, strašne priemerná doska. Najhoršie je, že z nej totálne vymizla zábava...

  • nesouhlas (moik, 24.06.2008 13:34) Reagovat - e

    Jakožto naprosto nezaujatý a objektivní(ironie) fanoušek Offspring musím s "recenzí" zásadně nesouhlasit. Je mi jasné, že recenzent je taky jen člověk a recenze je jeho subjektivní názor. Nehodlám ani psát o tom, že by recenzi měl tvořit člověk, který daného interpreta zná a poslouchá tento typ hudby (tedy nejlépe fanatický fanoušek skupiny), neboť je to nesmysl. Rise and Fall, Rage and Grace už poslouchám asi dva týdny (ano, stáhnul jsem si to, ale následně sem si album i zakoupil) a dle mého subjektivního názoru je velmi dobré. Offspring sice vyměkli, již tam není tolik té zábavy jako dříve (po dlouhé době chybí i song typu when you´re in prison), Offspring se zkrátka snaží znít dospěleji (ostatně už na to mají věk). Že album zní stejně jako předešlá cédéčka se mi nezdá, je daleko rockovější(na úkor punkrocku). Album je opět plné skvělých (punk)rockových vypalovaček, které překvapivě jen tak nezevšední(pro mě), žádná skladba není vyloženě špatná nebo nudná. Pro mě je to vcelku příjemné překvapení, již sem nedoufal, že Offspring po Conspiracy of One a Splinteru přijdou s takhle příjemnou deskou. Mé hodnocení je 7až 8/10.
    PS: Neví někdo, jestli je skladba Rise and Fall kopírka American Idiota nebo parodií?

    • Re: nesouhlas (PressOFF, 24.06.2008 13:37) Reagovat - e

      Přesně tak recenze je mimo uplně ale to už tady neřeším protože punk-rock tu nikdy nedostal dobré hodnocení nebo aspoň ne věci které se zrovna mě líbili ... no taky bych dal těch 8z10 album je opravdu povedené a každý song je pecka když se tomu člověk dostane na chuť ... jinak s tím Rise and Fall no četl jsem že by to údajně měla být parodie na AI nebo na celý Green Day ale nevím jak to je chtělo by to vyjádření od Offspring ale i tak je to parádní song

      • Re: nesouhlas (shobull, 24.06.2008 20:30) Reagovat

        Naprosto souhlasím s předchozímy komenty. Recenzi sem Četl už dopoledne a nevěřil vlastním očím. Myslím, že nikdo od nového alba neočekával, že bude plné pecek typu Conspiracy of One. Naopak mě kapela velice překvapila, že se oprostila od typického punk rocku a zkouší různé styly. Moje očekávání nové album naopak překonalo. Moje hodnocení 8/10

    • Re: nesouhlas (smatlak, 24.06.2008 15:41) Reagovat - e

      Ja Offs znam, fandim jim, ale tahle deska je fakt pruser... A to jsem byl pred jejim poslechem vytoceny, ze tomu na NME dali trojku. Hovno. ach jo, zklamli mna.

  • hodnoceni (moik, 24.06.2008 14:30) Reagovat - e

    5/10 je vážně málo, stejně bodů maj i Rybičky 48, i když chápu, že hodnocení českých a zahraničních deskek a jejich srovnání je trochu problém

  • Dokaz to co oni chlape (Mix, 24.06.2008 15:05) Reagovat

    Asi takhle: je naprosto jasny ze tuhle recenzi psal typa,kterj offs nikdy nijak moc nemusel a vypada to ze mu aji dela dobre,ze je zde muze shodit...kecy typu ze Offs na RfP muzou prijet jako star a navic pomyslet nemohou, nebo RaFRag je obycejna placka...To me rozesmeje...je to vyborna deska,jak tady kdosi napsal je o mnoho rockovejsi na ukor punkrocku,ale jak kdysi rekl Dexter: Sme rockova kapela,hrajeme rock,jen chovanim sme punks...Myslim,ze Offaci jeste maj co rict a nejakej ten patek hrat budou a takovy recenzisty muzou mit totalne v prdeli....

  • no jo (Jamie, 24.06.2008 15:10) Reagovat

    Zas jednou recenze která nesojí za nic, tohle cd je naprosto skvělí s porovnánim co teď vychází ve světě hudby . Už 3 roky sem neslyšel pořádnou desku a teď je tady Offspring vytvořili úžasný dílo, kterýmu je třeba dát vysokou známku ale na musicserveru sem si už zvyk. Je to první deska která mě oslovila od doby limp bizkit the unquestionable truth

    • Re: no jo (daalbarizer, 24.06.2008 18:41) Reagovat - e

      Prvni deska za posledni tri roky? Ale to jsi mel celou tu dobu hlavou zastrcenou nekde v pisku, ne? Navic kdyz uz chces pusobit drsne, projdi si prispevek pred odeslanim jeste jednou a eliminuj v nem vsechny chyby...

  • Deska (Dex, 25.06.2008 10:31) Reagovat

    To je věc názoru komu se co líbí. Já bych to označil jako nejlepší desku offspringů. Sice tu nenajdem hit jako the kids arent allright, ale i přesto si myslim, že do toho dostali dost energie. Můžete číst recenze lidí co je poslouchaj, pak budou pozitivní a naopak těch co je neposlouchaj a maj radši jinou hudbu a pak čtete tuhle recenzi. Panu recenzentovi nikdo patent na hudbu ani rozum nedal, takže neberte to co tu je jako že je to uplně na hovno, jenom se to někomu nelíbilo, to je normální :-).

  • WTF? (JohnnyD, 25.06.2008 11:31) Reagovat - e

    To akože všetci ste tu detinskí vágusi alebo čo? Preboha recenzia je vždy subjektívna, vždy vyjadruje názor konkrétneho človeka a nič iné po nej ani chcieť nemožno. Za to, že sa recenzentovi nepáči album, je hneď zlý recenzent? A na kapelu môže písať recenziu len ich fanúšik? To máte odkiaľ?

    • Re: WTF? (moik, 25.06.2008 18:44) Reagovat - e

      Však já se jsem svůj sáhodlouhý příspěvek psal se značnou nadsázkou a ironií, akorát sem s recenzí nesouhlasil, nezpochybŇoval jsem jejího autora. Jenom se mi zdá, že se toho o albu z recenze moc nedozvíme.

    • Re: WTF? (Dex, 26.06.2008 13:28) Reagovat

      Tak jsem to přesně myslel WTF ;-)

  • Ne (Duke, 25.06.2008 12:29) Reagovat

    Kecy, kecy, kecy. Rádoby Recenzista asi slyšel album 1x, 2x a asi moc nepochopil a nezná Offáky. Osobně je poslouchám přes 10 let a říkám- Rise and Fall, Rage and Grace je album skvělý!

  • --- (li, 25.06.2008 16:56) Reagovat

    Desku jsem neslyšel a nemám k ní co říct.

  • Ani náhodou! (Daněk, 25.06.2008 20:35) Reagovat

    Teda nvm, kdo psal tu recenziy ale asi byl úplně mimo! 1) nechápu, jak můžete napsat, že Dextrův hlas "leze někomu krkem"? Jeho hlas je jedinečnej a přiznejme se, kolik americkejch kapel má zpěváka, kterej je schopnej odzpívat živej koncert, aniž by divákum praskaly bubínky vlivem šíleně falešnejch tónů?! a za 2) nemyslim si, že by zrovna Offspring chtěli někoho kopírovat a rozhodně si nemyslim, že by Rise and fall, rage and grace byl nějakej propadák. Mně osobně se ta deska velmi líbí.

  • blázen? (Musket, 25.06.2008 20:43) Reagovat - e

    To myslíte vážně tuhle recenzi??....to je ta největší kravino co kdo kdy napsal...Offspring sou a vždycky budou skwělí!!! takže na tohle zapomeňte.....když je neposloucháte, tak z toho nemusíte bejt tak hotový....fakt jako....s timhle ste mě celkem dostaly

  • Hruza (prasodlak, 26.06.2008 10:08) Reagovat - e

    Deska priserna, meli by to kuci vopaleny zabalit, posledni co se od nich dalo poslouchat bylo Smash

    • Re: Hruza (PressOFF, 26.06.2008 13:01) Reagovat - e

      Tak v tom případě mám jen jednu maličkou otázku ..proč to posloucháš? kdyť od té doby vydali snad 5 řadových CD...ty asi nebudeš normální že ne? Někomu se to prostě líbí někomu ne ... mě osobně se to líbí hodně a už se těším na RfP

      • Re: Hruza (file12, 26.06.2008 20:52) Reagovat

        Tak jak čtu tak názory různý...asi si jí poslechnu:D... Ale jak bylo výše napsáno. Zpěv je skvělej. Živák taky. Dá se to skvěle poslouchat a ty písničky si sou i podobný jak na desce. Kdežto někde slyšíte uplně jinej song

  • Recenze na p... (vencaxxx, 26.06.2008 23:15) Reagovat

    Tak to ted posloucham a musim rict ze recenze fakt stoji za h.... Tohle je jedno z tech lepsich alb od Offspring Predcili moje ocekavani, cekal jsem neco ohranyho, tak jak se pise v recenzi, ale album vubec neni nudny, neni to nic prevratnyho, ale rozhodne by si zaslouzilo hodnoceni aspon 7/10 mozna i vic, ale chce to vic poslechu...

  • L.K a jeho recenze (Tom, 02.07.2008 11:55) Reagovat - e

    L.K podle mne neni dobry recenzent. Uz dlouho jsem od nej nic necetl, ale ani ted me neprekvapil. Od nove desky Off. nikdo nic necekal a je pravda, ze to s nimi jde od 10 k 5. Nicmene, rad stale si rad poslechnu i jejich nova alba, kdyz mam chut na nenarocnou punkovou hitovku. Tvrdit, ale ze Off. chteji vykradat S.P. a N. je dle meho nazoru urazka. Proc by to proboha delali? S.P. jsou typickej MTV punk, kde se uz od roku 91 smrdla furt to same, vsechny tyhle kapely jsou prave jen ubohe napodobeniny Greenday a Off., takze jestli tu nekdo nekoho kopiruje, tak Off. urcite ne. A proc by chteli kopirovat Nickleback?Kdyz uz, tak muze autor napsat, ze chteji kopirovat grunge ci post-grunge, protoze Nickleback nejsou nic jineho nez 4 ci 3. generace chabych grunge klonu. Nickleback ani Simple Plan nelze kopirovat, protoze si nikdy nevytvorlil nejaky osobity zvuk a styl!!!!

  • coze??? (zoidberg, 06.07.2008 23:16) Reagovat

    to myslite tuto recenziu vazne??? ze nikto nema zaujem o Off??? a RaFRaG je priemerny album??? fuha... na album som cakala dlho, ale stoji to za to. myslim ze je uzasny, keby tam bol este nejaky "joke song" tak by som tomu dala 12/10...kedze su vsetky songy viac-menej "vazne" tak odo mna dostava albumcek iba 11/10... btw, uz na nom frcim asi mesiac:D

  • Ehm? (Kritik2000Deluxe, 06.07.2008 23:24) Reagovat - e

    Pochopim negativni recenze na alba, ktere se me libi, je to naprosto normalni ze maji nekteri tzv. "recenzenti" (navic na internetovem serveru) jiny nazor, ale kdyz nemas k nejake kritice dolozeny dukaz, tak si ho nevycucavej z prstu typu
    "Možná proto na něm The Offspring pracovali tak dlouho, nebo to aspoň tvrdí." Bedlive sleduju vse co tato skupina rekne a tato veta mezi ne skutecne nepatri.. Taky bych se chtel poklonit tvym uzasnym vyjadrovacim schopnostem jako "sranda songy" , klanim se, klanim :D (a kdyz sama skupina rekne, ze tam zadny "sranda song" neni, taky je uzasne ze ty jsi ho tam nasel..)

  • Otevrete oci (jd, 07.07.2008 08:52) Reagovat - e

    Probuh, otevrete oci. Pan recenzent neni mimo misu. Offs se proste opakujou. Namatkou - NME 2/10, All Music Guide: 2/5, Rollin Stone 2,5/5. Problem nebude v hodnoceni tady...

  • už mám dost takových recenzí! (martin, 11.07.2008 16:56) Reagovat - e

    s tímhle článkem rozhodně nemůžu souhlasit. před chvílí jsem dočetl článek z Rock for People o Offspring a docela jsem se naštval, ale tenhle článek mě dorazil! když se autorovi tenhle styl nelíbí, ať o něm nepíše. Rise and Fall se podle mýho názoru The Offspring moc povedlo. jasně, neprodá se ho tolik jako předchozích CDček, ale který kapele se něco takovýho jako byl úspěch Smash povede zopakovat? to moik: Rise and Fall mi přijde spíš jako parodie, protože The Offspring a Green Day se zrovna moc nemusí. :-) kdybych měl nový CD hodnotit, dávám 9 z 10.

  • názor (kenyh, 18.07.2008 20:47) Reagovat

    Velmi dobrá deska. Pro mne návrat ke správnému punk rocku. Z kytar je slyšet inspirace Clash i Stiff little Fingers. V živé O.C.Live jsou i Ramones. Nemyslím tím samozřejmě, že tyto kapely jsou kopírovány, jen příjemně začleněny do dobrého soundu Offspring.
    Hodnotím poslední desku více než dobře.

  • nejspíš souhlas (CApino, 06.08.2008 19:58) Reagovat - e

    Předem chci říct, že patřím k lidem co si Offspring vždy rádi poslechnou a mám od nich doma všechno. No ale i přesto musím v tomto případě (bohužel) souhlasit z recenzí! :-( Dle mého názoru se jedná jen o průměrné CD (stejně jako i předchozí Splinter) Samozřejmě,že na obou albech je i pár výborných věcí. Ale ty prostě na nějaký obrovsky kladný dojem nestačí....bohužel

  • nesuhlas s recenziou (Tom, 10.08.2008 15:37) Reagovat - e

    tiez s recenziou nesuhlasim. je to kvalitny album, poznam celu Offspring tvorbu, je jasne ze kazda kapela sa meni a menia sa aj oni. aj ja by som bol najradsej keby sa vratili do cias Ixnay on the hombre ale to sa nestane. Uz su na to pristari... Ale v RAFRAG splnili to co som chcel. Je tam niekolko typickych Offspringovskych punkrockovych vypalovaciek a toto ja od nich cakam. Sice aj podla mna su 3 pomale songy privela, ale to preboli. jedina pesnicka ktora mi nereze je lets hear it for rock bottom

  • Rise and Fall, Rage and Grace (mrqa, 01.01.2009 13:49) Reagovat

    Po prvním poslechu jsem si nemohl odpustit srovnání s názvem. Přišlo mi to výstižné, úderná a chytlavá první půlka alba ostře kontrastovala s unylou a poklidnou půlkou druhou. Od The Offspring jsem pořádně poslouchal snad jen Americanu, čímž sám sebe neřadím mezi jejich fanoušky. Nicméně, tahle deska je dobrá. Je dokonce možná skvělá. Nikdy nezklame. Když mám zrovna náladu, tak si ji pustím a pokaždé mě baví. Jenom málokterá hudba dokáže zasáhnout i neposluchače daného žánru, což jsem si již několikrát na svých přátelích vyzkoušel - tahle deska to dokáže. A o to jde podle mě v muzice především - oslovit co nejvíc lidí, aby si z ní něco vzali. Díky tomu 9/10, jedno z nejlepších alb roku 2008.

  • Offspring (Hudynho, 13.01.2009 17:41) Reagovat

    Prosim?autor clanku je hiphoper,alebo kymu fras je?Offspring je najlepsia zahranicna skupina a tento album je velmi slusny na to, ze dlho nevydali nic a aj po 40-tke vedia uchvatit rozne vekove kategorie. Absolutne nesuhlasim s autorom. Priznavam, je tam par prebratych veci, napr. Rise and fall je cisty GD, alebo niektore veci sa podobaju na starsie veci od Offspringu, ale o to tu teraz nejde. Je to perfektny album a autor by sa mal zamysliet nad tym, co pisal, pretoze vobec na Offspring nikto nezabuda a ani nezabudne. Opakujem, vynikajuca skupina, perfektny album, najma skladba Hammerhead. Bodka, koniec.

  • nesouhlas!! (Jan, 04.08.2010 19:18) Reagovat - e

    vzpamatujte se kokoti co pisete tyhle recenze, vzdyt Offspring byli a sou nejlepsi punk rockova kapela!!

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí