Opačně (Lukys, 31.01.2008 19:38) Reagovat - e
No a já to vidím úplně přesně naopak. Billy Corgan je v životní formě, hlasově i chutí hrát. Zvuk nebyl dokonalej, ale to je problém všech velkých koncertů všeobecně, nemá cenu to rozebírat...
Spíše se ukázalo, že kritika nového alba byla přehnaná, nové songy velmi zdatně sekundují starým flákům.
Chce se to jenom nekoukat na SP stále s nějakými předsudky o egomaniactví a nostalgickými vzpomínkami na bujaré mládí. Všichni jsme se za léta změnili, i billy corgan a stím i schopnost se opravdu nadchnout...
Re: Opačně (Cherinka, 31.01.2008 20:09) Reagovat - e
Souhlasim! Billy ukazal, ze je pan muzikant - s kytarou i hlasem to opravdu umi. Dokonce se i smal a zertoval (neverila jsem vlasntim ocim) a ten vypadek textu pri Perfect mi prisel zvlast u nej tak nejak lidsky.. V kotli jsem si to maximalne uzila a u recenze mam misty pocit, ze autor byl na jinem koncerte. I kdyz pravda, v druhe pulce se nejak zhorsil zvuk, skoro nebylo slyset zpev a zvlast ta cervena Billyho kytara mela dost silene rizny zvuk...
Re: Opačně (Ver, 31.01.2008 20:41) Reagovat - e
Taky mi podle reakcí přijde, že jsem byla na naprosto jiném koncertě... každý to okolo mě zatím jen celkem strhal, ale já jsem nadšená! Ano, nostalgie je jedna věc, ale to, co předvedli SP včera, byla pro mě naprosto famózní! Zvuk je vždycky problém, jak už bylo řečeno, ale to neubírá atmosféře. A souhlasím s tím výpadkem textu - taky mě v tu chvíli napadlo, jak je to neuvěřitelně lidský!! Prostě koncert byl super a musím říct, že začínám nesnášet české recenzenty!
Re: Opačně (Cherinka, 31.01.2008 22:40) Reagovat - e
Taky mam z recenzentu cim dal vic pocit, ze hledaji jakoukoli zaminku jak SP strhat (viz treba recenze k Zeitgeist). Vsichni se porad ohaneji nostalgii, jak byli kdysi SP takovi a ted jsou makovi, jaky je Billy sileny egomaniak, ze stare dobre casy jsou pryc... Kdyby nekdo bez tohohle cejchu vystrihl takovy koncert jako SP vcera, tak by se mohli chvalou pretrhnout, ale ze to byli SP, tak je zase neco spatne... A Porcelina na zacatek mi prisla jako uzasny tah - moc se mi libi, jak ta pisnicka graduje, necekala jsem ji a o to prijemnejsi prekvapeni to bylo. A je vsechno jen ne uspavajici, autore!
Re: Opačně (pupkoun, 01.02.2008 16:05) Reagovat - e
Páni recenzenti, moc vás prosíííím, nešahejte slečnám na "jejich" smašky, vždyť vám nic neudělali oni je mají tak rády.... :-)
Re: Opačně (Cherinka , 01.02.2008 18:16) Reagovat - e
Moc vtipne :-) To neni o "sahani" na nekoho, ale o odflakle recenzi, navic s nekteryma fakt vylozenyma hloupostma, ktere si autor aspon mohl overit...
Re: Opačně (Ver, 01.02.2008 23:17) Reagovat - e
Tak to bylo opravdu trapné!! Přesně tak, byla to reakce na recenzi, která byla opravdu na úrovni!!! Vůbec, čeští recenzenti jsou tragici, já už to pomalu ani nečtu, tedy co se týče alb. Je zajímavé, že se nikdy neshodnou se zahraničními recenzemi, tady to vždycky musejí strhat! Prostě pro mě tu platí jedno slovo - neprofesionalita!
Re: Opačně (Lukys, 31.01.2008 21:45) Reagovat - e
Dost zarážející je pro mě ještě neprofesionalita autora. Co třeba použít vlastní fotky? Vystavit zde půl roku starý fotky z předchozího tour je dost ubohý. To mě mrzí....
... (Eda Náklaďák, 31.01.2008 20:09) Reagovat - e
Porcelina má uspávací efekt???Tady mě fakt už nic nepřekvapí!!!
Skvělěj koncert (Zillie, 31.01.2008 20:43) Reagovat
taky zrovna nesouhlasim s autorem a osobně se mi současný složení kapely zdá muzikantsky nejschopnější než ty minulý a mám pocit že zbylí muzikanti kromě Billyho a Jimmyho jsou považovaní jako členové kapely a ne najatí, jak tvrdí autor článku... každopádně skvělá show a víceméně všechny nejlepší songy z historie kapely i současnýho alba... přidávám odkaz na setlist z oficiálních stránek www.smashingpumpkins.com/photos_4034
No prostě paráda (Koci73, 31.01.2008 21:04) Reagovat
Opravdu by mě zajímalo, ve které části sálu se nacházel autor tohoto článku... a byl vůbec na SP..? Muzikanti nejsou najatí, ale jsou právoplatnými členy kapely, ale jen dva a byli tam tři (kromě Corgana a Chamberlina). Z koncertu mám velmi dobrej pocit, kytary hutný a zpěv naproto perfektní, čitelný a srozumitelný (na rozdíl od CD, kde mi právě zpěv připadá dost utopený). Ten výpadek
textu...no, odpustil sem mu to, ale u tak provařeného hitu mi a nevím proč, ale už nevidím co píšu... trochu nevyřešený...
Re: No prostě paráda (Koci73, 31.01.2008 21:19) Reagovat
...ale u tak provařenýho hitu mi to přišlo spíše úsměvný. Uznávám, že nezačali možná nejlíp. Dát na úvod dva skoroplužáky není dobrej rozjezd, ale také poslední skladba před přídavkama trvala snad celou věčnost a tam už to "zíváním" trochu zavánělo... a jen tak mimochodem... začínalo se přesně ve 20:45 a končilo ve 23:00 (asi to měli naplánovaný, jinak nechápu tu přesnost) + 2 přídavky do 23:15, takže 2 a půl hodiny parádní nakládačky :))) Díky za to, Smashing Pumpkins a doufám, že vás ještě někdy uvidím!!! Opravdu skvělej koincert...
Moc příjemné překvapení! (Jezevec, 31.01.2008 22:19) Reagovat - e
Ne, že bych jim nevěřil, ale vždycky člověk trochu pochybuje...Koncert ale předčil všechna očekávání a celé ty dvě a půl hodiny jsem strávil skoro v transu. Jo, objektivně hodnoceno, zvuk byl mírně řečeno vražedný (naštěstí jsem už z různých dřívějsích koncertů lehce ohluchlý, takže to až tak nevadilo), ale další z autorových výtek moc neberu. Porcelina obstarala podle mě velkolepý úvod, člověk by musel být pod vlivem sedativ, aby ho to uspalo. Corganovy improvizačky, i když byly občas delší, beru jako přidanou hodnotu, aspoň předvedl, že má se svými nástroji patřičně důvěrný vztah..Nejvíc mě ale dostala pozitivní nálada, která se vznášela celou halou. Corgan působil vyrovnaně, šťastně a vstřícně. Na konci se pěkně několika vyvoleným podepsal a taky nás stihl ujistit, že "This band will not (fucking) die". A ten jeho řev z některých skladeb si myslím budu pamatovat ještě dlouho:) Jinak nejlepší reportáž z koncertu (a taky nejrychlejší) jsem zatím čet na Idnesu.
Nesouhlasím (Alois, 31.01.2008 22:28) Reagovat
Nechci, aby to, co napíšu, znělo zaměřeně proti všem, co nevyznávají SP(jsem jejich velkej fanda), ale výkon,co předvedli ve středu byl pro mě famózní...Úžasný zpěv,zvuk byl chvílemi přímo dokonalý,stále úžasná kvalita hudby a vizuální stránka též parádní...Byla škoda,že hala víc 'nepařila',ale je možné,že jsem neviděl vše(byl jsem vepředu)...Chyběly mi některé vypalovačky,ale Tarantula naživo je skvělá...A co teprv Tonight, Tonight...Pro mě téměř koncert mého dospívání, i když mu chybělo to typické mrazení, které mě chytlo při prvních posleších Disarm...
na koncertu jsem nebyl (jarecek, 01.02.2008 06:45) Reagovat
.. ale mam uprimnou radost, ze se ozvalo tolik lidi, jak byl super. verim tomu a preji vam ten zazitek. ten antihype proti sp po zeitgeist mi taky vadi. deska je to pekna a tak me vase reakce na koncert neprekvapuji :)
Re: na koncertu jsem nebyl (vojta pitra, 01.02.2008 09:17) Reagovat - e
Na koncertu jsem byl a moc se mi líbil. Napsal o něm obsáhlou reportáž. Mám natočenou i celou Perfect, kde Billy zapomněl text. Reportáž i video najdete tady: http://vojta-vojta.blogspot.com/2008/01/smashing-pumpkins-naivo.html Odkaz házím proto, abych se nemusel postovat celý text, je docela dlouhý. Klidně tam můžete nechat koment.
recenze (jo, 01.02.2008 09:37) Reagovat - e
ty vole jako tohle je teda recenze jak noha !!!!!
OK zvukove to bylo obcas trochu ujety a hlavne dost hlasitostne prestrleny .. ale co trebas nejakej play list ??? kde jsou zaznamenane Standing Inside your Love, Try try try nebo Wound ?? a taky jako kdyz Corgan hraje Perfect a zapomene text tak to rozjede znova ale ono ejhle opet vypadne text ?? tak pomuze Chamberlain .. to byla celkem prca .. kazdopadne 2,5 hodiny zvukove masaze z rukou Corganovic ..rozhodne NESTACILO !!! :)
Co máte proti tomu zvuku (pf, 01.02.2008 11:09) Reagovat - e
Já stál asi 10 m před zvukařem a musím říci, že kromě začátku, kdy se malinko utápěly bicí jsem ve sportovní hale slyšel lepší zvuk jen od Bowieho.
dobry to bylo (bejkman, 01.02.2008 11:20) Reagovat
to co sem napsal ten recenzant bylo fakt ubohy, zvuk byl misty na prd, nebylo slyset skoro nic jen bici a corganova kytara, ale dalo se. Jinak to bylo moc pekny, ke konci jsem se trochu nudil, ale protoze me bolej zada kdyz dlouho stojim a nejaky veci jsem vubec neznal, bylo ale nater jak ma bejt, jeste ted me huci v usich a to uz jsou to dva dny:)
Re: dobry to bylo (alois, 01.02.2008 11:38) Reagovat
Cože?nejsem jedinej kdo pořád neslyší :)???Koncert byl i přes neznámé písně opravdu zážitek,ale přiznejme si-kdyby to byly pořád jen ty provařené hity,bylo by se na co těšit?Takhle jsem stále víc a víc poznával genialiu Smašinů-užíval si každý akord,rif,úder do blány a jakmile ta úžasná symbióza skončila a přišla známá pecka-přišla druhá úžasná část večera-klaba:D...
Parada (Kvetos, 01.02.2008 12:19) Reagovat - e
Recenze o nicem.Koncert byl naprosto famozni neuveritelnej.Paradni bylo ze davaly pisne,ktere by nikdo necekal treba Porcelina na zacatek byla snad nejlepsi volba jakou mohly vybrat byl to takovy naval emoci ze sem se rozbrecel.Jo zvuk byl chvylema spatny,ale nebyla to takova katastrofa zapomenuti textu u Perfect bylo opravdu perfektni)),lidsky a velmi dojemny.Vubec pasaze s akustikou byli famozni.Ale nejlepsi byl konce kdy se Billy loucil s rucnikem kolem krku a PODIVAL SE NA ME UKAZAL NA ME PRSTEM ZVEDL PALEC DO VRCHU A USMAL SE NA ME!!!!!Tak to sem uz psychicky nevydzrel a a uplne se rozklepal a klepu se jeste ted.Proste zazitek na cely zivot!!!! ps:zda se me ze nejak cesti redaktori smashing pumpkins prestavaji met radi mely by se nad sebou zamyslet a pomremysle o tom ze jedno album,ktere neni tak dokonale jako vsechny ostatni tak s nich nedela kapelu ktera neumi udelat koncert atd... pps: ten kdo psal tenhle clanek by se mel nad sebou zamysle jeste vyc,novy clenove jsou naprosto parani muzikanti i zpevaci a jsou to oficialni clenoev kapely!!!!!
Zvuk (Viki, 01.02.2008 14:10) Reagovat
Mam SP hodne rad, kdyz hrali napr Mayonaise, tak jsem si vzpomnel na staryho walkmana a x krat ohranou kazetu z pred x lety. Na koncert jsem se hodne tesil, ale zkazil mi ho zvukar a trochu i Billy. Zvukar tim, jak "vohulil" kytary na ukor rytmiky a zpevu. A Billy svoji naprostou ignoranci pro rytmus (hlavne pri zpevu), kterou nedokazal zachranit ani Jimi Chamberlin za bicima...
:) (madforit, 01.02.2008 16:31) Reagovat - e
taky si rikam, ze by si recenzent mohl obcas srovnat presnost informaci jako delka koncertu, to je jestli corgan that´s the way odehral skutecne uplne sam a nebo spis s klavesistkou apod. :) jinak nektere momenty koncertu byly lepsi nez bych cekal, kor tracky, ktery bych ani v setlistu necekal. naopak veci, ktery by clovek cekal ze ho smetou (bullet ..., ava adore) byly hodne odflakly a jeste tak rychle, ze ztratily svy kouzlo. easy living od uriah heep vtipny, i for what it´s worth od b.springfield :) myslim, ze kdyby to zapichli po hodine a pul, moh to bejt velmi slusnej gig,. myslim ze hodne zasadnich spatnych i skvelych momentu se odehralo v prvnich dvou tretinach.
. (kolohnát, 01.02.2008 19:55) Reagovat - e
Boží koncert to byl. Tyhle civilní, bez zbytečných efektů, pláten a podobných blbostí, jsou nejlepší. Nikdo nevěděl, co budou hrát a to je na tom to skvělý. Prostě rockovej koncert, ne estráda. Jsem si tam chvílema připadal jak ve větším klubu a ne v monstrhale. Nářez jak prase. Zážitek. :)
recka nikoho neztrhala .. (honza., 02.02.2008 00:50) Reagovat - e
.. ale chapu ze se to slecen dotklo :) dle me byl prazskej koncert zabitej tou cernou kytarou kera byla hrozne zvazbena .. vcera ve vidni takrka totznej playlist ale o nekolik trid vyssi uroven (jak to tak v cizine byva). nejen ze ve stadthalle je i satna (!), ale hlavne lepsi prostor a dobre nazvucenej. i ta rakouzska predkapela docela usla. musim rict, ze v praze sem byl az rozcarovanej, ve vidni unesen. litost z temer totzneho playlistu nakonec nebyla, takle to melo vypadat den predem, takova oprava to byla ..
konečně recenze!! (eddie, 02.02.2008 16:30) Reagovat
tak tahle recenze naprosto PRESNE vystihla muj dojem z koncertu,i kdyz me to samotnyho mrzi,protoze sem na SP vyrostl...ale pod vsechny vytky-zvuk na hovno,podivnej playlist,v kazdym songu dvouminutovy solo-bych se podepsal.a co se tyyce atmosfery,tak na stani dal od podia stala totalne za prd,nikdo se ani nepohnul!!ale samozrejme sem rad,ze sem videl SP nazivo...
Setlist (Chernka, 02.02.2008 17:20) Reagovat - e
Je zvlastni, ze na setlistu z Prahy chybi Stellar, kterou k memu nadseni hrali. Spis mi prijde, ze i pro Prahu pouzili vidensky set.
kvalitní koncert (Martina, 03.02.2008 12:44) Reagovat - e
Nepatřím k těm fanouškům, kteří nekriticky chválí koncert kapely, kterou mají rádi, přesto, že koncert samotný není zrovna dobrý. Ale koncert Smashing Pumpkins předčil moje očekávání, zvlášť když jsem věděla, že bude v hale, kde zvuk většinou za moc nestojí (jako třeba v případě My Chemical Romance, kdy mi v podstatě zkazil zážitek z celého koncertu. Protože když není dobrý zvuk, kapela se může snažit, jak chce a stejně je to k ničemu...). Tentokrát byl zvuk docela v pohodě a Corgan naživo zpívá prostě skvěle. Je pravda, že některé "improvizace", byť perfektně zahrané, byly na mě trošku dlouhé, ale po hudební stránce fakt kvalitní. Souhlasím s většinou z vás, že naši recenzenti si v poslední době na S.P.snad nějak "zasedli" nebo co, protože od vydání "Zeitgeist" na nich snad nic pozitivního nevidí...Já jsem z toho posledního alba sice slyšela jen 3 věci, takže nemůžu objektivně posoudit, ale recenze koncertu by se podle mě neměla odvíjet od recenzí nejnovějšího alba. Všichni pořád jen dokola opakují, jaký je Corgan egomaniak (jako by to od sebe navzájem opisovali), ale pro mě je důležité, jaký je muzikant. A ty řeči o tom, že už to nejsou S.P. jako dřív, mi přijdou trochu zcestné. Každý stárne a vyvíjí se a pokud nezačne vykrádat sám sebe a dělá pořád dobrou muziku, tak je to v pořádku. A jestli recenzent na jejich koncertě neměl husí kůži, jako za starých časů, jak píše, tak já ji v mnoha okamžicích měla:))
Re: kvalitní koncert (Petr Adámek/autor, 03.02.2008 15:13) Reagovat
Podle reakcí, které tu čtu, je asi čas na drobné vysvětlení. Smeše mám opravdu MOC rád! Souhlasím s tím, že (nejen) poslední dobou panuje všeobecná nálada cokoliv od nich strhat, ale to není můj případ. Ačkoliv má "Zeitgeist" mouchy, v našem redakčním hodnocení roku 2007 (které se tu objevilo nedávno) jsem jí označil za nejlepší desku roku. Stejně tak "Bring The Lights" za jednu z nejlepších skladeb.
Právě PROTO, že mám SP tak rád, jsem od nich čekal víc, člověk je zkrátka přísnější. Nebudu vynášet do nebe skupinu jen proto, že je moje oblíbená. Koncert BYL povedený, jen mi chybělo TO kouzlo, kvůli němuž jsem si SP kdysi oblíbil. Tohle nebyla negativní kritika, stačí číst mezi řádky, mít trochu soudnosti a nadhledu. Čekal jsem víc, přesto bych šel okamžitě znova.
Billy - egomaniak (Batman007, 03.02.2008 13:45) Reagovat
Je velmi zajímavý, že tlachy o egomaniactví Billyho Corgana zaznívají více než často...ale řekl někdy vůbec někdo v čem se to projevuje a jaký to má (v současnosti) negativní dopad na tvorbu kapely a kvalitu jejích koncertních vystoupení? Jestli se jeho sebeláska projevuje tím, že:
- odehraje několik písní sám na španělku a naprosto perfektně odzpívá, pak nemám co namítnout
- jestli se jeho egomaniactví projeví tím, že se obklopuje výtěčnými muzikanty, kapela začně přesně a odehraje poctivé dvě a půl hodiny čisté a precizní muziky, která je průřezem celou kariérou, pak říkám - jen tak dále Billy
- a jestli se má natolik rád, aby byl schopen neustále psát výbornou muziku a přitom si podržet nezaměnitelný rukopis - pak musím zatleskat, smeknout a vědět, že příště přijdu zase!
Yesterday and Today (Sláva, 04.02.2008 15:20) Reagovat - e
Mno, kdo se topil ve vzpomínkách jásaje např. u Today, asi přeslechl a přehlédl Kožaka, jak to celé pojal... Podobnou nechuť k obemílání jsem naposledy viděl snad u Massive, když z úst kydali Karmacomu... Těší mě, že Billy necuknul a pere do lidí, co ho nyní žere nejvíc, neztráceje zatím grácii, již např. takový p. Hewson už nachází pouze na stránkách Time…
Kdyby... (David, 06.02.2008 08:42) Reagovat - e
...bylo u každé fotky napsané, kdo na ní konkrétně je, byl by tak článek dokonalý. Takhle jen vím bezpečně, že všechno fotil ten samý člověk.
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)