Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • ??? (Many, 06.11.2007 11:10) Reagovat - e

    moc tuhle recenzie nechapu, každý má somzřejmě právo na svůj názor, ale na druhou stranu snad i hluchej pozná posun (a kvalitu desky) mezi minulou deskou a touhle. Nemám rád bezhlavý plivání na někoho kdo má jinej názor než já, ale podle mě tohle už je dost. pro mě to je deska roku :)

  • ? (kani, 06.11.2007 12:43) Reagovat - e

    Recenzent je pro me král arogantních keců.Pokud máš trochu soudnosti a sluchu poznaš, že tak kvalitně zprodukovaný cd s tak čistym a vyhlazenym soundem v českejch poppunkovechj vodách nenajdeš.Já cejtim posun kapely ze všch stran.Ať už v přesazích songů do jinýho žánru, tak k celkovym komplexnim pojetí alba a přístupu k nahrání desky.Když k tomu připočítáš že to kluci masterovali a mixovali doma-nemůže ti vyjít takovej blábol jako je tahle recenze.

  • nesouhlas (Floutek, 06.11.2007 14:56) Reagovat

    druhořadý česky zpívaný pop-punk??? Zpraku mi přijdou v českým punk rocku celkem originální a zajímaví. Pokud autorovi vyloženě nevoní celá česká punkrocková scéna, měl by uznat, že nemůže být objektivní a recenzi přenechat někomu nezaujatému...

  • ACH JO (Tom, 06.11.2007 17:34) Reagovat - e

    Pane autor a kdo je prosím ten prvořadý český poppunk ? :-D Airbags, kterým jste dal 8/10 ? hmmm :-D pravda, ty mají texty k zamyšlení a americký šmrnc , zapoměl jsem :-D

  • uhm (sabuschka, 06.11.2007 19:56) Reagovat - e

    myslim,ze mam doma asi naky jiny album nez na co psal pan autor recenzi...
    myslim,že je to hodně povedený a ten posun je slyšet...

  • Zpraku! (Adele*, 06.11.2007 19:57) Reagovat - e

    Nesouhlasim s touto recenzi....Mozna by si mel autor recenze nove CD poslechnout poradne..

  • :) (Adele*, 06.11.2007 20:01) Reagovat - e

    :)btw:zrovna vcera jsem nove CD Zpraku! se Sabuschkou poslouchala pri hodine a myslim,ze jsme si poslechli opravdu vice,nez česky zpívaný pop-punk druhé kategorie:)

  • Panu recenzentovi (Jerry, 06.11.2007 20:23) Reagovat - e

    Jak vidim, tak pan recenzent opravdu moc do ceske punkove sceny nevidi a je to znat z toho co pise. Navic se mi zda ze album slysel tak maximalne jednou a "prvotinu" mozna ani ne...nevim proc se vubec do takove recenze pousti...nicmene recenze je subjektivni zalezitost a jako takovou ji respektuji...ale recenze podlozena necim vic nez jen " Kapela evidentně nemá ambice kamkoliv se - byť minimálně - posouvat. To je ostatně na jejich druhém řadovém albu víc než patrné."

  • dovetek (Jerry, 06.11.2007 20:27) Reagovat - e

    myslel jsem si, ze nejpitomejsi recenze na punk pisou na ipunku, ale musicserver me presvedcil o opaku.....

  • Get a job (TK Laser, 06.11.2007 20:27) Reagovat - e

    Tak vam nevim. Mozna jsem z jineho vesmiru ale v tom mem autori recenzi desky, ktere hodnoti doopravdy poslouchaji a delaji to proto, ze je to bavi. V idealnim pripade je recenzentem clovek, ktery nejen desku poslechne, ale take se vyzna ve stylu, o kterem pise. Rozhodne nepatrim mezi ortodoxni vyznavace tvorby kapely zpraku! ale presto musim uznat, ze jejich novinka za hranici v mnoha ohledech predcila soucasnou punk rockovou (pop punkovou, chcete-li) produkci. Bavit se o samotnem hudebnim vyvoji zpraku je pak bezpredmetne. A proto se nemohu neptat - proc nehodnotil nove album nekdo, kdo slysel predchozi tvorbu teto skupiny alespon z rychliku? A proc mam pocit, ze recenze spichla horkou jehlou pouze reflektuje unavu autora z toho ze ji "musi napsat", a proto je zde citi pruchod jeho emoci skrze strelbu naslepo (pardon, ale narazky typu "druhorady pop punk", nebo "pitome znejici texty" jsou v tomto pripade vazne uplne mimo terc)? Nedozvedel jsem se z teto recenze PROC autor desku hodnoti tak, jak hodnoti (v cem zneji texty pitome, proc jsou zpraku pasovani do role druholigovych hracu, nebo co ma proboha tahle kapela spolecneho s ciruksaky z Divokeho Billa). Kazdy ma samozrejme pravo na svuj nazor, od recenzenta ovsem ocekavam, ze mi bude schopen vysvetlit duvody, proc se mu deska libi, nebo nikoliv. Ostatne, za to je placeny, ne? A pokud ho jeho prace nebavi a je to na ukor vysledku, nebyla by zmena profese vysvobozenim pro vsechny? Pokud tuto diskusi sleduje i kapela, chci ji vzkazat - nedejte se, odvedli jste poctivy kus prace (hudebne i myslenkove), ktery se v tom nasem ceskem zabincovem rybnicku (alespon v tom se s autorem shodnem) jen tak nevidi.

  • :) (Adele*, 06.11.2007 20:30) Reagovat - e

    Souhlasim s Jerrym hlavne s tim druhym nazorem:D:D

  • UFFF (Vašek , 06.11.2007 20:44) Reagovat

    ufff...noo nevím jak na tohle reagovat...težko mu něco vytknout, je to jeho názor, kterej se ale vůbec neshoduje s mým...žádnej posun??? Bezhlavý zpívání a texty??? Myslím, že zrovna u Zpraku jsou ty texty dost solidní!! Ale jak říkám je to jeho názor...(blbej)

  • zpraku (Martíček, 06.11.2007 21:27) Reagovat - e

    Další z řady recenzí, kde u autora postrádám jakékoliv zkušenosti s místní scénou a souvislostmi. Zpraku je dobrá kapela, dokonce bych rekl, že vynikající. Bohužel nejsou z těch, kteří by se někam krkolomně rvali, otravovali promotery a za kazdou cenu hrali nekde, kde na ne nikdo neni zvedav. Jsou to uprimny kluci, kteri si na nic nehrajou a delaj to, co maj radi a delaj to kurva dobre...Btw. o recenzich na musicserveru si myslim akorat to, ze jsou zmanipulovany...



  • souhlas (martíček, 06.11.2007 21:29) Reagovat

    souhlas s Floutkem, recenze na cz punk na musicserveru jsou o ničem, absolutne mimo realitu....bezte obcas na koncert...diky

  • Proč? (Viktor, 06.11.2007 23:19) Reagovat - e

    Proč mi přijde, že je recenze agresivní? Nabubřele a bez pozadí shazuje, místo aby poukázala na případné nedostatky nebo klady... 5 bodů není nijak hrozné hodnocení, ale proč ten opovržlivý text?
    Pokud pan Michal sleduje diskuzi, rád bych mu položil pár konkrétních otázek, aby si čtenáři, kteří si pod dojmem této recenze myslí, že deska je špatná, udělali názor na jeho hudební názor obecně. A mě samotného to zajímá také...
    Ondřeji...
    1) můžeš vyjmenovat nějaké české prvořadé pop-punkové (co je to za spojení?) kapely?
    2) mohl bys osvětlit, co mají Zpraku společného s Divokým billem?
    3) mohl bys vyjmenovat některé česky zpívající kapely, které tvému uchu lahodí? nejlépe rockové... btw: posloucháš obecně česky zpívanou hudbu?
    4) mohl bys vyjmenovat kapely s (podle tebe) dobrými texty?
    5) mohl bys napsat kolikrát si CD slyšel?

    Díky za odpovědi Viktor


    • Re: Proč? (Ondřej Michal, 07.11.2007 18:58) Reagovat - e

      1 /The Airbags, Clou, 5th April, Flowers For Whores (to už není moc pop, přiznávám) 2/ to byl příklad, když můžou stát na pódiu s Lety mimo, proč ne s Divokým Billem? 3/ Priessnitz, Prouza, Vanessa, Tábor radosti..teď mě další nenapadá 4/ Vanessa, Priessnitz 5/ cca 5x. PRO VŠECHNY: přestaňte tady kňourat, žádná objektivní recenze neexistuje, vždycky to bude názor jednoho člověka!! Také by nebylo od věci podívat se o čem píšu a co mám na last.fm, než začnete škrábat o tom, že se nevyznám v punku.




      • Re: Proč? (Jerry, 07.11.2007 19:13) Reagovat - e

        me by spis zajimalo jestli si nekdy udelal neco jinyho nez stupidni a demetni recenze...kapely ktere jsi jmenoval ukazuji na to, ze nemas ani potuchy o cesky punkovy scene a jestli si za tuhle recenzi dostal honorar, mel bys ho vratit...nikdo neknoura, jen ty tu blijes absolutni h*vna...zdar

      • Re: Proč? (The Downward Spiral, 08.11.2007 09:17) Reagovat - e

        Ale fuj, nejdrive ten nicnerikajici slohovy utvar, a ted zacneme oznacovat knouranim pokud si nekdo dovoli nesouhlasit nebo poukazat na fakticke chyby? To je tedy profesionalni... :-/ Tady prece nejde o urazena ega ale o recenzi, ktera by na tak silnem mediu mela mit nejakou uroven. Cele by to bylo dost usmevne, kdyby to nebylo na nejctenejsim ceskem serveru o hudbe. A kdyby kapela stala na podiu s The Dandy Warholes, taky bys jim rekl, proc ne s Nine Inch Nails? Sorry Tvuj argument o Divokym Billovi je hloupej, Chapu, ze se Ti punk nemusi libit, ale proc tedy delat recenzi na neco, co mne nebavi a cemu nerozumim? To mi prijde ztrata casu...

  • Padám (Kvak, 07.11.2007 01:12) Reagovat - e

    Ty krávo to snad nemyslíš vážně ne????

  • HAHAHAHA (misha, 07.11.2007 10:24) Reagovat

    poppunk?co to je?nemel by mu nekdo vysvetlit slovo punk, nasledne subkulturu punk a kulturu pop? mozna by pak pochopil, ze zadnej poppunk neexistuje...
    ale to je jedno...
    posun tam je, ale nas pan recenzent ho neslysi...
    vis co Ondro? bez si radsi poslouchat "hvezdy" typu Kabat, Horkyze slize, 3 sestry, Divokej Bill a jeho debilni odnoz Medved 009 a Vypsanou fixu, to jsou totiz ti pravi umelci...

    • Re: HAHAHAHA (Adele*, 07.11.2007 11:22) Reagovat - e

      Promin,ale proc si myslis ze pop-punk neexistuje?

      • Re: HAHAHAHA (misha, 07.11.2007 20:39) Reagovat - e

        no, ja si to nemyslim, ja sem o tom presvedcena...
        jednoduse proto, ze pop je proste jen zkratka pro popularni ( to se asi shodnem:o) a je soucasti mainstremu, snazi se protlacit za jakoukoliv cenu do radii, TV a vsech medii.. a punk bojuje proti mainstreamu, puvodni myslenka byla sokovat, snazit se byt hnusnej a neoblibenej (nepopularni), vysmivat se popu atd...nerikam, ze se to moc darilo (viz sex pistols...), ale podle me proste spojeni pop punk a potazmo neopunk neexistuje...tot muj nazor...
        a kdyz uz sme u toho...punkrock a punk, je to same...punk je styl ziti a punkrock je hudba...a ne ze punk je drsnej a punkrock je jen mekci odnoz...
        staci tohle vysvetleni:o))

        • Re: HAHAHAHA (Jerry, 08.11.2007 11:12) Reagovat - e

          ty jsi o tom presvedcena, ale jsi presvedcena spatne....ty jsi takovy "punkova idealistka" vid ;) jde o to, ze punk je dneska soucasti mainstreamu at chces nebo nechces...a poppunk je jen dalsi skatulka jak odlisit kapely, ktery hrajou uhlazenej punk od tech ktery hrajou neuhlazenej punk...me osobne je to fuk, ja rozlisuju kapely na dobry a spatny, ale spousta lidi tyhle skatulky potrebuje a proto ver tomu, ze POP-PUNK existuje ;)

          • Re: HAHAHAHA (misha, 08.11.2007 16:51) Reagovat - e

            ne, neboj, idealistka nejsem...proste neco, co se hraje dokola v bedne a v radiu typu Evropa 2 pro me neni punk...proto si myslim, ze poppunk neexistuje...
            jasne, kapely typu rybicky 48, fixa a jaksi taksi u nas a v zahranici green day a jim podobni se oznacujou za poppunk, ale pro me to punk neni...nerikam, ze sou proto spatni, nebo tak neco, jen to pro me neni punk...
            je to jen muj nazor:o)
            jenom pro zajimavost...co je jako ten uhlazenej punk?

            • Re: HAHAHAHA (Jerry, 12.11.2007 15:39) Reagovat - e

              prosim nesrovnavat sracky jako rybicky 48, jaksi taksi nebo vypsanou fixu s green day, offspring nebo tak podobne....!!!!! dekuji :)

              • Re: HAHAHAHA (Rock n roll suicide, 14.11.2007 15:16) Reagovat - e

                Pop punk je naprosto bezna definice melodickych punk kapel od sedmdesatych let. Tehdy se dokonce pouzival take termin power pop... / Viz. kapely jako Buzzcocks, Undertones, Flys, Chords, Vapors...../. Tak ze klidek. Nesmysl je pouzivani treba terminu Neo-punk.

  • Nechápačka (Sten, 07.11.2007 10:55) Reagovat - e

    Nechápu co touhle (ne)recenzí chtěl autor říci. Nechápu jeho srovnání. Nesouhlasím s ním, ale to je také jen můj osobní názor. Než recenzi mě to připomíná, že autor slyšel cd jednou a někde v rychlíku, vyblil svůj osobní názor někam do auditka a ono to nějakým nedopatřením skončilo jako recenze na musicservru.

  • blázen? !! (rassty, 07.11.2007 15:55) Reagovat - e

    Je ten člověk normální? "Pan" recenzent je nejspíš mentálně postižený nebo má nějaký velký osobní problém. Nespíš nikdy neslyšel definici recenze (ve smyslu slohu), že má být hlavně obejktivní a nezaujatá. Tohle je jen snůška nenávistnejch kydů. Nechápu...


    • Re: blázen? !! (Jerry, 07.11.2007 18:03) Reagovat - e

      v podstate s tebou souhlasim, ale musim s tebou nesouhlasit v bodu, ze recenze by mela byt maximalne objektivni - i kdyz se budes snazit, tak nikdy nebude....ale tady nejde ani tak o jeho neobjektivitu, jako spis o totalni aroganci vuci cely punkovy scene a jeho naprosta neznalost one sceny...takovy clovek nema na serveru kterey chce byt respektovan co pohledavat...

      • Re: blázen? !! (rassty, 12.11.2007 20:19) Reagovat - e

        Uznávám že označení objektivní je blbost. Spíš by to mělo být něco jako subjektivně objektivní. Mít svůj pohled na věc, ale taky se snažit najít na tom nejenom zápory, ale i klady a uznat kus práce....

  • jasný (Viktor, 07.11.2007 23:11) Reagovat - e

    jasný - clou, airbags a 5th april jsou punk - chápu. A třeba na sever, třeba na východ, třeba na jih, třeba na západ je dobrej text. Já myslim že seš blb.

    • Re: jasný (Jerry, 08.11.2007 11:16) Reagovat - e

      tak nejak :D

    • Re: jasný (Ondřej Michal, 10.11.2007 09:55) Reagovat - e

      Ono by asi nebylo od věci ujasnit si, co to ten punk vlastně je. Jenže na to nemám ani čas a v podstatě ani náladu. Faktem ovšem je, že český punk neposlouchám jednoduše proto, že mě nebaví. Jasně, jsou výjimky jako např. Gangnails (pakliže to je pro tebe punk), nebo třeba Die Outsiders. Rozhodně víc mě ovšem zajímá zahraniční produkce: Fugazi, Tiger Army, Rentokill, 7 Seconds, With Honor, Comeback Kid atd. Co z toho pro tebe je a co není punk, to si můžeš třeba vyškrtat. Ale abych to jednou pro vždy uzavřel: podle mě jsi blb ty, že to takhle řešíš.

      • Re: jasný (Viktor, 10.11.2007 19:43) Reagovat

        Gangnails a Outsiders jako punk beru:) A klidně mě měj za blba - já myslim že tim, že to řešim jsme se dopracovali k tomu, o čem je skoro třicet příspěvků v diskuzi: "...že český punk neposlouchám jednoduše proto, že mě nebaví." Jestli si už předem přistupoval k recenzi takhle, nemůže se nikdo divit, že dopadla jak dopadla. Tohle ale neni tvůj blog, ale nejnavštěvovanější českej multižánrovej hudební sever. Peace

      • Re: jasný (Jerry, 12.11.2007 15:43) Reagovat - e

        nejakou takovou povysenou reakci jsem od blba jako ty cekal...uz nepis a pokud mozno nepis vubec, jak by ti dozajista doporucil Zdenek Sverak...!!!

  • !! (karlos, 08.11.2007 00:28) Reagovat

    Autor takovýho blábolu,bude určitě mimozemštˇan a přistál na nesprávný planetě,tak ho nechte, vždytˇ za to nemůže!!!!!!

  • pop-punk v CR (Sidonio, 08.11.2007 11:32) Reagovat

    Vazeny pane autore,
    jsem jeden z mnoha lidi, kteri ani nechodi casto na koncerty, ani nejsou hudebnimi hltaci, ba ani nenavstevuji stranky ceskych a zahranicnich serveru typu musicserver.
    Vasi recenzi jsem ale rad venoval pozornost, protoze jsem se tak dozvedel mnoho noveho. Napriklad to, ze v CR mame minimalne 2 urovne POP-PUNKU, kde se (jak jsem z Vaseho popisu pochopil) ve druhe urovni nachazi melodicky punk spolecne se skupinou ZPRAKU! Jsem rad, ze nevim, kdo patri do te prvni skupiny - musi to byt velice nekvalitni skupiny a urcite nestoji ani za poslech.
    Hudba stejne jako jakakoliv jina forma umeni je veci subjektivni a je ohromne, ze kazdy mame pravo vyjadrit, zda se nam nejaky styl libi, ci nikoliv. S ohledem na Vasi historii recenzi bych rekl, ze se v tomto remesle ,jak se rika, "vyznate". V cem si myslim, ze Vase recenze trochu zaostava je utok na texty na novem albu skupiny Zpraku!. Nemyslite si, ze na ceske scene je potreba kapel, ktere maji krkolomne a neohrabane texty, ktere nejsou jen prazdnymi slovy? Prominte, ale neuznavam nic nerikajici texty, pripadne texty, ktere se az moc lacine snazi vyjadrit neco hlubokeho, ci v nejhorsim pripade, utek do anglictiny u ceskych interpretu, kteri predpokladaji, ze jim beztak nikdo nebude rozumet a tvori hloupe bludy bez jakekoliv vypovidajici hodnoty. Takove texty, dle meho nazoru, na novem albu skupiny Zpraku! nenajdete - najdete tam mnoho navaznosti a odkazu na jine texty a to nejen v ramci celeho alba. Ano, texty pusobi neohrabane a to pusobi prirozene stejne jako cely projev skupiny Zpraku!.
    A ze neprinasi nic noveho? To jsou prave ty prazdne slova, pane Michale. Prosim Vas tedy, aby jste u dalsich recenzi venoval prece jen vice casu textum a to hlavne tem krkolomnym a neohrabanym. Dekuji a preji mnoho uspechu, Sidonio.

  • Ceskej punk sucks!!!!!! (Rock n roll suicide, 14.11.2007 15:10) Reagovat - e

    Tahle recenze proste vystihuje to co je tzv. "Cesky punk". Naprosty souhlas! :))))

    • Re: Ceskej punk sucks!!!!!! (Jerry, 14.11.2007 17:58) Reagovat - e

      ty si taky dobrej nouma :D

  • Kdo je festivalů král? (Martin IRA, 15.11.2007 16:39) Reagovat - e

    Cituji: "Na letním festivalu po boku Divokýho Billa nebo spřátelených Letů mimo budou nejspíš z dané nabídky to nejzábavnější."
    Vypadá to, že autorovi se Zpraku líbí z české sceny uplně nejvíc, nebo tomu nerozumím? :)))))
    Wow co k tomu dodat? Pan recenzent hází do pytle všechny a já ho házím ještě dál. Můžu si to dovolit jsem zaujatý fanoušek a jsem na to hrdej.

    Celá deska mě hodně baví.. je sice těžší, ale když se člověk dostane trochu pod povrch nebo "za hranici" .. ale co ukázky na ilegalne.cz hovori za vse ;)

    Cusik a recenzentům zdar

  • Parodie na recenzi? (Petr, 20.11.2007 21:41) Reagovat - e

    Bojím se že pan recenzent buď ztratil zdravý rozum, nebo postrádá nejmenší hudební přehled a vzdělání... co na to říct a nebýt sprostý? Prosím nerecenzuj hudbu, zkus tdůkladný ušní výplach, pokud nepomůže, nech se zakopat na zahradě

  • Me to proste neda (The Downward Spiral, 22.11.2007 09:45) Reagovat - e

    Normalne by mi bylo recenzenta lito, ze tu dostava porad takovy sprdung, ale kdyz ja si nemuzu pomoct, on si to vazne zaslouzi...a verim, ze tech ctyricet prispevku vedeni musicserveru nebude prehlizet a panu recenzentovi domluvi. Lehce se trefuje do kapely, ktera za sebou nema firmu...a co na tom, ze jsou to nesmysly?

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí