Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • Autor vs. Billy Talent !? (kečup, 05.06.2007 10:58) Reagovat

    Je mi vcelku líto že jste pane autor tak zaujatej vůči Billy Talent. Podle mě, i když jsem přišel hlavně kvůli MCR, zde výborně rozproudili atmosféru.. Jo a máte tam chybu, nevim jestli jste tam vůbec byl, nebo si to jenom myslíte, MCR začali koncert skladbou Dead! a ne The End.. Diky, to je všechno :P

  • jen tak dal (william, 05.06.2007 11:58) Reagovat

    ja si myslim, ze ze slavíka roste opravdu velkej publicista. on me sam o sobe bavi a myslim, ze ted je na musciserveru asi daleko nejlepsi, krom karla veseleho. pomalu se dokaze odpoutavat od svych hodne citelnych vzoru a zacina pusobit originalne. pokud vydrzi psat v tempu v jakem pise jeste rok, tak verim, ze z nej bude publicisticka hvezda. je vtionej, zabavnej, kritickej, ma prehled a jasny nazory. ja tomu klukovi fandim.

  • Billy Talent vs Kečup ;) (Bára, 05.06.2007 12:18) Reagovat

    no já s autorem článku plně souhlasím co se vystoupení Billy Talent týče. Podle mě byli dost slabý a já jsem marně hledala (když už ne nějaký extra talent co se hudebníků týče) aspoň výrazné melodie a nic... Z toho jejich vystoupení mě zaujal akorát song Surrender a pak poslední dva (jména jsem nepochytila). Ale zase chápu, že pro jejich fanoušky to mohlo být více než ucházející, ale pro mě to prostě bylo slabý...

  • I hate EMO (Marek, 05.06.2007 12:35) Reagovat

    heh Billy Talent suxx rovnako ako My Chemical Romance. len neviem co je trapne viac :)

    • Re: I hate EMO (Veronika, 21.08.2007 21:58) Reagovat - e

      co je trapne viac??ja ti to poviem- Hip-Hop

  • Asi jsem byla na jiném kocertě (Verča, 05.06.2007 12:52) Reagovat

    No, asi jsem byla na jiném koncertě, než autor článku. Protože pro mě MCR byli fakt nuda, nevím, ale koukat se na plácajícího se kytaristu na pódiu každých deset minut mě fakt moc nebere. Navíc, jedná se o show nikoliv o nějaký koncík v klubu a tady měli ukázat to nejlepší, tedy i tu show, kterou ukazují jinde. Proč se tady na to vykašlali? Proč přišli oblečeni v džínách a triku? Proč mezi písničkama byla vždycky 10 sekund pauza - to nemají na lepší kytary, že pořád ladili, nebo si myslíš, že takhle funguje pořádná kapela? A ten výkon? Tomu říkáš, že to bylo lepší než BT? Asi jsem to pochopila, že lepší bylo jít před maturou, protože pro Vás - děti byl tenhle koncert možná životním zážitkem, ale pro mě - asi jsem už stará 28, to bylo hodně velký zklamání. PR mají opravdu skvěle zmáknutý, ale to je opravdu vše. Na BT se půjdu ráda znova podívat, ale tenhle cirkus v podobě MCR mě už opravdu nezajíma.
    Díky za Váš čas, který jste věnovali tomuto negativnímu názoru

    • Re: Asi jsem byla na jiném kocertě (..., 27.12.2009 20:21) Reagovat

      to nebylo plácání to bylo prožívání hudby a ja bych teda chtěla vidět lepší kytary než gibson les paul

  • wtf? (Trent-R, 05.06.2007 12:56) Reagovat

    Nechápu tenhle server. Na tenhle koncert jsou velice špatné recenze snad všude na netu a tady čtu tohle....

  • Tak nevím (joudačouda, 05.06.2007 14:57) Reagovat

    Tak jsem si přečetl recenzi a jsem trochu překvapený. Když srovnám živelnou kapelu Billy Talent, která dělala předskokana a My Chemical Romance, tak mě rozhodně svou živelností zaujal Billy Talent. Lepší zvuk, živelnost a pohyb po pódiu. Oproti tomu My Chemical Romance byli statičtí. Neodvázali se, přestávky mezi písněmi byly po tmě s prodlevou. Nejlepší písničky zazněli na začátku a uprostřed a koncert tak nemohl gradovat. Čekal jsem od toho víc. Zvuk byl naprosto příšerný a pokud někdo napíše, že to bylo tím, že ve předu diváci halasili, tak se musím smát. To s tím nemělo co dělat. Zhutněný zvuk, ze kterého nevyvstávali kytary ani zpěv nebyl příčinou fanoušků, ale aparaturou nebo zvukařem. Naprosto průměrný koncert, který zachrańovali jen hity, které kapely měly a které si člověk rád s nimi zazpíval, ale naprosto ničím nepřekvapil.

  • Mazec koncert (Andy :-*, 05.06.2007 15:08) Reagovat

    Billy Talent byli naprosto úžasní, nevím odkud máte ty kecy z článku...já tam byla a mám z koncertu nejlepší zážitky:-P Dokonce si troufnu říct, že udělali lepší show než Chemici...Ale ti se nenechali zahambit a snažili se pokračovat ve stejném duchu jako Talenti, nakonec to byla dobrá pařba od začátku...nejvíc to rozjel Frank:-* a nezapomenutelnou písničku udělali z Cancer...Miluju je

    • Re: Mazec koncert (Maggee, 07.10.2008 17:50) Reagovat - e

      hey..tyjo muj člověk...Talenti byli upa super ale hold víc poslouchám My Chem mno...jináč to byl nejlepší koncert a co sejde na tom jestli byl špatnej zvuknebo něco takovýho...když ste zapálenej fanoušek tak vám to je jedno a děkujete bohu že tu vůbec sou...Frankie byl šukézní totálně...a hudba dokonalá...to je prosím můj názor...jinak Andy...kdybys se chtěla spřátelit budu ráda...vypadáš na fajne holku :)...ozvi se na muj mail...bye

  • dalsi fotky... (lfty, 05.06.2007 15:19) Reagovat

    ...najdete na
    www.xichty.cz/?article=1617-my-chemical-romance-billy-talent-praha-tmobile-arena

  • MCR,BT (Denca, 05.06.2007 16:18) Reagovat

    pro mě jeden z mejch nejlepších dnů..BT byli užasní bylo,fakt u měj uděl parádní show.MCR byli upe moc dokonalý akorát mi tam chyběly cpísničky jako The End,The Ghost Of You Vapires Will Never HUrt You,ale i tak nádhera..akorát mi přišel blbej zvuk chvilku trvalo než sem poznala co zpívali nebo co řikali

  • :) (Pufla, 05.06.2007 16:59) Reagovat

    BT rozhodne lepsi nez MCR... alespon pro me, paradne to tam rozproudili, nase rada s nima zpivala snad kazdej song a skakali sme o 107 :) proste parada... :)
    co se MCR tyce, rozhodne byli skvely (zklamana jsem maximalne tak z rychlyho konce, mohli hrat dyl :( ), jen jsem obcas moc nerozeznavala co vubec zpivaj, ale to bylo asi spis kvuli jekotu fanynek nez kvuli spatnymu zvuku...
    jinak show bezvadna, ja si ten vecer uzila na maximum, budu jeste dlouho vzpominat.. pro me zatim nejlepsi koncert, ac jsem se bala, ze emo-kids mi ho zkazi... nastesti jsem se mylila, byla tam bajecna atmosfera a lidi okolo... :) nemam slov... snad jen jedina dve slova na zaver - conspiracy, dekuji :)

  • ehm (MCRnejsouEMO!!!, 05.06.2007 17:03) Reagovat

    Billy Talent byli opravdu lepší než MCR a to mám MCR radši, tuhle recenzi nechápu a I don't love you pro mě rozodě nebyl nejlepší okamžik koncertu

  • ?? (Mad Max, 05.06.2007 17:42) Reagovat

    Lidi,kazdemu se libi neco jineho, ja na koncete nebyl, ale verim autorovi o billy talent,jelikoz jsem je sledoval tento vikend na rock am ring a des.
    Jinak serte lidi na to v cem prisli nebo ne, lidi se bavili a to je dulezite.
    PS: Jsem zvedavy na diskuze po koncertu Linkin Park. To zase bude:))

  • LOL - maximalně trapna recenze (ten kterej se nepodepisuje, 05.06.2007 18:57) Reagovat

    že by autor taky emo kids? :D:D a nebo spíš EMOHŇUP..recenze možna tak nazasmání!! nic jinyho k tomu nejde napsat..todle napsal člověk kterej byl snad poprvé na koncertě a ma vymaštěnej svuj kůůl emo mozek (10 krat tam to slovo snad zmiňuje).. no ja byl asi na jinym koncertě .. billy talent předvedli suprovou show a skvěle hned dali celou arénu do varu. škoda že jen hrali kratkou dobu.. ba naopak o MCR sem čekal trochem vic ale i tak dobry.. BT rulezz

  • Billy talent (Rihy, 05.06.2007 18:57) Reagovat

    Ten co psal tohle asi toho v hlavě moc nemá. Myslim to co napsal o Billy Talent..Já tam byl a je to spíš naopak než píše... Jakoukoli píseň nabídnou Billy Talent tak je to hodně dobrý. Naopak My Chemical Romance můžou vyrukovat tak s třema čtyřma slušnýma, jinak nic...

  • Jeste jednou já (Říhy, 05.06.2007 19:00) Reagovat

    A to co píše o Benovi:-D TY chytráku. právě naopak. 3/4 vystoupení zpíval Ben jak kdyby to bylo na playback,,,naopak ten šašek z MCR zpíval jak teplouš...dej si sprchu "autore"

  • lolek (franta teplák, 05.06.2007 19:18) Reagovat

    hh autora članku radši lidi neberte važne.. měl to připraveny už měsic dopředu. A skupinu billy talent určitě nezna :D .. joo BT je mizernej punk , kterym si připoneme pubertu :D .. a co je pak teda MCR? (přišlo na ně snad tak 1/2 děcek ktery měli sotva 15) ..ale to by nevadilo, ale že by nej kapela? :D:D... no mě se ten koncik osobně libil(hlavně teda BT (skoda že nehrali dýl)ale i MCR nebyli špatní.. ikdyž ke konci těma svejma kůůl pisničkama jako i dont love you pěkně nudili)..

  • Ten kdo to psal je kokot (Mischelin, 05.06.2007 19:26) Reagovat

    Hej ty, cos si o tom psal, tak nevíš, nic... zdá se mi, že si tam vůbec nebyl a toto ti radil děda... My Chemical Romance je propadák a pouze Billy Talent to tam rozparádil. Tak se prober, nebo rači nic nepiš, protože to svědčí o té ubohé inteligenci, která se pohybuje okolo bodu mrazu....

  • MCR!! (alix, 05.06.2007 20:00) Reagovat

    Ja jsem absolutne spokojená s MCR ...aj BT boli vážne dobrý ale na MCR to rozhodne nemalo...
    Nevím či by som koli BT samotným merala tú cestu ale na MCR prídem určo znova..
    Atmosféra bola skvelá

  • Nejsem emo!!! (Lili, 05.06.2007 20:08) Reagovat

    Já na tom koncertě byla taky a rozhodně nejsem žádný emo!A takových nás tam byla spousta.Docela mě uráží když nás tak všechny fanoušky nazýváte!A vůbec mám k tomu článku dos výhrad.Například na Billy Talent jsme taky skákali a jejich vystoupení si užili a moc se nám líbilo.Dost lidí se těšili především na ně.A to snad neměli dávat najevo svoje názory?Já taky nemám ráda George Bushe....A s tou českou holkou...no nic..radši.....

  • autorovi (Veronal, 05.06.2007 22:09) Reagovat

    Autor recenze je kokot a byl pravdepodobne na jinem koncerte nez ja. Sla jsem tam hlavne kvuli BT, MCR moc neznam. Pravda je takova, ze BT udelali skvelou show a zpevakovi bylo rozumet, coz se o MCR rict neda. MCR me vubec nebavili, mozna proto, ze jsem jim opravdu nerozumela a ani zvuk za moc nestal.
    Autor at si svoji recenzi strci nekam, protoze placa blbosti

  • ble (Lateralus, 05.06.2007 22:15) Reagovat

    Na Rock Im Park jsem na ne narazil jen proto, ze hrali pred Arctic Monkeys a byli hrozny.. Jsou to jen takovy malinky loutky hrajici melodie pro maly holky..

  • AUTOR (K8ie, 05.06.2007 23:14) Reagovat

    autor je zamidrákovaný kok*t zaujatý vůči BT, kteří byli 100% lepší než MCR, kterí koncert značně odflákli

  • parádička (jezevec, 06.06.2007 00:57) Reagovat

    Myslím že autor to recenzí docela vystihl. Narozdíl od ostatních se mi líbí i ta zmínka o emo dětech (nebo jak je to přesně psáno). Vyloženě jsem se bavil pozorováním maximálně depresivní image některých zúčastněných fanynek. Souhlas, že polovinu haly maturita ještě čeká, ale nebylo třeba být nezletilý, abych si vystoupení užil. Billy Talent dejme tomu průměr ale My Chemical Romance se myslím docela vytáhli. Narozdíl od některých mě moc nezajímalo, co měl zpěvák na sobě, ale co se týče zpěvu a gest, docela si mě získal. Bylo na něm docela pěkně vidět, že ví, co si může k publiku dovolit. A dokonce i stokrát omílanou větu "You are the best..." docela hezky zaobalil. Hudebně to kapele šlapalo náramně a za příspěvku absence vzduchu vytvořili v hale docela kotel. Ozvučení lehce přebasované, ale nikdo není dokonalý. Co se týče nejlepších momentů tak pro mě Famous last words, Mama a displeji mobilů osvětlená Cancer. Takže ve výsledku rozhodně moc pěkný večer, který předčil moje očekávání. Takoví Muse, White Stripes a Smashing Pumpkins na Rock im Parku mohli být asi lepší, ale MCR beru jako opravdu dobrou náplast!

  • hmm (m., 06.06.2007 06:07) Reagovat

    nebudem brat autorovi jeho nazor. ale rad sa vyjadrim aj ja. osobne som tiez z otvorenymi ustami pozeral po niektorych zucastnetych, ale neprisiel som tam na to aby som sa na nich pozeral ale na koncert. osobne uz mam po maturite, a koncert ma naozaj dostal. kedze som ich zazil uz aj vo viedni, mozem ako tak porovnat, a uprimne. to co predviedli bola naozaj kvalita.. skvele vyvazeny setlist , ozvucenie super (neviem tam kde som stal ja bol naozaj super, az neberem do uvahy mierne vypadky na zaciatku), hudobne si tiez myslim ze to bolo na vysokej urovni. dychat sa nedalo priznavam. billy tallent hmm.. to je asi bod pri ktorom najviac nesuhlasim, kazdopadne je to autorov nazor.

    uznavam ze pre vacsinu zucastnenych to bol prvy vacsi koncert (mozno aj prvy celkovo) v zivote. ale to nemeni nic na tom ze moja spokojnost bola velmi vysoka . mrzi ma akurat ze setlist neobohatili pesnickami z prveho albumu, co si autor zjavne nevsimol, kedze pravdepodobne kapelu moc napocuvanu nema.

    highlighty? pre mna cancer, sharpest lives, mamal

  • Bt (xxx, 06.06.2007 08:31) Reagovat

    Nesouhlasím s tím co píše o BT...mě osobně bavili víc než MCR...:-O

  • dobrý (ddd, 06.06.2007 08:44) Reagovat

    ten koncert celkově vůbec nebyl špatnej, překvapila mě atmosféra a jak emokids znají texty. To bylo fakt vtipný. Trochu mě mrzel MCR zvuk, to BT to měli o poznání lepší, ale jinak ok.
    No a neustále hodnocení, jaký věk měli posluchači mi přijde už trapný.

  • omfg (jaaa, 06.06.2007 09:39) Reagovat

    skoda sem tam nebyla precetla sem toho o tom fakt hafooo a vim hovno :D:D:D:D

  • Nooo..... (Zuzanka, 06.06.2007 10:40) Reagovat

    Takže na zmiňovaném koncertu sem byla a stim co tady pan redaktor napsal částečně souhlasím ale na druhou stranu vůbec... Bylo řečeno že na to aby si člověk tenhle koncert užil musí mít před maturitou... Já už po maturitě mám a užila sem si ho na 100% a to že Gerard Way si z publikem dělal co chtěl svědčí jen o kvalitách skupiny... A další věc je že tohle není kapela jen pro teenagery... na koncertě sem viděla i takové kterým bych typovala 30 nekterým i 40 let... Ale samozřejmě musím souchlasit že nejvíce tam bylo šílených náctiletých fanynek ale to se dá chápat tím že chtějí být in a již zmiňované emo jim k tomu dopomáhá...

  • Když já měla před maturitou, tak takovéhle koncerty nebyly :-( (Gábina I., 06.06.2007 11:35) Reagovat

    Jak ráda bych si, v souladu s autorovým názorem, užívala takovéhle koncerty před maturitou. Jenže tehdy to nehrozilo ani náhodou. Takže teď, kdy bych mohla být veškerým performerům ze soboty starší sestrou, jsem si na koncert vyrazila a docela si ho užila. Zajímala mě hlavně první část, o MCR zvlášť nestojím, ale u BT jsem stejně jako emo kids ovládala texty a s chutí si zazpívala. I ty dle autora příšerné punkové vypalovačky, i ty slušné balady o zlomených srdcích (nebo spíše baladu, jedinou skutečnou písní tohoto typu byla dle mého Surrender - o zlomených srdcích by pak mohla být ještě The Ex nebo Perfect world, ale ty bych si netroufla baladou nazvat ani náhodou, a naopak This Suffering, která by se mohla tvářit aspoň lehce baladicky, je snad zase trochu o něčem jiném). A byť trochu nostalgicky, ale bavila jsem se moc. Jestli se BT vrátí do Prahy, jakože jsem pochopila, že by měli, určitě zase zajdu.

  • billy talent-byli jste tam vůbec? vždyť to bylo úplně moc suprový...žádný trapný vypalovačka a trapný hlášky (Betushka, 06.06.2007 15:16) Reagovat

    šíleně napsaný...co píšou o BT..byl to nej koncert in my life

  • Achjo.. (Denny, 06.06.2007 16:47) Reagovat

    No ty si koště ten kterej to psal..:D docela mě to pobavilo ten začátek.. největší averze proti Billy Talent.. Řekla bych, že Billy Talent maj největší zásluhu na atmosféře, jaká tam byla.. Rozkotlili to tam na plný obrátky, lidi řvali, skákali.. prostě pařili.. Kdyby byli tak špatný, myslíte že by se tohle dělo? By to stálo asi za prd ne a lidi by je vypískali dyby to bylo tak zlý jak tu pán píše.. Fakt nechápu.. BT byla hlavní zásluha toho skvělýho koncertu a myslim že byli lepší než MCR.. ten zvuk byl hroznej u nich a ne u BT.. přemejšlejte než sem dáte takovejhle článek.. prostě averze no.. nic jinýho..

  • Byl jsi vůbec na tom koncertě?? (quest, 06.06.2007 18:24) Reagovat

    připadá mi že snad ani ne...jak můžeš něco takového o Billy Talent napsat? Vyřvané hlasivky? si snad spadl ne? když si postavíš vedle sebe Bena a Gerarda a necháš je zpívat a "řvát" tak se Gerard musí hanbou propadat do země..mizerné punkové vypalovačky? Jestli jsi na tom koncertě opravdu byl, tak jsi musel jasně vypozorovat, že BT měli každou skladbu odlišnou od jiné, tím pádem zajímavější..kdežto MCR, u nich se mi písničky jaksi "slily" dohromady a vyšel z toho takový set stejně znějících songů..nechci tady srovnávat BT a MCR a říkat že jedni jsou lepší a druzí špatní, každému se líbí něco jiného..ale to co jsi napsal v tomto článku o BT, za to by ses měl stydět, protože kdo na tom koncertě byl, a dívá se na to objektivně, tak musí uznat, že BT prostě předvedli o mnoho lepší výkon než MCR..z toho co jsi tady mi napsal mi připadá, že ti snad MCR za ten článek zaplatili..rád bych, aby jsi mi odpověděl, zajímá mě tvůj názor na to co jsem tady napsal, díky..quest

  • Váš názorrrrr... můj názorrrr... (Clem, 06.06.2007 19:06) Reagovat

    Okay, takže teď jsem se opravdu zasmála. V tu neděli jsem v týmobájl aréně byla a doufám, že mě to dostatečně opravňuje k tomu posoudit, co se dělo. Souhlasím s tím, že akce byla téměř dokonalým synonymem spojení "sraz emařů všech tvarů a velikostí", dál se ale neshodneme snad v ničem. Billy Talent byli úžasní. Šla jsem na koncert jako 100%ní fanoušek MCR, a vylezla jsem navíc jako fanoušek BT. S Vaším názorem, že "nebylo nic slyšet" (spíš bych řekla, že slyšet bylo, ale dost to bolelo), bych se možná napůl ztotožnila, rozhodně ale důvodem nebyl řev arény, nýbrž podle mě ne příliš šikovný zvukař. I Don't Love You bylo nejlepším momentem možná pro vás. Pro mě to byla Mama. Každej to máme jinak. Byl to dobrej koncert, pro mě ale asi z jiného důvodu, než pro Vás. Osobně mi skoro přijde, jako byste tam nebyl. Jasně, je mi patnáct, takže jsem malá, blbá, a "strašně jsem to prožívala". Ale možná taky proto se na věc dokážu podívat mírně adekvátněji. PEACE IN THE MIDDLE EAST

  • ALE FUJ!!! (Mishulka, 06.06.2007 21:27) Reagovat

    Nechápu jak někdo může říct o Benovi, že má vyřvané hlasivky?!!?! Jeho ,,řev,, je součástí písniček, a většině lidí a všem fans se líbí, tak se prosím ne**rte do Billy Talent!! Billy Talent byli 100x lepší než My Chemical Romance! toe můj názor, nevnucuju vám ho, ale před tím, než něco napíšete nebo řeknete, tak si vyndejte zátky z uší!!!

  • ojojoj (Jan Mrázek, 06.06.2007 22:02) Reagovat

    Tady se zas puberťačky hádaj a hájej svoje idoly...hlavně se nepoperte děvčata...rozthejte si navzámej plakáty Emíkářu nad postelema (občanky totiž ještě asi nemáte)...připravte si věci do školy a hajdy do postele...

  • To mě poser... (Sharka, 06.06.2007 23:17) Reagovat

    Hoši, to mě poserte...vy tady řešíte, co měl kdo na sobě? Tve to jste měli jít na přehlídku Blanky Matragi, až zase dovalí, a ne na koncik...Podle mě neni důležitý, jestli přijde týpek v černym saku nebo ve svetru, důležitý je, co předvede ve chvíli, kdy se to od něj očekává!!!Názor na BT je podle mě hodně subjektivní, ale možná je to i tím, že mám tuhle kapelu ráda a tudíž se plně nemohu ztotožnit s názorem autora. A možná je to i tím, že ještě nemám maturitu a jsem osmnáctiletá vymydlená sebestředná blbka bez emo plakátů na zdi...Děsí mě ovšem špína, kterou házíte na MCR...!!!Netuším, zda jen podvědomě nebráníte BT a zajímalo by mě, co byste psali, kdyby autor pro změnu kritizoval MCR-pro tuhle informaci si ale musíte sahnout každý sám za sebe kamsi do nejhlubšího nitra své nesobecké a velkoryse objektivní duše...MCR byli skvělí!!!Ať si říká, kdo chce, co chce, podle mě to je a ještě dlouho bude jedna z nejlepších kapel světových podií!!!Pokud bych je měla porovnávat s jinými provařenými kapelami jako RHCP,GA a dalšími kabaretiéry, musela bych se smíchy popadat nad tou lúzou, která se zove umělci a brázdí vody showbussinesu po boku MCR. Machry machry, ale nikdo byste jako G. nezazpíval-víceménně čistě a kvalitně zazpívá dnes málokdo z podobných hvězd, ale G. je naštěstí světlou výjimkou. Pokud někdo nerozezná jejich písně, měl by navštívit mistra ušaře a nebo se občas zamyslet nad texty-pokud ovšem chuděra neovládá pouze ruštinu a to ještě mizerně.A přátelé, pokud chcete poslouchat podobnou kapelu, když jezdí po turné, pozvěte si ji domu do obýváku a nebo si pusťte cd-ale hlavně nechoďte s naivní vidinou klidného poslechu do arény na čajík!!!Tohle fakt může udělat jen stoupa, sorry, ale fakt mě to rozesmálo... Až najdete smysl jejich textů a sílu hudby, možná to všechno pochopíte. Tohle je jeden z dalších subjektivních názorů-ale jiné nikdo z nás ani psát nemůže.Koncert byl výbordelnej a obě kapely ukázaly, že existuje dost pádných důvodů, proč na ně chodit.Pro mě není v současnosti lepší kapela než MCR, byť pro celou řadu dalších lidí určitě je. Ale ať už sem napíšete jakékoli bláboly, vězte, že pravda je relativní!!!

  • Homo pitcho! Placebo!! (shanti, 07.06.2007 16:17) Reagovat

    jestli jste chteli videt poradny koncert,meli jste si radeji zajet na Placebo do brna..to bylo totiz opravdu perfektni... jo jeste bych rada dodala ze nemusim bejt dospela abych poznala ze Billy Talent je shit nejshitovatejsi, jenom jedna z milionu na tuty stejnych kapel se stejne strasnym a velice neoriginalnim zpevem...

  • FUJJ (AntiMCM, 07.06.2007 16:44) Reagovat

    MCM nesnasim,je to trapny,zveda se mi zaludek jen kdyz vidim ty fotky z koncertu!

  • Koncert roku? (Cominick, 07.06.2007 18:01) Reagovat

    Na koncert jsem se dostala náhodou. Z hecu jsme si se sestrou řekly, že na něj půjdeme, přeci jen některé songy MCR známe, tak proc na ně za 500 nejít, že?
    Jaké to tehdy pro nás bylo překvapení (a milé!), že předskonani budou Billy Tallent. Na koncert jsem se tedy těšila o to více. Neboť jsem měla už po MATURITĚ :-), mohla jsem si užívat :)

    A koncert byl úžasný. Sotva nastoupil na podium basák, stálo to za to! ... myslim, a není to jen můj názor, že kdyby nebyli předskokani BT, tak ten koncert nevypadal tak, jak vypadal.

    A máte pravdu, nejsilnější byl song Don..... ale co takový Cancer? Ta atmosféra při něm, když jsme viděli pouze siluetu frontmana a jeho hlas? .. na to už se zapomnělo ...

    TAkže kdo koncert promeškal, o dost přišel ... prsotě zážitek jak nevím ;)

  • Souhlasim s příspěvkem pode mnou ;-) (kečup, 08.06.2007 09:16) Reagovat

    Naprosto souhlasim s předešlým názorem, že nejsilnějším momentem koncertu byla rozhodně písnička Cancer! (no a taky Helena, ajkožto poslední; tišší pasáž Famous Last Words, začátek Welcome To The Black Parade,.... atd.) - toho tam bylo spustu ale nejlepší fakt Cancer... A co se týče názorů na Billy Talent, podle mě je spousta lidí poslouchá protože právě tolik podobní jako ostatní punkrockové kapely nejsou.. Zpěvák má podle mě velmi osobitý projev, a jejich kytary nejsou pouhýmposouváním ruky svírající power akord. Ale prominte, je to jen názor, mám totiž před maturitou a jsem v pubertě....

  • NEJSEM EMO!!!!!! (MCRačka, 08.06.2007 17:25) Reagovat

    jo sem teenager,jo posloucham MCR,jo oblikam se do cerny ale nejsem EMO,to oznaceni me uz dost sere a jako by sami mcr nerikali ze nejsou emo!!!!!!!No tag lidi nehazejte vsechny co poslouchaj my chem do jednoho pytle!!!!!!JA UZ FUCKT NENAVIDIM EMARE!!!!!!!!!!!to jako kdyz nekdo posloucha my chem tag musi byt emo nebo co?????to je jako smi poslouchat jenom teeni?????

  • pár poznámek (sany, 09.06.2007 09:39) Reagovat

    pár poznámek: Billy Talent byli mnohem lepší i jejich frontman podal určitě lepší výkon než zpěvák MCR; ne všichni lidi, co poslouchají EMO jsou nalíčený puberťáci; a čekal bych spíš seriˇozní recenzi, než pokus o to "vtipně" okomentovat koncert kapel, jejichž styl je autorovi asi cizí..neměl by psát recenze tohohle typu někdo, kdo aspoň trochu rozumí tomuto hudebnímu stylu??

  • Billy Talent (Mikis, 09.06.2007 21:29) Reagovat

    nechápu, co máte proti Billy Talent. náhodou to, že Ben Kowalewicz komunikoval s diváky je dobré. Byli daleko živější než My Chemical Romance a to už mají turné dlouhé 13 měsíců. chtěla bych vidět vás...

  • Billy Talent!!!!!! (suzziik, 10.06.2007 08:31) Reagovat

    Dle mého názoru byli BT absolutně nejlepší.Ben má sqvělej hlas a hezky komunikoval s publikem.Měl senzační nástup. A myslím,že většina lidí tam přijela kvůli nim a pořádně si jejich koncert užila!!!
    MCR byli slabší,ale byli to je hlavní.Mně osobně se nejvíce líbilo jak zpívali I´m not okay , to byla též užasná atmosféra.
    Takže ať si nějací bl*ci,co píšou recenze a ani přitom nevědí, jak se věci mají,já stejně budu BT prohlašovat za best band in the world.A až zde budou mít opět koncert,tak na něj určitě zajdu!!!!

  • :D (lol, 11.06.2007 15:20) Reagovat

    MCR nejsou emo? :D:D:D

  • jj (katty, 11.06.2007 19:04) Reagovat

    plne souhlasim miluju mcr,nosim cernou a emo nejsem.jinak ten koncert byl super.

  • presne (katty, 11.06.2007 19:14) Reagovat

    tak to je uuuuplne presny

  • T-mobile (Miou, 12.06.2007 07:28) Reagovat

    teenager jsem byla jeste za totace, ale na koncert jsem sla, protoze znam mcr skoro od zacatku. souhlasim s autorwm clanku skoro doslova. bt byl opravdu pro me jen neprijemnych 40 minut hluku a nemocnych hlasivek. kdyz prisli mcr, jakoby se rozsvitilo, presto, ze zvukar asi nebyl z nejlepsicj. koncert jsem si fakt uzila a doufam, ze az mcr prijedou priste, nebudou jim predskakovat bt.

  • Nevim.... (**Sab, 20.06.2007 23:05) Reagovat

    Tak já nevim...každýmu se asi líbí něco jinýho.....já tam byla,ne uplně v davu,le relativně vepředu a myslím,že to bylo super......Talenti to rozpproudili,pochybuju že by to někdo zvládl líp, a Ben si to fakticky užíval-dokázal to přenést i na publikum a to je hlavní...:)

    Potom,když přišli MCR,zdálo se mi to zezačátko celkem slabý,nudný,pitomý a prostě "suchý",le celekm brzo se to taky rozšouplo:) nejsilnější okamžik byla bezesporu ísnička Cancer,to bylo fakt strašně krásný...ale opravdu to mohli ukončovat déle:-D

  • nwm (wellůůů, 03.07.2007 16:17) Reagovat

    mno tajk ja shem tam taky byla a i dyzh se mi to mooocky libilo a billy talent a MCR mam rada, tak emo fakt nejsem a nikdy nebudu.:D smesna moda...sry:D

  • Nemám před maturou (Darca, 18.07.2007 18:26) Reagovat

    Je mi 42 , byla jsem jako doprovod dcery a šla bych klidně zase . Bylo to úžasné a kdo si myslí něco jiného , jeho věc akorát nepochpím co tam vlastně hledal

  • To je ale "cool typan"!!!!!!! (hahaha moc vtipné...) (Belatrix, 12.08.2007 22:20) Reagovat - e

    No,prostě a jednoduše ten "cool typan" na tom koncertě vůbec nebyl,a četl si jiný recenze a chtěl být originální a tak napsal že Billy talent stály za hovno!!!!!!!A Benovi hlášky teda fakt trapný nebyly,lidi až talenti přijedou kdo na ně pude :)?!Já mám teda Chemiky taky rači ale talenti byli fakt lepší a to musim uznat,chemici nebili vůbec špatný ale talenti :)))))))))....ten autor tý recenze je magor a měl by se jít zahrabat :))))))))

  • Billy talent (Tumos, 16.11.2007 22:12) Reagovat

    taky nechapu proc je autor tak zaujaty proti billy talent mne se billy talent libili vic nez MCR asi to bylo zpusobeno taky tim ze se tam porouchala pri MCR technika ale presto nechapu jak muzete rikat ze vic nez hudebni zazitek to byla sranda, Myslim ze ste pobouril spustu fanousku billy talent timto clankem

  • To je sranda že jo? (Piss off, 23.02.2008 00:37) Reagovat - e

    no bylo velice zábavné číst si tenhle článek...nechápu co bylo zlýho na BT...já osobně na koncertu byla a je to nejlepší zážitek co mám...BT sem poslouchala už předtim a myslim že rozehráli hodně dobře a skoro všechny naladili na správnou vlnu, nwm jestli sis toho všimnul ale dost lidí byla spokojená a blbla tam...plus pro ně bylo že měli lepší zvuk než potom MyChem, ale ty se aspoň nevzdali a i přesto jeli a koncert byl skvělej! Cancer byl nezapomenutelnej....

  • ROFL!!! (Pisko, 02.03.2008 19:50) Reagovat

    lol...MCR mozno su troch emo,ale BT rozhodne nie!!!a co o BT napisal...na koncerte som nebol,ale BT boli rozhodne lepsi...akoze,ked idem na koncert,chcem sa zabavit a nie tam sediet a pocuvat hlas presne ako na CD...trapne punkove vypalovacky...este keby hrali punk,ale oni su punkrock!!!

  • recenzor je idiot (ivanka, 21.03.2008 00:08) Reagovat - e

    asi vubec nevi o čem mluví.....billy talent byli mnohem lepší než MCR při těch jsem se vážně nudila....BT mají mnohem leší songy originálnější melodie a navíc mi přijde že zěvák BT měl lepší projev než z MCR.já jsem se svýma kamošema shodla na tom že BT byli mnoooohem lepší a show to byla užasná ....MCR byli pro nás nuda i když pro skalní fanoušky asi nezapomenutelná

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí