LP = big shit!!!!! (eagle-eye, 14.05.2007 07:17) Reagovat
Recenzi jsem ani nečetl, protože u LP je to pro mě stejně zbytečný, jenom vím, že to co předváděli, mělo do nu-metalu na světelný roky daleko. Jejich hudba a zpěv je něco tak otřesnýho. Nechápu proto, proč je kolem nich stále takový humbuk.
jej (piccaso16, 14.05.2007 07:22) Reagovat
a proč to sem píšeš? myslíš že to někoho zjímá?? :D
Spis 4-5/10 (Josh, 14.05.2007 07:46) Reagovat
Jako popovy album z hlediska uspesnosti u nactiletych fanynek tak 10/10, ale jinak 4 -5/10. Chteji hrat rock, ale jejich rockove pisnicky nenabizeji nic zajimaveho - zni moc tuctove a prvoplanovite. A tech par dobrych kousku to nezachrani...
souhlas (shizer, 14.05.2007 08:17) Reagovat
Já s recenzí uplně souhlasím!
Každá kapela se musí posunovat... i těm klukům je ted o něco víc a žijou jiný životy...nedá se čekat že budou tvořit to samý jako ve 20, kdy neměli nic a nikdo je neznal...
iron maiden (Met Dajmn, 14.05.2007 11:00) Reagovat
Prijde mi jakoby chteli vykradat skupinu Iron Maiden, nejen ze prevzali atributy loga mejdnu ale i temer nazev jejich pisnicky "2 minutes to midnight" ... ze by podobnost opravdu ciste nahodna?
MTM - solid rock album (pupkoun, 14.05.2007 11:26) Reagovat
Všechno se někam posouvá a nic nemůže ustrnout jinak následuje stagance a smrt. Je dobře že si to uvědomují i LP, kteří tímhle albem dokazují, že dovedou dovedně zahrát i melodický rock s minimem elektroniky v pozadí. A protože se jim jejich nejnovější dílko dost povedlo (s hodnocením recenzenta 8/10 naprosto souhlasím), myslím, že si po téhle studiovce získají respekt a vážnost i v jiných kruzích než jen u teenagerů. Otázka ale také je kolik těch bývalých fanoušků ztratí...
popík (wries, 14.05.2007 14:25) Reagovat
ano, LP se změnili... přizpůsobují se nárokům většiny... lidem, co poslouchají pop hraný v rádiích... a tak jejich album taky vypadá... nu metal??? kde je mu konec...
lp (muttant, 14.05.2007 15:13) Reagovat
linkin park mi nikdy nevadili, a to metal nemam rad (cize to asi nie je metal:) )
nove cd je fajn, dobre sa pocuva, co je hlavne, ak sa nieco dobre pocuva, tak nech je to pre mna za mna aj pop.
pre mna velke prekvapenie, keby totiz ostali pri starom style, tak by som ich nepocuval.
souhlas (raven, 14.05.2007 16:19) Reagovat
taky souhlasím s recenzí,jinak LP vždy říkaly ,že nechtěli být nu-metal,to už je tam prostě lidi tak hodily
souhlas (raven, 14.05.2007 16:19) Reagovat
taky souhlasĂm s recenzĂ,jinak LP vždy øĂkaly ,že nechtìli bĂ˝t nu-metal,to už je tam prostì lidi tak hodily
Listen to M2M and leave out all the rest! (Eve, 14.05.2007 17:13) Reagovat
Neni to spatne album. LP rikali uz pred vydanim, ze zmenili styl a myslim, ze to udelali docela razantne...ale dalsi CD typu Hybrid Theory nebo Meteora by uz bylo trochu nudny, takze to nebyl zase tak spatny napad. Jsou uz trochu starsi a chapu, ze nechteji na vsechno reagovat revem :-)...Takze uz se fakt tesim na 12.6.
Nuda (MaxFriik, 14.05.2007 18:37) Reagovat
Naprosto tuctová deska, která nenabízí nic nového. LP na této desce hrají to, co jsme mohli slyšet už 100x jinde a mnohdy mnohem lépe. 3/10
to pupkoun: (Josh, 14.05.2007 19:52) Reagovat
mam spis pocit, ze vykradanim milionu popovek si nikde jinde respekt neziskaji (krome poblaznenych 13tek jak ze ten Chester sladce zpiva). Desku jsem slysel nekolikrat a porad mam pocit, ze jsem to vsechno uz nejmene 10 jinde slysel.
tvůrčí krize? (Trips, 14.05.2007 20:07) Reagovat
Já si myslím, že ta změna byla nevyhnutelná. Kdyby vydali třetí desku, která by de facto byla stejná, nejspíš by prodělali - takříkajíc by zaspali dobu, protože celý slavný nu-metal byl hodně sezonní záležitost. A proto MUSELI vyrukovat s něčím novým, i když jim to nesluší a a ani to moc neumí. MTM je absolutně zaměnitelná, tuctová deska, ze které vidět, že nápady došli a nyní se jen vaří z vody, aby se vydělali prachy (nic proti). 5/10
posledna doska?! :) (Brainee, 14.05.2007 21:34) Reagovat
Pamatam si ako razantne zmenili pred par rokmi sound Incubus. Najprv mi to pripadalo ako cisto komercny tah - leti predsa emo, tak museli vynechat elektroniku, pridat viac punkish rytmov a nasadit "oldschool" sound gitar. Napriek tomu ma ich vtedajsia doska presvedcila, ze su kvalitni, aj ked nijak zvlast originalni muzikanti. A teraz pocuvam novy singel LP... no chlapci trosku zaspali dobu. Tak pred 3 rokmi by im to mozno niekto zhltol, ale v dnesnej dobe... jaaaj, teenage kidz maju modly uz davno niekde inde a ktoreho "hudobneho fajnsmekra" bude zaujimat takto neschopna banda?! Myslimdufam, ze toto bude ich koniec... chvalabohu :)
:-) (Ramesse III., 15.05.2007 10:44) Reagovat
Nejdřív se mi nové album vůbec nelíbilo, ale jak jsem si přehrával písničky dokola, našel jsem v nich nové, jiné kouzlo, které mě pohltilo. Už to nejsou ti staří LP, ale Minutes to midnight je příjemná a dobrá změna!! A No More Sorrow je parádní nářez ;-)
----------- (NextE, 15.05.2007 10:59) Reagovat
Změnu ať si klidně dělaj, ale když budu chtít rockové album určitě to nebude nový Linkin Park, album=velká nuda.......3/10
Totalni sracka (Fuckerr, 15.05.2007 13:12) Reagovat
At uz to rovnou zabali ..... uz od Meteory sem cekal komerci .....ale ze takhle zmekci ...do absolutnich sracek..
Fakt doufam ze se rozpadnou (ted budou nactileti pubertaci(cky) remcat ze sem jim to libi mlask), temhle sracum to preju ..
Zdar .... a prejdete na In Flame :_)
to: Fuckerr (pupkoun, 15.05.2007 15:03) Reagovat
No nevim, podle stylu tvojeho psaného projevu a prostoduchého využívání vulgarismů bych soudil, jsi teenager. A podle tvé teorie bys tedy TY měl remcat, že se ti album MTM líbí:-)
Lp No more sorrow (mates, 15.05.2007 15:46) Reagovat
má to riffy jako rammstein, ale chybí tomu němčina.... Ten Chesterův "ječák" se k tomu moc nehodí
Linkin Park (Chazzygirl, 15.05.2007 16:16) Reagovat
MTM je podle mě opravdu užasná deska,určitě nejlepší jakou kdy LP udělali.
Re: SHit (Fuckerr, 15.05.2007 16:55) Reagovat
Pupkoun:
Jasne jakobys vsemu rozumnel :-D ...ja sem prosel vsim moznym metalem ...si poslechni treba Meshuggah nebo Dilinger escape Plan ,nebo Strapping Young Lad ...a pak tvrd neco o teenagerech ...
Jinak proste nechcete nebo se BOJITE priznat ze proste jsou vymekli a stoji to za how... :-) ....bejt to jina kapela tak mate jiny reci
Linkinum se povedlo pouze to Prvni album...byl to neokoukany nu-metal ...a TED !!! Fuck no comment
Přehodnocení názorů (sheeppeace, 15.05.2007 17:30) Reagovat
Linkin Park sem odjakživa bytostně nesnášel, protože ze sebe dělali mega drsňáky, ale teď sem si jen tak stahnul nový cd MTM a není to vůbec špatný, normálně sice poslouchám jinou muziku ( Soulfly, Fear Factory, Killswitch Engage.. ),ale jako oddechovka je tohle cd skvělý:)
Jeden (Ten jeden, 15.05.2007 18:25) Reagovat
Fuckerr: Kdo říkal, že tohle je metal? Je to sice měkký a nic měkčího v současné době neposlouchám, ale každej kdo má aspoň trochu vyčištěný uši, musí slyšet, že to prostě není úplně blbý. Zkrátka každou kapelu nebaví celej život pouze řvát, někdo se pokouší také vytvořit něco podobající se hudbě.
Změna (Karolína, 15.05.2007 18:46) Reagovat
Změnili se. Chtějí získat nový okruh posluchačů(nebo spíš posluchaček) a tak začali dělat hudbu, kde si Chester nezničí hlasivky za každou cenu. I kdyby se nezměnili, tak mají skalní fanoušky, kteří jim ten stokrát použitý nu-metalový postup sežerou i s navijákem. A krom toho to není tak špatné. Hodně změnili melodické postupy a dokonce se objevují durové nápěvy. Já souhlasím s recenzí. Ale Shadow of the day(pokud se nemýlím)mi velice připomíná U2
RE:Vsem (Fuckerr, 15.05.2007 22:55) Reagovat
Hmm ..
kdyz ctu tady ty nazory a hlavne dokola omyvatelne (linkini presli na novy jemny styl ktery se jim poved) ...tak abych vam dal nazornej priklad originality a umeni.....nebot si myslite ze nova deska je melodicka a umi v ni zpivat :-D
tady si poslechnete kvalitu "http://youtube.com/watch?v=8e3Amp4SgOY" MUSE
Nervou tam a ta pisen ma absolutni smrnc ...a to se v dnesni Komercni hudbe prehlizi ...ale to asi nikoho nezajima vidte :-(
P.s. ja jenom kdyby prisli priste s R&B nebo Dance muzikou porad by je zkalni fanousci milovali? ?.....
to Karolína: (Josh, 16.05.2007 08:16) Reagovat
mila Karolinko... on Chester neprestal rvat, on ani jinak uz zpivat neumi a i v tech radoby byladach je ten jeho chrapot dost slyset. A ano ta deska je jen o tom se zalibit nactiletym fanynkam, nic dalsiho v ni neni...
to: fuckerr (pupkoun, 16.05.2007 11:45) Reagovat
Napsal bych ti mail, abych to tady nezatěžoval osobním vzkazem, ale neuvádíš ho. Takže... Ok, všichni už víme, že ty posloucháš skvělou muziku na kterou LP nemají. Všichni už víme, že komu se líbí jejich současný album nemají hudební vkus. Všichni už víme, že tobě se LP prostě nelíbí. Takže zkrátka a prostě buď tak hodný, zkus překousnout skutečnost, že někomu jejich poslední album sedlo a nemusí to být teenager a že to nemusí to být deska vydaná za čistě komerčním účelem (tím spíš, že LP už mají dávno vyděláno) Shrnuto podtrženo- přestaň je tady dokolečka hanobit. Tvůj názor už všichni víme. díky
to pupkoun: (Josh, 16.05.2007 12:26) Reagovat
rekl svuj nazor. Jasne tobe se nemusi libit, ale to zase prece neznamena, ze sem nikdo nemuze napsat, ze je ta deska spatna? Ja treba taky nejsem uneseny z toho, kam LP smeruji... A jeste k tve posledni narazce - kdyz ma nekdo hodne vydelano, tak to znamena, ze pak toci jen kvalitni nekomercni hudbu? Sorry, ale posledni deska je cista komerce, ale jak jsem psal - je to jen muj nazor ;)
Josh (pupkoun, 16.05.2007 13:09) Reagovat
To, co jsem napsal jemu, platí i pro tebe.
Re:Pupkoun :-) (Fuckerr, 16.05.2007 13:20) Reagovat
Tak touhle vetou jsi mne dostal...>"a že to nemusí to být deska vydaná za čistě komerčním účelem" ....... aaaaaa ..vuuubec nejsou komercni ...hrajou alternativni emo :DDDDD. DObrej frk ... asi mas rad ESO na NOVE .. ...protoze nevis co rikas .... na 100% se budou jejich plouzaky a popiky hrat v radiich a na TV hud. poradech, aby meli vetsi prodejnost desek pro vetsi masy lidi .....a to je komerce jako prase ...a timhle vetsinu kapel odsuzuji ...rikam kdyz se vyvyji kapela tak at jede v podobnym zanru a primichava napady .
to pupkoun II: (Josh, 16.05.2007 13:28) Reagovat
Jestli ty nejsi urazlivy teenager co mu sahli na modlu :)) Tak se omlouvam, ze mam svuj nazor a je jiny nez Tvuj ;)
Ale notak... (Arbiter, 16.05.2007 15:55) Reagovat
2 Fuckerr a Josh: Nevim. Neni teď důležitý jestli se mi líbí změna nebo ne a jestli sem skalní fanda nebo jestli to semtam poslouchám..Ale 1) EMO vypadá absolutně jinak je to sračka která má texty a melodii absolutně někde jinde než LP 2) Já vim že je módní říkat že každá pomalá písnička je komerce a pro teenky, ale tohle je dost složitá hudba na to aby ste si toho nevšimli-textem, bicíma, propleteností žánrů, použitejma nástrojema a tak dál..je to vyzrálá hudba a to je fakt kterej by měl člověk co se zajímá o hudbu poznat.Ale to hlavni-když už mluvíte o komerci zamyslete se nad tim- kdyby LP přemýšleli komerčně tak udělaj desku co jede ve starejch kolejích a neriskujou takovymhle způsobem!!! Kdyby chtěli prachy tak tohle by žádnej kalkulující člověk neudělal- logičtější se teda jeví ,že prostě chtěli udělat změnu co je bude bavit..ale ono je poslední dobou fakt moderní mávat rukama a řvát KOMERCE KOMERCE KOMERCE ...
Dejte tomu čas (jr, 16.05.2007 19:44) Reagovat
Nejdřív se mi album vůbec nelíbilo a byl jsem docela brutálně zklamaný, teď mi ale úplně přirostlo k srdci... a na koncert se moc těším. Tohle album vážně potřebuje čas. Jo a mimochodem, opravdu je to občas málo originální, ale když jsou uši šťastné;-) Zpočátku bych tomu byl dal tak 3/10, teď po víc než týdnu poslouchání směle hodnotím 8/10. A nepřipadá mi to jako mainstream, touhle změnou fanoušky akorát můžou ztratit.
to: vy traja (Matt, 16.05.2007 20:18) Reagovat
takze suhlasim s arbitrom a pupkounom
poprve neviem kto zacal oznacovat vela dnesnych kapiel slovickom emo kedze vacsina s nim nema absolutne nic spolocne nie to este LP :D to s tym ze je modne vraviet ze pomala hudba je komercna sracka je uplne pravda a za to ze ty milujes metal cize tvrdu hudbu a linkini hraju uplne inu hudbu nemusis ich odsudzovat...kazdemu sa paci nieco ine a ja by som tiez uvital neake tvrdsie rychlejsie veci ale aj tak sa mi Mtm paci pretoze je naozaj prepracovane a dali si na nom zalezat a urcite to nie je kvoli prachom keby vydali hocijaky iny album tak by ich aj tak pocuvalo vela ludi pretoze ich maju radi ale oni si vybrali styl rockovejsi s ktorym sa da krasne vyhrat a nahrat dobru hudbu...
Tak jinak... (Josh, 16.05.2007 23:17) Reagovat
Ja LP nenazval EMO, ta skatulka obsahuje jine kapely. A myslim si, ze ani nema cenu zde sahodlouze opisovat vyznam slova komerce. Jednoduse - komercni je vse, co je urceno k prodeji. Pro zdejsi argumencaci jsem ale pouzil preneseny vyraz - vse co je urceno masam. Starsi tvorbu LP jsem mel celkem rad, ale uprimne jsem se nebranil zmene. Ale ta zmena neprinesla nic kvalitniho. Jejich stara tvorba byla vicemene originalni a znamenala urcity meznik. Jejich soucasna tvorba ale osciluje mezi styly, jakoby ani LP nevedeli, co chteji hrat. Skladby 02 a 04 maji podobny vytleskavaci zaklad, 03 je optimisticka radoby rockova pohodovka, 06 dava vzpomenout na pomalejsi veci z predchozich alb (pripomina me veci z Reanimation) a 08 'narez'. Zbytek pomale veci. Ano, neco z toho me uvizne v playlistu, ale LP jednoduse spadly do kvalitativni sedi. Vetsina skladeb se da shrnout: sloka 1-refren-sloka 2-refren-refren. Me nevadi ze vymekli. Me vadi, ze delaji neco, co jim nejde (je tu tuna rockovych kapel, co podobne veci vcetne balad zvladaji mnohem lepe)... Tem skladbam chybi napad, silna melodie, neco, co cloveka posadi na zadek. Nyni me prijdou jednoduse zamenitelni. Takze to cele neni jen bezbrehe nadavani, ale vyjadreni nespokojennosti nad tuctovosti desky.
Souhlas s recenzí (Lucas, 17.05.2007 00:04) Reagovat
Já s recenzí souhlasim. Linkin Park jsem začal poslouchat už v dobách, kdy je zatím nikdo moc neznal, a každá jejich nová věc se u mě setkala s úspěchem. Minutes To Midnight je opravdu něco jiného, než co produkovali dřív... Na první poslech jsem byl trošku zklamanej, přiznávám. Ale teď? Líbí se mi to. Neni to tak tvrdý, jako jejich předchozí věci, ale vůbec to nevadí. Nechápu lidi, kteří napíšou - "vyměkli - udělali komerční sračku". Sakra vždyť hudba má navozovat i jiný pocity než jen sebevědomí, energičnost, agresivitu a podobný věci, který se u člověka dostavěj, když si pustí něco tvrdšího. To že něco vzbudí uvolnění, melancholii, stesk... ještě neznamená, že je to komerční sráč.
2 Lucasucas, arbiter (eN, 17.05.2007 09:24) Reagovat
----To že něco vzbudí uvolnění, melancholii, stesk... ještě neznamená, že je to komerční sráč.---- vždyť zažraní metalisti kteří nadávájí do komerce jsou tvrdí, bez emocí ... tedy, aspoň z jejich příspěvků to lze chápat ... nebo se jen stydí za to co se jim líbí ? nevím. V každým případě naprosto souhlasím s arbiterem
No to je sila (Fuckerr, 17.05.2007 14:52) Reagovat
Jak muze Arbiter rict ze emo je shit ,Ty lamo EMO je tezky na poslech a ne kazdymus e libi nebot musis tou nemelodikou se prokousat viz Placebo ,nebo Radiohead.... asi nechodis na konzerty vid ? ..poslouchas asi radio ubozaku.... A jeste rikas ze tohle je slozita hudba ,co je na tom slozityho, ty trapny akordy ....jednoducha melodie ..pche ... si poslechni tohle (http://youtube.com/watch?v=lauKSyePq2w) a pak neco povidej !!!! Jenom by mne zajimalo kdyby dalsi deskou linkini hrali Dance nebo Hip Hop .... urcite by ste fuuurt trvdili jak sou bozi vidte ....
2 Fuckerr (Réceptionniste, 17.05.2007 15:24) Reagovat
Radiohead jsou Emo!!?? :D:D:D děkuju...opravdu jsi mě rozesmál :D asi nevíš o co kráčí tak uz možná radši nic nepiš nebo se ještě víc ztrapníš...jenom rada..jinak k desce MtM tak souhlasim s arbitrem...nemyslím si, že po 10 mil. prodaných alb Meteory nebo kolik se snažily udělat komerční kýč plný patosu a sraček...líbí se mi a i když třeba Shadow Of The Day je fakt trochu moc umela a nudna skladba tak cele album pusobi velmi konzistentne. A myslim si že s MtM osloví právě spíš více dorostlejší generaci než třeba s Meteorou...kterou jsem taky poslouchal..kdysi...ale uz je to davno..:P
Žádnej titulek (Arbiter, 17.05.2007 17:26) Reagovat
2 Josh: Ty máš aspoň ňákej svůj názor a pohled na věc-se kterym docela nesouhlasim ale to je tak jediny co s tim můžu udělat.. Fuckerr? Ten nemá ani jedno ani druhý-ten má hovno...
2 Fuckerr (Aqi, 17.05.2007 19:33) Reagovat
Nevím, jestli jsem si to jen blbě přečetla, nebo Radiohead a Placebo jsou pro tebe fakt emo?
průměr (Trips, 17.05.2007 21:24) Reagovat
Dámy a pánové, napíšu to znova - Linkin Park se nevyvýjejí, ale udělali změnu, kterou z komerčního hlediska prostě museli. V dnešní době se nerodí kapely, které by vydrželi na výsluní 10 let. Jsou jenom sezónní záležitosti - věci, které jsou momentálně in. A tím byli i LP. Ale dnes je vše rychlé a to co bylo cool v roce 2003 (kdy Meteora vyšla), již v roce 2007 cool není. Jejich fandové také trochu odrostli a kdyby byla nová deska stejná jako předchozí, garantuju vám, že by tady bylo TAKHLE MOC remcání nad tím, že to je pořád to samé. Tak museli hoši zkusit něco jiného. Změna image (viz minimalistický a "dospělý" obal alba) a změna hudby. Jenže oni nic jiného, než zatím ukázali nevědí (jako důkaz slouží Shinodovo sólo) a proto museli udělat tohle - jednodušší, mírnější, tuctovější melodie, které se proderou do rádií a šedým masám se budou docela líbit, protože masy jsou taky šedé. A většinou jim jde jen o to, aby píseň byla líbivá a ne moc hlučná, atd.. A to je celé CD MTM. Neurážlivá muzička, kterou si v autě zesílí každý tatík z Horné Dolné. A tím vším se pokoušejí o co? Zachránit prodej a vydělat tím, že si získají kupu nových fanoušků z šedých mas (jejich staří již proředli). V médiích samozřejmě začnou plácat klasické voloviny o těžkém uměleckém posunu do nových sfér atd. 5/10 A to, že se to někomu líbí nikomu nemám za zlé. Já proti popu veskrze nic nemám. Názory nekritických fandů jsou přesně takové - nekritické. Oni CHTĚJÍ, aby se jim deska líbila. Howgh...
a (a, 17.05.2007 22:17) Reagovat
přesně tak :) pro fuckerra je placebo a radiohead nemelodické emo :)
hledá se emo (cuisinier, 17.05.2007 23:19) Reagovat
emo je těžký na poslech a proto se jen málokomu líbí.Něco jako MCHR nebo Pan!c at the disco...proste složitá, nemelodická hudba :P
co prosím? (sonnak, 18.05.2007 10:42) Reagovat
jako někteří jsem desku po prvním poslechu, kdy se mi zalíbila jen Bleed It Out, ohodnotil jako těžké zklamání...co to má být? Jenže jsem tomu dal pár dní...a ne, není to pitomé, není to prázdné, nechce se líbit za každou cenu (jinak by nepotřebovala tolik času), na první poslech opravdu slabota...ale chce to čas, a třeba politická Hands Held High, lahůdka text! Jestli tohle je pro teenky...nevím.
Lepší nemluvit (Fly, 18.05.2007 11:02) Reagovat
Z toho, co jsem četla, jsem došla k názoru, že jediní, kteří jsou v téhle debatě rozumní, jsou Arbiter a Josh, protože ti jediní jsou schopní říct něco na úrovni. A ta troska s přezdívkou Fuckerr mi tady jenom dokazuje to, co si myslím už delší dobu. ;) Podle mě je tahle deska kus kvalitně odvedený práce, LP hudebně prošli obrovským vývojem a odteď už to můře bejt jenom lepší. Doufám... Na desce jsou jak hodně dobrý místa (Hands Held High, In Pieces), tak ty slabší (hodněkrát zmiňovaná Shadow Of The Day). Každej si tam musí najít to svoje, což vyžaduje víc než jeden poslech, takže doporučuju, abyste tu desku hned nazhodili do koše - třeba se na tuhle vlnu naladíte, dříve nebo později. Respektuju negativní názory, jsme svobodná země ;), ale pokud se někdo neumí vyjádřit aniž by 10x použil slovo 'sračka', tak by se měl vrátit zpátky do školy.
ZVUK!! (DUR, 19.05.2007 12:25) Reagovat
Ať je jejich album jaký je, tak ten zvuk je opravdu extraliga nejvyššího formátu- fakt si na něm ujíždim,a musim sklonit před Rubinem klobouk dolů! SUper
linkin park (frantisek dikacz, 19.05.2007 12:51) Reagovat
ja neviem co si mam mysliet o tomto novom albume linkin parku, uvod je hodne dobry, ked zacal druhy song tak jak keby to ani neboli oni, stratili svoj charakteristicky zvuk co je z tejto pozicie dobre, malo do albumu podla mna prispieva Mike Shinoda, cim blizsie sa blizim ku koncu albumu tym zistuje ze linkin park zmenil styl, a presiel na sladky popik okrem par vinimiek na albume, i ked to je mile prekvapenie, ale podla mna stratia vela fanusikov i ked zas ziskaju novych takze to ostane take vyrovnane si myslim, no v kazdom pripade som toto od linkin park necakal, hodnotenie 7/10
Re: Souhlas s recenzí (Barca2, 22.05.2007 18:38) Reagovat
jo přesně souhlasim taky na první poslech sem byla taky zklamaná ale pak když to posloucham víc a víc tak v tom slyšim tu skvělou propracovanost a to se mi na tom CD fakt líbí
dobra deska (Kejml, 23.05.2007 12:43) Reagovat
Sice sem nikdy moc LP neposlouchal, ale uz jenom skutecnost, ze se odpoutali od jejich klasicky nalepky do meli driv, je dost dobra - tim padem se pohnuli dobrym smerem a zvuk dnesky je skvelej!:) Takze souhlas s recenzi. Haha a jeste me pobavily ty nazory specialne fuckera, ty teenagere prosimte! nez zacnes mlet hovna o tom, co jsi naposlouchal metalu atd, zeptej se, jestli to vubec nekoho zajima! tak papa ty cool chlapce :DD
Emm (Kamushka, 24.05.2007 13:13) Reagovat
Já souhlasím s recenzí. Ano opravdu změnili styl. Když sem slyšela jejich album poprvé,tak to bylo docela skamání :( ale jak to poslouchám víc a víc,tak mě to začíná čím dál víc chytat. není to komerční album. Je to album plné nápadů, mové melodie a taky zbytek minulých desek.
LP umí dělat kvalitní hudbu a teď to dokázali
Bla bla (Fuckerr, 24.05.2007 14:31) Reagovat
Kejmle .... ty radsi drz hubu ....ubozacku trapnej ....
Ja jenom se tesim az prijde doba kdy vyjde nova deska od linkinu a budou hrat dance !!! nebo neco horsiho :-) a proste budete poraaaad mektat ze jsou nej boziii a oroginalni ....holt zarputily fanousky nejde premenit vidte :-DD
P.s. proste kdyz hudba nema NAPAD (linkini opravdu nemaji napad ... u mne teda ne ... znam jiny a lepsi kapely s timhle stylem) a RIIIZ tak to nema cenu poslouchat
To uz Dechovka je lepsi :)
si me dostal (Kejml, 24.05.2007 18:21) Reagovat
:D:D chlapce, nebudu te tady rozebirat, myslim zes nas tady dostal vsechny - hlavne s dancem a s tim ze radiohead a placebo jsou emo :D:D Tobe by meli rodice internet zakazat.
Sakra dobrý nu-metalový boyband (zputnik, 24.05.2007 19:42) Reagovat
S tím, že zní LP jako "tvrdí Backstreet boys" žiji už několik let (ehm, přirovnání k nu-metalovému boybandu je dost trefné). To, že všechny jejich předešlé songy mi zní stejně? Nepopírám... LP pro mě ale měli vždy to velké plus, že ten jejich "jeden song" zněl sakra dobře. Poslouchám milion jiných věcí, ale s LP je imho nutné počítat. Umí a na této desce ukázali, že to umí excelentně. A hrát si na pozéra a snižovat LP jen proto, že si to myslí okolo nespočet lidí? Trochu dětinské a pokrytecké... MTM je imho výborná deska, která ukázala, že LP umí zahrát víc než jen ten "jeden dobrý song". Nevím, jak je to s všeobecným míněním o takových (ehm, "nu-punkovými) Green Day dnes, ale v polovině devadesátých let byli shazováni z podobných důvodů jako LP.
len moj nazor (lydka, 26.05.2007 00:50) Reagovat
nehovorim, ze je to pecka ako ostatne,ale dokazali ze vedia zahrat aj nieco ine.nieco co by proste nikto necakal.to sa im podarilo,len neviem ci urobili dobre.osobne ma dost sklamali,lebo uprednostnujem nieco tvrdsie s hudobnych skal.a toto sa mi uz fakt podoba na tie sladucke skladby. cd MTM pocuvam takmer kazdy den aby som tam nasla nieco co by bolo naozaj "ich" ale ... nejako to nejde. pesnicky su zbitocne jemne a urcite stratia vela fanusikou.nehovorim ze aj mna.ja si pockam na dalsi album a dufam ze zasa ude super
Skoda (Hmmm, 26.05.2007 01:05) Reagovat
Myslim si, ze udelali chybku... Vzdycky se snazili vypadat, jako kapela, ktera ma rada svy fanousky a ktery je jedno nazor okoli... Ale ted ukazali, ze komerce je jim blizsi nez ty lidi, co doufali v nejakou dalsi a lepsi hibryd theory... Verim, ze takovy CD se da poslouchat porad dokola, takze reci, jako ze uz to tu bylo atp. jsou na miste, ale uprimne, vadilo by nam to? Nam co zname vsechny texty, protoze na tom absolutne ulitavame, nam co Crawling zni v usich jeste dlouho po tom, oc dohraje... Zklamali me a to jsem je mel moc rad...
Maaainstreeeaaaam (hujjer, 26.05.2007 12:30) Reagovat
Hodně lidí tu proneslo to, co si myslím taky: ztratili svůj charakteristický zvuk, invenci, začali skládat opravdu NECHUTNÉ jednotvárné cajdáky... Chester nemá na cajdáky ten správný hlas, není to Adam Levine z Maroon 5... Z desky se mi líbí jenom "Bleed It Out" protože i přes to divné tleskání a tamburínu to zní jako LINKIN PARK, neznám žádnou jinou písničku, jako tato... Pak ještě "In Beetween", protože je to sice popíček, ale zní to originálně... Ale i tyhle dvě písničky jsou jenom slabším odvarem toho, co LP dokázali vytvořit dříve...
Hej, otevřete oči: v Hands Held High je VOJENSKEJ BUBEN A ZPÍVAJÍ TAM "AMEN"!!!
SAKRA! ČTYŘI ROKY! CHÁPETE TO? ČTYŘI ROKY JSEM S NAPĚTÍM ČEKAL NA NOVOU DESKU, ČTYŘI ROKY JSEM JIM TRPĚL PROPÍRÁNÍ STÁLE STEJNÉHO MATERIÁLU, REMIXŮ, FEATURINGS A PAK: konec legendy... Ztráta FANOUŠKA a FANOUŠKŮ a nábor nových fanoušků v řadách patnáctiletých slečen, protože pro ty jsou pecky, jako "Leave Out All The Rest", "Shadow Of The Day", "Hands Held High", "Valentines Day", "In Pieces" nebo "Little Things Give You Away", jako stvořené...
Jak to vidím já (Jan Mrázek, 26.05.2007 17:16) Reagovat
Asi takhle...LP mně nikdy nevadili...ale nikdy jsem ani nebyl jejich fanoušek, měli pár dobrejch songů, celkem good klipy, ale to co hráli kdysi mně přišlo, že byl mix mnoha stylů za účelem líbit se co nejvíc lidem...byl to z části hip-hop, z části metal, z části elektronika...takovej dost ´´cross-over´´...Normálně bych si tuhle desku nekoupil a asi ani neposlech..ale brácha si koupil novej mobil a tahle deska u toho byla zdarma jako dárek...tak sem si ji poslech, čístě ze zvědavosti a musím říct, že je slyšet znatelnej posun, a dle mého názoru je to posun správným směrem k tzv. ´´dospělejší tvorbě´´ Určitě to není hudba pro teenagery...je to rockovější...je to tvrdší...(místy) a místy to je naopak znatelně vyměklejší…je to fajn...Občas tam jsou slyšet vlivy, nebo náznaky podobnosti s jinejma kapelama...třeba taková Given Up to je vypalovačka jak bejk… Leave Out All The Rest je taková baladička…trošku popovější, ale kytary jsou dobrý…Bleed It Out…tak to je moje oblíbená…je zní znát, že se při ni kapela fakt bavila…je z ní cejtit uvolnění…je to idealní skladba na koncerty…takový to ´´put your hands in the air´´typ skladby…tleskání…to bude na živo trhák…Shadow of the Day…začátek zní malinko jak Depešáci…taková pohodička…keyboard v pozadí…další ploužáček…smyčce tomu dodávaj ten ´´správnej patos´´….What I´ve done…jedna z mála skladeb která zní jako starý LP…asi vzpomínka na starý časy ….Hands Held High…tak ta mě dostala…ze začátku to zní jako horší vyhrávka od Coldplay…pak se přidá ten vojenskej marš rytmus a na mysl mně leze Eminem a jeho Like Toy Soldiers…však text se zabývá podobným problémem…a ještě to Amen…Amen…to je zase jak v kostele…hodně zvláštní skladba…No More Sorrow…zase začátek ala Coldplay…melodika…ale pak přijdou zase pochodový bicí…a tvrdý kytary…a začně mě to připomínat Rammsteiny…uplně vidím ty šlehající plameny a hořicí kytaristy..:-D…..Valentines Day…tak už ten název mě trošku vystrašil…asi nejslabší píseň z Alba…jsou to takový Maroon 5 v rokovým kabátku…nůďo…In Between…uvodní part na cello mě připoměl Apocalypticu…dost monotóní skladba…žádnej vývoj…taky docela zývačka…In Pieces…elektronická vyhrávka…ze začátku měkota…pak to malinko přitvrdí, ale celkově taky nic moc…nadjou se tam kvalitní momenty, hlavně co se týče kytarovýho partu…ale jinak…no a na závěr by mělo vždycky přijít to nejlepší…The Little Things Give You Away…zde to ale neplatí..místo pořádný vypalovačky na konec je tu utahaná skladbička s akustickou kytarou ala anglická moderní kytarová kuchyně…sice ke konci trochu přitvrdí, ale furt je to odpočinkovka…a to je konec děti…co říct na konec…album to není špatný….je dospělejší…klidnější…zamyšlenější…hodně kytarový…a kytary jsou odehrány fakt dobře…hodně mě ale jako bubeníka zklamal bycí part….bubny jsou nevyrázný…jednoduchý…nudný…tam je hodně prostoru ke zlepšení…celkově je tahle deska o hodně klidnější a pomalejší což není vůbec na škodu…jistě skalní fanoušci LP budou asi zklamaný…už to není ta stadionová hopsačka a euforie jako dřív…je to spíč takovej Rock-Pop pro starší vyzrálejší publikum…no celkově je to tak 6 až 7 z 10…Lpmani to asi nezkousnou…ale zas si myslím, že mnoho nových fandů přijde…LP si to zaslouží…
P.S.: ta poznámka o Emo a Radiohead mě fakt pobavila...to je vtip týdne...možná návrh pro redakci...mohla by zavést novou sekci...vtipných citací z fóra..občas to jsou perly...Fuckerrr je holt vtipálek...sice si říká něco o hloupejch puberťácích, ale jako ze svých zkušeností tipuju že mu je tak maximálně 18...takže.....však víte ;-)
aspon ze tak (Fuckerr, 27.05.2007 15:59) Reagovat
Asi jo ..... Radiohead nebude EMO ...mate pravdu :( byl sem unesenej ...asi to bude spise alternativ jako ty Placebo .... Konecne mi potesil nazor "hujjera" u kteryho si myslim to samy .....jo zlatej Devin Townsend
zajimave (rionka, 06.06.2007 20:39) Reagovat
no. prvne sem tomu take nemohla prijit na chut, ale postupne se to nejak samo vsaklo. zvukove super, nektere kousky jsou navic velmi chytlave a usazuji se samy od sebe v hlave (nepr. In Pieces, Leave out all the rest). Prvni singl se mi moc nelibil, je prilis "radiovej".. nicmene na desce jsou nektere momenty moc pekne, nerikam vsecky, nektere songy si nevybavuju, jine si poustim do typicke nalady. nejlepsí kousek je nejspis Given Up... Celkove shrnuto, je to kvalitni vec, vyzaduje trochu casu, chce po fanouskovi aby to absorboval. ano, je to emocionalni, ale prosim pekne, se slovem emo dete do kopru, pac to je nazvoslovi patnactiletych ctenaru bravicka. de facto bych tak zaradila i pojem nu-metal. a je fakt ze je mrtvy, pokud tedy nekdy zil. nicmene LP svou smrt prezili a dostavaji se krapet jinam a delaji to velmi elegantnim zpusobem. uz jsem zvedava, co bude priste :)
hmm 3/10? (Peter, 07.06.2007 08:27) Reagovat
LP nikdy nehrali nu-metal (pokud za jeho predstavitele beru Korn, Ademu...). Ale ted nehraji snad ani rock. Vice nez polovina alba je prospikovana sladakama. A zbytek to uz nezachrani. Celkove je album strasne nevyrovnane, jakoby sami nevedeli, co ted vlastne chteji hrat. Za me tak 3/10.
Největší zklamání (Kevin, 11.06.2007 10:51) Reagovat
Chtěl bych znát recept na to, jak mám poslouchat tak nudnou a popíkovou sračku jako je tohle... Linkini byli pro mě vždycky srdcová záležitost, ale to, co po čtyrech letech vyplodili je fakt horší než moje babička v pyžamu... Všichni tady říkáte, že vyspěli, že je z toho cítit dospělost a že trocha cajdáku a popu nemůže vadit, ale víte o co jde? Že když dostanu chuť na pop, hodim tam Maroony, Fergie, Nelly Furtado a sto dalších kapel nebo zpěváků/ček, ale nikdy by mě nenapadlo, že do týhle kategorie zařadím i linkiny! nechápu, co je vedlo k tomu, aby až takhle rapidně změnily žánr... Jo, je pravda, že Bleed It Out je fakt super song, stejně tak i What I´ve Done, i když se celkem brzo ohraje, ale dál jsou na albu jen věci, který na mě dýchaj támhle jako Fort Minor, támhle jako Eminem a tvrdý songy jako Given Up potom těm mejm klukům nevěřím, že je myslej vážně... Pro mě je to konec jedný éry a rozčarování. Je škoda, že není žádná taková druhá kapela, která by mi mohla naservírovat vypalovačky typu Faint nebo One Step Closer, když vím, že od mejch dříve oblíbenejch Linkinů to už čekat nemůžu.
Ste všichni chudáci (Ace, 29.06.2007 16:13) Reagovat
Tak podivejte se pánové.Nechápu o co se tady snažíte že shazujete Linkiny.Co se týče mě tak MtM je nejlepší deska co vydali a to že tam je dost pomalejch písniček mi vůbec nevadí ale o to tady nejde.Skuste jeden z vás velkejch muzikantů něco složit a já vám to pak okomentuju a věřte že to nebude žádná chvála.Běžte všichni do prdele se svejma zasranejma názorama.Podle mě ste všichni uzakomplexovaný idioti co nemaj o muzice ani šajn.Takže na závěr až někdo z vás něco složí tak mi napište a uvidíme.Jo a děte do prdele
2ace (ian69, 29.06.2007 17:46) Reagovat
Já bych Ti i napsal, ale jestli bys to se svou žalostnou znalostí češtiny pochopila :-)
2ian (Ace, 30.06.2007 15:48) Reagovat
I think my english is quite better than my czech language.Don´t know what you meant by ´my czech´but i didn´t find any grammer mistake so stfu.BTW iam not a girl i am guy and you are a gay.Please don´t try to say that my english is bad or something like that.And I am not accepting opinions from ppl like you.I even don´t want you to send me anything you freakin idiot.Kdybys nerozumněl tak se zeptej maminky nebo tatínka možná přeloží
Ano (Welvia, 30.06.2007 19:58) Reagovat
Naprosto souhlasím s recenzí. Líbí se mi i toto. Možná jsem teenagerská slečna, ale mám ráda rock, metal, nu - metal atd.
To, co ukázali Linkini na MTM je úplně něco jiného naž hudba na předchozích deskách, ale jsou to Linkini a ti pro mě nikdy neztratí kouzlo. A pokud mám chuť na něco tvrdšícho, prostě si pustím Faint, One step closer, Papercut nebo In the end.
Zklamání (Fight, 01.07.2007 16:41) Reagovat
Ach jo. Crawling, Numb, In The End, Faint, Breaking the Habit... samé jedinečné aongy, jejichž melodie mi navždy uvízly někde v hlavě a které prostě vždycky vynikly už prvními tóny mezi jakkoukoliv jinou muzikou. Ale co je tohle? Jakkákoliv jiná kapela, jen šedá masa zvuku. Škoda, jedna z mých oblíbených kapel si mě osobně ztratila.
to Fight (Ace, 05.07.2007 17:02) Reagovat
Songy který si vyjmenoval jsou jedinečný ale skus si to poslechnout znova.Given up-je tam skvělá kytara a ten Chesterovo zpěv(18 vteřin řvaní bez přestávky) Leave out all the rest-Pomalejší song kde Chester ukáže i jinou polohu jeho hlasu a refrén je úžasnej.Bleed it out-skvělej nápad zakomponovat celý studio do nahrávky,je to jedna z těch která je jak ze starýho alba Mike rap,Chester refén.Shadow of the day-Nádhernej ploužák stylem spíš k U2 kterej Linkini zvládli na jedničku.What I´ve done-tenhle song je symbol celýho alba,výbornej klip,skvělý bicí a basa.Hands held high-Tak trochu stylem Fort minor,Mike dostal prostor na rapovej song + celá kapela zpívá AMEN.No more sorrow-k tomuhle songu můžu jedině říct že je to nejtvrdší písnička co Linkini udělali a pro mě jedna z 5 nej písniček LP.Valentine´s day-nevýraznej začátek ale pak to graduje (I never knew what it was like,to be alone....).In between-Mike jak ho neznáme ale přesto jsme věděli že to v něm je,zamysli se nad tím proč to nezpívá Chester.In pieces-Vypadá jako další slaďák ale první zdání klame,skvělý klávesy v mikovo podání a suprově odzpívanej Chesterov refrén.The Little things give you away-Pro mě osobně textově nejsilněší písnička LP,akustická kytara v Mikovo podání je krásná a do songu výborně zapadá(na živo ještě lepší což s koro už nejde).No roads left but one-Další Mikovo písnička a opět se tam Mike hodí víc než Chester,Klidně mohla být zařazená jako 13 kus ale rozhodně by neměla nahradit žádnou která tam už je.Pro mě MtM 15/10,jo maj to u mě nad limitem kluci a za koncert 20/10
Rofl (gumid, 05.07.2007 17:36) Reagovat
Vy jste se zbláznili? .. Ace má pravdu, poslehněte si to pořádně ... MtM je podle mě nejmetalovější céďo který jsem od nich kdy mohl slyšet (:-D ) ...
Ty songy z týhle desky mají takovou hloubku jakou bych nečekal ... Jakože songy z meteory atd. jsou tvrdší ( zdáním ), vyzpíváný, tak bych řekl, že oproti MtM je to slabý ... Pokaždý když si pustím "starý" linkiny dostanu nehoráznou chuť na jejich nový pecky, který jsou uplně jinde, ale v jejich podání ...
Teď je to podle mě už hudba, u který se krom poslouchání musí přemýšlet nad tím, co vlastně hrajou ...
Prostě .. dokonalý ..
Mimochodem : (gumid, 05.07.2007 17:41) Reagovat
Jo a vy dementi ... Jak může někdo říct, že pomalá písnička nemůže být rock, či dokonce nu-metal nebo dokonce METAL ... Vy jste asi blázni? Posloucháte někdo slipknoty? ... Asi ne, protože kdyby jo, nemelete takový sračky ... Slipknoti maj tvrdý drsný písničky, ale když hoděj mezi lidi nějakou pomalou věcičku .. větší nářez jsem neslyšel .. A kdo se zaposlouchá do MtM, tak to uslyší ... Pokud teda není uplně hluchej a nemá v hlavě už tolik popovejch sraček, že to i jak retard slyší v linkinech .. rofl dofl, imho
Noooo (wink, 17.07.2007 20:33) Reagovat - e
zatiaľ som ho nepočula celý, ale tie popové songy...ale no more sorrow je náter aj what i done
Pop jménem Minutes To Midnight (Kagutsuchi, 09.09.2007 12:33) Reagovat
Jediná písnička co za něco stojí je Bleed It Out, a to ještě jen na začátku,co tam rapuje Mike Shinoda. Zbytek je nuda. What I´ve Done je slabý odvar ze všeho, co kdy dělali, písnička nemastná, neslaná.. Shadow of the day zní jako With or without you od U2, Leave Out All The Rest zní hrozně popově.. o zbytku radši ani nemluvim..Rádoby řev v Given Up..... asi takhle...... podobně jako toto cédéčko zní s nadsázkou i Dangerous and Moving od Tatu...
pro big shit.... (Sokol, 19.04.2008 15:08) Reagovat - e
a víš že Chester je považován za jednoho za nejkvalitnějších zpěváku na světě?.....takové vokály nedokáže dat nikdo!!!!!
Re: pro big shit.... (a, 19.04.2008 16:15) Reagovat - e
kým?
Re: pro big shit.... (SOkOL, 19.04.2008 17:53) Reagovat - e
odborníky....divej...kdo dokáže davat takove vokály jako on?..nikdo...dokáže zpívat neksutečně těžké pasáže...ne ež bych byl nejaky velky fanda LP ale mosím to taky uznat..a ma neuveřitelne hlasivky...divím se že ten jeho zpěv (někdy řev vydrží)....můj táta učí na konzervatoři....a taky to jen potvrzuje...proste chester z naprostého řevu dokáže naraz zazspívat jemný vokál......
Re: pro big shit.... (a, 19.04.2008 20:09) Reagovat - e
kterými "odborníky"? :) jako že někdo umí vřískat a k tomu nahodit jednu jinou polohu hlasu bez nějakýho valnýho rozsahu tak to neznamená že umí zpívat, zpívat uměl Freddy Mercury
Re: pro big shit.... (Kagutsuchi, 20.04.2008 19:30) Reagovat
Ano, takový zpěv opravdu se jen tak nevidí
www.youtube.com/watch?v=BxZSoTs5idU ...
Re: pro big shit.... (Kagutsuchi, 20.04.2008 19:31) Reagovat
Teda, myslel jsem "zpěv" ...
Re: pro big shit.... (sOkoLA, 21.04.2008 09:00) Reagovat
stane se i nejlepším.......ale kdo byl na jejich koncertu v praze neuvěří....Chester byl famozní.........ale prostě v současném hudebním světě nemá konkorenci...
Re: pro big shit.... (sOkoLA, 21.04.2008 09:02) Reagovat - e
Cože????????,,, nulový rozsah??? to nemyslíš vážně......hej ty si dej párá prášků a pár facek...ono to pomáhá :-)
Re: pro big shit.... (sOkoLA, 21.04.2008 09:05) Reagovat - e
tady máš video kde zpívá bez jediné chyby...neskutečné....tak dobře to enní ani na mp3....
www.youtube.com/watch?v=ocvRj3UesR0
Re: pro big shit.... (a, 21.04.2008 10:12) Reagovat - e
tak supernulový rozsah no :)
můžeš mi předvést kde v tom klipu cos poslal je jakákoli jiná než ta jediná plochá poloha kterou umí? takhle plochej umí být i průměrnej finalista české superstar
prostě se na lidi co umí doopravdy zpívat nedotahuje ani náhodou :)
Re: pro big shit.... (sOkoLA, 21.04.2008 17:32) Reagovat
tak mi ukaž lepšího zpěváka:-)
Re: pro big shit.... (sOkoLA, 23.04.2008 17:47) Reagovat - e
mlčení beru jako že na nikoho nepřišels a došla ti slova.....:-)
Re: pro big shit.... (a, 23.04.2008 20:07) Reagovat - e
aha :) všichni asi mysleli že tobě došla slova vzhledem k tomu že jsi nepředvedl kde že je to jeho pěvecký umění ve videu který jsi tu prezentoval jako vrcholný pěvectví
ale dobře, ikdyž tu jedno jméno padlo už předtím, tak můžu zmínit třeba George Michaela, Davida Bowieho, Davea Gahana, ale vzhledem k tomu že lepším zpěvákem je skoro každej kdo nezpívá až tak průměrně jako zpěvák linkinparku tak si můžeš dosadit kohokoli kdo tě napadne :)
minutes to midnight = zklamání (Iceman, 19.08.2008 10:56) Reagovat
ok, chápu že se kapela chce někam posouvat, v tom jim nebráním, ale podle mě se hodně posunula k mainstream popu.. LP byli díky svým prvním 2 albům zajímaví a přinášeli něco nového do hudebního světa.. ale teď naštvali velkou část svých fanoušků kteří byli zvyklí na jejich starý(a podle mě skvělý) styl.. doufám že další album bude o mnoho lepší a rockovější, protože jestli ne, tak jim hrozí že ti co je měli rádi díky tomu jací byli, už je mít rádi nebudou... omg LP byli vždycky Rockstars a ne Popstars!!!
skvely album (kostkacz, 16.03.2009 21:26) Reagovat - e
ja s linkinama zacal pozde,prvni album co sem od nich slysel bylo prave tohle. A zamiloval sem si ho. Stejne tak sem si pozdeji zamiloval i Hybrid theory a Meteoru ale pokud Linkini jit dal touhle cestou, ja to beru. Tohle se mi proste libi
Ehm (Nero, 28.10.2009 22:08) Reagovat - e
Oproti minulím CDs megální pokles...Tohle album je prostě komeriční sra*ka, ted se docela stydím že jsem byl řádnou chvíly v LP fanclubu
xx (Jaymz, 19.09.2010 16:52) Reagovat
Po vydání tohoto alba sem si říkal 5-6/10, protože to co jsem na nich oceňoval v předcházející tvorbě tady nacházím mnohem míň, postupem času ale zvyšuju na 7/10, protože se jedná o povedený altrockový kousek s příchutí metalu v given up či rapu v hands held high, je vidět, že si chlapci vyháli. Deska má určitě čím zaujmout a jedná se pro mě o nadprůměr.
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)