good morning (Martin, 26.03.2007 08:54) Reagovat
Velmi výstižná recenze na velmi dobrou desku:)
opět ukázali českým kapelám záda...(9/10) (eagle-eye, 26.03.2007 09:10) Reagovat
Sunshine natočili odlišnou desku než předchozí dva počiny, nicméně opět mě posadili na zadek a poukázali na svoji výjimečnost na jinak nudné české hudební scéně. Opět se jim podařilo natočit desku bez hluchého místečka a s každým dalším poslechem zážitek roste. Velmi příjemně se mi poslouchají Karlovi hlasové proměny a hudebně bych přirovnal k současným Bloc Party, najdeme i něco z The Cure nebo Depeche Mode, ovšem poctivě zabaleno a servírováno Made In Suns. U mě osobně již třetí deskou potvrdili svojí výjimečnost u nás, obávám se však, že i přes širšímu publiku tentokrát přístupnější desku, zaslouženého úspěchu a větší pozornosti a oblíbenosti u zakomplexovaného českého publika se jim nedostane a dál budou v kurzu Kabáti, Billové a jim podobní hudební prznitelé.
... (vláďa, 26.03.2007 09:33) Reagovat
deska je to opravdu dobrá, byť velmi odlišná od moons, při prvním poslechu jsem si říkala "co to sakra je?kde je ten šílenej progress z moons?", druhej poslech tenhle názor zabalil do pytlíku a poslal expresem přes oceán, ta deska je ku**a dobrá!
tak nam to zase ukazali (petr, 26.03.2007 11:07) Reagovat
rano jsem si hned koupil desku a uz jsem ji slysel 4x. jednim slovem SKVELY! jasne, zmenil se zvuk, trochu jsem se toho bal, nejsem zadnej popar :-) ale o tom to je, kapela se ma vyvijet a sunshine se vyviji! paradni pisnicky, silne melodie. Kluci, gratuluju a preju hodne stesti!!
9/10.... minimálně (gish, 26.03.2007 11:13) Reagovat
...tak desku jsem už slyšel 4x a pořád jsem z ní unešenej... je to sice výrazný zjemnění oproti minulým počinům, ale to mi vůbec nevadí.... ba naopak, jsem opravdu nadšenej.... myslím, že letos se nenajde moc desek (a nemám na mysli pouze tuzemské), které by se této minimálně vyrovnali.. z dosud vydaných alb snesou srovnání zatím pouze noví Bloc Party... a souhlasím s eagle-eye, že tam je trochu znát podobnost....
Good, good, ale víc melodií by neuškodilo (Sigi, 26.03.2007 11:31) Reagovat
Sunshine pro mě byli dycky takovou divnou partou...osobně jsem jim tu "světovost" nikdy moc nežral, a přestože je určitě obdivuhodné s jakou pílí a pracovitostí se snažili prorazit venku, tak výsledek ukázal, že sebelepší česká kapela musí zkrátka vzít zavděk úspěchem doma... Myslim, že kdyby si to uvědomili před lety, tak mohli ušetřit spoustu času a určitě by měli lepší pozici než teď, kdy musej přesvědčovat místní zabedněnce (s výjimkou pár zasvěcenců), že jejich muzika stojí za poslech...ale abych nebyl generálem po bitvě: nová deska je určitě to nejlepší, co Kay a spol. kdy natočili. Zatímco předchozí desky kvůli své "alternativě pro alternativu" mohli těžko zaujmout širší publikum, Dreamer je o hodně přístupnější, aniž by přitom ztrácel syrovost a neklid předchozích desek..jen škoda, že v té melodičnosti a "písničkovější" stavbě nešli Sunshine ještě dál...pak by to mohla být skutečně zásadní a při troše štěstí přelomová deska českýho rocku pro 2. tisíciletí. Pro mě a pro pár lidí sice bude i tak, ale to je pro Sunshine příliš malá odezva na to, jakou by si zasloužili...
Zatim slabota, kopirka,zlodejina (Tonda, 26.03.2007 12:37) Reagovat
ja tam tech chytlavejch melodii moc neslysim a to je ten problem. Na Velvet S. jich taky moc nebylo,ale bylo to jeste docela tvrde album,jenze kdyz nekdo vymekne a nedoda melodie,tak je to o nicem.
Nemam nic proti mladym kapelam,ktere si berou inspiraci,ale pojdme se na to podivat,na predchozim album se mi libilo nejvic What you've got{vykradeny J.Division]
a Victoria secret blackmail{vykradena kytara z Interpol]
pak Suns natocili pisen We dont believe in hype,coz je vykradenej Bitter End od Placebo.
Top Top je otresnej ,nudnej singl,ktery je udajne vykradenej Clash.
Dam jeste Suns sanci,ale jejich moderni zvuk,kterej je odprostenej od ceskeho rybnicku,mi prave kazi ty kradeze. TO neni inspirace,Bloc Party si urcite taky obcas neco vypuci,ale tohle jsou zjevny kradeze,asi by je mel nekdo z umelcu dat k soudu,aby jim to zatrhl, panackum.
kreativita (r, 26.03.2007 13:09) Reagovat
Vykrádání je silný slovo, pouze je potlačena jedna ze šložek kreativity, kterou je umění zakrývat zdroje své inspirace. Nicméně ostatní složky potlačeny nebyly a deska se tak dá nazvat originální
Tondo (Acrobat, 26.03.2007 13:16) Reagovat
kdyby to bylo tak jak rikas, museli by dneska dat k soudu vsechny vcetne Placeba, U2 a kdovikoho jeste. Vsechno uz tu nejak nekdy bylo a kazdej vychazi z muziky kterou posloucha a nejak se to projevi.
Nova deska Sunshine je pro me prijemnym prekvapenim, mozna pro nekoho vymekli, pro me je to ale hodne poslouchatelna zalezitost a tesim se na koncerty kdy konecne poznam jednu pisnicku od druhy.
Kdyby sly vsechny cesky kapely touhle cestou bylo by nam vsem hej :)
to ben (thief and lawyer, 26.03.2007 14:00) Reagovat
bene, recenze jako mozaika z nalíčených a přestylizovaných póziček o děvkách a párty vyzařuje notný kalkul. napadá mě slovo klišé. ale na druhou stranu, jak psát recenzi na vykalkulovanou a přestylizovanou hudbu, u které se klišé nabízí jako středobod všeho? takže ve finále si některou tvoji "vtipnou" hlášku z téhle recenze přečtou tv fandové v Ladí neladí a zbytek z nás si zatím koupí nový Sunshine v nedělním hypermarketu. Novinka Sunshine je vyčpělá, klišoidní, bezzubá a trapná. Jako když někdo onanuje u světovosti WWW a zapomene, jak doopravdy zní okolní svět v roce 2007. Sunshine byli světoví, teď už jsou zase táborští. Dreamer mi připomíná moje spoďáry Calvin Kline, když se vrátím z pátečního tahu. Hodně párty, hodně smradu.
No.. (acrobat, 26.03.2007 15:28) Reagovat
predtim jste Sansajnum lezli vsichni do p*dele jak jsou uzasny a ted se zase vsichni predhanite v tom jak je odstrelit :o/ di si pustit Kabaty, ty jsou aspon porad stejny - Teplicky.
Bych blil, co Cech to hudebni znalec, je to znat na setlistech radii
helen (helen, 26.03.2007 15:50) Reagovat
Strasne mne zklamali.Kopirka, vykradacka poza.Nuda.Jen zvuk je ok....
to acrobat (thief and lawyer, 26.03.2007 15:54) Reagovat
Samozřejmě, že budu chválit Coldplay za Parachutes a za XYU je pošlu do*rdele. Jenom křivák může plácat Sunshine po ramenou za tenhle provar.Malý ale český, a proto dobrý, co?
ha, ha, zas pan nějaký pan chytrý (yan, 26.03.2007 15:56) Reagovat
tak nám milý "thief and lawyer", pověz u čeho z české produkce tak rád onanuješ? když teď už víme že dreamer od sunshine a neurobeat od www to nejsou. chápu tě, obě jsou totiž hlavně skvělý k poslechu.
reakce na t and l (frody, 26.03.2007 15:58) Reagovat
Dreamer mi připomíná moje spoďáry Calvin Kline, když se vrátím z pátečního tahu. Hodně párty, hodně smradu.
hahahaha kamo.hlavne,ze tvy stesky klisem netrpi
to yan (thief and lawyer, 26.03.2007 16:01) Reagovat
Nějakou dobu jsem mastruboval nad starýma Priessnitz a naposled nad debutem Bratří Orffů. a teď už si to dělám jenom nad myspace. zkus to taky. jestli teda nejseš na filmy pro pamětníky.
to frodo (thief and lawyer, 26.03.2007 16:06) Reagovat
ty mě ale vůbec nečteš. ..jak psát recenzi na vykalkulovanou a přestylizovanou hudbu, u které se klišé nabízí jako středobod všeho...;-)
t and l (frody, 26.03.2007 16:13) Reagovat
jo.ok.uznamvam.mas pravdu
nechápu včem vidíš rozdíl (yan, 26.03.2007 16:14) Reagovat
to thief and lawyer. nevidím v čem vidíš rozdíl. bratři ti vzhledem k světu příjdou neopakovatelní? a priessnitz s nebel a spol. taky? skvělý desky, ano, ale nic víc. že jsou suns kopírka? ano, celá slavná světová kytarovková scéna je nakopírovaná. a rozdíl mezi www a the streets vidím jen ve formě výpovědi a v naštvanosti.
benjamin slavik (killer, 26.03.2007 16:28) Reagovat
ten kluk, je recenzi od recenze lepsi, myslim, ze jednou Benjamin bude velkej publicista, zacinam mit pocit, ze je ho na musicserver skoda:) ale at rozhodne bojuje a pise, jednou to mozna bude stat za to...
to yan (thief and lawyer, 26.03.2007 16:28) Reagovat
řeknu na to jen tolik, že i mezi kopiema můžou být malý originály. a to nechť je patřičně ceněno. když přišli Interpol s Turn on the bright lights, taky to nebylo nic novýho pod sluncem. A stejně nakopali koule celé scéně. To samý Strokes a nakonec i Bloc Party se Silent Alarm. sakra, neřikej mi, že nepoznáš, když je něco mezi tím vším prefabrikátem dobrý nebo unikátná nebo jen dostatečně jiný. poznáš. když slyším na Dremerovi ryff z Weekend in the city, trochu mě mrazí.
ach jo, vy zamindrakovani odbornici (honza, 26.03.2007 16:36) Reagovat
kdo chce psa mlatit, klacek si vzdycky najde, ze. sahnete si do svedomi a mejte trochu nadhledu. myslim, ze by jste meli byt radi, ze v cechach neco takovyho vznika....
9.5/10 (hana, 26.03.2007 16:42) Reagovat
davam 9.5 z 10 bodu!!! a to kazdopadne
9/10 (Lateralus, 26.03.2007 17:44) Reagovat
9/10
10/10 (eve, 26.03.2007 18:54) Reagovat
Sunshine jsou nejlepší kapela co mohla ČR mít..
and it keeps rising (Negative creep, 26.03.2007 19:14) Reagovat
11/10
No koukam jako blazen (Dawe, 26.03.2007 19:38) Reagovat
Boze muj!!! Tak stupidni recenzi jsem uz dloho necetl. O muzice skoro nic jenom nejaky mimodek pozujici odstavce kydu. Nechapu jak muze nekdo napsat takovou slataninu a jeste to dat na server o muzice. Stipnete me nekdo jestli nesmin. Pri procitani komentaru jsem se musel opravdu smat. Myslim ze tu asi neni moc lidi co znaji aspon trochu Sunz, protoze cist o vykradani jinejch kapel to snad ani neni mozny...co asi kdy dokazal pisatel...tvrdit ze SunZ vykradaji songy je fakt tvrzeni zamindrakovanyho imbecila...proc ja se ale vubec rozciluju...uz jsem si mohl zvyknout ze ty co nic nedokazalai chteji aspon schazovat ty co dokazali...a myslim ze na nase pomery velmi hodne...k desce par slov...je pro me prekvapenim...spise do chvil pohody a odpocinku...stale vsak vede Moons...celkem prumerne album s par dobrymi songy GHETTO napriklad...samozrejmne jak sami jiste uznate nemuzou se SunZ zavdecit vsem...skoda ze se alespon nezavdecili stalym fanouskum...nemam rad tohle priblizeni se haldam lidi co si stejne SunZ prepali a pohodi nekde v prachu ostanich CD...SunZ rulezzz...
Nic moc (Half, 26.03.2007 19:55) Reagovat
Čekal jsem něco lepšího a ne takový skoro popík... s tím kopírovaním souhlasím, Sunshine nikdy nebyli nic originálního.
recenze? (carla_d, 26.03.2007 20:08) Reagovat
desku sem slysela zatim jen z myspace (uz mam i cd,ale dnes nestiham), ale nekolikrat, takze nemam problem si udelat nazor, ale mam pocit ze recenzent snad jeste ani ne.jen mi prijde,ze mu nekdo naridil v jakem duchu ma recenze vyznit,tak neco natukal a je to co je,hehe. neunikla mi jedna scifi o ridicim kayovi,no mozna se mu o tom taky zda:)anebo lenny kecala...anebo recenzent sni stejne sny:)ci je uz predreamovan:))proste uz nemam co k tomu dodat,jen ze neni recenze vse co se recenzi nazyva.
tolerance vuci recenzentum (aseedi, 26.03.2007 20:16) Reagovat
ikdyby recenzent dal jakemukoliv albu byt jen jednu hvezdicku tak proc ne kdyz to mysli vazne? ja osobne Dreamer moc jeste nehodnotim ale jsem si skoro jist ze Moonshower neprekona ted mam jen problem jestli ho budu mit radsi nez Velvet Suicide, Necromance nebo Hysterical... jeto dobre popove album ktere ma par zapamatovatelnych motivu ale celkem jsem cekal neco jineho neni to ale blaznive cekat neco od neceho na cem se vubec nepodilite?
kdo je dneska originalni? (josef, 26.03.2007 20:17) Reagovat
to ze se vam sunshine nepripadaji originalni mi prijde v dnesnim svete trosku smesne. jasne, vsechno jsme uz slyseli, ale to uz tak je. zajimalo by me, co teda v dnesni dobe za originalni povazujete? at uz to jsou u2, radiohead, ale i dneska novy objevy jako klaxons ci dalsi a dalsi - co? objevili neco novyho? myslim, ze ne a ze uz to v dnesni dobe ani nejde. deska super. prijde mi opravdu vtipne takovyhle pocit kritizovat v zaplavu ceske hudby. neznam ani jednu ceskou kapelu, ktera by natocila desku, kterou bych se nestydel pustit znamym venku....jasne, par lepsich kapel tu je, ale ve srovnani s venkem, jsou to vzdycky jen slaby odvary , ale sunshine srovnani s jinejma kapela zvladnou a mnohe prevysi. jen tak dal!
recenze? 2 (carla_d, 26.03.2007 20:48) Reagovat
tak mi je jedno jestli da 1 nebo 10 hvezdicek, i kdyby napsal jedinou vetu : NUDA. tak mi to prijde vystiznejsi,nez kdyz nekdo napise roman a v nem hovno nebo-li vymysly a sny. recenzenta s nazorem si cenim, recenzenta se sny povazuji za blazna. deska neni sen,ale realita.VSTAVAT! bludy, ktere jsou zde popsany obsirnymi vetami se hodi tak do slohovky na stredni... nematurujes?
"recenze" (jakub.uck, 26.03.2007 20:52) Reagovat
ať je ta deska jakákoliv, ta recenze je napsaná příšerně ... nepovedenej pokus o "módní" recenzi .. brrrrrr....
chytráci (Martin, 26.03.2007 22:51) Reagovat
to carla_d: proč by jako recenzent nemohl mít svoje sny a sdělit nám je tady? Recenze celkem přesně vystihuje atmosféru toho alba. A tohle album má atmosféru podobně silnou jako tomu bylo u Necromance nebo VS.
to thief and lawyer: je chválihodné, že si tak chytrej a poznáš každej kytarovej riff, ale řekni mi, zkusil sis někdy nějakou písničku složit?
recenze? 3 (carla_d, 26.03.2007 22:57) Reagovat
sny snime pro sebe, recenze piseme pro ostatni........
to carla (Martin, 26.03.2007 23:15) Reagovat
Jasný že recenze se píše pro lidi..kdybych tu desku neznal a přečetl si tuhle recenzi tak bych si o ní dokázal udělat obrázek. Takže myslim, že je napsaná pro lidi a že je napsaná dobře. To je můj názor:)
to martin (thief and lawyer, 27.03.2007 00:30) Reagovat
Jo. Proč?
recenze? 4 (carla_d, 27.03.2007 06:38) Reagovat
jo sorry, sem si spletla asi rubriku, mne nedoslo ze recenze si ctou lidi co nehrajou,ale jen poslouchaji,sem to ale vul.......tenhle clanek je pro lidi,co hudba absolutne nezajima,je to pocitovy sen o necem co dotycny neslysel.....uff.
to thief a carla (Martin, 27.03.2007 09:31) Reagovat
thief: Tak asi víš, že neni jednoduchý vymyslet něco úplně originálního a že se v tvojí hudbě prostě musí projevit kapely který tě ovlivňily. Já teda asi nemam sluch jako ty, ale po rychlem poslechu si nemyslim že by tam bylo něco vyloženě vykradeného.
carla: Ty asi hudbě Suns moc nerozumíš, když nechápeš tuhle recenzi. Třeba v předposlednim odstavci máš krásně shrnuto jaká ta deska je.
7,5-8/10 (aseedi, 27.03.2007 10:27) Reagovat
takze konece resume z me strany je ze je to po certech dobra deska, jiste neposloucham kazdy tyden vsechny novinky ze sceny ale o to vic si vybiram, kdovi jak by to dopadlo kdyby se Sunz rozhodli udelaz Moons 2, Dreamer ma nekolik silnych momentu (za vsechny treba Fear), melodie jako blazen charakteristicky zpev a charisma z te desky proste sala 7,5-8/10
heh (diletantka, 27.03.2007 14:12) Reagovat
to martin:hm,kdyz nemáš sluch,(jak jsi nám prozradil)tak neurážej ty,co nějaký sluch mají (viz carla_d).poslední odstavec?.vezmeme to odzadu-proč nesrovnávat s MS+RB-každý si přece můze srovnávat co chce,obvzlášť když se jedná o 2 desky stejné kapely co vyšly po sobě...čím jsou si velvet suicide a dreamer tak podobné,když je pan recenzent popsal tak rozdílně?můze ten poslední odstavec dát někomu smysl?nevim..
deska (diletantka, 27.03.2007 14:31) Reagovat
nová deska sunshine se mi moc líbí,rozhodně mě zvukově tak nevadí jak po prvním poslechu MS+RB-hlavne zpěv-ty šepoty a sterilní zvuk kytar.s odstupem se MS+RB samozřejmě líbí ale můžu mu vytknout mnohem víc věcí než Dreameru.já to jako jednoznačný krok dopředu beru,protože v textech a zpěvu(a frázování!) ten pokrok vidím,stejně jako ve zvuku kytar.myslím že změna to byla docela předpokládaná už po shlédnutí videoklipu top top the radio.jo,vykrádání..kytara má jen 6 strun ,asi by měli suns radši začít hrát na harfy,aby to neměli furt na talíři...btw-ghetto-24 vteřina -helicopter-bloc party,days will never bee the same - slackerbitch-placebo :-))a samozřejmostí je moje nominace na českou desku roku, protože Khoibě moc velké naděje nedávám..9/10
Fuck Off Originalita (Sigi, 27.03.2007 17:28) Reagovat
Já už u některejch debat nevim, jestli se smát nebo rozčilovat...v Čechách je to hold tak, že 50 procent lidí něco dělá a druhejch 50 procent se k tomu vyjadřuje...to pak samozřejmě vede ke směšným paradoxům. Když kapela hraje "po česku" (Divokej Bill, Kabát, Chinaski), tak jsou to pro intošský chytrolíny buranský skupiny, co neviděj za hranice, a když se kapela inspiruje v cizině (Sunshine), tak jsou to zase neoriginální vykradači...řěšiči všech zemí, spojte se! Resp. jděte do prdele!
to diletantka (Martin, 27.03.2007 23:55) Reagovat
Já mam sluch dobrej (napsal sem jen že ho nemam asi tak dobrej jako tief) jinak názor na desku mam v podstatě stejnej jako ty, jen si navíc myslim že se tam daji najít podobnosti s velvet suicide. Moc často do diskuzí nepíšu, protože se tam (tady) stejně snaží každej jen ukázat, že je chytřejší a zasvěcenější fanoušek než ostatní, chtěl sem jen carle pomoc s pochopením této recenze když tady na ni nadávala. Nicméně vidim, že je pořád stejně nemožné s některými lidmi normálně diskutovat.
Ach jo,dav nasranych fanousku Suns,ktery (Tonda, 28.03.2007 01:45) Reagovat
kritizujou kohokoliv,kdo se odvazil tvrdit,ze ta deska neni genialni.
Takze za prve ja posloucham spousty ceske hudby,takze ty kecy o zamindrakovanejch kretenech,kteri kritizojou cokoliv,co neni svetove,si nechte od cesty,kdyz o me nic nevite.
K tomu nejtypictejsimu argumentu: Co je dneska originalni. Ono originalni rockove kapely se porad jeste daji najit,ale o to ted nejde. Jiste ze vim,ze cela nova kytarovkova scena kopiruje a neni to nic svetoborneho.
Jenze oni zni jako ta,nebo ta kapela,plus treba k tomu pridaji neco osobiteho. Ale nevim o tom,ze by kdokoliv z kapel jako B.Party,Strokes,nebo Interpol...atd. vylozene vykradal,jako to delaji Suns.
To je velkej rozdil,kurva velkej rozdil.At mi nikdo netvrdi,ze je to nahoda,basova linka z Isolation od J.Division,tomu nikdy neuverim,ze to je jen nahoda. A ta specificka kytara ze Victoria Secret,ktera je sakumprask ukradnut z Interpol?Nahoda?Kdyby to byl nejakej riff,tak mozna,ale tak zajimavou kytaru jsem neslysel uz leta a Suns zrejme taky ne a proto ji ukradli,sance,ze by nahodou prisli se stejnym solem je tak 1 procento.
Me na Suns vadi,ze nemaji dost hrdosti,aby udelali radsi cover a klidne to ukradnou. Pritom treba Therapy udelali cover te stejne pisne od J.Division a byl to velkej hit.
Je to skoda,protoze musim priznat,ze obe pisne se mi v podani Suns libi vic,nez original,ale kradeze neuznavam.
Jestli ma byt svetovost v tom,ze ukradnu co nejvic ze svetovych kapel,tak to si radsi poslechnu ceskej bigbos.
Tonik (Mara, 28.03.2007 07:46) Reagovat
Tony Tondo Toniku myslis druhou desku Interpol "ANTICS"...Vseobecne se vi,ze "Moonshower..." Suns nahrali na konci roku 2003,bylo o tom napsano spousta clanku blablabla,ale vysla az v roce2005."ANTICS",mimochodem vyborna deska,byla nahrana a vysla az v roce 2004 uz presne nevim mesic...Tondo omluv se.....:)
kradeni (carla_d, 28.03.2007 07:57) Reagovat
tak pochybuju, ze si amak pustil joy division a proste si rekl:tak a ted si si vyberu basu z nakyho songu a dame to do nasi veci.... no ja nevim,ale stalo se mi nekolikrat, ze sem proste hrala a az nekdo jinej mi rekl, ze to uz ma jina kapela na desce... a tuhle podobnost neberu jako kradeni, to by musel byt celej song stejnej.muzete najit tisice podobnosti u vsech kapel,jde jen o to,jestli jste slysely obe dve ci vice kapel ktery zrovna srovnavate.a u nove desky sunz slysim taky naky podobnosti,ale neserou me, to by me sraly fakt uz vsechny kapely, protoze to co posloucham stavi na kapelach ktery taky posloucham a vicemene tu uz vsechno nekdy bylo a jak rekla diletantka (btw ma zena) tak je tezke vymyslet neco JINEHO na kytaru o 6 strunach, ci basu o 4(5...), porad to budou tony,ktery sou dany a uz tu pravdepodobne nekde byly:)) hm a po vcerejsim poslechu dreamer na sluchatkach sem dosla k tomu,ze zvuk je moc dobry,trochu me tam jen znervoznovaly druhe hlasy a jine zvuky,ktere na sluchatkach vynikaji...a moje oblibene songy sou 1 a 9.
about kradení (Sigi, 28.03.2007 09:40) Reagovat
Jak už jsem psal o pár příspěvků níž, běžte do hajzlu s těma velkomyslnejma úvahama o vykrádání...i kdyby to byla totální vykrádačka, no a co? Důležitý je snad to, jak to na mě působí...odsoudit něco jen proto, že je to vykradený, znamená apriori fízlovskej přístup k nahrávce svědčící o mindráku...těmhle řešičům doporučuju zajít si na Jablkoň, Bratry Orffy nebo Ecstasy s Muchowem, kde si sice užijou originality ažaž, ale pokud nejsou zároveň masochisty, zanechá to nesmazatelné následky na jejich duševnim duševnim zdraví..my normální si půjdem radš zaskotačit na Sunshine.
to zamindrakovany sigi (Moucha, 28.03.2007 11:54) Reagovat
Ne, milý Sigi, naopak tvůj post svědčí o velkém a dlouholetém mindráku. Fakt, že má někdo přehled o hudbě, kterou poslouchá, a neskotačí při ní jako vemeno a trotl, takže ve finále moc dobře pozná, když někdo někde použije setsakramensky podobný riff, neznamená zamindrákovanost. Je to jen úcta k tomu, co posloucháš. Můj pes skáče a štěká i při mlátící pračce. Nejspíš mu dám tvoje číslo a můžete si spolu "zablbnout". O hudbě víte oba dva přibližně stejný kulový.
Sigiho duševní zdraví... (space.lemon, 28.03.2007 13:33) Reagovat
Sigi, Sigi, jde vidět, že ty jsi na Jablkoni, Bratrech Orffech nebo EOST už evidentně byl
SUNZ (doriangray.cz, 28.03.2007 14:49) Reagovat
Myswlim, ze je to jedna z nejlepsich a hlavne nejlepe znejicich desek v CR vubec. Musim ale souhlasit, ze urcite motivy vykradene zneji, viz Bloc party v Ghettu, nebo urcite linky z Joy Division, ale jsou velmi umne zakomponovanym zi dalsich 150 motivu vlastnich a dodavaji jim zvlastni atmosferu, takze v tom nevidim nic zleho. Co se tyce Interpolu v Victoria´s Secret Blackmail tak je to pravda, je to ciste vykradenej Interpol z desky ktera vysla DRIV nez Monnshover! Ale je taky ume upravena, takze no problem. Krome tohoto me novi Sunz naprosto uchvatili tim, ze se nebali zaexperimentovat ve vice popovych vodach za coz si je moc cenim a jeste k tomu zpusob jakym pracuji s elektronickymi prvky a melodiemi je uzasny! Moc povedena deska at uz je tam vykradenejch motivu kolik chce...8/10:)
interpol (marcy, 28.03.2007 15:25) Reagovat
to doriangray.cz - o jaké písničce od interpolu je tady pořád řeč? rád bych si to poslechl a porovnal
Interpol vs. Sunshine (M., 28.03.2007 17:00) Reagovat
Jeste jednou, pro ty, kteri ctou spatne - VSB a e-bow motiv v ni neni "corka", ta deska (Moonshower and Razorblades) byla nahrana podle lehce dostupnych materialu v biografii Sunshine i samotneho bookletu (nahrano v LA podzim 2003) PRED deskou Interpol, to ze vysla pozdeji nic nemeni na tom, ze technicky je zcela nemozne, aby se Sunshine inspirovali nebo motiv sproste ukradli. To je holy a nezvratny fakt, pratele :-)
interpol (diletantka, 28.03.2007 17:18) Reagovat
jedná se asi o uvodní riff z Take You On A Cruise od Iterpol.jinak se ty songy nějak nepodobají. totožné jsou stejně jen první dva tóny z toho riffu.a ještě nějaké žrádlo pro řešiče vykrádání:-))-what youve got-city-primal scream.chichi,tahle diskuze mě skoro začíná bavit:-)
Hehe (:), 28.03.2007 17:24) Reagovat
..a ještě jeden bonbonék: The Fear - Velvet Suicide a to je panečku loupež století:)
interpol (diletantka, 28.03.2007 17:31) Reagovat
tu je ještě lahůdka pro ty,co chcou řešit vykrádání :-))
http://download.yousendit.com/DFA901306F6A4B9B
mistri basu (aseedi, 28.03.2007 18:29) Reagovat
vidim ze je tady spousty znalcu nejen basovych linek no jo cesi jsou vzdycyk znalci ale aspon se clovek dozvi spoustu veci
Interpol (carla_d, 28.03.2007 18:51) Reagovat
lidi ja vas miluju:) opravdu sem necekala,ze je v cr tolik fanousku interpol,kteri dokonce poslouchaji i sunz:)) tohle me opravdu desne tesi a urcite vic nez to,kolik emoci:) vyvola diskuze k recenzi.diky. a doufam,ze az dojedou interpol do cr,tak vas tam vsechny uvidim.papa.
interpol v ove (aseedi, 28.03.2007 18:52) Reagovat
pokud prijedou do ostravy (neni to realne ale co by ne) tak tam budu
Tak už neřešte (Sigi, 28.03.2007 19:35) Reagovat
Přestaňte už kurva řešit podobnost či nepodobnost Sunshine s Interpolem, obě jsou to dobrý kapely, s tím rozdílem, že členové Interpol měli to štěstí, že se narodily v zemi takové muzice nakloněné...nu což, zase tady chlastáme lepší a levnější pivo. A hlavně, jak už jsem tu psal: bez nějakejch mozkovejch dostihů, kterejch mám dost v práci, se radši půjdu sofistikovaně vyblbnout na koncert Suns nebo Interpolu (pokud by přijeli do Prahy, do Ostravy bych fakt nejel)než abych sdílel intelektuální dusno na Jablkoni nebo Muchowovejch introvertních úletech...a to space-lemon: ano, i na těchto úchylárnách jsem se byl podívat - zastávám totiž názor, že než něco začnu hodnotit, tak si to pořádně poslechnu (narozdíl od řady redaktorů musicserveru či příslušníků my-space generace co přistupujou k muzice jako k reklamnímu letáku ve schránce)
Take You on Vistoria´s Secret a Cruise Blackmail (aseedi, 28.03.2007 19:43) Reagovat
co se tyce te "causy" Interpol vs. Victoria´s Secret tak je to prinejmensim zajimave kdyz Moonshower byl natocen v roce 2003-4? a vydan v roce 2005 a Antics 2004 tak je to trochu zvlastni navzajem by ty desky slyset nemohli (nemeli) ale ty riffy si podobne jsou, ze by telepatie?
Sunshine vs. Interpol (Petr, 28.03.2007 21:25) Reagovat
Takze i to intro co dala do placu Diletantka je dukaz jako Brno (Fleda), ze nahody se dejou, protoze deska Antics od Interpol vysla 28. zari 2004....pochybuju, ze by v unoru 04 Susnhine najeli motiv Interpolu a jeste ho hned hrali...Ze by ten motiv vycorovali Interpol ?!?!! :-)))
jsou to the cure (yan, 28.03.2007 21:35) Reagovat
já si tedy myslím, že kay na konci black painted room frázuje, zpívá, asi poslední dvě slabiky dost podobně jako robert smith z the cure. to je tedy nestyda.
nestydatost (Martin, 29.03.2007 00:53) Reagovat
A já si tyvé myslim, že Amak v novym klipu v čase 2:38 kouká dost podobně jako Omar Rodriguez-Lopez před 6 lety v Austrálií na železničním přejezdu v Darling Harbour. A to si myslim, že už překračuje všechny meze slušného chování:)
2 sigi (Tonda Kocábek (jiný T. než ten níže), 29.03.2007 09:01) Reagovat
Prosímtě - nech už toho. Lidí, co se snaží oslnit níží svého intelektu je tu už dost, nemusíš jejich řady posilovat. Mluv si klidně o Interpol, když tě bavěj (pro mě je to jen pohodová, ale zcela průměrná kapela), mluv si klidně o Sunshine (i když by mě docela zajímalo, kolik z jejich šesti desk znáš - vůbec by mě nepřekvapilo, kdybys patřil k "takyfanoušků" co si myslej, že třetí Velvet suicide je debut), ale hlavně nemluv o kapelách, který neznáš!!! Bratři Orffové jsou snad esenciální náplň pojmu easy listening, Jablkoň je veselá, hravá a nijak poslechově náročná kapela pro kohokoliv, kdo ASPOŇ něco o muzice ví. ANI JEDNO Z TOHO není žádný intelektuální dusno - pokud teda posluchač nemá IQ 80...
prvni deska sunshine ke stazeni (blackholesun, 29.03.2007 09:19) Reagovat
zdar lidi,
nechte tech blbejch reci a pokud mate chut tak tady odsud muzete stahovat prvni desku suns, to kdyz jeste Kay nosil dredy a poslouchal Avail:-)), totalni HC, takze ne pro kazdeho;-)
http://data2.edisk.cz/stahni/04480/
Sunshine_-_Nice_Songs_From_The_Shadow_Under_Room.zip_32.7MB.html
to blackholesun: (lyon, 29.03.2007 09:38) Reagovat
Prosimtě, když dám do prohlížeče ten tvůj odkaz tak mě to hodí na úvodní stránku toho eDisku:( Poraď jak se k tomu souboru dostat. Dík
thx (carla_d, 29.03.2007 10:51) Reagovat
radost z jedne diskuze na dvakrat, diky blackholesun :) toto jedine nam chybelo. jojojo!!! odkaz funguje
pomoc (lyon, 29.03.2007 11:00) Reagovat
A neni tam potřeba nějaká registrace? já když tam vložím ten odkaz tak mě to přesměruje na startovní stránku toho edisku a žádný soubro ke stažení tam neni, porad carlo
odkaz (..., 29.03.2007 11:08) Reagovat
odkaz funguje, ale ten soubor tam už neni, ty si ho smazal? nebo to udělal provozovatel? hoďte normálně odkaz na ftp
To Tonda Kocábek (Sigi, 29.03.2007 11:28) Reagovat
Hele, pro mě osobně není hodnota IQ sice žádným měřítkem inteligence a rozhledu (zvláš´t v muzice), ale čistě pro zajímavost jsem se toho testu zúčastnil a dosáhl jsem hodnoty 120, což snad není tak málo... Chápu, že pro člověka jako jsi ty jsou Orffové a Jablkoň nenáročná poslechovka, ale já nejsem masochista a chci se hudbou hlavně bavit.
DREAMER (ImYou, 29.03.2007 12:03) Reagovat
JE NA VÍC POSLECHŮ. A JE JEJICH (SUNS). VŠECHNY JEJICH PLACKY JSOU ZE ZAČÁTKU NIC S NIČÍM, ALE PAK SE Z NICH NĚCO VYKLUBE A JE RADOST JE POSLOUCHAT TŘEBA I ZA ROK... A ŽE JE TO TEĎ VÍC POP NEŽ JINDY? NEVADÍ! NAOPAK, KDO SE HÝBE ŽIJE. PODÍVEJTE SE NA EOST, UMŘELA NA STABILITU. A JAKÁ TO BYLA KAPELA! ANO SUNSHINE KOPÍRUJÍ, ALE POŘÁD MAJÍ SVŮJ KSICHT! POZNÁŠ JE! DESKA ROKU Z NASICH LUHŮ A HÁJŮ. KDO JE TRUMFNE? TATA BOJS? ASI NE..., ALE UVIDÍME, UŽ ZA CHVILKU. KHOIBA? ANO MOŽNÁ, TÉ VĚŘÍM, ŽE NA TO MÁ, POKUD NEUSNE A PŘITLAČÍ ZVUKOVĚ TROŠKU NA PILU:-) NEBO PŘIPRAVOVANÁ DRUHÁ DESKA WWW? URČITĚ!
odkaz (aseedi, 29.03.2007 14:15) Reagovat
ten odkaz mi taky nejak nefunguje mem tam jen hlavni stranku prosil bych nejake upresneni postupu dik
!edisk link! (majk, 29.03.2007 15:02) Reagovat
odkaz musíte nakopírovat bez mezer.. pro zjednodušení jsem udělal novej link:
http://tinyurl.com/2b7pe9
cd (carla_d, 29.03.2007 15:18) Reagovat
hihi a kdyz uz sme tedy u toho - neproda nekdo original?
1.deska suns ke stazeni (blackholesun, 29.03.2007 15:37) Reagovat
odkaz funguje, musite to zadat bez mezer
ttp://data2.edisk.cz/stahni/04480/Sunshine_-_Nice_Songs_From_The_Shadow_Under_Room.zip_32.7MB.html
cheers
prvni deska (diletantka, 29.03.2007 16:47) Reagovat
vyšlo prý jen na vinylu.nemá ji někdo lépe zkonvertovanou než 192 kbps?
merci (aseedi, 29.03.2007 17:03) Reagovat
sakra moc dik za ten link
nice songs (aseedi, 29.03.2007 17:13) Reagovat
na prvni poslech je Nice songs... neuveritelna nebyt to ma oblibena kapela tak to asi neuposloucham ale casem se mi to asi zacne libit
nic neni stejny (SMASH, 29.03.2007 21:43) Reagovat
"kazdy album je odlisny od kterehokoliv jineho alba.. " tohle je proste holej fakt.. moonshower and razorblades je odlisny od necromance, necromance je odlisny od velvet suicide a velvet suicide je odlisna od desek predchozik.. nic proste stejny neni.. tohle samozrejme plati i v souvislosti s ostatnima kapelama- sushine neni joy division, sunshine neni interpol, sunshine neni the cure.. tyhle diskuze mne pripadaj naprosto nesmyslny.. dreamer je proste jiny novy album a je tam videt urcitej posun.. a samozrejme, ze to je dobra zprava i pro ty, ktery zatim uchvaceny uplne nejsou.. dalsi album bude zase jiny a muzeme byt jen radi, ze sunshine nejsou stereotypni kapelou a ze se priste muzeme tesit zase na neco inovativniho.. jo a vubec nechapu tu diskuzi o kradezich a podobne.. je to samozrejme naprosty nesmysl. v podstate uplne vsechny alba od vsech kapel vznikaji urcitou inspiraci, jestli "kradou" sunshine, tak kradou uplne vsichni..
2 Smash resp. Sigi (Tonda K., 01.04.2007 06:38) Reagovat
Vidím to podobně. Jen mi Sigi pořád ne a ne vysvětlit, V ČEM jsou Suns zábavnější než třeba ten Jablkoň (ale dosaďte si cokoliv jinýho, dle chuti). Každá ta kapela je jiná, obě dobrý, obě toho venku dosáhly skoro stejně. Stejně jako mají Suns své první desky, tak Němec má své alter-úlety, ale taky má regulérně popovou, snadno poslouchatelnou a nenáročnou desku Písničky...
Právě rozmanitost muziky je v tomhle skvělá.
Ta narážka na IQ byla jen o schopnosti to pochopit...
jabka (diletantka, 01.04.2007 19:43) Reagovat
no nevim,mi treba jablkon vubec zabavny nepripadne,uz jen tim jake maji hnusne nastroje...
DVD (richi, 02.04.2007 11:28) Reagovat
Nema nekdo nahrany na DVD koncert Sunshine, ktery bezel zhruba pred mesicem na Ocku, popripade dil poradu LADI NELADI, ve kterem taktez vystupili. Ozvete se diky.
Cutouts, Patchworks & Ripoffs? Ale co, nezni to spatne..! (egbert*, 03.04.2007 15:14) Reagovat
Po nekolika letmych navstevach tohoto fora jsem se i ja odhodlal rozsirit ho o svuj prispevek. Nehodlam se v nem zabyvat samotnou deskou, ale spise vami, diskutujicimi. S vyjimkou jedineho mi (tu vice, tu mene) pripominate skupinu, hejno, roj, proste mnozinu brouku Pytliku, kteri se predhaneji na jedne strane ve vlezdoprdelkovstvi, na strne druhe v kopani a plivani kolem sebe, pricemz ti druzi tak cini v naivni predstave, ze jejich jednani bude mit jakoukoliv odezvu.
Tim onym jedinym, ktery vybocuje z sedive masy zdejsich prispevatelu, je
z meho pohledu Thief & Lawyer. Svuj nazor dokazal jasne, vtipne a presvedcive formulovat a prestoze s nim v mnoha ohledech nesouhlasim, smekam ( ackoliv vubec nepochybuji o tom, ze mi do pomyslneho klobouku zrejme nasere, protoze o uznani me ani nikoho jineho pravdepodobne nestoji..).
A zbytek? Temer svorne nadava jak kapele, tak zejmena autorovi clanku. Uznavam, s vyctem drinku to trochu prehnal, ale krome toho nabidl take celkem zajimavy pohled na desku. Vy to oznacujete za "pokus o modni recenzi", misty navic trpici premirou fantazie. Ale s cim originalnejsim jste prisli sami? To, ze jsou v tom Bloc Party, stejne tak jako hodne popu a obal se napadne podoba Klaxons, prece slysi/vidi kazdej, kdo neni totalne hluchej/slepej... No ne???
Sanci napravit recenzentovo selhani mate vsichni, hlavne vy, kritici, tak hura do toho a pul je hotovo!
a to byla myslenka dne (otec Furat, 06.04.2007 12:45) Reagovat
No a prave svym chytrackym prispevkem jsi se, Egberte, zaradil mezi onu opovrhovanou sedou masu ceskych brouku Pytliku :o)-'
to egbert (thief and lawyer, 06.04.2007 14:41) Reagovat
mas u me drink. akorat se pro nej nejak prihlas.
kybl smradu akorat.. (nevim,asi debil, 06.04.2007 17:00) Reagovat
to egbert*:neurazej nikoho koho neznas...
omluva (egbert*, 07.04.2007 22:18) Reagovat
Z vule "vyssi moci" se omlouvam vsem, kteri vnimajii termin "vlezdoprdelkovstvi" jako urazku a zaroven se neciti byt brouky Pytliky. Pokud tu nekdo takovy je, prijmete prosim, jeste jednou, mou nejhlubsi omluvu. Je mi to vazne lito..
. (diletantka, 09.04.2007 19:29) Reagovat
nevtírej:-))
dreamer = nova Madonna? (de_FACTO, 09.04.2007 21:08) Reagovat
tak jen me tu vesele ukamenujte ale ja si stejne reknu svoje : Dreamer je velky zklamani. Nebudu tuhle desku vyzvedavat na hudebni Olymp jen proto, ze to ma svetovej "sound" a obal jak kdyby si Radiohead dali LSD. Suns se dali cestou komerce, ktera pro cecha zni mozna dobre ale ve skutecnosti je to provarena sracka. Xtej vyvar radoby alternativniho ( pche ) popiku kterej kraci cestou intelektualu a snazi se nam ukazat hudebni konciny "TADY ZIJI DRACI". Nebudu jim kourit ptaky jen proto, ze minula deska byla (pravem) hodna nejakyho toho zahranicniho uznani.
Nebudu jim psat prispevky jak jsou skveli kdyz to touhle desku vubec neni pravda. Jasne, porad je tam slyset Kayuv hlas kterej je dle myho vybornej, i kdyz nijak svetobornej, ja mel pro nej vzdy slabost.
Nekdo tu psal "at si ostatni jdou poslouchat Kabaty". No tak to byl kokot, protoze jestli si mysli ze ceska hudebni scena je jen ( haha ) alternativa jako Suns a ( fuj ) komerce jako Kabat tak se mili. Suns nejsou zadna alternativa ( mozna tak byli ). A kvalitni ceska hudba existuje i "za oponou" : Gnu, Céčka, Esgmeq, Emems ( dej jim pan buh krasny hudebni nebe ), Deverova Chyba, Lvmen, Anyway atd. atd. ( ne nejsem z redakce Silver Rocket )
Novy Suns sou alternativou mozna tak pro lidi, ktery povazujou Filter za tvrdej underground a onanujou nad Living Room.
Suns jsou pohrbeny a ja jim kytku na hrob neprinesu. A to sem je za moons uznaval.
to de_FACTO (de_NIM, 10.04.2007 11:30) Reagovat
Ty tady snad vsechny rozbrecis, pane Alternativo :-)))
vykopeme osobitost? (aseedi, 10.04.2007 15:48) Reagovat
v podstate ma pisatel se svym nazorem pravdu jen ji napsal trochu tvrde a vlastne trochu nepresne jiste jsou v cechach kapely ktere jsou mozna lepsi , dle nekterych, (ackoliv vazne netusim jak se hudebni kapely deli na lepsi a horsi kdo to urcuje ? )a mozna to jsou i kapely se staje Silver-Rocket popr. Day After ma to ale znamenat ze se zakope, v cechach opravdu nevidana znamka osobitosti? Sunshine adoruju a ne ze ne, s originalitou na me nechodte ta zacala mizet s "vynalezem" hudby samotne. Pokud mi porad nakopava zadek ucast na SunZ live SHOW tak o co jde?
Sunshine a jini (docentus58, 20.04.2007 14:04) Reagovat
... a co je na popu špatného? Když někdo udělá dobrou písničku, která se líbí i paní úřednici na poště je chyba? Proč je pořád nutné se vymezovat do alternativy? Jen pro info: Sunz zní dobře, ale jsou mi směšní tím, jak strašně tlačí na pilu...
Snílek (Porthorita, 22.04.2007 19:47) Reagovat
Škoda, že se mi nechtějí číst všechny reakce, které tu proběhly, ovšem po přečtení několika z nich jsem se rozhodla taky se vyjádřit.. Troufám si tvrdit, že Sunshine jsou to nejlepší, co tady máme a novou deskou tohle svoje "postavení" jenom potvrzují. A ti, kteří tvrdí, jakým je nová deska zklamáním - nechť si ji poslechnou znovu - já byla po prvním poslechu více, než zklamaná.. tohle album to svoje největší kouzlo skrývá a kdo to tajemství nechce najít, tak ho ani najít nemůže.. Doporučuju zajít na koncert a poslechnout si nové písně živě - zjistíte, že to jsou pořád Sunshine, jak je všichni známe. Jejich tvorbu už sleduju dlouhou dobu a Dreamer rozhodně není zklamáním a lidi by tohle album nemělo odradit jenom proto, že je jiný. JE to jiný a je to dobrý. Přečtěte si názor samotných Sunshine na tuto desku a možná pochopíte "co tím básník chtěl říci". Ta deska měla být jiná - jiná je... Je jasné, že spousta lidí je teď zavrhne (i když rozhodně není proč a ty lidi jsou podle prostě jenom zabedněnci, sorry), ale myslím, že naopak spoustu jiných lidí teď přivedou na svou stranu. Tak to přestaňme řešit a buďme rádi, že tady Sunshine vůbec máme...
10/10 (nik, 24.04.2007 22:36) Reagovat
10 b. za to, že taková lehce nadprůměrná desk dokáže vyvolat nadprůměrné množství příspěvků!
jak zpívaj suns (bezza, 24.07.2007 11:40) Reagovat - e
Is this for real what we can get?
Is it still me who is making you sweat
Recall your dreams by holding your breath
They might be something you'll never get back, never get back
Sunshine (Hrubá Záplata, 28.04.2011 02:38) Reagovat
mám rád. trochu mě mrzí jejich přechod do poklidnějších vod ale naštěstí nikdy nepodlezou laťku nastavené kvality. SKarlem mě pojí náklonnost ke "starým" THE CURE a stejně jako každé nové LP THE CURE, tak i u SUNZ mám po prvních pár posleších rozporuplné pocity, které se později vylepšují, avšak stavům púři poslechu jejich kultovních alb se to nevyrovná. Nezbývá než zakoupit Dreamer....
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)