Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • pocit (s.n.k., 16.05.2006 07:12) Reagovat

    ...tak tihle si do noty teda nepadli, co? :-)

  • Neuvěřitelný rozhovor (Vincent, 16.05.2006 08:36) Reagovat

    Klasická ukázka nekompetentního "novináře"... Rozhovor s CM a mluví se o Landovi. Rozhovor s HUDEBNÍ kapelou a mluví se o nenávisti lidí. Vnucuje své názory. Jako bernou minci bere informace z desáté ruky. Proboha. Aspoň, že ty dva kluci jsou nad věcí a mají trochu v makovici a udělali z Křeče totálního blba. Jo a jeden vzkaz ode mne pro autora rozhovoru: když má někdo názor, za kterým si stojí a prezentuje se s ním před národem je vždy nenáviděn stádem, který žádný názor nemá. Zkus si to zapsat za uši.

  • Peknej rozhovor :) (Josh, 16.05.2006 09:11) Reagovat

    Rekl bych ze v tom kluci z CM maji jasno, jen pan Krec od nich chtel mermomoci slyset neco jineho, ne? ;)

  • jeeenik (jeeenik, www.spleen.cz, 16.05.2006 10:41) Reagovat

    jako insider v tom mám docela "jasno".

    kluci vypadaj, že maj ve všem jasno, ale někdy taky pěkně kecaj. :o))) a věřte, že je znám dobře.

    přijďte zapařit na parník: čtvrtek 18. 5. Praha Apple juice a Spleen?, Loď Visla, přístaviště: Palackého náměstí 19:00 odjezd (přesně, kapitán nečeká) a můžeme si popovídat taky o tom, co v rozhovoru nebylo, nebo možná nebylo chtěno, aby bylo. :o)))

    ps: ale musím uznat, že zeller má pravdu v tom, že některý věci nemá cenu máchat na veřejnosti. :o)))


  • Drsňáci (AL, 16.05.2006 10:48) Reagovat

    Je to banda blbečků co si hrajou na drsňáky jako Eminem. Některý texty nejsou špatný, ale neuměj to zazpívat (kopem, Měl bych tě sejmout) prostě kopem by měla zpívat banda havířů aby to mělo tu šťávu to samý měl bych tě sejmout zpívat to nějakej "Kájínek" nebo negr z ghetta co už pár lidí má na svědomí tak by se tomu dalo věřit. Takový texty musí mít štávu a ne aby to recitovali nějaká blbečco co si na něco hrajou!

    • Re: Drsňáci (123, 31.08.2011 19:18) Reagovat - e

      Sám si blbeček.

  • Zaujatej redaktor (opravdu kokot) (Honza, 16.05.2006 11:14) Reagovat

    Jenom jsem chtěl napsat, že Luboš Kreč by měl přestat psát.

    Skupinu Cocotte minute Minute mám docela rád jako řadu jiných kapel. Byl jsem i na pár koncertech a musím říct, že to žádní nafoukanci nejsou. Nechápu výrok autora článku, že se povidá, že to jsou nafoukanci...To jim teda děláš pěknou reklamu. Chci ti říct, že seš hodně špatněj redaktor, protože tipuju,že tahle kapela se na tebe příště vysere až budeš chtít dělat rozhovor. A co ty víš, třeba budou víc a víc oblíbení. Z toho rozhovoru je hodně vidět, že seš zaujatej SRÁČ...dáváš dost debilní otázky. Některý už byly fakt na facku. Někoho poprosíš o rozhovor a pak mu dáváš otázky vlastně jakoby proti němu. Neříkám, že rozhovor má být jenom o propagaci kapely, ale tohle byl hnus...
    V tom rozhovoru jsem nenašel, že bys o kapele řekl nějaký pozitivum...

    Kapelkám jako Cocotte minute co se snaží vnést do české muzik něco trochu novýho moc fandím a doufám, že příště budete mít na rozhovor lepšího redaktora a né takovouhle MEDIÁLNÍ MRDKU...

    ZDAR

    Jan Hanuš, Brno

  • hahaha (Petr, 16.05.2006 12:00) Reagovat

    Mě to opět utvrdilo v tom, že jsou nejen nafoukaný, ale že navzdory názvu mají všechno hoooodně prokalkulovaný.
    A to že se tvářej jako děsný tvrďáci, ale sou to vlastně spíš maminčiný kluci, to je samozřejmě z toho taky jasný.
    A pokud má někdo pocit, že to tak není, tak ať si poslechne kapely jako Kevorkian, Ambrosia, Balaclava, See You In Hell a podobné. TO sou OPRAVDU drsný týpci, ne tyhle primadony, co nechápou, že minimálně u nás prostě nejde dělat opravdu tvrdou hudbu a zároveň bejt populární a slavný, protože si to odporuje. Bejt u nás aspoň trochu slavnej totiž znamená automaticky dělat kompromisy.

  • Honza (space.lemon, 16.05.2006 12:07) Reagovat

    Tyvole takové kydy si piš do bravíčka! ... Prý: "kapelkám jako Cocotte... moc fandím" ... Do toho pár "MEDIÁLNÍCH MRDEK & SRÁČŮ" a hlavně - jak jsi poznal na tom koncertě, že "nafoukanci nejsou"? :P Kolik ti je? 13? ............... btw. Rozhovor to není dobrý, ale ještě horší jsou ty arogantní a ublíženecké odpovědi Kokotů...

  • Pro: space.lemon (Vincent, 16.05.2006 12:27) Reagovat

    Tak teď jsi mě pobavil. To by mě zajímalo, co bys na takový zaujatý a nesmyslný otázky odpovídal ty. A co se týče arogance, přečti si znovu svůj příspěvek a zamysli se... Když někdo zesměšňuje cizí názor, tomu se říká co? No?

  • svatý vincent (space.lemon, 16.05.2006 12:48) Reagovat

    Jasně! Hned 1. otázka: "Proč jste se rozešli?" "Proč se na to ptáš, koho to zajímá!" ... Opravdu ti ta odpověď připadá normální? :P :) A když Kreče po každé otázce vyfuckujou, a pak tu ještě někdo napíše, že ale vůbec nejsou nafoukaní, no tak nad tím zůstává rozum stát... A hlavní otázka je, kdo byl víc zaujatý?

  • lemon (Vincent, 16.05.2006 13:01) Reagovat

    Víš, hošku, jsou kapely, který budou dokola opakovat odpovědi na tupý dotazy novinářů. Proč ne, když maj trpělivost. Těch nepřipravených novinářů, který o kapele nic nevěděj. Nebo takových, který kapelu nemaj rádi a rozhovor účelově stáčej tam, kam potřebujou. Pak jsou ale taky kapely, který dělaj muziku pro svoji zábavu a chtěj bavit lidi a nechápou, proč by měli prát špinavý prádlo na veřejnosti. Dle mého názoru ještě odpověděli velice slušně. Kdyby jsi takovouhle stupidní otázku dal nějaký kapele podobnýho ražení venku, tak tě buď vyfakuje nebo rozhovor prostě ukončí.

  • Desatero pro novináře... (space.lemon, 16.05.2006 13:09) Reagovat

    Rozhovor s Cocottama zahajte svěřením, jak se vám strašně líbí jejich objevná hudbička a nezapomeňte jim říct, že máte v pokojíčku vylepené jejich plakáty a každou sobotu koukáte na Pomeranč... Povolené otázky: "Jak je hoši?", "Co jste měli na snídani?", "Čím to, že jste tak dobří?" a nashle.

  • ještě jednou jeeenik k některým příspěvkům (www.spleen.cz, 16.05.2006 13:10) Reagovat

    z reakcí mám dojem, že buďto neumím číst já, a nebo naopak, že číst neumí někteří ostatní (otázkou taky je, kdo je fanda CM a jestli něco nepasali kluci sami:o))). přestože jsem s CM nerozešel v nejlepším, musím konstatovat, že rozhovor je na český poměry dost dobrej, a lze si z něho udělat dostačující obrázek o kapele. navíc je dost informací uschováno mezi řádky. navíc bych chtěl podotknout, že autor se snažil získat dost informací o kapele a jejím organismu a je to z rozhovoru vidět. tak se prosím vás před napsáním reakcí zamyslete, abyste nepsali úplný voloviny.

    čus jeeenik. zejtra na lodi :o)))

  • Waaau (Klára, 16.05.2006 13:30) Reagovat

    Tak teda takhle nabroušenej článek už sem dlouho nečetla...

  • spleeeeeeeen (pohoda, 16.05.2006 13:39) Reagovat

    číst umíš, ale evidentně si přečtený informace neumíš uspořádat v kebuli :-) jestli si myslíš, že tady píšou jen fandové kapely, tak tě docela lituju. rozhovor je fakt dobrej, máš recht. ale obrázek si z něj jde udělat i o člověku, kterej pokládal otázky ne? a nechtěj tady po lidech svými rádobymoudry, aby dali na tvůj zaujatej názor. jestli tě vyhodili, určitě je nebudeš chválit... a když už chceš vyvážený info, tak nám to tady sděl, proč už nejsi v kapele. jen vyper špínu venku, když ti to přijde v poho :-)

  • to pohoda (jeeenik, 16.05.2006 13:46) Reagovat

    ty si tatar viď... pokud si nepochopil, co jsem svojí reakcí chtěl říct, zopakuj si základku a přečti si povinnou četbu. špinavý prádlo s tebou prát nebudu. a jestli chceš vědět, proč jsem v kapele skončil, tak to si snad pochopil z článku, ne? nechuť o tom hovořit je vcelku zřejmá, ne? doufám, že ti neuniklo, že jsem nikoho z grupy nekritizoval, protože mi ten rozhovor fakt připadá dobrej a myslím, že se ho autor zhostil dobře. připadá ti snad, že autor CM zesměšňuje? mně teda ne. ad otázka s landou: je nasnadě, víme, kdo ho má rád a kdo ne. tak proč se nezeptat, proč s ním hráli.

    s člověkem, který neumí trefně argumentovat, ani moc číst je těžká diskuze :o))))

  • spleeeen (pohoda, 16.05.2006 14:02) Reagovat

    mě je úplně jedno proč jsi skončil a nezajímá mě to. je vidět, že dosáhneš dál než vidíš. s tím čtením máš možná problémy ty ne? nebo já někde píšu, že autor členy kapely zesměšňuje? a kde prosímpěkně? autor členy ani zesměšnit nemůže, protože mu to nedovolí jeho intelekt a klasická česká bulvární malost.

  • to pohoda 2 (jeeenik, 16.05.2006 14:08) Reagovat

    můžu se zeptat, jaké číslo má tvoje průkazka fanklubu CM, nejsi-li přímo z týmu? jestli považuješ Kreče za bulvárního novináře, tak si opravdu mediální odborník s nárokem na okamžitý diplom z žurnalistiky. a co se týče jeho intelektu, myslím, že je dál, než si anonymní pohodo myslíš. a že tě můj odchod nezajímá? tak proč o tom píšeš pytlíku a vyzýváš mně k reakci? moje vysvětlení je, že asi proto, že jsi "tabula rasa" a jen se na objednávku snažíš potírat některé upřímné, leč nepříjemné, názory v tomhle fóru. :o)))



  • spleen (pohoda, 16.05.2006 14:21) Reagovat

    jak říkám, dál dosáhneš než vidíš... jak vidno, tvůj intelekt nestačí ani na prachsprosté pochopení pár mých vět. prostě natlačit do kebule a hned ven. je jedno jak a kterým otvorem... každopádně teprve teď jsem si udělal obrázek, proč v CM nejsi... tam kde nejsou argumenty, pomůžou urážky. jak trefný...

  • to pohoda 3 (jeeenik, 16.05.2006 14:31) Reagovat

    ty jsi mi ale chytrolín. :o))) pojďme si dát soutěž - takových 10 stupňů ke zlaté. považuješ za urážku například otázku, jaké je tvoje číslo průkazky fanklubu CM? myslím, že je zbytečný v diskusi s tebou pokračovat, protože by z ní nic nevypadlo. měj se fajn, bratře. a nedovol:o)))

    ps: vzkaz pro přemu, vše nejlepší k svátku :o)))

  • Pózisti!!! (ADAMbernau, 16.05.2006 14:53) Reagovat

    Sou to Pozisti jako hafo jinejch bendu,Bohuzel vetsina kapel se za kazdou cenu snazi stylizovat a zaujmout pozu.Zvlast napadny je to v hip hopu.Kluci z CM nejsou vyjimka...Kdyby Celer chodil radne do skoly,ucil se a rodice ho davali ve tredu do lidusky,nemusel si prochazet zadnzm zizkovskym peklem a ted si hrat na drsnaka.Oproti Noidovi z DC je to ale rozhovor maximalne pohodovej,kdyz byli Dolores clan na Ocku,delali ze sebe takovy nezavisly a pozisticky curaky,ze sem se divil ze je ta reporterka Lena neposlala do prdele....Jinak Viva muzice co CM i DC delaji...

  • pro pohoda: (P., 16.05.2006 15:02) Reagovat

    jeenika zrejme nejsi z to pochopit, tak jinak: Co konkrétně ti pripadne spatne??? Ze ma autor tu "drzost" klast kapele i jiny nez prijemny otazky??? Ze - ooo hruza - na nektere otazky kapela musi odpovidat vice lidem???
    Ze kdyz dava kapela skoro kazdou druhou odpoved s neuveritelnou povysenosti, ze si do nich i rypne??? Ze si dovolil se jich ptat na Landu, protoze oni s nim prece hrali jen dva koncerty???

    Mne osobne prijde obdivuhodne, ze je po dvou odpovedich neposlal do prdele a dal se z nich snazil neco vytahnout. Uz to dokazuje jeho profesionalitu.

  • pro P. (pohoda, 16.05.2006 15:07) Reagovat

    jsi jeho starší brácha nebo co? zapojte konečně k tomu psaní i mozek! řekl jsem svůj pohled na věc. nemůžu za to, že s tím máte problém. debata jak s malejma fakanama....

  • Kliiidek!:) (Flowtek, 16.05.2006 16:06) Reagovat

    CM mi fakt nevadi, ale ani nejsem jejich mega fanda. Jednou jsem je videl na koncerte a celkem me to bavilo. Je to ciste udelana a na nase pomery celkem dobra tvrda kapela. Necekam ze nekdy udelaji neco jako KID A:))) Ale tenhle rozhovor me fakt prijde trosku prepisklej. Snad jako kdyby si ten novinar(nebo co to je)lecil nejakej mindrak:))) Myslim,ze nema cenu se tady kolem toho hadat ale mozna by to prece jenom chtelo trosku slusnosti. Na me CM udelali dojem. Sice v kazde odpovedi trosku klise ale jsou to v pohode typci!

  • Cocotte Minute sou good! (Honza, 16.05.2006 22:31) Reagovat

    Přesně tak. Rozhovor není jenom o tom, aby kapelu vychvalovali, ale ten redaktor se mi zdá fakt dost zaujatej. Stejně tak zpěvák(bývalý). Sice ho vůbec neznám, ani nevím co se mezi nimi přihodilo, ale asi kdyby to mezi nim a CM bylo v pohodě tak tady asi nepíše o nějákým tajemství, který je skryto mezi řádky. Možná jim trochu závidí...(viz Czeko, 4 nebo 5.píseň)...:)))
    Tihle lidi mě vůbec nezajímaj. Cocotte minute sice nejsou bůhví jak superkapela, ale už toho dokázali o dost víc než tihle dva dohromady...
    Kritizovat umí každej. A v tom rozhovoru není ani jedna pozitivní otázka pro CM. Lidi fakt nezajímá bývalý vztahy, nebo další jiný narážky redaktora. To, že se mu CM nelíbí je jeho problém. Rozhovor s cocotama si chtějí přečíst hlavně lidi co je poslouchají a myslím, že 99% těchto lidí si ted o redaktorovi myslí, že je...
    Na musicserver jsem četl i to co říkali na výkon CM jako předkapela Landy. Taky je tam dost rozmázli...bych to tipoval na stejnýho redaktora. Jsou dobří, že to aspoň dokázali. Komu se z české scény podaří hrát před 16tisíc lidma...

  • Zeller : Krec - 1:0 (lefty, 17.05.2006 09:18) Reagovat

    hahahaha... skvostne!!! Tohle je rozhovor snu! Dusevni gigant Zeller proti "novinarske" nule Krecovi. (ty uvozovky jsou tam proto, ze Krec ma do novinare tak daleko jako ja do jaderneho fyzika) Kreci, tak uz to konecne vzdej, uznej, ze stojis za hovno a jdi treba kopat kanaly, to budes spolecnosti aspon nejak uzitecny...

  • jeeenik: poslední reakce :o)))) (www.spleen.cz, 17.05.2006 10:33) Reagovat

    pouhým srovnáním diskusních příspěvků v jiných fórech přiměřeně inteligentní člověk zjistí, že se to tady až přespříliš hemží zastánci CM. to rozhodně není standardní profil čtenářů, ale ortodoxních cocofans, nebo samotných členů pod rouškou anonymity. protože se s klukama znám delší dobu, vím, jakým způsobem si dělají promo a klení na adresu o nich píšících novinářů je zcela běžnou praktikou. moje resumé, a definitivní je, že rozhovor je na poměry, nejen musicserveru, dobrej a luboš kreč se ho zhostil se ctí. protože mě pobavil, a to je co říct. a po těch letech už rozhodně netrpím nějakou ukřivděností, spíš se bavím, jak si to naše nový hvězdy šoubyznysu dávaj.

    už nemám, co bych dodal milí cocofans. ať se vám daří chlapci. :o))))

    ps: jen tak na okraj, slovo fakan (viz příspěvek níže) nikdo běžně nepoužívá. zato v zellerově slovníku je to jedno z nejoblíbenějších slov.

    ps 2: zeller mi nevěnoval ten track 3, nebo 4, ale pauzu, kde se s pusou plnejch slin chechtá, nechceš roztlačit kámo:o))))

    ps 3: a zopakovaná pozvánka pro ty, kdo neposlouchaj jen CM... přijďte zejtra na Apple Juice a Spleen? na parník Visla, kotviště Palachovo náměstí, odjezd přesně v 19:00, kapitán prostě nečeká.

    proč tohle selfpromo nevyužít, že, když už si tady zesilujou ego jiní?

  • hehehe (P., 17.05.2006 11:07) Reagovat

    fakt se tu dobre bavim... Ublizeny fanousci jsou nejlepsi:
    - pohoda: Vis problem je prave v tom, ze tu zapojuje mozek snad skoro kazdej, krom tebe. Dal jsem ti nekolik primitivnich otazek a vysledek? - nebyl jsi schopny odpovedet ani na jednu z nich. tvuj "nazor" je jako kazdej nazor bez argumentu smesnej a pak neni divu, ze jsi tu za debila. bezva, jen tak dal. aspon je videt, kdo tu je ve skutecnosti malej fakan. ze by maskovanej zelleruv bracha?
    - flowtek: se zacatkem souhlas. az na to dal, ze CM proste nejsou tvrdy. jen si na to hrajou. kdo to nepozna, asi zatim slysel jen jim podobny. a jestli mas z TOHOHLE rozhovoru pocit ze jsou v pohode, tak pak bych rad videl jakejkoliv rozhovor, kde kapela v pohode neni. moc si to nedovedu predstavit...
    - honza: zaujatej novinar = kazdej, kterej ma nejakej nazor?
    - lefty: nic proti. pro me je zas v uvozovkach ten dusevni gigant a videl bych to tak 3:1 pro krece... :-)


  • Děsí mě fanoušci CM... (Bestinka, 17.05.2006 11:25) Reagovat

    Dobrý den pánové,
    už se na to nemůžu dívat. Mě jako BÝVALOU fanynku kapely CM určitě zajímá, proč odešel podle mě velmi charismatický a inteligentní zpěvák Honza H., který kapele dodával ty správný "koule". Ovšem z rozhovoru to na mě působí tak, že prostě Pan Pomrdanč teda Celer chtěl mít na pódiu více místa...a nesnese vedle sebe konkurenci. Také mě velmi zajímalo, proč CM hráli před nacistou Landou. To, že Celer ve svém pořadu svojí kapelu nechutně propaguje ještě zkousnu, ale to že se fanouškům CM libí!!! skladba "Kopem" mě děsí a mám z toho noční můry...je to povrchní a jednoduchá hudba i texty. To raději na Óčku přežiju Kerndlovou a její orchidej než "klip" Kopem :-)...Směšná kopie KoRn...Jinak převelice děkuji mistru Křečovi za opravdu dobrý rozhovor. Je vidět, že to máš v hlavě srovnaný.

  • Fakani (pohoda, 17.05.2006 11:33) Reagovat

    Zakomplexovanej, závistivej a "nedoceněnej umělec" a jeho přikyvovač. Výkvět nadprůměrné inteligence a patentu na rozum. A slovo fakan používá jen Zeler. Hmmm. Když už nevím kudy kam, každej, kdo nemá názor jako já, je minimálně člen FC. :-)))))))))))))))))))

  • Pohodo ty jsi ale šmok, viď? (pan Klobouk, 17.05.2006 11:43) Reagovat

    Pohodo ty jsi ale šmok (pozn. hledej v jidiš slovníku), viď?

  • naposledy pohodo (jeeenik, 17.05.2006 11:52) Reagovat

    za umělce se nepovažuju, realizuju se v jiný branži. muziku dělám pro to, že mně baví. a o zakomplexovanosti, a o dalších jiných vlastnostech, v mým případě nemůže být řeč. mám jiný starosti, než si masírovat svoje ego, jako ty. jen jsem zaujal svůj názor, na kterej mám právo. přijde mi směšný, že se stále snažíš obhajovat neobhajitelné. ale pokud chceš, tak si to užíveeej:o))))

    ale už fakt končím. na začátku diskuse jsem vlastně chtěl jen říct, jak mně interview pobavilo a že klukům držím palce v jejich nastoupeným boji. radši totiž budou jíst suchej chleba a pít z kaluží, jen aby mohli dělat ten svůj hustej sound, než aby někomu pochlebovali proto, že jim vydá desku. nebo, aby předskakovali nějaký superstar českýho šoubyznysu. parafráze citace jednoho klasika z ČT.:o)))

    adios amigos. jeeenik, Spleen?

  • Teda vy jste se rozjeli :) (space.lemon, 17.05.2006 12:17) Reagovat

    Ještě k tomu, že ty otázky jsou údajně špatné... No sorry, ale vždycky jsem myslel, že rozhovor je možnost osvětlit lidem některé věci. A třeba i ty nepříjemné, proč by měl být každý novinář řiťolezec?... Třeba proč odešel 2. frontman? Když jsem je poprvé viděl hrát, tak ještě 2 zpěváky měli a tahle otázka mě teda opravdu zajímá! Stejně tak jsem chctěl vědět, jak to bylo s Landou!? Atd. Ale co jsem se dozvěděl? Hovno Majere, hovno jsem se dozvěděů! ... Ultracocofans nejspíš tohle všechno ví, ale musicserver čtou i normální lidi! A ti se dozvěděli dlouhou hnědou smradlavou věc... Rozhovor je taky prosředek sebepropagace, ale tuhle šanci hoši promarnili... Do teď jsem proti nim nic neměl, včera se ale ukázali jako totální kreténi.

  • Konec diskuse. Následuje oddech. (youtube, 17.05.2006 13:17) Reagovat

    www.youtube.com/watch?v=6wzMJ_RdgHg&eurl

  • coze? (Jana, 17.05.2006 13:40) Reagovat

    no jako po přečtený tohohle článku a po přečtení reakcí na něj opravdu pochybuju o IQ některých lidí. pan novinář je proti CM moc zaujatej a jediný co dokázal je napadat CM a Landu a ty lidi tady to je taky výkvět opravdu. Hej proberte se trochu lidi.

  • Jano... (space.lemon, 17.05.2006 15:18) Reagovat

    Můžeš mi najít, kde konkrétně pan novinář "napadá Landu"??? (btw. o napadání CM by se taky dalo polemizovat!) ... Taky by ses měla trošku probrat holka.

  • xx (MAXXX, 17.05.2006 15:20) Reagovat

    Nevim nevim, ale když kapela bojkotuje rozhovor, kterej jí ve skutečnosti dělá reklamu a zvedá prodeje, asi to nemá v hlavě v pořádku. Je to nesmysl. Když je tak sere odpovídat na "stupidní otázky", neměli by dělat rozhovory vůbec, anebo jen s těma novinářema, o kterejch předem vědí, že jim polezou do prdele. Vyfakovat špatnýho novináře má bejt asi výraz tvrďáctví... já jim to nežeru. Je to stejně trapná póza jako texty na nové desce. Fanoušek se z rozhovoru nic nedoví... tak k čemu to vlastně je?

  • xxx (MAXXX, 17.05.2006 15:39) Reagovat

    Jo, a ještě mimochodem: jen špatný umělci ze sebe dělaj nepochopený a ublížený chudáky, který jsou pod neustálou palbou "dementních" novinářů a "tlaků" z major labelů :). Je to směšný. Buď chci dělat hudbu pro radost a na nějakou propagaci kašlu úplně, anebo nastoupim do kolotoče...pak ale nemůžu bejt rozčarovanej z toho, že se mě někdo na něco ptá... :). A hledat v šoubyznysu nějaký ideje? Spojení Landy a CM je byznys, nic víc... a jestli tam jsou navíc nějaký vzájemný sympatie? No a co? Co to dokazuje? Že jsou CM náckové? Tak to jsou asi "náckyně" i Hegerová a Langerová, když s Landou vystupovaly na jednom pódiu, ne? :) To je vážně k smíchu. No a jestli je Landa nácek? Ta diskuze už začíná být krapet omšelá, ne?



  • Bestinka (Luigi, 17.05.2006 16:49) Reagovat

    to Bestinka: No to je jasný - co si to ten Zeller vůbec dovoluje, že? Co pustím Pomeranč, to tam nedělá nic jinýho, než zběsile propaguje kapelu - fujj - nestydaté! Hmm...a ten klip? Vůbec nechápu, jak jsi to mohla zkouknout. Strašnýý!
    ...no holka tak si myslím, že by ses měla věnovat tomu, že budeš i nadále koukat na naprosto bezkonkurenční klipy od Kerndlové a jí podobných a CM maj jediné štěstí - a to, že ty jsi fanynka pouze bývalá!!!

  • přema (přema, 17.05.2006 18:14) Reagovat

    díky fšem za reakce, alespoň víme, že deme tim správnym směrem.

    profans: kreč neni proti nám zaujatej,jen se ptal a mi odpovídali. Ten rozhovor je v poho.mě osobně se líbí

    pro antifans :

    JDĚTE VŠICHNI DO PRDELE.


  • To Bestinka: Kráva na druhou!! (Zajdl, 17.05.2006 21:09) Reagovat

    Tebe děsí Landa? Vidíš, mě zase takový nebetyčný krávy, jako jsi ty!!!

  • pro MAXX (T., 18.05.2006 14:33) Reagovat

    Kdybys na tý Letný byl, tak bys věděl, že landa ustoupil poměrně masovým protestům a na tý akci s Hegerovou a Langerovou nevystoupil... Ono to totiž bývalé válečné veterány dost iritovalo, že tam má někdo takový vystoupit, víš.

  • to Bestinka: (Josh, 18.05.2006 15:18) Reagovat

    Jestli je odejity zpevak ten, co na predchozim albu CM mel ty ujeceny vokaly, tak zadna skoda, byl to jeste silenejsi jecak nez Freda Durst, ale ten aspon umi rapovat ;)

    Jestli nemas rada Zellera a jeho Superpomeranc, tak on te preci nikdo nenuti se na to divat, ne? :) A moc kopie Kornu mi CM nepripadaji a to mam JD bandu hodne dobre oposlouchanou (a podobny motiv v jedny skladbe jeste neznamena kopirovani celyho stylu - to bys mohla kopirkou Korn nazyvat i Post-It). A na zaver - Landa nebyl nacista, ale nacionalista - je to taky shit, ale je v tom ponekud rozdil, zkus slovnik ;)

  • Joshi (Z, 19.05.2006 12:31) Reagovat

    Ten zpěvák, co tě tak zaujal, byl Fiky z Rage Against The Machine Revival a dnes taky Five O´ Clock Tea.

  • hmm... (Jarda Kural, 22.05.2006 15:38) Reagovat

    Bavit se s těmito chlapci o hlubším významu textů je asi jako je hledat v deníčku dvanáctiletý puberťačky. Ta má taky touhu říci něco hlubšího, ale ještě to neumí. Jenže tahle slečna to možná jednou umět bude, chlapci už asi sotva. Hodnotit hudbu těchto chlapců je asi jako hodnotit hudbu Maxim Turbulens: Děti je milují, maminky si zpívají, ale Pink Floyd (nebo atˇ si každý dosadí sám) z nich nikdy nebudou. Ale i to je dobře, i takové skupiny jsou důležité, lépe se pak odděluje zrno od plevele.Chlapcům úspěch přeji, jen by to chtělo trochu sebekritiky. Sláva rozhodně není měřítkem kvality aneb kolik znáte Vyvolených a kolik nositelů nobelovky?

  • a (a, 23.05.2006 18:48) Reagovat

    nejdřív to vypadalo že jenom jejich "muzika" je katastrofa (a po skouknutí "kopem" taky vykrádačka kornu se vším všudy, což je taky jedna z neméně debilních kapel), ale v tomhle rozhovoru se ukázalo že ten jejich "pěvec" je vážně idiot :)

  • kopem,žerem (40letý, 25.05.2006 15:21) Reagovat

    tohle jsou rovný pecky BEZ OBALU,jako u Kryla,to se těm nahoře líbit nebude!kašlete na ně! držím palce!





  • a (a, 25.05.2006 19:00) Reagovat

    spíš to jsou plochý "pecky" bez nápadu který můžou být rády pokud se vůbec někomu líbí

  • 2 a (100pič, 27.05.2006 17:49) Reagovat

    na tvým místě bych se zdržel komentářu na adresu korn. ti hosi prodali vic jak 15 milionu desek na celem svete. pri vsi ucte ty asi nikdy nevytvoris nic ceho by se prodalo takovy kvantum..... a tvoje nazory urcite nezajimaji miliony lidi takze pro príste drz radsi hubu!!.. dekuji

  • a (a, 27.05.2006 17:53) Reagovat

    popový hvězdy vydávají dokonce víc desek než korn a taky mají ortodoxní fanoušky jako jsi ty :)
    a pokud jde o korn a "názory", tak se stačí mrknout na klip k you all want a single (nebo tak nějak? ty bys mi určitě poradil protože znáš každičký písmenko textu ze všech jejích "písní") aby viděl jak je to s jejich "názorem"

  • khjkf (Honza, 27.05.2006 22:10) Reagovat

    Kdo to je ten Jarda Kural? To bude asi nějakej velkej rozumbrada, že sem došel, všechno a všechny zkritizoval. Mluví o všech jako o chlapcích a holčičkách...Prober se,tvoje moudra nikoho nezajímají!!! Tady se lidi baví o rozhovoru a o kapele a tvoje povýšenecký keci nikoho nezajímají...tak koukej odsud mazat, ale hlavně rychle!
    Myslíš, že CM jsou slavní? To seš trochu mimo, ne? Co se týče kvality, napiš mi českou kapelu podobnýho stylu, která je lepší.

  • aaaaa (Honza, 27.05.2006 22:14) Reagovat

    Bych někdy rád viděl co takový lidi co akorát kritizujou sami v životě dokázali, jestli sami něco vytvořili nebo tak...nebo jestli to jsou jenom takový sráči co sedí doma u komplu, myslí si, že už ví všechno a napíšou někomu "jste puberťáci", "tahle muzika je shit"...

  • a (a, 27.05.2006 23:34) Reagovat

    ale možná že by bylo zajímavější vidět co dokázali ti co křičí kdo co nedokázal :)

  • 2 a (100-3,14, 28.05.2006 01:57) Reagovat

    chytl si tu špatnou vlnu .. Y'all Want A Single není zrovna z mých nejoblíbenější doporočoval bych ti Falling away from, Freak on a leash nebo Here to stay. To jsou mnohem kornactejsi veci! Správně si to oznacil "písně" ..v mém pojetí to jsou nadpísně ;o) Ale takový druh vyssi hudby (e Hochmusik) ty ocenit nedokazes. Kdyz to nezni jako Elton tak se ti to proste nelibi ;o) ps: Ale jednu vec na tobe vazne ocenuju..poznas kdyz nekdo nabodobuje Bohy z Bakersfieldu. Mám pro tebe slabost!

  • Čum sem, odpoveď špatná...??? (popelka, 28.05.2006 09:49) Reagovat

    Mé milé polovičky...jukám,že se tady hádáte fest...Ale vaše věc..
    Cocotte Minute sou kapelka do pohody i nepohody..Mnozí je nemají rádi za to, že mají prořízlou držku...a to ako fest..ale nic nemění na tom, že ti kluci zůstali stejní od počátku..Mnozí také zazlívají Zellerovi to, že moderuje Pomeranč,ale proč??Šel na konkurz a vyhrál ho..
    Neřešte kecy..prostě buď se Vám kapela líbí bo ne..TEČKA, víc nic v tom není:-)))

  • CM (Honza, 28.05.2006 10:44) Reagovat

    Já se tady nevyjadřuji tak jako bych pobral moudrost světa(jako jiní...)...tak nechápu tvoji větu.
    Ale v tvým případě jsem měl asi pravdu, když u svýho jména napíšeš jenom "a" :-)LOL

  • CM (Honza, 28.05.2006 10:47) Reagovat

    S popelkou souhlasím. Co je komu do toho, že Zeller dělá pomeranč...klip od CM jsem tam viděl jednou...a lidi co koukaj na pomeranč maj asi CM rádi. Za to už pak nemůže Zeller, že ten klip se tam drží dlouhou dobu.

  • Pro Honzu (Jarda Kural, 28.05.2006 13:52) Reagovat

    Milej Honzo,jestli odsud budu mazat nebo ne, to si rozhodnu sám, ale děkuju za doporučení. Tvoje osobní útoky na mě o tobě lecco vypovídají. Chápu, že tě asi mrzí, že ti někdo kritizuje CM, ale to je holt život, víš... Ale abych ti odpověděl. Pokud jde o texty, zkus trochu hledat a najdeš spoustu kapel a interpretů s texty, které jsou prostě lepší než texty CM ( namátkou Houpací Koně, Oldřich Janota a další). Pokud jde o hudbu, je to to samé. Chápu, že kvalita kapel je subjektivní pohled každého, ale pochybuju, že by CM se svými "revoltujícími" texty uspěli v konfrontaci s výše jmenovanými.Jinak nevím, kolik ti je, mě je 25 a za ty roky, co hudbu sleduju, přišlo a odešlo mnoho modních vln (grunge, neopunk, numetal) a vydrželi jen ti nejlepší. Obávám se, že CM to nebudou. Jinak je mi úplně jedno,jestli někdo něco moderuje nebo jestli jsou CM aktuálně v kursu, mě prostě jejich hudba nechytla a jestli se to nějakému Honzovi nelíbí, to je mi tak nějak jedno. Jinak by mě zajímalo, zda hledáš hudbu i jinde, než v TV nebo rádiu, nebo na Musicserveru.Ono totiž někdy platí, že hudba, která má opravdu co říct, je stranou médií, protože většina lidí o ně nejeví zájem, protože u hudby nechtějí moc přemýšlet( nic proti,zájem mají třeba jinde).Tak zkus hledat, uvidíš, že najdeš mnohem lepší kapely (odpověď na tvojí posl. otázku). Třeba tě to pak posune tak, že zjistíš, že vyjádřit opačnej názor můžeš i jinak, než útokem...

  • a (a, 28.05.2006 14:34) Reagovat

    prvních pět alb kornu jsem slyšel dostkrát na to abych zjistil co je to za šašky a stačí si poslechnout libovolnou "píseň" od supercelera zellera a člověk slyší zvukovou kopírku, pak se podívá na to co předvádí v kopem a vidí že ty trubky napodobujou korn komplet ve všem (až na to že stojan na mikrofon od Gigera prachy nemaj)

  • 100 - 3,14 (100 - 3,14, 28.05.2006 15:18) Reagovat

    to je fakt..tak se jim na ten stojan složíme!! ;o) ps: slyšel jsem že davis má dva...

  • 100 - 3,14 (100-3,14, 28.05.2006 15:22) Reagovat

    to je fakt..tak se jim na ten stojan složíme!! ;o) ps: slyšel jsem že davis má dva..

  • aaaaa (Honza, 28.05.2006 23:07) Reagovat

    Omlouvám se za to útočení, ale ten tvůj první příspěvěk zněl celkem namyšleně. Zrovna ty kapely, který jsi jmenoval neznám. Hrají vůbec podobný styl jako CM? Nemůžeš srovnávat 2 uplně odlišný kapely. A už vůbec ne co se týče textu. Texty CM jsou třeba jednoduchý, ale to k tomuhle stylu patří si myslím...Já nejsem žádnej jejich skalní fanoušek. Poslouchám všechno možný. Jenom říkám že v porovnání s jinýma čes podobnýma kapelama(Statut Pr..Post-it) mně příjdou o dost lepší. O muziku se nezajímám jenom z MTV jak si možná myslíš. CM jsem slyšel poprvé na fesťáku a docela to tam dokázali rozjet. Myslím, že o to v jejich projevu jde.
    A to co jsi říkal o médiích a dobrých kapelách si myslím, že není uplně pravda. To chceš říct, že nejlepší skupiny vlastně nikdo nezná? Nebo, že ty kapely co se objevují v médiích jsou jednoduchý na přemýšlení? Musíš to trochu rozlyšovat. Jasný, že něco jinýho pouští na MTV pro masu lidí a něco jinýho asi na rádiu student někdy večer.

  • pro Honza / Jarda (P., 29.05.2006 10:58) Reagovat

    Opravdu se nedá srovnávat nesrovnatelné. Ten kdo má rád CM asi Janotu nikdy nebude schopen pochopit a Houpací koně na něj budou moc pomalý :-)
    Asi jsou CM lepší než zmiňovaní SP a jiní, ale nic to nemění na tom, že v tom rozhovoru fakt vyznívají DOST namyšleně.


  • a-pro tebe (popelka, 29.05.2006 18:16) Reagovat

    :-)))))))))))))))))))))))))))hodne me pobavilo to,ze si myslis,ze CM kopirujou KORN...hodne moc....Pjomin,ale aby nekdo kopiroval, nebo se o to jen pokusil, skupinu KORN, je az moc smesne...a me se CM smesni nezdaji..Je to obycejna kapela, jejich frontman neco oskliveho zazil a to se promita v textech...Jinak souhlasim skolegou,ze kvalitnejsi hudba je tam ,kde nejsou media..!!!
    Takze: KORN JSOU KORN.CM jsou CM..obycejna kapela. A je mnohem kvalitnejsi hudba,staci jen hledat-shrnuto ,podtrzeno:-))))

  • P/Honza (Jarda Kural, 29.05.2006 21:57) Reagovat

    Houpací Koně a Janotu jsem zmínil v souvislosti s texty, ne s hudbou, ta je opravdu někde jinde. Chtěl jsem tím říct, že existují lidé, kteří texty svých písní dokážou říct hodně, někdy i více než hudbou. Ale je fakt, že texty HK a Janoty (a jiných) by k CM nešly a naopak. Ale jinak i u nás existujou kapely podobného stylu, které svou hudbu, texty a celkový výraz posunuly mnohem dál do originality než CM. Za všechny třeba Našrot.

  • a (a, 30.05.2006 14:26) Reagovat

    no tak v tom případě je tahleta partička asi supersměšná a pokud jde o supercelera tak k němu už jsem se vyjádřil dost, nebo si člověk taky může přečíst tady ten rozhovor, to je taky zážitek jak hrom

  • 2 popelka (100-3,14, 31.05.2006 13:56) Reagovat

    Musím se "a" zastat a všech lidí kteří nejsou sluchově postižení (jako seš zřejmě ty)..KOkoti kopírujou KoRn...a to jakože HODNĚ! Stačí si poslechnout "Svatej pokoj" a "Right now" ..Nebo že by KoRn napodobovali Kokoty???

  • pro kokoty (ORLOJ, 03.06.2006 22:02) Reagovat

    Dovolte mi, abych vyjádřil svůj názor. Po přečtení rozhovoru jsem konečně pochopil, proč jsou Cocotti za kokoty. Nechápu, proč tady pár pitomců řeší nějakou zaujatost novináře, kterej dělá akorát svojí práci. To, že ti dva jedinci neustáli jeho otázky, je čistě jejich problém a podle toho si taky udělali na sebe reklamu. Navíc se nemůžu ubránit dojmu, že do tohoto fóra píšou přímo členové kapely a snaží si tu vyléčit pár svých mindráků. Tak si to shrneme: Cocotte Minute je rádoby tvrdou kapelou, která říká to, co se absolutně neshoduje s tím, co hraje. Jedná se o silně podprůměrnou, neupřímnou a navíc kopírovanou hudbu. Čert vem ale jejich hudbu. Ta je sice momentálně špatná, ale až se hoši vyhrajou a hlavně najdou, může být třeba i dobrá. Hlavní problém bych viděl především v nich samotných. Ten image, s kterým jdou na trh, bych se nebál nazvat sebevraždou. Sakra to jim ještě nikdo nedokázal říct, že to, co plácaj, se nedá vstřebávat! Arogance, léčení mindráků, opovrhování a především neomluvitelná hloupost vydávaná za rozumy. Tak bych nazval jejich reakce na otázky. Ti dva kokoti na mě zapůsobili jako dva tupí ultrapravičáci (že by vliv Landy?). No už toho nechám, ale jenom jsem chtěl tímto textem říct, že to kokotum nežeru, protože myslím a tedy jsem.


  • CM jsou jedna z nejhorsich skupin, ktere znam (halushka, 06.06.2006 14:14) Reagovat

    ...

  • CM (kofi, 18.07.2006 23:42) Reagovat

    Kokoti jsou nejlepší nu-metalovou skupinou u nás. Kdo byl na nějakym jejich koncertu, tak nemůže nesouhlasit...Stručně řečeno komu se styl muziky, kterej produkujou líbí, tak nemá co řešit!

  • a (a, 19.07.2006 01:35) Reagovat

    tenhle paskvil je dost k smíchu i na ten strašnej numetal, navíc kopírujou korn (v rámci možností, resp. nemaj prachy na umělecký stojany na mikrofon) nehledě na to jakej je superceler zeller idiot

  • pro maestra a (kofi, 19.07.2006 10:39) Reagovat

    Zato Ty vypadáš jako by si s prominutím sežral všechnu moudrost světa... V dnešní době si snad každá kapela od nějaké něco vezme. Ať už chce nebo ne. Korn? Májí svůj vlastní styl, který je pro mě až na vyjímky naprosto neposlouchatelný. Zejména jejich starší alba. Narozdíl od CM. Rád si poslecnu třeba ,,Got the life´´ , ,,Dead bodies everywhere´´ nebo třeba ,,Blind´´ ,ale jednoduše jejich styl mě příliš neoslovuje. Ale to neznamená, že by svojí práci dělali špatně...Slyšel si vůbec obě alba kokotů, že můžeš takhle posuzovat? Pokud se tobě nelíbí nu-metal musíš sem za každou cenu psát jaký to jsou hovada s mizernou hudbou? Protože takhle to vypadá jako by sis léčil nějaký mindráky. Navíc vlastně ani nezáleží jestli si něco z toho přečteš nebo budeš nějak reagovat. Pokud se ti to nelíbí, tak tě něco stěží přesvědčí o opaku. Jenomže každý by si měl nejdřív zamíst před svým vlastním prahem...

  • a (a, 19.07.2006 19:42) Reagovat

    už se to tady řešilo, cocote minute jsou očividná kopírka, superceler zeler je vážně idiot to člověk může vidět v tom rozhovoru s ním a celkově je to "hudební" katastrofa i pokud jde o numetal (kterej je navíc sám o sobě dost děsnej, takže případ tady toho paskvilu ccocote minute je o to horší)

  • Tak to snad ne... (kofi, 19.07.2006 23:18) Reagovat

    Jak si to tu čtu, tak se jednoduše musím smát nad omezeností některých aktérů této diskuze. Nějaký srandista tu napíše, že je jedna písnička podobná písničce od Kornů a najdenou máme z kapely Cocotte minute partu debílků, která nedokáže napsat vlastní track, a tak si všechno kopírují (to by asi stěží uspěli v hudebních soutěžích všeho druhu, ale to je očividně místním odborníkům jedno). Schválně si sežeňte Kornskou ,,Right now´´ a Kokoťáckej ,,Svatej pokoj´´. Těm, kterým tyto skladby splývají bych doporučil návštěvu u ušního specialisty. Uznávám, že začátek je vzdáleně podobný, ale to jest na celé skladbě asi vše. Rytmus je poněkud odlišný a refrém je naprosto o něčem jiném! (to je smůla) Další v afektu vykřikují jaký je Zeller idiot. Všem takovýmto nebetyčným ,,chytrákům´´ vzkazuji, že jen ignorant té nejvyšší kategorie může z úst vypustit něco takového! Vy snad znáte Zellera osobně, že můžete něco takového tvrdit? Ubohost je to správné slovo. On je naprostý pohodář, který je ochoten udělat cokoliv pokud ho požádáte...(a navíc každý máme své chyby nebo tu jsou samí bezchybní profíci?? Očividně si to o sobě někteří myslí)...Když se tedy podíváme na několikrát propíraný rozhovor. Nechci snižovat novinářskou kvalitu L. Kreče, protože drtivá většina jeho recenzí je trefná. Bohužel se nemohu zbavit dojmu, že v tom interview ze sebe udělal naprostého blba. Otázka typu: Osobně jsem tam nebyl, ale podle klipu "Kopem!" bych soudil, že lidi nereagovali zrovna optimálně...vypadá jako kdyby snad dotyčný nikdy nebyl na žádném koncertu! Pokud se podíváme na Zellerovu reakci je více než výmluvná.: V klipu jsou zachycený první řady a jak určitě víš, do prvních řad se derou vždy ty nejortodoxnější fanoušci daného umělce. Koneckonců, viděl jsi někdy kotel v hale na předkapele? Nejseš tam za hvězdu, ten na koho přišli, teprve přijde, až ty odejdeš...(tohle se vám zdá jako idiotské?? Asi je tu těch co nebyli na koncertu více)...a všimněte si, že se ani jednou nezeptá na jejich nové album!!! Pořád mu v žaludku leží spolupráce s Landou...(to je poněkud neprofesinální přístup). A nakonec. Dokonce se tu objevili názory, že nu-metal je naprosto děsnej blablabla... Tak proč se nevrátíte ke svýmu popíku? Nikdo vás přece nenutí nu-metal poslouchat! Uvědomte si, jak je jednoduché někoho kritizovat a přitom nikdo CM nesahá ani po pás. Pokud se vám nelíbí jejich image je to váš problém. Dostali se nahoru samy vlastní pílí a od té doby se hodně zlepšili. Takže pro všechny ty chytráky, kteří si myslí, že jsou nejlepší a nejchytřejší (snad to nebudou všichni): ,,Než komentovat něco čemu nerozumíte, tak si běžte raději sbírat pivní tácky. V tom budete určitě lepší,´´ servus.
    P.S. Přema to vystihl asi nejlépe. Pro antifns. :-)

  • a (a, 20.07.2006 09:46) Reagovat

    to že jsou kopíráci a ještě k tomu směšní kopíráci není na základě jedné písničky ale celýho alba a jejich vystupování

    jak může někdo tvrdit že superceler zeller je idiot? no třeba na základě jeho veřejnýho vystupování, však si člověk může přečíst jeho "drsný" výroky přímo na musicserveru :)

    pak tady padla jakási zmínka o ignorantech že? no tak ignoranti to obvykle vidí tak že kdo neposlouchá příšernej numetal tak poslouchá "popík" :) takoví znalci jsou fakt dobří a obzvlášť v řadách numetalistů kteří jsou zvyklí na neumětelství ve zpěvu a hudbě numetalovejch kapel

    a pokud jde o to kdo kam komu sahá, tak celer zeler s tím svým příšerným "zpěvem" a frázováním nesahá po pás průměrnýmu člověku na ulici a stejně je to taky s textem a s "hudbou" :)

  • Et cetera... (kofi, 21.07.2006 18:20) Reagovat

    Pořád to samé dokola a dokola. Možná by sis mohl přečíst můj příspěvek ještě jednou. (třeba pak pochopíš co jsem chtěl říct) Já nechci nikomu nadávat, ale vytáčejí mě borci, kteří mají plnou hubu keců a kde nic tu nic. Pokud si Zeller hraje na drsňáka je to jeho věc. Pokud tě to štve je to čistě TVŮJ problém. (pokud chceš všem ukazovat jak máš nízké iq, když mu nadáváš je to taky tvá věc) Jestli si myslíš, že poslouchám jen nu-metal, tak jsi asi opravdu omezenej. (asi jsem měl popík dát do uvozovek, aby jsi to pochopil a nedošlo tak k omylu) Pokud nejsi schopen konstruktivní kritiky, tak si běž vyndat seno z bot a raději mlč. Servus zvířata.

  • a (a, 21.07.2006 18:42) Reagovat

    no tvůj příspěvek byla obhajoba úžasného celera a vcelku neříkala nic a já neukazuju svoje iq, ale iq celera, cocote minute a numetalistů :)
    mimochodem "kde nic tu nic" jaksi platí taky pro tebe, že by záliba v sebeponižování? a popík s uvozovkama nebo bez uvozovek pořád znamená to samý, takže platí co bylo v reakci na tvou ódu na celera

    mimochodem tebe se konstruktivní kritika netýká ani omylem tak nevím o co se snažíš :)

  • kofi (kofi, 21.07.2006 19:19) Reagovat

    Ale já Zellera neobhajuju. :-) Mě jde jen o to, že kdyby si psal, že jeho nakřápnutej hlas se nedá poslouchat, tak je to tvůj názor a nedá se s tím nic dělat. Pokud, ale píšeš, že je to idiot...to prostě nemá s konstruktivní kritikou co dělat (a navíc je to prostě ubohý, když ho neznáš) :-). Kdyby jsi svoje slova podložil, tak by se o tom přece dálo diskutovat, ne? ;-) (nestačí říct: ,,jak se vyjadřuje´´ - to že nemluví ryze spisovnou češtinou?...to přece neni nic hrozného(. Nadávat umí každý... takže klídek. Mimochodem s použitím uvozovek sem zamýšlel, jako s nadsázkou či jako ironií...servus


  • a (a, 21.07.2006 20:58) Reagovat

    že neumí zpívat jsem psal, proč je idiot se tady řeklo už několikrát a podložený je to tím rozhovorem (což tady padlo několikrát)
    jakou češtinou mluví to nezajímá vcelku nikoho (až na tebe nejspíš vzhledem k tomu že nikdo jinej se o něčem podobným nezmínil) a pokud jde o ten popík tak nejde o ironii ani nadsázku ani uvozovky ani bez uvozovek ale jenom o ten výraz jestli ti to ještě nedošlo (to si asi s celerem zellerem můžeš podat ruce)

  • :-))))))))))))))) (kofi, 22.07.2006 08:44) Reagovat

    :-)))))))))))))))))))))))))))))))))...tohle je fakt síla...servus.

  • a (a, 22.07.2006 11:23) Reagovat

    ne, síla je až komentář kterej se skládá z ":)))))))))))))))))" a ničeho jinýho

  • kofi (kofi, 22.07.2006 13:43) Reagovat

    A to víš, že jo. :-)

  • a (a, 22.07.2006 16:58) Reagovat

    to vím :)
    vlastně když se na to podívám zpětně tak předtím to bylo taky jenom ":))))))))))))))))))" akorát delší a jinak řečený, ale stejenj nulovej obsah v tom byl

  • kofi (kofi, 22.07.2006 19:29) Reagovat

    Celá tahle diskuze je jen '':-))))''...ale když nejde o život jde o h*wno.

  • :-) (Havla, 29.07.2006 17:59) Reagovat

    Myslím si, že je Martin chytrej kluk

  • cocott minute je BEST (Blackdog, 16.08.2006 19:23) Reagovat

    Cocotte minute je boží skupina moje nejoblíbenější a kdo si myslí že hraji na hovno tak je to pěkný kokot

  • a (a, 16.08.2006 21:32) Reagovat

    a tím pádem má talent na to stát se plnohodnotným členem této "kapely" :)

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí