Avicii novým singlem "Taste The Feeling" podpoří letošní fotbalové šílenství

17.03.2016 09:03 - Jaromír Koc | foto: facebook interpreta

Loňským vydáním desky "Stories" byly rádiové aktivity kolem DJe a producenta Aviciiho vcelku utlumeny a tento šestadvacetiletý Švéd se tak opět plně začal věnovat DJingu. Kromě toho všeho si ale velmi slušně vydělává i jako tvář několika prestižních značek, pro jejichž kampaně se upsal. Oblečení, auta, mobily, sluchátka a nyní další lukrativní nabídka, která mu navíc zabezpečí další hitparádový úspěch.

Avicii byl požádán, aby vyplodil song "Taste The Feeling", který doprovodí letošní reklamní kampaň společnosti Coca Cola určenou pro UEFA Euro 2016 a zároveň bude použit do dalšího pokračování úspěšné počítačové hry "Just Dance". Na pomoc si vzal začínajícího zpěváka Conrada Sewella, s kterým dal dohromady jednoduchou popovou píseň.

Ta v ničem nevybočuje ze zajetých a dobře fungujících pravidel, takže její komerční úspěch je postaven především na jednoduchém a velmi nakažlivém refrénu, který si za pár týdnů budeme pobroukávat všichni. Když k tomu přidáme i dobře sestříhané reklamní video, má tento DJ vlastně už teď vyhráno.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY