Klipy s dodělaným product placementem budou vypadat přesně tak, jak jste čekali

08.11.2014 15:06 - David Věžník | foto: facebook interpreta

Začátkem října obletěla příznivce videoklipového umění zneklidňující informace o tom, že do starých klipů se bude dodatečně přidávat product placement. Nyní, měsíc poté, jsou k dispozici první náhledy skutečných upravených vizuálů.

Redaktoři z magazínu Rolling Stone pořídili rozhovor s Tedem Micem ze společnosti MirriAd, která novou technologii aplikuje. Podle jeho slov by měl nový product post-placement postupně vyměnit reklamy, které na YouTube běží před videem nebo kolem něj. "Reklamy budou v podstatě přímo uvnitř klipu," přiblížil.

Ash Pournouri, manažer švédského DJe Aviciiho, jehož videoklip ke skladbě "Lay Me Down" je jednou z prvních zakázek MirriAdu, si aktivity této firmy pochvaluje. Podle něj jsou vítaným dalším zdrojem příjmů pro jeho klienta, díky kterým může dělat ještě lepší show. Podívejte se níže na pár reálných obrázků z grafické dílny a hodnoťte sami. Pro úplnost dodáváme, že výsledek musí každý umělec vždy osobně schválit.

Avicii - Lay Me Down
-

Aloe Blacc - The Man
-

Far East Movement - Rocketeer
-


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY